В последно време производството на мотоциклети с марката Днепър бе ограничено до малки серии, но все пак те се произвеждаха и се радваха на ограничена, но твърда група от почитатели. Сага обаче на тяхното производство се слага край. За последно сбогом с мотоциклетите Днепр от компанията пускат финална серия, наречена Dnepr Vintage.
Мотоциклетите Dnepr Vintage се отличават с особен дизайн и с ярка двуцветна окраска. От последната серия ще има и версия с кош. Последният Днепр е оборудван с диодни светлини, с волтметър и с датчик за налягане на маслото. Приборният панел пък разполага с ефектна съвременна подсветка.
Мотоциклетите са оборудвани с 650-кубиков двигател, мощността на който е 32 конски сили. Предвидени са и електрически стартер, както и електронна система за запалването. Мотоциклетът има режими normal, sport и off-road, а още от промените включват модернизирана маслена помпа.
Последните мотоциклети Днепр ще бъдат представени в рамките на фестивала Old Car Land, като интересното за тях е, че всички се сглобяват ръчно от професионални майстори. Цената към момента не е известна, но е ясно, че тя ще е по-ниска от тази на руския аналог Урал.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Енцо
Коментиран от #2, #7
08:52 28.04.2017
2 тадд
До коментар #1 от "Енцо":
...недей, всеки влак си има пътници09:18 28.04.2017
3 Топузакоф
Коментиран от #9
09:47 28.04.2017
4 Везнев
Коментиран от #5
09:57 28.04.2017
5 Гост
До коментар #4 от "Везнев":
Те и Лади и Волги ги купуват за колекции, но не значи, че стават. Общо взето са екзотика на коята да се присмиват. Не съм карал такъв мотор, може да е по-успешен от автомобилостроенето.11:09 28.04.2017
6 Боклук
Руснака е бил супер некадърен да копира мотоциклет БМВ и да получи толкова некачествено нещо.
ИЖ-аците са в пъти по-надеждни.
Коментиран от #10
11:22 28.04.2017
7 Ал Купоне
До коментар #1 от "Енцо":
Защо бил ? Той и сега си е супер !11:48 28.04.2017
8 Иво
11:51 28.04.2017
9 ИЖето
До коментар #3 от "Топузакоф":
Днепър се произвежда в Украйна не в Русия.11:58 28.04.2017
10 Владислав Димитров
До коментар #6 от "Боклук":
Тези мотори се ценяха заради двойното, колелото на коша е с постоянно задвижване, тоест за селска местност бяха незаменими.12:03 28.04.2017
11 съветска класика
12:05 28.04.2017
12 Абе кво
Коментиран от #14
12:25 28.04.2017
13 tost
14:14 28.04.2017
14 съветска класика
До коментар #12 от "Абе кво":
Питай дядо си! Навремето в БГ да имаш Урал беше голяма работа, все едно да имаш Волга. Предпочитаха се ИЖ с кош защото бяха по-евтини и опростени, но Урала си беше мечта за БГ моториста с кат. А в книжката. Все пак говорим за 60-те, 70-те и докъм средата на 80-те години, след това нещата се промениха, но и сега има маниаци които карат Урал със или без кош, а машините в отлично състояние и оригинален вид са доста скъпи.14:47 28.04.2017
15 Е НЕ
14:49 28.04.2017
16 Абе кво
14:54 28.04.2017