Last news in Fakti

31 Август, 2017 11:34 15 483 39

Русия ще плаща за покупката на Lada в чужбина

  • автоваз-
  • lada-
  • субсидии-
  • кредит-
  • денис мантуров
Русия ще плаща за покупката на Lada в чужбина - 1

Руското правителство разглежда възможностите за стимулиране на продажбите на АвтоВАЗ зад граница чрез субсидии, съобщава "За рульом". Идеята е предложена от министъра на промишлеността и търговията Денис Мантуров, който смята, че руските автомобили не се продават добре в чужбина заради сегрегационното отношение при отпускането на кредити от страна на западните банки.

Според Мантуров в момента заем за покупката на Lada Vesta в Европа може да се вземе срещу годишна лихва от 4-5%, докато за колите на чуждестранните марки тя е между 0.1 и 1%. Министърът предлага тази разлика да се компенсира от руската държава.

Денис Мантуров отбелязва, че програмата за покриване на лихвите по кредитите при покупка на нов руски автомобил работи добре в Русия. Според Минпромторг същата схема може да се приложи и при продукцията за износ.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бояришник

    61 86 Отговор
    И задник да дават,тия боклуци няма кой да го купи!

    Коментиран от #9

  • 2 Патриот

    83 35 Отговор
    "може да се вземе срещу годишна лихва от 4-5%, докато за колите на чуждестранните марки тя е между 0.1 и 1%" - това ако не е дискриминация здраве му кажи. Предствата за равестнво в Европа. Равенството е там, където на тях им е изгодно само.

    Коментиран от #3, #8, #34

  • 3 Просия

    18 50 Отговор

    До коментар #2 от "Патриот":

    има да си плаща на Европа още 10000000 години !
  • 4 сПУТНИК лАДА

    51 69 Отговор
    И да ги подаряват, здяланото си е здялано!!!
  • 5 Пазарен Либерализатор

    49 65 Отговор
    Не се продават добре, защото никой не иска да си купи заводски дефектен кошник. Надписа Сделано в России гони всеки нормален клиент.
  • 6 гост

    35 31 Отговор
    Абе има си купувачи, но им трябва облагородяване. Има много немци, французи, италианци и британци, които си ги купуват, но вече са мноооого стари като техника и качеството на салона им е много ниско. Малко от малко да ги вкарат в пътя, без да вдигат цената и ще си има купувачи, все пак са добри машини за пресечена местност, горски, земеделци и планински селища.

    Коментиран от #7

  • 7 Random

    45 24 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Кое им е старото?
    Най-старият им модел е Приората-2007.(Нивата нищо й няма, за дълъг път може и да не става, но пък офроуд я бива)

    Коментиран от #18

  • 8 трололюбец

    47 45 Отговор

    До коментар #2 от "Патриот":

    Случайно да си чувал за оценка на риска или мислиш , че в банката зяпат в тавана като смятат процентите ? Като спреш да си плащаш вноските и банката трябва да продаде тоя курник , колко желаещи и на каква цена ще има , а "равноправнико" русконаг..зен ??!!
  • 9 Random

    34 17 Отговор

    До коментар #1 от "Бояришник":

    Качвал ли си се, карал ли си?
  • 10 matrix

    34 21 Отговор
    В България колкото по нова кола толкова по големи данъци,така се стимулират кошниците дето караме,хи хи....
  • 11 LFA

    43 22 Отговор
    всичко е много просто само трябва руска банка да поеме лизинга и ако лихвата е процента който пишат в статията всичко е ок и тогава искам да видя как западните фалшиви лизинги и схеми които само те заробват ще духат супата защото новите модели не са лоши

    Коментиран от #28

  • 12 Рори

    22 30 Отговор
    Банките си преценяват риска, а фирмите в цял свят искащи различни от банките условия, продават стоките са на лизинг, а не мрънкат, защо банката не им е дала по добри условия от колкото заслужават. Затова драги руснаци пуснете безлихвен лизинг за европейския пазар, но явно не ви изнася, защото е по лесно да се гърми с про-руската пропаганда.
  • 13 Пазарен Либерализатор

    31 46 Отговор
    За разлика от упадъчните капиталистически автомобили пияните ушанки нямат изградена сервизна мрежа като ВАГ, Пежо-Рено-Ситроен-Опел, БМВ, Мерцедес и так далее. Като Ханс си купи скърцаща заводски лада и като на 12000км. хвърли съединител трябва да наеме автовоз до Сибир за да му оправят курника. За това руските превозни средства се карат от соц носталгици и изпаднали мурзилки, които пият зимната течност за чистачки.

    Коментиран от #21

  • 14 Ушанков

    25 29 Отговор
    Поредната руска партенка...какви лади, какво стимулиране...
  • 15 СССР

    28 32 Отговор
    Другари само не разбрах като си купуваме нова Лада ние ли трябва да даваме пари или те ще ни дават ?
  • 16 Марио

    19 33 Отговор
    Махнете тия руски боклуци.Защо техните депутати те ги карат А???😂🤣😂🤣😂🤣😂

    Коментиран от #29

  • 17 Киро

    22 31 Отговор
    Taя щайга ладата по-зле и от Дачия!

    И да ми плащат да я взема - мерси, задръжте си пиянското произведение!
  • 18 Kcaniba

    11 22 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Кое им е старото,2007????Ти сериозно ли бе мен,ха ха ха ! Ако въобще може да се сравняват със западните автомобили то годината е 1957/1960

    Коментиран от #22

  • 19 Kcaniba

    19 21 Отговор
    Лада е официален превозвач на пиялка/бояришинка в коневръза, много стабилна машина,няма закъсняла доставка!Само веднъж угасна за бензин ,но проблема беше открит по очи до колата!
  • 20 Лада Веста

    27 13 Отговор
    Много са добри и за цената с фул екстрите си е супер . С предно предаване са , казвам за Веста . Някой ако намери по евтина със същите екстри да ми се обади
  • 21 Патриот

    24 8 Отговор

    До коментар #13 от "Пазарен Либерализатор":

    Сега да пишем сериозно относно фирмените сервизи.
    Всеки знае - на нов автомобил 400-500лв смяна на масло, частите скъпи (нищо, че идват от Турция и гаранцията им е докато излезе предната броня на автомобила от вратата на сервиза. същите струват 3 пъти по-евтино с малко по-ниско качество). Трудът е почасов ясно. Резултатът обаче неясен. Често заради некадърност, некомпетентност доят още пари, щото видиш изникнало още нещо за ремонт(а не че не са могли да локализират проблема те още в началото). Работи се по хипотези обикновенно и ремонт на нещо елементарно излиза прескъпо (каре на цената на двигател). Резултатът от труда...на фона на цената просто не си струва. Ами при такива мрежи и сервизи по-добре гаражен майстор - влизам, ремонтира/гледам, плащам, излизам. Гаранция няма отново, качество също, но пък е 3-4 пъти по-евтино.
    По Европа не знам как е. Тук е така. Тук не пиша за начина на работа на майстора, но то е ясно. Шефа на сервиза има да плаща франчейз, 3 бр. Кю7 и за заплата на майстора кавото остане(ако остане) и отам вече мотивацият за работа.
    Тук не пишем естествено за смяната на масло на Рено и Пежо. Пишем за автомобили вес пак.

    А забравих Лада Нива доста се задържа в Германия. Защо ли?
    За парите си е доста добра... може би или суперкомфортна.

    Коментиран от #23

  • 22 Random

    11 3 Отговор

    До коментар #18 от "Kcaniba":

    Я обясни по-подробно.
  • 23 Kcaniba

    13 17 Отговор

    До коментар #21 от "Патриот":

    Пак поредна опорка ха ха ха ,значи сервизите в Европа са пълна нула...А махленските майстори са номер едно 1!Ха ха ха браво бре мужици шампиони сте по улавия..... Наздраве!!!!

    Коментиран от #25

  • 24 ЦСЩ

    16 20 Отговор
    преди няколко дни видях и разгледах новата им Лада Веста...прилича на Мицубиши от преди 7-8 години но направена в някой колхоз или както тук имаше ШИРПОТРЕБА...грубо и недодялано ...и тези тръгнали да продават на запад, През 80-те години на миналият век внасяха в Западна Германия Лади с 2т. бензин за всяка внесена там Лада...През 1991г. мой приятел в Хамбург си купи Самара...чисто нова за 12000ДМ. спукаха го от подигравки...и той взе че я подари на едни поляци за 1000 марки
  • 25 Патриот

    20 13 Отговор

    До коментар #23 от "Kcaniba":

    За Европа не пиша. Тук е така. (но явно сте ослепени от светлото европейско бъдеще). От там небивала неграмотност очевидно. Не чтете достатъчно, не четете.
    Живея в България, работя в България, плащат ми българска заплата.

    Коментиран от #27

  • 26 rotos

    19 26 Отговор
    Фолксваген, Тойота, Форд и т.н. ги продава информацията, че са произведени в Германия, Япония, Америка, все страни с доказано качество на произведеното в тях. Ладата, като се знае, кой я произвежда, още от фабриката излиза с негативна репутация. Тия гении един самовар не могат да направят, да не говориме за компютри и прочие електроника (една Финландия им продава телефончета), седнали да се опитват в производството на автомобили. Не става! Магучая-та само самогон може да предлага и то – на ниски цени. Щото качествената водка я правят пак във Финландия.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Жигули Лада Самара

    18 17 Отговор

    До коментар #11 от "LFA":

    Казва се: "Ще духат таратора".
    Сигурен съм, че не караш кола руско производство нито си помислял за такава.
    Преди 28 г. в България се купуваха, защото не се предлагаше друго.
  • 29 Жигули

    1 9 Отговор

    До коментар #16 от "Марио":

    А защо не и нашите?
  • 30 къде беее алоооууу

    13 12 Отговор
    Публикувано във факти.бг: докато за колите на чуждестранните марки тя е между 0.1 и 1%.

    Яяяя къжете къде в България предлагат нови автомобили с такава лихва ,че ми стана много интересно > ?

    Коментиран от #31

  • 31 Kcaniba

    20 27 Отговор

    До коментар #30 от "къде беее алоооууу":

    Лада и автомобил,са две взаимноизключващи се неща!
  • 32 Мемфис

    18 30 Отговор
    И СВ.ки да им правят, пак никой няма да купи руските боклуци!

    Коментиран от #36

  • 33 Таксито

    15 25 Отговор
    Кой ще купи тия таралясници уе Трябва социалното министерство да ги раздава като помощи за безработни
  • 34 Спиро

    10 19 Отговор

    До коментар #2 от "Патриот":

    Малко руски патриот си падаш май.
    Като идеш в банката да теглиш потребителски кредит, някой пита ли те кола ли ще купуваш или пералня за да ти назначава лихвен процент.
    Товарищ Денис Мантуров просто си е намерил теле под вола. Намерил е едно наистина "логично" обяснение защо аджеба не вървят продажбите на АвтоВаз зад граница.
  • 35 Лупи

    32 5 Отговор
    Абе оставете ги руснаците, те ще оцелеят това е сигурно ама ми кажете коя наша банка дава кредит за автомобил с лихва 1%, че и с лихва 4-5% от която се жалят руснаците? Къде живеем ние?
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 1972г.

    5 1 Отговор
    Ваз е създаден от ФИАТ. До сега имат над 25 000 000. произведени и продадени от всички автомобили

    Коментиран от #38

  • 38 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "1972г.":

    Не баш, търсили са западен автомобил, с чийто производител да сключат договор(от бързане) и след проведени тестове някой спечелил, ама нещо преговорите не вървяли и затова се обърнали към фиат, щото там са били комунисти и им провървяло.
  • 39 ВАГ

    1 4 Отговор
    Понеже самоварите не ги бива и в маркетинга ,ще им дам акъл как да продават лади :
    1ви вариант:Помпиш нефт ,продаваш , с парите правиш лади и ги продаваш за 100 евро .
    2ри вариант:Влизаш с "танковете" в държавите на които искаш да продаваш .

    И двата варианта са комунистически и са работели едно време ,но сега не вярвам това да устройва Путин и останалите олигарси.