Last news in Fakti

21 Декември, 2011 11:21 4 947 19

Audi подготвя заместник на суперкара R8

  • audi-
  • r8

 

Най-наточената машина в моделната гама на Audi може да се сдобие със заместник. Суперкарът R8 се произвежда от 2006 година и според специалистите на фона на доста по-свежите си конкуренти настойчиво се нуждае от наследник.
 
През следващата година Audi възнамерява да подложи R8 на незначителен рестайлиг, а през 2014-а да бъде снет от конвейера. Той ще бъде заменен от съвършено ново поколение, чийто дизайн ще представлява радикална еволюция на сегашния.
 
Британското сп. Car вече публикува първото компютърно генерирано изображение, който показва приблизително как ще изглежда новата генерация на R8. От Инголщад са решили още да се откажат от част от алуминиевите детайли за сметка на въглеродни сплави с цел олекотяване на купето.
 
От Audi казват, че от карбон ще бъде изработен и т.нар. трансмисионен тунел, което не оставя съмнения, че новото поколение също ще разполага с фирмената quattro система за предаване на въртящия момент и към четирите колела.
 
Самата каросерия ще олекне с 24 килограма и ще стане с 13% по-яка. Като цяло новото поколение ще е по-леко от предшественика си с цели 100 килограма. Базов двигател ще си остане V-образният осемцилиндров агрегат с мощност 450 к.с.
 
Топ модификацията ще се оборудва с десетцилиндров V-образен мотор, но мощността му ще нарасне от 525 до 550 к.с. Впоследствие е възможна замяната на този мотор с V-осмака от новото S8 и Bentley Continental GT.
 
Когато това стане, новият V-образен турбоосмак ще бъде форсиран до около 600 к.с. Следващата стъпка, която от Audi планират за новото R8, е напълно да се откажат от ръчната скоростна кутия в полза на роботизирана трансмисия с два съединителя.
 
Известно е още, че бъдещото поколение на инголщатския суперкар ще е снабдено с нови предни светлини с диоди, както и с мултимедийната система MMI. Веднага след купето през 2015 година се очаква появата и на открит вариант R8.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kobester

    1 4 Отговор
    Прилича ми на ламборджини. Предницата е като ферари, като цяло изглежда много по-добре, добър ход да ги премахнат тия ръчни скорости, конете... от 525 до 550, то голямата разлика.
  • 2 Атанас Велики

    0 3 Отговор
    Тва определено има по-добра стойка от старото... С оная кръпка до вратата и стойка, се едно ще се разкачи, хич не ми беше фаворит!
  • 3 М_SUX

    1 3 Отговор
    Това прилича на астън и то адски много ;)
  • 4 Име:

    1 2 Отговор
    Хмммм само евентуалната версия с 600к.с може би ще бъде някакъв конкурент на GT-R на драг естествено. Ще видим какво ще направят немците.... Дизайна на старото беше по-добър.
  • 5 ВИП АМГ

    0 3 Отговор
    Audi se opitvat neshto da napraviat ama s tova losho kachestvo kolite im sa samo za vitrina a ne za karane.
  • 6 Дошо

    3 2 Отговор
    Хах върнах се.Муаахахахаааа
    ВАГ се бяха изказали наскоро, че с тоя дръгел ще правят конкуренция на Ферари 458 - смешници

    Коментиран от #13, #15

  • 7 ха ха ха

    1 1 Отговор
    Добре дошъл! От Ауди ще се мъчат и Годзила да стигат ама не ми се вярва да успеят. Верно са смешници. Ей там да се перят на другите немски тараляски коя от коя по чупливи.
  • 8 Луди ли сте ?

    2 1 Отговор
    сото гранде, може ли да ми обясниш в какво се изразява лошото качество на Ауди, защото съм сигурен, че дори не си карал кола с такава емблема ?

    Коментиран от #17

  • 9 12 годишни ?

    2 3 Отговор
    Немски коли - чупливи... Ауди с лошо качество ?
    Вие на 12 ли сте ?
  • 10 Бай Манчо

    1 1 Отговор
    Ами ти на 60 ли си и помниш германски коли от преди 40 години.
    Събуди се вече немските коли са по трошливи дори от френските,сега гонят италианските.Само името са си оставили за да залъгват балъците че правят коли като едно време.
  • 11 Луди ли сте ?

    1 1 Отговор
    Бай Манчо, може да отидеш и да се качиш в новата А6-ца.След това се върни тук и си редактирай коментара.А относно здравината няма какво да говорим - безспорно качество, все пак съм в тази сфера от повече години, на колкото си ти !
  • 12 Бай Манчо

    1 0 Отговор
    http://www.reliabilityindex.com/manufacturer

    Ето ти статистика на хора които са в тази сфера със сигурност от повече години отколкото си ти.Все пак това им е бизнеса.
    В табличката може да видиш къде е Ауди и кои са пред него.После си помисли пак може би трябва да си смениш сферата щом още не си разбрал някои основни неща.
  • 13 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Дошо":

    @6 Еййййй Дошо. Радвам се да те прочета отново. Какво стана купи ли си друга кола?
  • 14 AUDI 4 Ever

    0 1 Отговор
    завиждате супер много. Отивайте си гледайте годзилите там боклуците и се махнете от тази машина.


    АУДИ СА ВЕЛИКИ АВТОМОБИЛИ
  • 15 Kobester

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Дошо":

    @6 Добре дошъл
    @9 Най-вероятно.
    @14 А така
  • 16 the true

    1 1 Отговор
    Audi през последните 10 години стана много чупливо а частите са направо с ужасни цени.В сервизите само като чуят че ще правят окачване на А6 и доволно потриват ръце.Минимум 2 хилки не му мърдат на балъка вързал се за тази марка.А е толкова тъпо направено че максимум на 2 години си пак в бокса.
    Ауди е просто един по скъп Фолксваген нищо повече.
  • 17 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Луди ли сте ?":

    @8 karal sam poviarvai mi i veche nikoga nebih si dal parite za klozet ot VAG.otnosno vaprosat ti za chuplivosta na koshnicite ot VAG shte ti kaja che avtomatik AUDI e iasno na vseki che nese kopuva vtora raka zashtoto na 80000km veche e za remont,hodovata chast na vseki 15000km ia e za niakoi drug nosach ili amortesior,elektronikata im e pod vsiakakva kritika a za tvardata vozia napomnia za Golf.abe kakto e kazal edin kolega po nadolo Audi e skap VW i tolkova.
  • 18 Мартин

    0 0 Отговор
    Хаха Повечето Тук са карали само ауди на 30 год. и се оплакват както ви казаха вземи по ново Ауди А6 и тогава друго ще кажете.И зимата е мн по-добър от баварците със задно.Да е те кат не струват затова в пследните 10-11 год имат 9-10 победи и мисля че последните 3-4 год са Шампиони в ДТМ !!! Ае весели празници на всички !
  • 19 Мартин

    0 0 Отговор
    * В последните години в ЛЮ МАН 24
    Year Drivers Team Car Laps Distance
    2011 Marcel Fässler
    André Lotterer
    Benoît Tréluyer Audi Sport Team Joest Audi R18 TDI 355 4838.30 km
    2010 Mike Rockenfeller
    Timo Bernhard
    Romain Dumas Audi Sport North America Audi R15 TDI plus 397 5410.71 km
    2009 David Brabham
    Marc Gené
    Alexander Wurz Peugeot Sport Total Peugeot 908 HDi FAP 382 5206.28 km
    2008 Tom Kristensen
    Allan McNish
    Rinaldo Capello Audi Sport North America Audi R10 TDI 381 5192.65 km
    2007 Frank Biela
    Emanuele Pirro
    Marco Werner Audi Sport North America Audi R10 TDI 369 5036.85 km
    2006 Frank Biela
    Emanuele Pirro
    Marco Werner Audi Sport Team Joest Audi R10 TDI 380 5187 km
    2005 JJ Lehto
    Marco Werner
    Tom Kristensen ADT Champion Racing Audi R8 370 5050.5 km
    2004 Seiji Ara
    Tom Kristensen
    Rinaldo Capello Audi Sport Japan Team Goh Audi R8 379 5169.9 km
    2003 Tom Kristensen
    Rinaldo Capello
    Guy Smith Team Bentley Bentley Speed 8 377 5146.05 km
    2002 Frank Biela
    Tom Kristensen
    Emanuele Pirro Audi Sport Team Joest Audi R8 375 5118.75 km
    2001 Frank Biela
    Tom Kristensen
    Emanuele Pirro Audi Sport Team Joest Audi R8 321 4381.65 km
    2000 Frank Biela
    Tom Kristensen
    Emanuele Pirro Audi Sport Team Joest Audi R8 368 5007.99 km