Last news in Fakti

28 Април, 2017 05:30 16 198 16

Сбогом на мотоциклетите Днепр

  • мотоциклети-
  • днепр-
  • dnepr vintage
Сбогом на мотоциклетите Днепр - 1

В последно време производството на мотоциклети с марката Днепър бе ограничено до малки серии, но все пак те се произвеждаха и се радваха на ограничена, но твърда група от почитатели. Сага обаче на тяхното производство се слага край. За последно сбогом с мотоциклетите Днепр от компанията пускат финална серия, наречена Dnepr Vintage.

Мотоциклетите Dnepr Vintage се отличават с особен дизайн и с ярка двуцветна окраска. От последната серия ще има и версия с кош. Последният Днепр е оборудван с диодни светлини, с волтметър и с датчик за налягане на маслото. Приборният панел пък разполага с ефектна съвременна подсветка.Сбогом на мотоциклетите Днепр

Мотоциклетите са оборудвани с 650-кубиков двигател, мощността на който е 32 конски сили. Предвидени са и електрически стартер, както и електронна система за запалването. Мотоциклетът има режими normal, sport и off-road, а още от промените включват модернизирана маслена помпа.

Последните мотоциклети Днепр ще бъдат представени в рамките на фестивала Old Car Land, като интересното за тях е, че всички се сглобяват ръчно от професионални майстори. Цената към момента не е известна, но е ясно, че тя ще е по-ниска от тази на руския аналог Урал.Сбогом на мотоциклетите Днепр


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Енцо

    22 0 Отговор
    БИЛ Е СУПЕР МОТОЦИКЛЕТ ЗА 1970 Г.

    Коментиран от #2, #7

  • 2 тадд

    12 3 Отговор

    До коментар #1 от "Енцо":

    ...недей, всеки влак си има пътници
  • 3 Топузакоф

    4 28 Отговор
    Поредното недоразумение от СеСеСеРе.

    Коментиран от #9

  • 4 Везнев

    21 0 Отговор
    Мене ме кефят такива класики..Ди Каприо си е купил Урал-уникална машина.

    Коментиран от #5

  • 5 Гост

    5 16 Отговор

    До коментар #4 от "Везнев":

    Те и Лади и Волги ги купуват за колекции, но не значи, че стават. Общо взето са екзотика на коята да се присмиват. Не съм карал такъв мотор, може да е по-успешен от автомобилостроенето.
  • 6 Боклук

    9 13 Отговор
    Днеприте са винаги били страшни боклуци. Ремонтираш цяла седмица и се возиш събота до обяд, после пак ремонтираш.
    Руснака е бил супер некадърен да копира мотоциклет БМВ и да получи толкова некачествено нещо.
    ИЖ-аците са в пъти по-надеждни.

    Коментиран от #10

  • 7 Ал Купоне

    12 2 Отговор

    До коментар #1 от "Енцо":

    Защо бил ? Той и сега си е супер !
  • 8 Иво

    4 5 Отговор
    Сглобявал се ръчно? Искам да видя мотор сглобен от робот!
  • 9 ИЖето

    12 1 Отговор

    До коментар #3 от "Топузакоф":

    Днепър се произвежда в Украйна не в Русия.
  • 10 Владислав Димитров

    15 0 Отговор

    До коментар #6 от "Боклук":

    Тези мотори се ценяха заради двойното, колелото на коша е с постоянно задвижване, тоест за селска местност бяха незаменими.
  • 11 съветска класика

    11 1 Отговор
    Всъщност Днепр и Урал са един и същ мотор, произвеждан на различни места като по времето на СССР имаха съвсем малки разлики помежду си. Въпреки това е факт, че Урал са по-надеждни и популярни, особено в САЩ. Цената на Урала е доста височка, но пък има хора които искат точно такива мотори, разбира се през годините са внесли някои подобрения като ел. стартер, електронно запалване, предна дискова спирачка, по-модерно табло и др. А Днепр от 90-те години са с най-лошо качество от всички, произведени от украинците. Въпреки това с повишаване на качеството и някои подобрения, както и малко по-ниска цена от Урала и те можеше да се продават добре, но явно украинците са си много тъпи горките и сега закриват завода.
  • 12 Абе кво

    2 13 Отговор
    Аре малко 21 век...такъв тип кошляк няма приложение... ако някой може да ми каже каква е ползата от него, моля да ми обясни.

    Коментиран от #14

  • 13 tost

    5 3 Отговор
    Коша ти трябва,като си отидеш на село и фърляш набързо картофите,лука и чесъна,след това палиш гасиш и се прибираш в града;)
  • 14 съветска класика

    8 0 Отговор

    До коментар #12 от "Абе кво":

    Питай дядо си! Навремето в БГ да имаш Урал беше голяма работа, все едно да имаш Волга. Предпочитаха се ИЖ с кош защото бяха по-евтини и опростени, но Урала си беше мечта за БГ моториста с кат. А в книжката. Все пак говорим за 60-те, 70-те и докъм средата на 80-те години, след това нещата се промениха, но и сега има маниаци които карат Урал със или без кош, а машините в отлично състояние и оригинален вид са доста скъпи.
  • 15 Е НЕ

    3 1 Отговор
    по-добре да си взема Лада Нива, те са на една цена...наистина няма приложение легена...
  • 16 Абе кво

    4 5 Отговор
    може пък наистина да става за картофите и лука...ама през 60те, сега не става за нищо освен за маняци 😊