Last news in Fakti

15 Февруари, 2017 11:54 6 397 10

Не подценявайте VW Golf GTI

  • aston martin-
  • v8 vantage-
  • а volkswagen-
  • golf-
  • gti clubsport s
Не подценявайте VW Golf GTI - 1
Състезателният вариант на купето Aston Martin V8 Vantage, който е обозначен с индекс GT8 се появи на бял свят през април, миналата година и веднага привлече вниманието на специалистите. Тази кола е по-лека от "цивилната" с цели 100 килограма, разполага с карбонов таван, с титаниева ауспухна система, с облекчен интериор, с пренастроено окачване и с още куп други скъпи технологии. Двигателят е атмосферен осемцилиндров, а мощността му е 446 конски сили. На книга Aston Martin V8 Vantage ускорява от 0 до 100 км/ч. за под 5 секунди, а максималната му скорост е 305 км/ч. Моделът е ексклузивен, много скъп и от него ще бъдат направени само 150 екземпляра.

Пистовата версия на Volkswagen Golf, която е известна с индекса GTI Clubsport S, пък разполага с двулитров двигател, снабден с турбокомпресор, благодарение на който от него са изцедени 310 конски сили. Максималният въртящ момент се предава на предните колела през шестстепенна механична скоростна кутия. По заводски данни ускорението до 100 км/ч става за 5.8 секунди, а от модификацията ще бъдат произведени 400 екземпляра. Това е най-бързият автомобил с предно предаване, но на хартия той не може да мери сили със суперколи от сорта на Aston Martin. Или пък може?Не подценявайте VW Golf GTI

Оказва се, че състезателният вариант на Aston Martin V8 Vantage - GT8 преминава северната дъга на Нюрбургринг за 7.50 минути. Постижението е по-добро от това на базовия модел с цели 12 секунди, но се оказва, че е по-слабо с 3 секунди от постижението на Volkswagen Golf GTI Clubsport S


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гоуст

    18 2 Отговор
    "Пред винкела всички са равни, пред Голфа всички са бавни!" - народна мъдрост!

    Коментиран от #2

  • 2 Ярослав Станчев

    9 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гоуст":

    Пернишка народна мъдрост.
  • 3 Слабо

    2 0 Отговор
    Може да свали и още 1-2сек., но ще трябва да е безгрешен, че тука имаше някой грешки, но не казвам, че е лесно напротив!
  • 4 Borislav Popov

    7 7 Отговор
    Volkswagen трябваше да заложат на Сироко - за спортен модел и да го развиват ! Това с Голфа е смешна работа ! Голф Голф+ Голф вариант Голф крос Голф GTI Голф R и тн. А иначе Рено ще го отвее тоя Голф!
  • 5 CL500

    3 2 Отговор
    Астън винаги са си били по-скоро ексклузивни, бих казал редки и много, много скъпи. В този клас бих предпочел любимия ми модел Мерц Ес-Купе АМГ, 6.3 4 Матик (би-турбо, вече няма атмосферки като моя), 585 коня, 3.9сек до 100. По-бърз е тоя Астън, комфортен, луксозен и по-лесен за поддръжка. За истинска спортна кола, няма Мерц, няма Астън, първо да е под 1500 кг и поне 600 коня. Теглото е по-важно от конете ;-)
  • 6 Гостенина

    1 1 Отговор
    Ми то и БМВ М3 с четирилитровия осмак пада от Меган RS Трофи с 4-5 секунди.Защо голфа да не бие Астона
  • 7 onq s golfa

    1 0 Отговор
    Гоуф 2-ка 1.8 ЖТИ е по-бърз, поне e лекичък като смениш от газ на бензин фърка покрай тез кошници!
  • 8 Алфа Ромео

    1 3 Отговор
    Страхотен е Астъна, движеше се много стабилно, без колебания!
  • 9 Кобрата

    23 3 Отговор
    Не се съмнявам, че Golf-а е по-добър, все пак е Дойч машина...
    Най-добрите в цял свят - Mercedes, BMW, Volkswagen, Audi и Porsche
    Даже и Skoda и Seat са супер откакто са част от концерна VAG!
  • 10 гощо

    2 0 Отговор
    Няма подценен Golf GTI това си е една класика от години!!! Колкото и да се подиграват някой "познавачи" тук няма да забравя каква стойка имаше Голф 2 GTI с дебелите брони!!!!! Тройката също си беше адска стойка за времето си!!! При четворката нещо позаспаха,но от пета на горе са яки!!! Аз карам 240 дизелови коня кола и скоро един Голф 6 200 коня бензин се опита доста сериозно да ме обиди на една права отсечка!!!