По време на автомобилното изложение в Болония френската компания представи обновения вариант на най-драйвърския си модел Laguna Coupe. Този автомобил е интересен най-вече със системата си 4control.
Посредством електромотор, интегриран под задния мост, задните колела завиват с до 3.5 градуса. При скорост под 60 км/ч те се въртят в посока, обратна на предните, като по този начин значително улесняват маневрирането.
При надвишаване на отметката 60 електродвигателят въздейства на шенкелните болтове така, че колелата завиват в еднаква посока с предните. Ниският център на тежестта и системата 4control са причините за уникалното поведение на автомобила в завои.
Обновената версия впечатлява с видоизменени фарове, в които вече са интегрирани диодни дневни светлини. В стандартното оборудване влизат и 17-цолови лети джанти, както и по-луксозно интериорно изпълнение.
Двигателите, налични за обновената Laguna Coupe, са пет - три бензинови и два дизелови. Всички те могат да работят съвместно или с шестстепенна механична скоростна кутия, или с автоматична трансмисия.
Базовият бензинов мотор е с обем два литра и мощност 150 к.с. Двулитровият турбо агрегат се предлага в две мощностни модификации - със 170 и с 205 к.с. Топ агрегатът при бензиновите е 3.5-литров шестак с 240 к.с.
Най-големият дизел е V6, а мощността му е същата като на мощния бензинов мотор. По-слабите двигатели, работещи с нафта, разполагат със 150, 175 или със 180 к.с., като всички те са разновидности на добре познатия мотор MR9.
Обновеното Renault Laguna Coupe ще се прави в завода на компанията във Франция, а цената му се очаква да е аналогична с тази на досегашната версия - около 31 000 евро.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 !!!
И дизелите им са сериозни 205 коня от 2 литра.
Имат напредък франсетата.
11:42 08.12.2011
2 Marto
12:04 08.12.2011
3 The Bear
12:19 08.12.2011
4 Ц5
15:20 08.12.2011
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 яаоаяо
21:07 08.12.2011
7 яьао
21:14 08.12.2011
8 М 3
Само едно име нищо повече.
21:15 08.12.2011
9 Jan Reno
21:25 08.12.2011
10 beaugoss
22:25 08.12.2011
11 Перо
13:36 09.12.2011
12 Oleg
14:40 09.12.2011
13 520 zender
22:13 09.12.2011
14 Renault
И защо БМВ никога не успява да направи по добра кола от Рено в автомобилните спортове.
Нали уж баварците все награди печелят щото можели да редят турбини.
Да ама като излезем на пистата се вижда кой си печели наградите заслужено и на кой му помагат.
БМВ е само едно име създадено за фукльовци които искат да впечатлят не разбиращите от автомобили.
За това е особено популярно по нашите ширини.
Тук Бай Ганю задължително трябва да се покаже с натруфена външност нищо че под нея няма нищо.
09:50 10.12.2011
15 520 zender
16:21 10.12.2011
16 хо хо хо
На пистата се вижда истинската авангардна технология.Там БМВ Е КРЪГЛА НУЛА.
13:31 11.12.2011
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 някой
Из онези дни им бяха криви японците защото правели спортни коли сега им е криво Рено защото било бързо и печелело състезания ама нямало толкова екстри като немците.
Ако питат вас други фирми освен БМВ не трябва да има защото БМВ са най великите и отдавна всички други трябваше да са затворили.
Толкова сте жалки със заблудите си . Но така е когато човек не чете и не се образова разчита само на приказки и реклами.
14:49 11.12.2011
19 520 zender
14:57 11.12.2011
20 М_SUX
16:01 11.12.2011
21 мнение
Вземи да покараш малко и други коли че с тези баварски тараляски съвсем ще ти изсвиряса акъла :)))
13:02 12.12.2011
22 330i
18:44 12.12.2011
23 top gear
Да ама на пистата Рено се оказва с по добър контрол.
Що така става не знам.А и акто гледам този салон не виждам с какво БМВ го превъзхожда точно.
А що се отнася до Топ Гиър гледай предаването за Х3 да видиш какво казаха за дървения и салон и нулевата проходимост.
21:25 12.12.2011