От доста време насам в интернет пространството се появява непотвърдена информация за плановете на баварския гигант да разшири гамата си от кросоувъри. Става дума за моделите X2 и X4, които ще бъдат позиционирани съответно под и над компактния X3.
Сега тези отдавнашни спекулации бяха официално потвърдени от BMW. Това стана в интервю за AMS на Норбер Райтхофер, директор на мениджърския борд на BMW. Той потвърди информацията, че съвсем скоро автомобилната общественост ще види на живо BMW X4.
Моделът Х4 ще получи заводско обозначение F26 и ще бъде позициониран над Х3. Въпреки това обаче Х4 ще се прави на същата платформа и ще е с междуосие и дължина, аналогични на Х3. В оборудването също ще има сходни елементи, но при Х4 то ще е по-богато.
Основната разлика между Х3 и Х4 ще е подобна на тази между Х5 и Х6. С други думи Х4 ще представлява всъдеходно купе. За целта обемът на багажното му пространство ще е по-малък от този при Х3, като ще е около 500 литра.
Съвсем скоро след лансирането на Х4 на бял свят ще появи и най-малкият кросоувър на BMW, носещ индекса Х2. Автомобилът също ще представлява компактно всъдеходно купе, но ще разполага само с две врати и повишен клиренс. Естествено и то ще бъде снабдено и с фирмената xDrive система.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 pininfarina
13:40 21.11.2011
2 520 zender
Коментиран от #15
13:42 21.11.2011
3 Атанас Велики
14:02 21.11.2011
4 520 zender
14:10 21.11.2011
5 FX Ryder
14:37 21.11.2011
6 520 zender
14:42 21.11.2011
7 до FX Ryder
14:43 21.11.2011
8 Майро ЖДМ
18:54 21.11.2011
9 520 zender
19:00 21.11.2011
10 325i
23:43 21.11.2011
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 някой
12:46 22.11.2011
13 Messerschmidt
21:57 22.11.2011
14 Явор Иванов
00:14 23.11.2011
15 Явор Иванов
До коментар #2 от "520 zender":
@2 e34 e 5 -ca, kakto predpolagam znae[, a e36 3 -ka така, че не виждам смисъл в това, което казваш Може би искаш да кажеш е30 и е36 - така по може00:18 23.11.2011
16 Явор Иванов
00:19 23.11.2011
17 Навин Апостолов
03:48 23.11.2011
18 Тошо
10:26 23.11.2011
19 520 zender
18:12 23.11.2011
20 някой
Има ли сравнителни форми като по-дизелов, най-дизелов и разбира се супер-дизелов?
19:23 23.11.2011
21 R6-tak
poznai koi peche li
X6 mogo qsnooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
20:33 23.11.2011
22 520 zender
20:47 23.11.2011
23 520 zender
20:52 23.11.2011
24 някой
22:42 23.11.2011
25 Nismo
Любима тема в коментарите ти са японците и как БМВ правело по добри двигатели от тях.
Кажи ми колко километра си карал БМВ 520 което горяло 4,2 литра.Или онова дето горяло 6.Аз до сега не съм успял да намеря БМВ което да даде същия разход който пишат от БМВ.
При японците разминаване няма , дори понякога са отдолу.
Ти ми кажи след като говориш за превъзходство колко японски коли си карал,от коя година и с какво БМВ ги сравняваш за да разберем с какво ги превъзхожда.Само ще ти кажа че съм успявал да направя на 2 литрова бензинова 155 коня Хонда Акорд разход 4,8.Така че не ми говори че японците не можели да правят икономични коли.
Това че не са се засилили да правят дизели не значи че не могат.Японската политика е за ограничаване на дизела защото замърсява повече.Както виждаш те пуснаха и първите серийни хибриди.Нещо което БМВ още не е направило.
Ако говорим за мощност доколкото знам БМВ не е направило още серийна кола с 2 литров атмосферен мотор и 250 коня.
И при това този двигател е супер здрав а не като баварските измишльотини ден през ден в сервиз.
Като покараш малко и двата вида коли ела и се изказвай защото иначе просто ставаш смешен.
23:06 23.11.2011
26 Mupo
10:05 24.11.2011
27 520 zender
18:11 24.11.2011
28 Nismo
Все пак за такива мераклии като теб правят и по някой дизел.
Тяхната логика е че щом искаш дизел искаш икономия и не правят безумия от сорта на Ауди с 12 цилиндров такъв.
И да кажем Хонда прави Акорд който е с размери на петица БМВ и 180 коня дизел горящ 4,9. Двигателят е без проблемен доказано вече със стотици хиляди километри. Тази мощност според мен е напълно достатъчна за нормални хора.
За ненормалници по пътя и 1000 коня да сложиш ще са малко.
А дизелите на БМВ правят проблеми и като нови така че не са ми пример за това как се прави дизел.
Надуват моторите и използват усложнени схеми което води до повреди.Японците отработват повече нещата преди да ги пуснат на пазара и резултатът е видим.
За бензини няма да говоря там БМВ поне от 20 години не е имало по здрав и икономичен двигател от Хонда. Дори когато Хонда изкарат от 2000 кубика 250 коня двигателят е надежден.Това баварците не го умеят.
Ей това са малките особености които докато не пробваш няма как да разбереш.
22:54 24.11.2011
29 520 zender
20:23 25.11.2011