Преди месец ви споделихме, че McLaren P1 LM се е появил в дните на производителите на Нюрбургринг и естествено нещо ни глождеше отвътре, защото автомобилът прелиташе през един от завоите и от него хвърчаха искри. Преди няколко дни пък, един електрически автомобил влезе в книгата на рекордите - NIO EP9 и остави постижението на Huracan Performante, което също заслужава адмирации заради чистата атмосферна мощност. Сега обаче, всичко отива в историята или по-скоро се пише нова и най-отпред е името на McLaren и означенията P1 LM.
Причините за това са английската прилежност, 1000 конски сили идващи от хибридна комбинация с 3.8-литров V8 битурбо и буквално тонове притискателни сили от красивите форми на P1 LM. През лятото автомобилът постави рекорд за уличен автомобил на Фестивала на скоростта в Гудууд и още тогава се чудехме, какво ли ще постигне на Ринга тази машина, но сега всичко ни се изясни и е равно на 6:43.2.
Пилотът зад това страховито постижение е същия, който бе зад волана на пистата на Гудууд - Кени Брак, а той има огромен опит, който включва титлата на Индианаполис през 99-та.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
23:39 26.05.2017
2 Алфа Ромео
00:53 27.05.2017
3 Кольо Камиона
Коментиран от #4
06:06 27.05.2017
4 Shmeker
До коментар #3 от "Кольо Камиона":
Едва ли ще е за дълго. През няколко месеца има нов рекордьор вече. А немците имат няколко претендента, все някой от тях ще подобри това време.Коментиран от #5, #12
08:46 27.05.2017
5 гост
До коментар #4 от "Shmeker":
Оууу , какво постижение ! Фирма с над 50 годишна история и камара титли във Ф1 и куп други състезания и познаваща всички сериозни световни писти като задния си двор , успя да бие с 2 (две) секунди фирма , която я има от има няма две години и е излизала на тая писта цифром и словом 2 (два) пъти , но пък между първото и второто свали 20 (двадесет) секунди !!! Искате ли да предположите колко ще свали на третото излизане , което със сигурност няма да закъснее много ?Коментиран от #6, #11, #17
09:14 27.05.2017
6 незнайко
До коментар #5 от "гост":
Точно така, и то китайци са замесените и колата е ЕЛЕКТРИЧЕСКА. McLaren нямат чиста електричка и скоро няма да имат.09:33 27.05.2017
7 ИВАНОВ
Тази кола може още.
Коментиран от #8, #9
11:19 27.05.2017
8 аденауер
До коментар #7 от "ИВАНОВ":
На 1:38 от обиколката нещо не взе завоя както трябва - вместо да отвори излизането се набута в дясно.Коментиран от #13
12:32 27.05.2017
9 Винету
До коментар #7 от "ИВАНОВ":
Иванов, трябва другия път да му покажеш..., ама си ха :)Коментиран от #10
12:33 27.05.2017
10 ИВАНОВ
До коментар #9 от "Винету":
Винету,язди си кончето,не ми е работата да карам автомобили по пистите,но това не пречи да имам представа как се кара на писта.Аденауер,даже взе да си клати главата от яд на този завой където спомена.
15:51 27.05.2017
11 Shmeker
До коментар #5 от "гост":
Не знам къв си и кой си обаче това не е писта за формула.Това е писта, където се тестват от както я има немските коли, а в момента се води престижно да имаш добро време на нея.
Както се вижда, колата е добра, защото не върти обратен волан след завоите, освен на 1 място, а вероятно се кара с изключени системи. Това наистина е опит от формулата, но и окачването не е за тази писта, защото постоянно подскача на неравностите и на 1-2 места имаше риск да излети като мерцердес CLK-GTR на Льоман. Това не стана за щастие. Окачването не им помага, дори пречи.
Ако си гледал клипа с предишния рекордьор, все едно че кара по релси, няма изобщо такава борба с волана и едва ли е по силите на всеки да оладее макларъна.
За сега МакЛарън направиха доста секунди преднина и ще бъде трудно а се атакува това време.
Коментиран от #14, #18
16:01 27.05.2017
12 Алфа Ромео
До коментар #4 от "Shmeker":
Възможно е, но едва ли ще е прехвалено чалгарско ВМЗ....Коментиран от #16
19:46 27.05.2017
13 Mr Swaggersonny
До коментар #8 от "аденауер":
Точно там, отляво има една огромна неравност и не може да вземе завоя с оптимална траектория.01:11 28.05.2017
14 гост
До коментар #11 от "Shmeker":
Наченки на разум ли забелязвам , изумително ! Пистата е популярна , защото е няколко пъти по-дълга от останалите и сравнително с не много завои за дължината си . Хубаво е , че си забелязал , че NIO-то се движи "като по релси" , но трябваше да помислиш ЗАЩО ! А това , че Макларъна драпа със зъби и нокти на всеки завой само показва , че е на ръба на възможностите си . А това е по-простата причина , че NIO-то е с разпределение на масите , център на тежестта и притискателна сила , които са недостижими за ДВГ , плюс всички останали предимства на електрозадвижването . Можеш да си абсолютно сигурен , че нещастните две секунди които изстискаха от него ще бъдат отвяти с поне десет при следващото излизане на NIO-то , което няма да се забави повече от няколко месецаКоментиран от #15
12:34 28.05.2017
15 Shmeker
До коментар #14 от "гост":
OK професоре.18:08 28.05.2017
16 Име като гост
До коментар #12 от "Алфа Ромео":
Алфа Умрело,дали има подобни възможности???????20:42 28.05.2017
17 Андре
До коментар #5 от "гост":
Аз ти казах и преди, имаш нужда от психиатър или психолог, жена също става...ама не вярвам, че последното те привлича 😂09:47 29.05.2017
18 Ники
До коментар #11 от "Shmeker":
Това че не е писта за Формула 1 е някаква шега нали ? Да речем че си малък и не гледаш формула отдавна .. то поне си цъкнал там в нета да разбереш че Рекорда на пистата е на Шумахер с Ферари през 2004. Жена ми дето не знае от къде се долива масло в двигателя .. знае че тази писта е една от най известните за формула 1Коментиран от #19
15:46 29.05.2017
19 Андре
До коментар #18 от "Ники":
Не е шега, тази от формула 1 е Nurburgring, а въпросната е Nurburgring Nordschleife и е доста по-дълга от тази във формулата. Прочети в интернет 😉15:58 29.05.2017
20 Nordschleife
16:42 30.05.2017