ТЕМА: Тест драйв
Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Тест на бюджетното Peugeot 301

Публикувана: 4 Юли, 2017 13:20
44 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 17806
  • Тест на бюджетното Peugeot 301 - 1
  • ШРИФТ ПЕЧАТ

    Като изключим субкомпактното 108, което е предназначено основно за къси градски преходи, 301 се явява най-евтиното Peugeot. Обновената му версия е вече на нашия пазар и впечатлява с изменена външност, нов мултимедиен комплекс и с доста атрактивна цена. Екипът ни направи тест на новото 301, впечатленията от който ще ви представим сега.

    Екстериор


    Разликите спрямо предшественика във външния вид се откриват в доста променената "муцуна". Нова е радиаторната решетка, която е в унисон с последните стилистични решения на марката и е вертикална, фаровете са различни и са снабдени с LED дневни светлини, а новата екстериорна картинка завършват видоизменените предна и задна брони и новите джанти. Всички тези промени правят евтиното Peugeot да изглежда модерно, стилно, качествено и надеждно или иначе казано, идеята на французите е за по-малко пари да получавате по-голям и по-престижно изглеждащ автомобил.

    Интериор


    В салона материалите не са скъпи, но дизайнерите са се постарали това да личи възможно най-малко. Сглобката е подобрена значително, седалките са удобни, а уредите - информативни. Страничната поддръжка на предните кресла е по-слаба, което се превръща в лек проблем при взимане на завои с по-висока скорост, но в крайна сметка този автомобил не е предназначен за улични състезатели. За сметка на това пространството отзад е доста голямо, а багажникът впечатлява с приличен отвор и с най-големия обем в сегмента В-седан. Интерес представлява и мултимедията, разполагаща с MirrorLink и поддържаща интерфейсите Apple CarPlay и Android Auto.

    Двигател и ходови характеристики


    Базовият двигател за модела е трицилиндровият атмосферен 1.2-литров бензинов мотор, който разполага с мощност 82 конски сили, но той е слабичък за сравнително голямото купе. Бензиновата гама обаче включва 1.6-литров агрегат с мощност 115 коня, който работи и с петстепенна механична трансмисия, и с шестдиапазонен автомат. Именно този двигател е оптимален за новото 301. Смесеният му разход рядко надвишава седем литра на сто километра пробег, а динамиката му е повече от прилична. Предлагат се и два дизела с обем от 1.6 литра и мощност съответно 92 и 100 к.с., Икономични са, но недостатъкът им е, че не могат да се съчетават с автоматичната трансмисия. Возията може да се определи по-скоро като мека, което е проблем само при път с по-остри завои, защото въпреки сравнително ниския център на тежестта кренът е по-голям.

    Цена


    Както вече споменахме, цената за автомобил от този сегмент е особено атрактивна. Варира в диапазона 21 000 - 27 000 лв с ДДС, като за тези пари получавате пълноценен автомобил с прилично базово оборудване, който по практичност, возия и динамика не отстъпва много на колите от по-горния клас. Ето и пълната ценова листа на обновеното Peugeot 301.


    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    Дидие Дешан
    Селекционерът на Франция отговаря на въпрос на журналист за победата на България над "петлите" през 1993-та година
    Не помня мача от 1993-та година"

    Още бисери