Last news in Fakti

10 Февруари, 2017 05:30, обновена 10 Февруари, 2017 13:57 55 917 82

Продава се уникална Lada, но за $40 000

  • lada-
  • 2105-
  • ваз-
  • vfts
Продава се уникална Lada, но за $40 000 - 1
Съветската "класика" или позната още като ВАЗ-2105 набира все по-голяма популярност в САЩ. Там се продават и Запорожец, като този на Путин за $10 000, мотоциклет Урал за $16 000 и въобще запазени съветски екземпляри се търгуват за баснословни суми.Продава се уникална Lada, но за  000
Сега обаче ще ви разкажем за една, наистина ексклузивна Lada 2105, която се продава в Щатите за сумата от... $40 000! Всъщност за тези пари получавате нещо доста повече от стандартна Lada. Това е модифицирана рали кола, името на която е Lada VFTS.Продава се уникална Lada, но за  000
Състезателната Lada е произведена е през 1987 година и е доработена от тунинг специалисти от Вилнюс. Направени са само 30 такива коли. Под капака е монтиран двулитров двигател с мощност 160 конски сили, захранващ се чрез два карбуратора Weber.Продава се уникална Lada, но за  000
Тази мощ е напълно достатъчна за возило, което тежи само 860 килограма. Литовските специалисти доработват и петстепенната механична трансмисия, като монтират и самоблокиращ се диференциал, както и вентилирани и перфорирани спирачни дискове.Продава се уникална Lada, но за  000
Наличен е и т.нар. вътрешен ролбар, а в салона се появяват още спортни кресла и допълнителни прибори на арматурното табло. Външно колата се отличава, освен с ефектната си окраска и с раздутите си калници и спойлера отзад. Това наистина е класика, нали?Продава се уникална Lada, но за  000


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 АЗ С ДЪЛГОТО ИМЕ

    75 6 Отговор
    красота и изящество. но много пара е това за нея.
  • 2 НЯКЪДЕ ТАМ

    78 5 Отговор
    Mного добре направено,класическа рали бегачка.
  • 3 Володя Руснака

    74 8 Отговор
    Това е един от най-добрите тунинг автомобили, които някога съм виждал. Скоростния лост, копчетата, джантите, лепенките....... или както го е написал автора "ефектната си окраска" е просто фантастично.
  • 4 onq s konq

    16 51 Отговор
    Притесняваме, че автора е написал че ВАЗ-2105 набира все по-голяма популярност в САЩ.

    Ако това е истина, не знам как ще мога да се доредя да купя и аз една, разбира се след като продам БМВто

    Коментиран от #9

  • 5 Тошбиян

    10 29 Отговор
    Изработката перфектна но двигателя е грешния

    Коментиран от #11

  • 6 Зомбайо

    26 3 Отговор
    Weber 40 DCOE красота може и да е над 160к.с.
  • 7 ссс

    14 41 Отговор
    Такива луди пари за новделка по мотивите на съветския автоспорт ? Изглежда продавача се надява, че Ладата ще събуди носталгическите чувства на богатите съветски емигранти. За местните тя си е чисто и просто малолитражка от 70-те - 80-те години на миналия век. Е, вярно, спортна това онова, но нищо по вече.

    Коментиран от #10

  • 8 The real BMW

    7 21 Отговор
    E за пръв път ще кажа,че ми харесва мнещо руско което всъщност е доработено от американци ,но както и да е добре са я направили ладата.А другите каруци които се продават не е заради това,че са нещо уникално просто си има колекционери на всякакви кенефи.Или някой ще каже ,че урал е по добро от Harley-Davidson няма начин просто.Междодругото браво на американците за пълната реставрация на тази лада както казах харесва ми.

    Коментиран от #26

  • 9 Павел

    39 5 Отговор

    До коментар #4 от "onq s konq":

    Абе човек, никой не твърди, че това е най-здравата, най-икономичната, най-хубавата, НАЙ-НАЙ-... кола в света. Но е просто устройството, почти всеки може да си я ремонтира на пътя изключвам някои неща по двигател и скоростна кутия и освен това е сравнително здрава. Ако е нова или след як преглед и стягане, може да държи доста хиляди километри без да ти прави проблеми. Непретенциозен двигател на разни бензини, издръжлив на газ с АГУ и освен това до 250 000 км никакви проблеми нямаш сс двигателя ако е нова. Аз най-много харесвам от старите лади 4-ката комбито. Ако е нова и и сложиш АГУ дори днес до 90 км е напълно актуална кола, вярно не гори малко, но ако и сложиш катализатор и 5-степенна скоростна механична кутия, разхода пада с над 1-1.5 литра на сто. Автомобила на снимката не е никак за подценяване. Това са само 860 кг маса на 160 к.с... коетоо означава много сериозно ускорение.... Нещо като Ланчия Делта Интеграле...и др.. Ти си вманиачен руссофоб, смайваш ме? Ладите старите не бяха съвсем лоши, вярно не са като съвременните автомобили, но вършеха работа. Не са каруци де.

    Коментиран от #12

  • 10 незнайко

    33 9 Отговор

    До коментар #7 от "ссс":

    Не знаем каква кола имате или не , но в статията добре е написано ТЕГЛО 860 килограма. Колите които купуваме имащи мощност 160 конски сили, тежат минимум 1400 килограма. Ако сте вникнал в това което съм написал е ДОБРЕ.

    Коментиран от #14

  • 11 The real BMW

    6 22 Отговор

    До коментар #5 от "Тошбиян":

    Грешно е да ги произвеждат попринцип.Много хубав двигател са сложили.Най много ги намразих руските колиби заради некомфортната возия грозния вид евтините пластмаси вътре и това,че през комунизма хората са чакали с години и са давали пари колкото за апартамент за една лада.Тази щатска пълна преработка на този в основата си италиански автомобил е много добра и ме кефи бих я карал тази и то с кеф,но не и руските боклуци в фабрично състояние.
  • 12 The real BMW

    12 6 Отговор

    До коментар #9 от "Павел":

    Как така като сложиш катализатор това ще намали разхода къде е логиката?

    Коментиран от #13, #27

  • 13 Павел

    13 3 Отговор

    До коментар #12 от "The real BMW":

    Поставянето на 5-степенната скоростна механична кутия ще намали разхода на гориво, защото налягането върху предававките, тоест предавателните числа се променят по друг ред. Тогава при равна скорост и лек наклон надолу, шофирането примерно на 80 км в час ще намали разхода на гориво. Докато при 4 степенната кутия оборотите са по-високи, налягането в цилиндъра по-високо, предавателното число е по-високо и на практика разхода е по-висок. Като да буташ количка ако си сд метални колела или с гумени колела - с металните ще ти е по-тежко и повече разход на енергия ще дадеш... Катализдатора е за улаваяне на металните частици и е за екологичност. Но ако караш на АГУ той почти не ти е нужен... Говоря, че е добре да има, акщо караш на бензин... Харесвам комбито на 4-ката понеже можеш да качиш и култиватор... Аз съм селско момче и гледам практичността. Добро е купето. Но да е ново и неръждзясало... Иначе сега има баничарки ванове страхотни възможности. Но говорим за старите Лади. Не бяха съвсем лоши. Колата която най-много харесвам е Хонда HRV- първият модел. като пълноприводно комби е... Страхотна! Навсякъде ходи където има дори коларски път. Но новият модел е вече по-голям и стана като CRV. Моделите си приличат повечето днес. УЕнтификация на дизайна стана...един от друг копират.
  • 14 ссс

    12 6 Отговор

    До коментар #10 от "незнайко":

    Ти незнайко, както винаги, пишеш нещо само и само да не заспиш, като оня път дет ми разказваше , че УАЗ- Патриот не бил рамен джип, ти между другото тогава така и не ми отговори.
    Сега, за Ладата - Какво тегло, какви пет лева ? Аз просто изказах мнение, че тази Лада е прекалено скъпа, ако ще и 300кг. да тежи.

    Коментиран от #23

  • 15 Методи

    15 32 Отговор
    Поредната ЛЪЖЛИВА пропагандна статия!Лада е популярна единствено във пунктовете за вторични суровини никъде другаде,може някой за куриоз да е купил да видят колко са изостанали технически руснаците!Що се отнася до моторите Урал-поредната лъжа в този тролски сайт!Моторите Урал се продават в Америка като вермахт мотор БМВ от втората световна-от където е копиран Урал междувпрочем,ако пише урал на него не 16 хиляди,а 16 долара никой няма да даде за него!Общо взето руската техника е популярна само сред тези който си изкарват хляба пишейки хвалебствия за путлер,никой нормален човек(включително и Путин) няма да си остави нормалната кола и да си купи руски боклук !

    Коментиран от #18

  • 16 Гост

    6 20 Отговор
    Страшни "технологии", направо разбиват. По същото време пежо имат на пазара серийно 1.9 мотор със 170 к.с. Лада-та фейслифтово купе на Фиат 124 от 1964.Мотор 2 литра 160 коня и дори и тази доработка не от московските "специалисти" и като видиш барабаните спирачки от зад....

    Коментиран от #29

  • 17 СССР

    17 8 Отговор
    НЕЩО ИСТИНСКО БЕЗ ПЛАСТМАСА!
  • 18 бай Иван

    15 6 Отговор

    До коментар #15 от "Методи":

    Можеш да видиш в driftworks, един изкара около 200кс от жигула(1200) на заводски бутала, биели и колянов вал.
  • 19 Нема Бира

    15 3 Отговор

    Коментиран от #21

  • 20 JWRC

    22 5 Отговор
    Това което виждам от снимките : състезателен автомобил подготвен по хомологация за група Б , предназначението му е да участва в автомобилни състезания , ако има добро "задволанно устройство" може да даде впечатляващи резултати в Групата и Класа си за две задвижващи колела и в днешно време.
  • 21 ссс

    15 6 Отговор

    До коментар #19 от "Нема Бира":

    Ми добра е !
  • 22 Терцел

    10 2 Отговор
    В сравнение с предишните руски возила това е най доброто
  • 23 незнайко

    7 8 Отговор

    До коментар #14 от "ссс":

    Сега Ви отговарям . Тогава не ми беше до обяснения. 2014 година има статия в която се пише- ще загиби ли рамата си УАЗ ПАТРИОТ. Сега сме 2017 година. Намерете я !

    Коментиран от #25

  • 24 Баш Майстора

    13 3 Отговор
    Много добра изработка!Все някой ще я оцени!
  • 25 ссс

    6 7 Отговор

    До коментар #23 от "незнайко":

    Незнайко, я не ме занимавй с разни глупости, сега през 2017г. Уаз -Патриот все още е с рамна конструкция и такъв ще си остане и в бъдеще. А ти там продължавай да търсиш...
  • 26 някой

    13 2 Отговор

    До коментар #8 от "The real BMW":

    Вилнюс са от Литва. Столицата на Литва е Вилнюс.

    Коментиран от #28

  • 27 бай Иван

    6 3 Отговор

    До коментар #12 от "The real BMW":

    само да знаеш(копирано от уикипедия), щото видях че и VW ти харесват:

    Since 2009, the owner of the brand Moskvitch is the German automotive company Volkswagen. In 2011, the company extended its brand ownership rights until 2021, a 10-year period.
  • 28 555

    7 5 Отговор

    До коментар #26 от "някой":

    То си го пише в статията,ама да си видял някой с БМВ да познава знаците или да чете???????????? Все американски намеси им се привиждат.
  • 29 булгаром

    11 3 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Статията не е за серийни Пежа бе гостенино.Тук става дума за рали автомобил със задно предаване и надлъжен двигател ,ако изобщо това ти говори нещо.Ръчната спирачка при състезания се използва интензивно и ако имаш малко понятие от тези неща ще разбереш защо са я оставили барабанна. От тези години Пежо имаха заводски подготвен рали автомобил-205 който нито е сериен, нито е с такава мощност.
  • 30 венци

    22 4 Отговор
    Май само един човек прочете правилно статията.Колата е доработена във Вилнюс, Литва,а не в Америка!Бяхте заети да плюете руското,а не да прочетете статията коректно.Едно ще ви кажа:имам жигули 1300 на 270000 км. Досега съм сменял само накладки,масла и други подобни консумстиви.Карам с АГУ откакто направи 130000 км и не ме е оставяла никъде,като върви колкото по шосе,толкова и по черен път. Това е много добра кола със почти нулева поддръжка!

    Коментиран от #31

  • 31 The real BMW

    9 4 Отговор

    До коментар #30 от "венци":

    Добре браво на Вилнюс -Литва получила зсе е добре колата.Веднъж да кажа,че лада е хубава.
  • 32 Nikolai kolev

    5 17 Отговор
    Аман от разбирачи и от фенове на руските недоразумения наречени автомобили.сега пък и рали версия на лада със невероятните 160к.с само не написаха за деца рали пилоти до 8годинки ли е?да се понаучат на куц кон пък после да покарат малко истински коли като Ланча,Митсубиши които са шампиони в ралитата по това време.И не знам защо си мисля че тези марки не са руски
  • 33 Nikolai kolev

    3 18 Отговор
    И някакъв от тези разбирачи т.е ВЕНЦИ чел че не била доработвана в щатите че коя нормална тунинг фирма ще се занимава с тоя труп дето и за металекс не става бе.трябва да имат много излишно време и да си падат по загубени каузи.имал бил жигула на 270 хил.км може но поне 4 пъти е правен основен ремонт на тоя джурук.можеш да ги говориш тези на някой 20г.дето не помни комунизма и това че на няма 60хил.км им се правеше ремонт на мотора иначе много висок разход имаха ама на масло но аз съм на 38г баща ми имаше чисто нова лада и още 90г я смени 1 с голф 1 83г с турбо дизелов мотор с ел стъкла и климатик като казвам замени продаде ладата на един манг.л щото само те още си вярваха че лада е кола
  • 34 Nikolai kolev

    2 17 Отговор
    След година продаде голфа щото му дадоха 5 пъти повече пари от колкото колата струваше в италия 800 долара между другото и 1200 д. Мито и си взе форд ескорт 87г. Xr3 модел ако ти говори нещо 150кс с един карбуратор това си е сериина кола с която ако мина покрай спортната лада пилота ще си помисли че кара назад ма най вероятно не разбираш изобщо какво ти обяснявам

    Коментиран от #35, #45

  • 35 бай Иван

    14 5 Отговор

    До коментар #34 от "Nikolai kolev":

    Що глупости изписа...
    Мале, мале, мале...
    Ходи си карай кошниците с предно и не се занимавай.
    Т'ва предното е най-голямата глупост.
    На кола със задно поне двигателя може да се смени.
    Впрочем има доста лади с по над 400кс, ама ти си заслепено фенче на западните боклуци с предно задвижване.
    Айде махай се.
  • 36 Петър

    19 7 Отговор
    Толкова много хора родени след комунизма, возещи се в тролей, защото заделят жълти стотинки всеки месец в нови накладки на 20 годишни западни дараци. Карам лада и ако всеки месец давам по 5 лв за нов шарнир и 10 лв за нови предни накладки, то ще си я карам вечно кат си я прибирам у гаража ! Сядайте у тролейчето! Аз ще си сложа 5 лв бензин и ще си набича страхотното парно у студа на 39 годишната гаражна лада :) Вечна памет дядо, че избра и случи на кола!
  • 37 Nikolai kolev

    1 13 Отговор
    Ето и колегата Павел явно е че е интелигентен пич но и той глупости пише какво може общо да има тоя кошник наистина малолитражен с ЛАНЧА ИНТЕГРАЛЕ един върховните автомобили за това време че тя цивилната и версия е 160кс а ралито е доста повече а за фиат ритмо Абарт цивилен с 2 карбуратора Вебер не искам и да коментирам.защото такива лаици дето се радват на такива мощни 150 160кс автомобили освен ладите и най-мощните BMV ta 320ките на газ не са ми нито на опита нито на акъла

    Коментиран от #38, #40

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Петър

    9 4 Отговор
    Често срещам да коментира тук един "българин", който освен че демонстрира ниско ниво на култура на правопис, пунктуация и други, но и не си е написал името на кирилица. Имайте доблестта освен да пишете глупости да си и пишете на кирилица. На мен лично ми е обидно да гледам и маймуници и маймунджълъци, и маймунски мисли.
  • 40 Павел

    12 3 Отговор

    До коментар #37 от "Nikolai kolev":

    Абе дадох пример със спортна кола Ланча Интеграле, а мощността всеки тунинг майстор може да я раздува в различни варианти? Казвам само че да подзиграваш автомобил със 160 Р.S. и 860 кг маса си е кощунство... Тази лада е наточена за състезания. Тя няма нищо общо освнен купето със стандартния модел. Това е състезателна Лада. Дааже е отлично подредено таблото, скоростите, изолбщо този, който еп равил тунинга има стил... Аз не съм рали състезател, но съм карал това и онова имам усет за коли. Тази Лада си заслужава парите. Защото е наистина спортна, освнен това уникат - единственно такова изделие, освен това дюз нов двигател. Ако не сте прочели това е рали самоделка... Не можеш да си сигурен дари Ланчият би спечелила или това...на планинско Сх коефицента ти при остри завои не е най-важното. Тази кола е отличен продукт. Но ти като състезател сигурно си карал всякакви. Щом казваш? Аз не бих я хвърлил ако имам тази... Ще е готино да задминаваш разни Баварки трошляци с нафукани синчета на комсомолски секретари приватизирали предприятията ни. Ще хълцат отзад...

    Коментиран от #42

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 M Power CSL

    5 12 Отговор

    До коментар #40 от "Павел":

    Абе пич стига си живял в комунизма какви консомолски синове те гонят тебе какви предприятия какви БМВ-та ще надминаваш с твоя дъргел недей писа незсмислици.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Васичка Атанасова

    12 2 Отговор
    да класика е и колата е хубаво но много пари за тази лада
  • 45 незнайко

    5 5 Отговор

    До коментар #34 от "Nikolai kolev":

    Тази кола ли сте си взел ? Escort 1.6 XR3i - 3 врати / хечбек 105 к.с. Ръчна с.к. 105 не е = на 150 Тогава няма Форд Ескорт с повече от Escort 1.6 RS Turbo - 3 врати / хечбек 132 к.с. Ръчна с.к.
  • 46 Волжски

    9 2 Отговор
    Който много знае и може да направи и покаже по-хубава от тази.
  • 47 ССР

    8 4 Отговор
    Литовските специалисти от Вилнюс не от САЩ четете бе идиоти
  • 48 Nikolai kolev

    3 4 Отговор
    Незнайко стига писа тапни 105кс е малкия xr3 I to modela do 84g.golemiq motor e 132ks do 84g а случайно да си чувал за форд ескорт косуърт пак цивилен и той ли няма заветните ти 160кс.

    Коментиран от #51

  • 49 Nikolai kolev

    4 7 Отговор
    Не съм състезател а и не искам да бъда и не съм карал всичко но съм сменил минимум 30различни марки и модели най-мощното което съм притежавал е Ауди А8 с w12 мотор е не е спортен автомобил и не е с заветните 160кс ма все е нещо някога като стана умен и аз като вас ще си взема такава лада че ми писна да ме изпреварват такива зверски спортни коли срам ме е че живея в такава държава в която голяма маса от хората или са луди или са зомбита и казват на черното зелено
  • 50 Nikolai kolev

    3 6 Отговор
    Ей го и бай иван друг селски тарикат имало било по 400кс хахаха ма то може и по 1000 да има бе ма не са с мотори от лада
  • 51 незнайко

    4 2 Отговор

    До коментар #48 от "Nikolai kolev":

    Те и финландците печелят с "цивилна версия" на Ситроен, но не съм видял някой да има такъв.
  • 52 Nikolai kolev

    4 4 Отговор
    И не претендирам че съм голям разбирач на рали автомобили ма на оня УМНЬО дет писал че бил фен на задното предаване мога да кажа само 1 истинските спортни автомобили и по голямата част от тези печелили титли и станали легенди са или с предно или най вече 4x4.така че ти се скрии 2pack

    Коментиран от #71

  • 53 Nikolai kolev

    2 4 Отговор
    За даскала по БЕЛ Пешо 2пака става въпрос и mejdo drugoto kogato mi e kef pisha na Blg ezik a kogato ne pisha na kvot si iskam i pisha ot telefona za tva moje sum sburkal pishi mi 2 za godinata
  • 54 Nikolai kolev

    6 3 Отговор
    Его е и незнайкото ма къде искаш да го видиш тоя ситроен бе котенце на село или на картинка от дъвка турбо като гледам колко прости хора живеят около нас освен лади дето са Уникални автомобили друго не заслужаваме дори да видим
  • 55 Nikolai kolev

    3 8 Отговор
    Nikoi ama nikoi carvul s promit ili s tolkova ogranichen mozak ne moje da me ubedi che normalen chovek shte nareche neshto za koeto elemntarni ekstri koito ne sa izguzica a neobhodimost ot minaliq vek sa tabu avtomobil
  • 56 Лада2015

    4 4 Отговор
    ... да ме извинявате всички "колеги" дето сте споделили мнения , но колата на снимката не е VTS , аз имам норамлна петица в гаража , 10 години си я карах , непретенциозна работа , ... доста меракантилни кучки е разкарала от мен , и доста хора с лъскави возила дето не могат да карат са се пазили - с други думи добре служеше . На въпроса - VTS е с купе с две врати , двигателя може да са го взели от VTS , но това купе не е , освен това VTS има дискови спирачки отзад и разделен мост подобен на системата МакФерсон , както и отпред е такова окачването , ... от къде ми е инфото , ем от един старичък брой на За Рульом , някой дето са набор преди 90-та ще знаят какво е това , успех с чесането на езиците ;)
  • 57 6666

    9 10 Отговор
    През 70те и 80те години ,смених три лади -Жигули, Лада 1600 и Лада 2105.Добре че доиде 89г. , та да се отърва от това недуразумение на лек автомобил. За всяка една от трите лади мога да напиша за мъките и страданията на българските водачи.Ако съм технически неграмотен , няма да напиша по горното. На Жигули 1200 от 70г. се късаха шарнирите, горни и долни ,на късмет.Къс накрайник на кормилна щанга ,излезе от строя на 7000 км. Ладата 1600 , след 120 км.ч . в купето става толкова шумно ,като че ли ще излита.След 6 месеца я продадох.Лада петицата на третата година и раждясаха предните калници.Сега управлявам десетата си кола ,може би последната и като видя руски автомобил ,благодаря на господ че доживях тези времена, без руска техника.

    Коментиран от #59

  • 58 ник

    7 8 Отговор
    Когато вида лада, москвич или волга потръпвам ужасен от мракобесието на епохата.
  • 59 Лада2015

    7 5 Отговор

    До коментар #57 от "6666":

    Хм , не е добре да определяте кой колко е технически грамотен ;) , моята също е имала проблеми , не казвам че е титан или нещо невероятно , казвам първо : че с моята подръжка и моето каране ми вършеше работа , и второ че колата от снимката не е VTS , ако искате да ми проверите компетентността - оставете контакт , може и да ви учудя :)
  • 60 Зенон

    2 9 Отговор
    Трябва да уважим труда на механиците от Вилнюс!Но не са направили кой знай какво!Купе,окачване,трансмисия,същите.Мотор със 160кс.няма да впечетли никой/моят лексус е с 400кс./.Автомобилите от среден клас са с над 160кс.мотори.Знам,че в България,можем да направим много по хубава кола на база Лада или каквато ида е,ама парите ........
  • 61 Nikolai kolev

    5 7 Отговор
    Радвам се че най после има и нормални трезвомислещи хора които са имали И 2та типа автомобили т.е Руски и НОРМАЛНИ може би все още има шанс за тази страна........

    Коментиран от #70, #74

  • 62 Иван

    6 7 Отговор
    За тези пари може да се купи примерно 1-2 годишен форд мустанг.Кола със страхотна визия,която гарантирано ще стане някой ден класика.Трябва човек да е мазохист за да купи това чудо тук.За ладите и москвичите от едно време си спомням ,че гниеха с часове.Изобщо не ги ми хвалете ,баща ми имаше москвич навремето.На 40000 км. смени лагери.А колко пъти съм го бутал даже не си спомням.
  • 63 filo

    13 8 Отговор
    Навремето ладите ни се виждаха супер, защото нямаше друго, но към днешна дата да се твърди, че това е добра кола е меко казано идиотско.
  • 64 оня с автосервиза

    16 5 Отговор
    Пожелавам на всеки един от плюещите по лада да го сложат в тази "слаба" петица и един истински рали пилот да го "повози" на високопланинско трасе и съм сигурен че коренно ще си промени мнението за LADA и за 160 к.с.извадени от този атмосферен мотор ! Всеки ,който е имал допир с рали автомобили знае за какво става въпрос. Lada със120-130 к.с. си къса тампоните на задницата за 2-3 обиколки на затворен маршрут та на тази от снимките щом са и сложени унибали на щангите без нищо не е ! Стара е но е прекрасна и който е карал такава кола го знае (имам в предвид доработвана Lada) а който се е возил на задната седалка на бащината си жигула по-добре да си мълчи !
  • 65 681 БЪЛГАРИЯ

    4 16 Отговор
    САМО КАТО ЧУЯ ЗА ЛАДА И МИ СТАВА ЛОШО ! АЗ КАРАХ 4 -5 г. ЛАДА САМО ,ЧЕ 2011 г. РЕМОНТИ ,ПАРИ ,РЕМОНТИ ,ПАРИ ,РЕМОНТИ ,ПАРИ ! ТИЯ ПИЯНИ РУСНАЦИ КОЛА НЕ МОГАТ ДА НАПРАВЯТ СВЯСНО !

    Коментиран от #69

  • 66 стоян георгиев

    4 9 Отговор
    не познавам нормален човек да кара лада изключая нивата.тези дето карат и хвалят лади са откровено ненормални или пенсионери 75 плюс дето като се появят с жигулката , настръхва квартала и всеки се пази.като чета обаче тук виждам че лудите са си намерили и място да си дискутират:)!тези дето имаме нива по една или друга причина ,знаем що за кола е ладата и няма да повторим,но на ентусиастите тук им я пожелавам.веста,петица седмица ...само лади и спорна,не 260 хиляди ,а 26 милиона километра да направите !
  • 67 PlimP

    5 4 Отговор
    40000$, за тия пари ще се намери доста по-забавна и ценна класика
  • 68 LDS4

    4 4 Отговор
    добра кола но за тези пари ще си купя Л Д-интеграле 210 коня и ще се кефя много повече
  • 69 бай Иван

    3 2 Отговор

    До коментар #65 от "681 БЪЛГАРИЯ":

    Ми като купуваш евтини турски части така е.
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 УКЧ

    2 8 Отговор
    Отврат!
  • 73 Потребителче

    3 11 Отговор
    Да си купя руска кочина на цената на немски шедьовър ? Не мерси

    Коментиран от #75

  • 74 бай Иван

    3 3 Отговор

    До коментар #61 от "Nikolai kolev":

    За 4х4 нищо не съм казал.
    А това че имало коли с предно за рали- ми как няма да има като по регламент трябва да са на базата на шосейна кола. Кой произвежда коли схс задно? BMW и MB, те участват ли? Не.
    А това че ти и други сте неграмотни и не можете да си обслужвате колите, а когато го правите(сте го правили) го е било с най-евтините части нищо не означава, ясно?
    Щото и аз мога да взема чисто нов мерцедес и след като заминат консумативите и ги сменя с най-евтините да се оплаквам че се е.*ва.
  • 75 Юзерче

    7 5 Отговор

    До коментар #73 от "Потребителче":

    "Немски шедьовър"
    Пич, не сме 1990, немците отдавна не са на върха.
    Не че фуснаците са де, ама отдавна няма хубави немски коли.
  • 76 Патилан

    2 6 Отговор
    Споделям напълно казаното от 6666... абсолютно верно е.... и аз съм бил с три лади , едната от които купена нова. След 1995 г. съм имал немски , шведски и японски автомобили. Ладите са си бела и половина - всяка седмица по един ден - сервиз, все ремонти, комфорт - нула, разход, ремонти, но за толкова пари - това е ... това имаше едно време
  • 77 малтя

    0 5 Отговор
    Не струва?Вижте само как са зазахванали генерацията с тампони за климатик.Така ни се прави!
  • 78 европееца

    2 3 Отговор
    или човека дето е изработил тази "Lada VFTS" е объркал нещо, или факт.бг не са наясно какво пишат.
    Lada VFTS - това е петица с 16 клапана и турбо, 1,8 двигател 240 коня. пробват я само веднъж на едно рали през 85-та и по-нататък не се стига (на СССР не им беше до създаване на турбо двигател по онова време). Двигателя не работеше добре, задвижване само на задни колела при 240 коня и никаква електроника - колата беше доста "сурова". Сега този двигател се произвежда в сащ и естония, разбира се вече в доработен вид

    Коментиран от #80

  • 79 Гергин

    3 1 Отговор
    Ладата е голяма бегачка само че мотора си е ладов , с два двойни карбуратора може да е от нива 1,7 нива все пак тия 160 коня малко трудно се докарват атмосферка без турбо. успех но това са много пари за нея :)
  • 80 незнайко

    4 1 Отговор

    До коментар #78 от "европееца":

    Прав сте, на снимката отлично се вижда, че този двигател е едновалов, но нищо не му пречи да изцедят 160 коня, за сметка на обороти и здравина.
  • 81 Монтьор

    0 1 Отговор
    Ако я бяха рекламирали в Русия 70 процента щяха да пишат че бракма но нали е в Щатите и е много добра килата си хубава и добре направена
  • 82 Путин Властелин

    0 3 Отговор
    Любимая мая. Красавица мая. Тъй очень хорошо.