Last news in Fakti

3 Август, 2017 09:58 52 106 70

Продава се чисто нова 27-годишна Лада

  • лада-
  • ваз-21093
Продава се чисто нова 27-годишна Лада - 1

Автомобилът, който виждате на снимките е произведен през 1990 година, но на практика е чисто нов. Той се намира в Украйна и в момента се продава. Въпросната виненочервена Лада Самара или известна още като ВАЗ-21093 преседява в гаража на настоящия си собственик цели 27 години и според обявата се намира в отлично състояние.

Продава се чисто нова 27-годишна Лада

Чисто новата 27 годишна Лада е оборудвана с 1.5-литров двигател с мощност 72 конски сили и с петстепенна механична скоростна кутия. Интересното е, че седалките все още са покрити със заводските найлонови предпазители, а пробегът е само 49 километра.

Продава се чисто нова 27-годишна Лада

Преди да бъде пусната за продажба на Ладата са и сменени акумулатор, масло, филтри и повечето от гумените съединения и уплътнения. Продавачът не съобщава цената. Тя ще е въпрос на договорки.

Продава се чисто нова 27-годишна Лада


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бин Ладен

    47 49 Отговор
    2 лв без ДДС
  • 2 Зелено човече

    68 41 Отговор
    Че тези задодски найлони приличат на чували за боклук - ужас. Според мен тази кола е вече морално отряла, но за всеки влак си има пътници
  • 3 Бин Горещ

    43 36 Отговор
    Наддавам: 2,05 лв без ДДС!

    Коментиран от #8

  • 4 знайчев

    72 36 Отговор
    по голяма тъпотия не бях виждал ... не казвам за колата нищо а за интелекта на собственика
    да си купиш кола и да я държиш на склад 27 години ... пълна глупост особено за този модел който не е нито красив нито класически ... нищо де
    сега ще я продаде на по малко от половината за колкото я е купил като нова само защото е тъп и вместо да я кара и да и се радва докато е била нова и по актуална той си я пази за нова ... направо счупи тъпомера тоя

    Коментиран от #5, #13, #23

  • 5 BILL

    78 41 Отговор

    До коментар #4 от "знайчев":

    Каране на руска кола и радост от карането и са несъвместими неща.

    Коментиран от #26

  • 6 Кирил

    39 15 Отговор
    Някой ще се радва на колата това е сигурно но пак да е чисто нова не
    Често нова е когато сам си я извадиш от шоурума и ПЪРВИ ДА ПРЪДНЕШ В НЕЯ хахаха
  • 7 КЮНЕЦ

    25 10 Отговор
    Продавам чисто нови гуми ДОТ 14.01... 15ки за ГОЛФ 2
  • 8 Никсана

    17 22 Отговор

    До коментар #3 от "Бин Горещ":

    Дигам на 2.06лв

    Коментиран от #20

  • 9 Киро

    25 26 Отговор
    Така и не можа да запали...тази светла съветска технология.

    За тва е "нова" на 27 години.
  • 10 газо

    43 12 Отговор
    Продавам си жената...като нова е на 39г. Демек не съм я е.ал.

    Коментиран от #33

  • 11 Тато

    29 44 Отговор
    .аси грозния сАвецки боклук!
  • 12 ужаст

    61 41 Отговор
    Като си помисля, че едно време се чакаше за тоя боклук цели 20 години страх ме хваща, само, като чуя, че БСП е спечелило голям процент от гласовете.

    Коментиран от #16

  • 13 12345666

    17 10 Отговор

    До коментар #4 от "знайчев":

    Знайчев ти па си много умен
  • 14 GEORGI

    9 22 Отговор
    Az davam za kolata nai mnogo 1000 leva bez DDS
  • 15 Гадина

    35 23 Отговор
    Сделано с топором!
  • 16 А си мислехме

    24 17 Отговор

    До коментар #12 от "ужаст":

    А си мислехме, че комунизмът си отива, а?
  • 17 Самарджия

    51 17 Отговор
    Имах такава. Проходима като джип, особено зимата, икономична. Конструктивно и ергономично е много добра- казват, че е двигателя е "пипнат" от Порше. Но всички материали са нискотехнологични, износват се бързо, купето гние. Двигателят издържа до 100 хил., после губи компресия, загрява и прецаква електронното запалване.
  • 18 Чиче

    44 14 Отговор
    С тази лада руснаците удариха дъното - нищо общо с качеството на сглобката на 2103 например, защо не и 2104. Салонът миришещи пластмаси, разтропват се след 1000 км, тънки ламарини, абсолютно грозен дизайн, и т.н и т.н.

    Коментиран от #61

  • 19 Пазарен Либерализатор

    35 19 Отговор
    Да звънне в НАДИН, ще му я изкупят веднага.
  • 20 Бин Горещ

    9 19 Отговор

    До коментар #8 от "Никсана":

    2.07 и ключа от пещерата!
  • 21 майка ти

    34 22 Отговор
    Разбирам да беше S класа от 1990-та.Ама тоя маслоядник с пластмаси на Фиат от 70-те,не мисля че има чак такава стойност.
  • 22 Емо

    35 6 Отговор
    Това е един оцелял автомобил след аборт на автомобилостроенето .
  • 23 Бай Иван

    27 5 Отговор

    До коментар #4 от "знайчев":

    Ладата си е купена точно с тази цел,да се съхрани и продаде след доста време.Купена е от уважаван човек с лична и служебна кола.
    Тук има повече информация https://www.youtube.com/watch?v=O70mAhnmJYM
  • 24 Кобрата

    20 20 Отговор
    Дайте повече информация и линк към сайта, искам да се свържа с човека да се спазарим за цената...
    Чудна е Samara-та, заслужава си, ще я ползвам като втора кола, за работа!
  • 25 сноу

    25 20 Отговор
    Нова, а таблото и подпухнало като на комшийката под очите .О..мъко,мъко ,добре че се свърши с тормоза да ги правим тия коли..
  • 26 бай Иван

    7 7 Отговор

    До коментар #5 от "BILL":

    Защо?
  • 27 Цвети

    13 9 Отговор
    Аз наддавам, 1200лева.
  • 28 Цвети

    13 11 Отговор
    Моля,дайте някакви координати на собственика.
  • 29 filo

    27 23 Отговор
    Карал съм такъв боклук. Конкуренция като абсолютна кочина му прави единствено москвич алеко. Пари да ми дават това нищожество не бих го взел.
  • 30 Гост

    37 9 Отговор
    Дядо ми,светла му памет,имаше Самара 9-ка! Тази е 8-ца....Същият цвят и салон! На нея се научих да карам под зоркия поглед на баща ми! Някой беше писал,че е проходима и през зимата! Вярно е,защото е излключително тежка! Целият салон на самарите е пълен боклук! От по-високата температура арматурното табло се издува,независимо че е в гараж! Нашата не е излизала от семейния ни гараж и въпреки това таблото беше надуто по ъглите! Корите на вратите се разлепиха от нищото и баща ми купи нови! Страничните огледала също сдадоха багажа за отрицателно време....та се наложи подмяна! Всичко по колата гние много бързо ако не се прибира на закрито и не се полага старателна грижа! Гумените уплатнения също се късат като от нищото! Двигателят се държеше прилично,но гори масло и загрява след 100 хиляди....Много недодялана история! При по-висока скорост колата става изключително нестабилна и ако сте по-неопитен шофьор рискувате с нейния контрол! В нея няма никакви системи за стабилност и сигурност,технология от края на 70-те години.... Дали си заслужава вниманието!? Според мен поколението и са очаквали доста,но както разпадащия се Съветски съюз....брандът също разочарова! Нашата я продадохме на един бесарабски българин,който я закара за продажба в Украйна! Километражът и беше изключително скромен около 70 хиляди километра мисля....Колата ни беше изключително поддържана,не бяхме монтирали АГУ,както правеха повечето собственици! Все пак виждайки тази се сетих за доста мили спом

    Коментиран от #37, #45, #64

  • 31 Ладабг

    18 6 Отговор
    Ще помоля Факти.бг да съобщи цената на продажбата, когато стане факт!
  • 32 гост

    25 2 Отговор
    тази кола беше от последните соц иновации, малко можеха да я купят, не че нямаха пари просто нямаше достатъчно нали4ност, ред,точки и връзки , с познати т.н.....друго време беше.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 onq s konq

    23 14 Отговор
    Комшията я има същата само че е бела и е с гас.Вече трета година я продава и не може да и земе 500 лева - не знам що така!

    Коментиран от #35

  • 35 filo

    18 11 Отговор

    До коментар #34 от "onq s konq":

    Защото е много хубава и всеки иска да я притежава.
  • 36

    17 14 Отговор
    1992г. имах такава самара двуврата, но с някои подобрения: мотор, кутия, окачване и арматурно табло от 'фиат ритмо абарт 130 тц' седалки предни и задни 'рекаро', амортисьори 'билщайн', пружини 'буге' изпускателна система 'ремус', брони предна и задна 'рено 19 уилямс', прагове от 'бмв м-пауър', раздувки на калниците от 'рено 5 турбо', огледала от 'рено 25', джанти 16'' с гуми 225/45 16 колата си беше атракция и събираше доста хора покай себе си. Продадох я през 1994г на един Украинец за 5500$. Ето и линк със снимка.
  • 37 Няма значение

    33 7 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Като е била на 70 000 вашата как знаеш че гори масло при 100 000 :-D както и да е карай да върви драскането без значение дали са глупости или не :-D ;-)
  • 38 Тво

    40 1 Отговор
    Като си спомня лятото на 88а как я гледах като космически кораб тая Лада......
  • 39 Т 34

    17 9 Отговор
    Този модел Лада руснаците с насмешка наричаха "Зубило" ( длето, секач). Просто самите те не харесваха този модел.
  • 40 ооооо

    13 18 Отговор
    Барака!
    Да беше Е190 или 124-а на Мерцедес.., а то - рашън мейд.
  • 41 въх

    11 10 Отговор
    АРМАТУРНОТО ТАБЛО Е ЛЕШ, БЕЗ ДА Е ВИЖДАЛО СЛЪНЦЕ, ХАХАХАХАА
  • 42 999

    22 14 Отговор
    тия ушанки добре че ни си правят децата с ръцете..
  • 43 Божко

    38 10 Отговор
    Имах такава Лада и няма по - проходимо чудовище от нито един западен аналог за зимата със същото окачване и така както тя няма никакви екстри! Висока е и минава почти навсякъде в нормално пресечена местност без да те е страх, че ще удариш картер или ще я счупиш. По мотор нищо не се е чупило, само платна на бензинова помпа и карбуратор. По окачването накрайници и шарнири, които са без пари, накладки. Други кахъри нямах.Сега баща ми я кара и още няма грижи освен изгоряло гърне. Та какво искате от кола произведена през 1989 ? За времето не е била лоша, а и руснаците не претендират за лукс или супер изработка, но са здрави колички и икономични! Като ние сме голяма работа защо не си построим завод и да направим кола, която да се продава, а все плюем другите???

    Коментиран от #44, #57

  • 44 antimediator

    8 11 Отговор

    До коментар #43 от "Божко":

    Не можа ли да се продадеш на друго място , ами си тръгнал да ни лъжеш колко била хубава !
    Може би ще ни обясниш и , че Алекото е още по-хубаво.
    Ти като приказваш , слушаш ли се какво плещиш ?!
    Нали сглобявахме Алеко.За 30-40 години ако бяхме продължили да го сглобяваме щяхме да залеем американския пазар.

    Коментиран от #70

  • 45 ГОСТ

    1 5 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    за какъв модел BMW
    пишеш по точно?
  • 46 Ветеран

    17 1 Отговор
    През 90-те да имаш такава лада беше като цяло състояние.Беше за времето си един от най-модерните автомобили.Руснаци ги купуваха от България.Аз също съм продал една такава за 5500долара.През 1994година в нашият град с тези пари се купуваше апартамент.Ладата беше най-караният и продаваем автомобил.Стои в гаража и ти носи печалба.Малко предлагане голямо търсене.
  • 47 ЧУКА

    14 10 Отговор
    ДО ПРЕДИ ПЕТНАДЕСЕТИНА ГОДИНИ ТАЗИ КОЛА!БЕШЕ ЛЕЛЕЯНА МЕЧТА ЗА ВСИЧКИ ВАС/НЕХАРЕСВАЩИТЕ Я ПО ГОРЕ/.ТОВА Е КЛАСА ...ПЛЪХОВЕ....УНИКАТ....КОЛЕКЦИОНЕРСКАТА И СТОЙНОСТ Е ....АБЕ ЗА КВО ВИ ОТВРЯМ.....
  • 48 Коня на оня

    7 11 Отговор
    Това наистина е страшен боклук . Още от раждането си та до 27-я рожден ден! Алекото още повече!!!
  • 49 Аз Мънци

    10 6 Отговор
    Даже е девствена по километрите и личи.смях голям.всяко нещо с времето си ,за почитателите на Русия или СССР да си я купят като толкова милеят
  • 50 Ярослав Станчев

    18 4 Отговор
    Малиии,имах такава Самара преди много години.Беше с три врати.Голяма гъзария си беше.Червена,купих и червено-черна тапицерия,калъф за волана и топка за скоростния лост.Сега ми се струва цигания,ама тогава бях млад и с друг акъл.Мале,мале,спомени.Обаче правеше все едни дребни проблеми,я бушон изгорял,я маса на фаровете загуби,един път няма къси,после ги докарам па загуби дългите,сетне пък изчезне ляв габарит,подир туй десен.Я стоп не свети,я спирачни светлини изчезнат.Абе все дребни ама дразнещи проблемчета.Иначе двигател и ходова част бяха чук.Няма западна кола,от този клас,а и от по-високия,която да се удари по проходимост със самарата.Казвам го съвсем сериозно.Като БТР вървеше,няма сняг,кал,дъжд.Икономична беше,9 газ ми даваше в София и 7-7,5 извън града.Е,на бензин не вървеше,щото платната на помпата бяха постоянно просмукани и ме беше страх да не се запаля някъде по пътя.И много ръждясваше.Правих и задните бомбета на амортисьорите,после дъното,че беше станало като сито,после вежди,задни и накрая и ръждясаха колонките на вратите и взеха да и отдават пантите,щото на тривратата бяха големи порти.От тогава намразих коли,които ръждясват и не карам повече такива.Ама ми останах хубави спомени от баба Маруся.

    Коментиран от #58

  • 51 СЕРГО

    3 6 Отговор
    ВЕДНАГА 5000 ЛЕВА...ДАЙТЕ ТОЧЕН АДРЕС-МОЛЯ....ДАНО ДА СЕ ВКЛЮЧА за тази класа
  • 52 Ярослав Станчев

    13 1 Отговор
    А и лети джанти и купих,от тия бългаските,"бъбреци" им казваха.Страшно беше.
  • 53 Бай Иван

    7 9 Отговор
    Имам колега, дето още кара Самара. Изгнила е яко и не държи пътя след 100км/ч. Докарана е от Чехия. Пълен боклук, как минава преглед не знам.

    Коментиран от #54

  • 54 бай Иван

    4 10 Отговор

    До коментар #53 от "Бай Иван":

    Като спринтер 1-во поколение 308D на решето, с дупка колкото юмрук в рамата.
  • 55 ЖЪС

    6 8 Отговор
    На кого му е изтрябвал тоя боклук с ниво на технологиите от началото на 60-те.
    Тази Самара е по-зле от класическата жигула, в която поне има малко мека пластмаса.
    Самарата е по-зле от каруца.
  • 56 Деян

    6 3 Отговор
    Милата ми Самара...От тази колица съм препродал над 30 броя на украинци и руснаци.Средна печалба 1200-1500 ДОЛАРА.Сега тая врътка вече вече не става :).
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Госъ

    2 1 Отговор
    Предпочитам Лада 1500или1600 това са лади а самата е пълен гнилоч
  • 60 Стефи

    3 1 Отговор
    Продавам "Лада" 2107 на 60 000 км. Бяла кукла- гаражна.

    Коментиран от #63

  • 61 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #18 от "Чиче":

    Дизайна братче е италиански. Подарък от Пининфарина. И за времето си беше супер.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Atanasov

    3 0 Отговор

    До коментар #60 от "Стефи":

    Колко и търсиш?
  • 64 Алфа Ромео

    3 1 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Ако и сложиш газови амортисьори ще е стабилна и при висока скорост.
  • 65 21083

    2 2 Отговор
    купих същата през 1991г.,но с 3 врати.В общи линии кола!На трета се изрязваше със 150,но всичко друго беше помия.На 100000 я продадох за 6000дм с няколко екстри ,музика ,аларма ,цз,л.дж.Нямаше детайл който да не отварян.Седалките помия ,като седнеш едно напречно желязо се
    забива в кръста.Волана в носа ти,педалите метър напред .Не я искам вече.
  • 66 Шишко

    8 0 Отговор
    Преди всички карахме нови коли,а сега 10-20годишни боклуци.верно лие
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Чичото

    2 0 Отговор
    Същата Лада 2109 я карам от 1988година...Пробегът и е само 203 000 км.Никога,ама никога не е горяла масло.За 31 години съм сменил една водна помпа,лагерите на всички колела,2 бензинови помпи 4 агренажни ремъка и 2 съединителя.Миналата година смених средното гърне-и ако това са разходи,здраве му кажи.А този знаещия дето пише че това е 8ца и горяла масло,по добре да не пише глупости.Това не ви е западните боклуци,под които винаги имате локва масло или нафта....важно е че сте в крак с модата..........
  • 70 ПЕРНИШКИО

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "antimediator":

    то от текива тапунгери и расъждения като тебе , ние никога няма да имаме завод за автомобили.