21 Ноември, 2011 12:30 11 350 29

BMW потвърди слуховете за Х2 и Х4

  • bmw-
  • x2-
  • x4
BMW потвърди слуховете за Х2 и Х4 - 1
Компютърно генерирано изображение на BMW X4

 

От доста време насам в интернет пространството се появява непотвърдена информация за плановете на баварския гигант да разшири гамата си от кросоувъри. Става дума за моделите X2 и X4, които ще бъдат позиционирани съответно под и над компактния X3.
 
Сега тези отдавнашни спекулации бяха официално потвърдени от BMW. Това стана в интервю за AMS на Норбер Райтхофер, директор на мениджърския борд на BMW. Той потвърди информацията, че съвсем скоро автомобилната общественост ще види на живо BMW X4.
 
Моделът Х4 ще получи заводско обозначение F26 и ще бъде позициониран над Х3. Въпреки това обаче Х4 ще се прави на същата платформа и ще е с междуосие и дължина, аналогични на Х3. В оборудването също ще има сходни елементи, но при Х4 то ще е по-богато.
 
Основната разлика между Х3 и Х4 ще е подобна на тази между Х5 и Х6. С други думи Х4 ще представлява всъдеходно купе. За целта обемът на багажното му пространство ще е по-малък от този при Х3, като ще е около 500 литра.
 
Съвсем скоро след лансирането на Х4 на бял свят ще появи и най-малкият кросоувър на BMW, носещ индекса Х2. Автомобилът също ще представлява компактно всъдеходно купе, но ще разполага само с две врати и повишен клиренс. Естествено и то ще бъде снабдено и с фирмената xDrive система.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 pininfarina

    2 2 Отговор
    С тая грозна муцуна ще бъдат добра конкуренция на Санг Йонг.
  • 2 520 zender

    4 1 Отговор
    ХА ХА ХА ХА-Това ще е голяма боза-Някой иска да срине марката тотално.Добре че има хора като мене които ценят старите модели.Майче в последно време само ф10 си заслужава...Тия моделчета смешните като излязат на пазара ще ги купуват само леваци -хора които въобще си нямат и понятие от марката БМВ.С каквито и двигатели да ги правят тези джипки няма да са истински БМВ-та.А и трудно ще се различават-това е позор.Едно време всеки различаваше Е34 от Е36 примерно.....

    Коментиран от #15

  • 3 Атанас Велики

    0 2 Отговор
    БМВ не правят особено хубави джипове! Визуално са добре! Вървят много, но практичността, возията и интериора са гола вода! Тъй като съм имал наблюдения над Туарег и X5(последното), мога да кажа. че бавареца си го купуваш просто заради марката! Возията изостава от тази на туарега, а интериора не е впечатляващ! Като цяло си купуваш марката! Хубава марка, но май не и за джипове!
  • 4 520 zender

    2 2 Отговор
    Атанас Велики-Нямам наблюдения .Но май си прав.Е БМВ залага на динамиката и по-точно на модерните супер-дизелови агрегати.Но аз от джипове си нямам понятие и не смея да споря.Но тези нови модели според мен доста ще объркат евентуалните копувачи-губи се смисъла от покупката и остава само синьо-бялата емблема..
  • 5 FX Ryder

    1 3 Отговор
    Infiniti FX тотално изкъртва всички баварски кошове от клас Х и като возия и като оборудване и като визия а най вече като здравина.
  • 6 520 zender

    0 3 Отговор
    FX Ryder-Сигурно ги изкъртва и по икономичност и мощност при дизелите а...
  • 7 до FX Ryder

    1 0 Отговор
    Бъркаш нещо!
  • 8 Майро ЖДМ

    3 1 Отговор
    Ех тия дизели бее.Запомнете едно Спорт и дизел са 2 несъвместими неща.Дори и за икономия е спорно.
  • 9 520 zender

    1 0 Отговор
    Еми нали разполагаш с инфо-провери...
  • 10 325i

    0 1 Отговор
    FX Ryder- и като цена сигурно ги изкъртва??
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 някой

    0 1 Отговор
    И като цена ги кърти.БМВ искат същите пари за смешните си пластмасории като Инфинити.Просто няма какво да сравняваме.
  • 13 Messerschmidt

    0 1 Отговор
    БМВ абсолютно винаги са правели боклуци /без 7-ма серия/ и ще продължават да правят!Убеден съм,че като пуснат новите серии Х2 и Х4 няма да имат голяма продажба!БМВ да са правели някога сносна и компактна кола-НИКОГА!Да не говорим и за автомобил с висока прокодимост и съдеходи!
  • 14 Явор Иванов

    0 0 Отговор
    BMW е марката! А сега лягайте да спите!
  • 15 Явор Иванов

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "520 zender":

    @2 e34 e 5 -ca, kakto predpolagam znae[, a e36 3 -ka така, че не виждам смисъл в това, което казваш Може би искаш да кажеш е30 и е36 - така по може
  • 16 Явор Иванов

    0 0 Отговор
    х6 по ме кефи
  • 17 Навин Апостолов

    0 0 Отговор
    ауди изпревари всички
  • 18 Тошо

    0 0 Отговор
    Ама че грозен кош.Тези с всяка измината година си развалят дизайна.А и сервизите са пълни с баварски трошляци.Не знам какво им харесват някои. Плащаш куп пари за такава грозотия.
  • 19 520 zender

    0 0 Отговор
    Явор Иванов-Знам много добре кое е Е30 Е36 Е46 Е28 или нещо друго.Мисълта ми беше че вече почти немогат да се различават новите модели дори и от различен клас.Същото важи и за АУДИ.
  • 20 някой

    0 0 Отговор
    520 zender, какво ще рече супер-дизелови???
    Има ли сравнителни форми като по-дизелов, най-дизелов и разбира се супер-дизелов?
  • 21 R6-tak

    0 0 Отговор
    x6 vs Infiniti
    poznai koi peche li
    X6 mogo qsnooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
  • 22 520 zender

    0 0 Отговор
    някой-Обяснявам веднага какво имах предвид.БМВ прави едни от най-икономичните и мощни двигатели.Давам примери.При 2.0-184кс.Икономичната версия-163кс 520д-минимален разход 4.2литра нафта.При 3.0-ф10 има 300кс и харчи смесено 6 литра при 600нютон метра.Зада те ядосам ще ти кажа че японците такива впечатляващи резултати немогат да постигнат.Да споменавам ли че БМВ ще прави дизели с три турбота...
  • 23 520 zender

    0 0 Отговор
    Аз това разбирам под супер-дизелови агрегати.Естествено Мерцедес и Ауди не спят и дори при някои дизелови варианти изпреварват БМВ по мощност но не и по икономичност.Така или инъче немците развиха технологията комън -реил до съвършенство с което за сега държат на дистанция конкуренцията.
  • 24 някой

    0 0 Отговор
    520 zender, не си ме разбрал. Просто споменах това, щото за супер дизелови мотори става, но не и супер-дизелови. Разликата е видима в правописа. Иначе любима марка ми е Мерц и разбира се всичко немско.
  • 25 Nismo

    0 0 Отговор
    Zender не си лош човек но много пъти виждам в коментарите ти изказвания които не си ги нито проверил нито имаш някакво обективно основание да подкрепяш.
    Любима тема в коментарите ти са японците и как БМВ правело по добри двигатели от тях.
    Кажи ми колко километра си карал БМВ 520 което горяло 4,2 литра.Или онова дето горяло 6.Аз до сега не съм успял да намеря БМВ което да даде същия разход който пишат от БМВ.
    При японците разминаване няма , дори понякога са отдолу.
    Ти ми кажи след като говориш за превъзходство колко японски коли си карал,от коя година и с какво БМВ ги сравняваш за да разберем с какво ги превъзхожда.Само ще ти кажа че съм успявал да направя на 2 литрова бензинова 155 коня Хонда Акорд разход 4,8.Така че не ми говори че японците не можели да правят икономични коли.
    Това че не са се засилили да правят дизели не значи че не могат.Японската политика е за ограничаване на дизела защото замърсява повече.Както виждаш те пуснаха и първите серийни хибриди.Нещо което БМВ още не е направило.
    Ако говорим за мощност доколкото знам БМВ не е направило още серийна кола с 2 литров атмосферен мотор и 250 коня.
    И при това този двигател е супер здрав а не като баварските измишльотини ден през ден в сервиз.

    Като покараш малко и двата вида коли ела и се изказвай защото иначе просто ставаш смешен.
  • 26 Mupo

    0 0 Отговор
    Nismo разликата в разхода идва от това че бмв 520 е 6 цилиндъра и доста по тежко, макар и с подобни размери тези коли не бива да се сравняват директно понеже не са точно в един клас. При БМВ акцента е предимно в удоволствието, лукс, шумоизолация а при ходна здравина, икономичност, цена. Все едно да сравняваш 6 цилиндрово БМВ седма серия със 350 коня и тежащо 2 тона с 10 цилиндрово бентли 370 коня но тежащо 2600 кг.... все са премиум клас но не е редно да сравняваш кое какъв разход дава и от там кой какъв двигател прави
  • 27 520 zender

    0 0 Отговор
    Nismo-Отговарям ти веднага щото сега се прибрах след бясно каране от Плевен.Аз тея данни ги знам от Ауто Билд.Японска кола съм карал само на брат ми-Авенсис 110кс-дизелов.Еми не ми харесва но това е субективно усещане.Вероятно на теб можеби Авенсиса ще ти хареса.Да немско списание е но данните не могат да се изопачат.Да немците си хвалят техните коли но аз се осланям само на цифри.Последния тест при дизеловите икономични версии на 520д е 220д и а6 печели 520д.Вярно е и друго-честно казано аз не съм се интересувал от японската конкуренция но истината е че в света на дизлаците доминатор са германците.Е да добре че са италианците да въведат комън-реила.Моите наблюдения зада не бъда голословен са от моето Е39 530Д.Прелива от мощ -японец по онова време такава мощност от дизел не е изкарвал при положение че ако карам много икономично разхода пада на 5.8-6литра.Имай предвид че колата ми е шестак все пак и говоря за преди 10 години производство.Да дизелите замърсяват но нали затова са измислени филтрите с карбамид ли кво беше там...И друго-много хора казват че дизеловите коли не били спортни.Знаеш ли че Ф10 535Д ускорява до стотачката за 5.7сек.Е това не е гтр а лимузина от горния премиум сегмент,какво повече може да се иска.Да може и повече-Ауди имат трилитров битурбо със още повече мощност и въртящ момент но пък дали е икономичен колкото баварския...Просто това е моето мнение-не държа никой да се съгласява с мен.Карал съм и бензиново БМВ сега карам дизелово и ми харесва.Не наблягам на икономията щото ми е скъпо а защото искам да обърна внимание на това че БМВ ако не водещ при дизелите поне е в челната тройка и съм убеден че там японска кола няма.Издръжливост-незнам ,можеби по-скоро БМВ няма издръжлив дизел като чувам че всеки все се оплаква но помисли-като ново всяко БМВ е скъпо-сигурно изминава поне 500 000км за 10 години и като влезе в България почва да дава дефекти.Незнам по този въпрос имат думата тия които имат наблюдения-аз съм минал с моето 25 000км за полугодието и засега нямам проблеми с двигатела а със спирачната уредба но и тоя проблем вече е ликвидиран.Пак повтарям-надявам се да си ме разбрал кво точно имам предвид,ако ли не ,е не е фатално.Желая ти повече безавариини километри.
  • 28 Nismo

    0 0 Отговор
    Зендер в момента да караш дизел е по скъпо от бензин.Японците отдавна са разбрали че каквито и филтри да сложиш на дизела пак цапа повече. Направи си прост експеримент.Запали дизелова кола дори от новите с филтър в едно голямо помещение и после бензинова.После кажи коя се усеща повече.
    Все пак за такива мераклии като теб правят и по някой дизел.
    Тяхната логика е че щом искаш дизел искаш икономия и не правят безумия от сорта на Ауди с 12 цилиндров такъв.

    И да кажем Хонда прави Акорд който е с размери на петица БМВ и 180 коня дизел горящ 4,9. Двигателят е без проблемен доказано вече със стотици хиляди километри. Тази мощност според мен е напълно достатъчна за нормални хора.
    За ненормалници по пътя и 1000 коня да сложиш ще са малко.
    А дизелите на БМВ правят проблеми и като нови така че не са ми пример за това как се прави дизел.
    Надуват моторите и използват усложнени схеми което води до повреди.Японците отработват повече нещата преди да ги пуснат на пазара и резултатът е видим.

    За бензини няма да говоря там БМВ поне от 20 години не е имало по здрав и икономичен двигател от Хонда. Дори когато Хонда изкарат от 2000 кубика 250 коня двигателят е надежден.Това баварците не го умеят.
    Ей това са малките особености които докато не пробваш няма как да разбереш.
  • 29 520 zender

    0 0 Отговор
    NISMO-Сядам леко почерпен но не и ядосан или нещо подобно пред компа.И все пак не ме раз бра но както казах това не е фатално така че няма значение особенно когато съм гушнал добра сума от еврофутбол.Аз пич не съм спестовник но определено със Зендера ми беше скъпо.При яка стъпка дори и на дълго разхода не можеше да бъде под 20литра на 100км.Сега е много по-малко.Всъщност искам да питам цялата японска сила защо след като казвате че японците не се интересуват от дизелови мотори Инфинити направи добър двигател и все пак не дотам добър зада засенчи БМВ но достатъчно добър за Европа зада смачка италианци французи че и германци и да се чувстват засрамени аааа...Японците си знаят работата-те знаят че в Европа се кара повече на дизел и искат да пробият-това е.За издръжливост от японските коли имам наблюдения за Митсубиши-супер маратонец е.А за повечето кс от 2 или 3000кубика естествено че ти предлагам М3-Е36 3200-321КС Е36 -343КС и ДОРИ М3 Е30 215 и 240КС-от 2300 4цилиндров обаче -знаеш без турбо естествено.Колко издържат ли-еми моя Зендер беше на 400 000 и вероятно знаеш че това едва ли му е истинската цифра на километража.За икономия при бензина при БМВ не споря но ще ти кажа за туин турбо но 335-306кс-супер икономичен смесен разход от производителя-8.37-ето ти икономия при бензина....