13 Декември, 2011 11:58 12 142 21

Ето го новия Mercedes-Benz SL

  • mercedes-benz-
  • sl

 

Моделът Mercedes-Benz SL винаги се е считал за класика сред автомобилите. Още с появата на първата генерация през 1954 година той се превръща в абсолютен хит и законодател в класа на спортните луксозни купета и роудстъри.
 
От тогава до днес сме свидетели на пет генерации и един сериозен фейслифт, а сега се очаква официалната премиера на новото шесто поколение на модела. Дебютът беше насрочен за началото на януари, като по план новият SL трябваше да бъде показан в Детройт.
 
В интернет обаче се появиха първите реални снимки на автомобила, взети от открадната рекламна брошура на новия модел. Ако сравним сканираните фотографии с шпионските снимки на предсерийния модел с камуфлаж, не остава съмнение, че брошурата е истинска.
 
От снимките ясно се вижда новата предна част на автомобила, която силно наподобява на "по-малкия брат" SLK. Основните светлини обаче са иновационни и се различават доста от останалите модели на щутгартската марка.
 
От друга страна цялостният силует и дизайнът на задната част ясно подчертават стопроцентовата приемственост с предшественика. Хвърляйки дори и бегъл поглед на интериора, се забелязва, че и там приликите с SLK не са никак малко.
 
От компанията вече казаха, че официалната ценова листа ще бъде оповестена на 15 декември, а предвид изтеклата информация, няма да е чудно ако шефовете на фирмата решат да представят модела по-рано от предварително предвиденото.
 
Новият SL ще разполага с три нововъведения, които от Mercedes-Benz вече оповестиха - алуминиева структура на купето, иновационна система за измиване на предното стъкло, интегрирана в самите чистачки, и нов способ за разположение на субуферите от аудиосистемата.
 
Сериозен интерес за аудиоманиаците сред любителите на марката Mercedes-Benz ще представляват и двете опционни мултимедийни системи - Harman Kardon Logic 7, с мощност 600 вата и Bang&Olufsen, която е още по-яка - мощността и е 940 вата.
 
 
История на модела

 

 
Първа генерация - 1954 – 1963 г.

 

 
Втора генерация - 1963 – 1971 г.

 

 
Трета генерация - 1972 – 1989 г.

 

 
Четвърта генерация - 1989 – 2002 г.

 

 
Пета генерация - 2003 – 2008 г.

 

 
Пета генерация (фейслифт) - 2008 г. – до сега

 

 
Шеста генерация - януари 2012 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Турбоманя

    1 1 Отговор
    ...ужас, най-ми харесва 'Пета генерация - 2003 – 2008 г.', останалите стоят някак си .... строени с LEGO... е това си е лично мое мнение де ;-)
  • 2 W210

    1 1 Отговор
    Пета генерация - 2003 – 2008 г. НАЙ-ДОБЪР
  • 3 Евгени Батев

    0 1 Отговор
    За мен няма лоша генерация най много ми харесва 2008-до сега.
  • 4 Das Classic

    1 1 Отговор
    На мен ми е любима 2-ра генерация. - Класически Мерцедес Бенц ! Невероятна кола за ценителите на класически автомобили. Новите форми и лъскавото оборудване не може да ме привлече ;-)
  • 5 vasy74

    1 1 Отговор
    на мен най-много ми харесва четвъртата генерация, призната и от специалистите за най-красивият автомобил за ХХ век. следващите се подчиняват на модните тенденции и губят от очарованието си!
  • 6 доктора

    3 0 Отговор
    нечовешки
  • 7 Барумов ING

    1 3 Отговор
    имал съм sl 90те години,когато повечето от вас са ходили с царвули по полетата!
  • 8 гост

    1 0 Отговор
    Четвърта генерация е най красива според мен!А "барото" отдолу няма да го коментирам даже!
  • 9 anti-mercedes

    0 2 Отговор
    всички мерцедеси са абсолютни боклуци,истината е Ауди,БМВ и Фолксваген......всички мерцедеси на пресата и за скрап,щот за друго не стават

    Коментиран от #10, #13

  • 10 Евгени Батев

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "anti-mercedes":

    @9 Ти си .......... :D Как ще кажеш че бенцовете не струват :D
  • 11 Anonymous.

    1 1 Отговор
    четварта показва истинската сила на BENZ
  • 12 Mercedes-Benz

    1 1 Отговор
    Красавец! Типичен Мерцедес иновация,сила,респект и мощ,съчетани в елегантна обвивка! Достоен наследник на всички модели досега!
  • 13 Петър

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "anti-mercedes":

    @9 Само като видя, че си написал само VW, и ми е напълно ясно колко точно разбираш от коли. Трай си ;)
  • 14 Evolution

    1 0 Отговор
    Много добро :)
  • 15 330i

    3 0 Отговор
    хубавото си е хубаво, за разлика от жапанките
  • 16 330d

    0 2 Отговор
    Страхотен!
    Абе 330I ти какво против джапанките имаш? Те да не струват по 200 000 лв. и изобщо какво общо имат с Мерцедеса?
    В Китай се правят и БМВ и Мерцедес и Ауди и голяма част от частите на сглобените коли в Европа идват от Китай. Недейте да говорите за някакво невероятно немско качество.
  • 17 520 zender

    1 0 Отговор
    330и-Абе всичките са красавци.Моя фаворит е произвеждания от 1989-2002г.За мен той е не само неподвластен на времето ами е и супер-неразрушим.То и затова е произвеждан цели 13 години..
  • 18 ML 320 CDI

    0 2 Отговор
    КОЙ ЗНАЕ КОЛКО ЩЕ ХАРЧИ.КАКТО ГИ ПРАВЯТ СЕГА СИГОРНО НАЙ МОЩНАТА ВЕРСИЯ С 600-650 КОНЯ ЩЕ ХАРЧИ ГРАЦКО ПО 16-17 :) :P
  • 19 520 zender

    1 0 Отговор
    Голяма работа колко ще харчи.То моя зендер харчеше толкоз в София.
  • 20 Иванов

    2 0 Отговор
    @ML 320 CDI
    Ти дори не можеш да пишеш грамотно, а си тръгнал да коментираш един от най великите автомобили в историята
  • 21 Kobester

    0 1 Отговор

    @7 И кво????
    @9 Мерцедес са много хубави коли, но в България ги карат предимно селяни(особено по-старите ги карат само селяни и цигани). Ауди са The BEST!!! БМВ имат най-хубавите и икономични двигатели, Фолксвагените са доста здрави(по мое наблюдение, въпреки че много хора казват обратното). Така че няма как да не се съглася.
    @18 Пише се граДСко, не граЦко. А и както и да ги правят, за точно тази кола 16-17 ми се вижда прекалено малко. 320/350 версията може и да дава толкова, но най-високата, с по 600-650 коня както викаш, под 20-22 абсурд.
    Иначе от всичките генерации, само 5тата ми харесва. 6тата е готино, особено отвътре сигурно е най-хубавата, но с тия гадни фарове, бляк.