Следващото поколение на Mazda6 ще бъде построено на платформа със задни задвижващи колела, заимствана от Toyota, твърди японското сп. Car Sensor. Същото шаси лежи в основата на прототипа RX Vision - предвестник на новото спортно купе с Ванкелов двигател.
Актуалната Mazda6 има предно предаване с МакФерсони отпред и многозвенна конструкция отзад. От Car Sensor предполагат, че с прехода към платформа със задно задвижване ще се търси промяна в имиджа на модела и позиционирането му в по-престижен сегмент.
Шестицата ще стане по-луксозна, ще получи нов дизайн и ще бъде оборудвана по-богато. Гамата от двигатели ще включва агрегати от новото семейство SkyActive-X, в които възпламеняването на горивната смес ще се осъществява не със свещи, а чрез сгъстяване както при дизеловите мотори.
Новото шаси със задно предаване ще бъде използвано също за следващите поколения на Lexus IS и GS. Mazda ще бъде готова със своя версия не по-рано от 2025 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 YAMAHA
16:50 25.09.2017
2 onq s konq
Коментиран от #3
17:03 25.09.2017
3 бърка масло с вода
До коментар #2 от "onq s konq":
Къде видя БМВ в статията бе конекрадец? Задното БМВ ли са го измислили? Японците на странично предаване ли да си правят колите? И аз съм фен на Бмв, но такива страдащи от мозъчна смърт фанатици, като теб са отговорни за лошото име на Бмв ентусиастите в България.17:26 25.09.2017
4 Alex
Коментиран от #5
17:41 25.09.2017
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Shmeker
SKYACTIVE философията им е нещо добро поне на хартия и към момента са едни от малкото, които не правят толкова бензинови мотори с турбо, а наблягат на атмосферните.
Сегашната 6-ца много наподобява нивото на лексус на по-ниска цена.
Следващото поколение ще е като Лексус, взаимствано е и задното предаване както става ясно от статията. Но да видим на каква цена? Вероятно ще я вдигнат. А това лично за мен не е добре
19:01 25.09.2017
7 Алфа Ромео
19:06 25.09.2017
8 Lexus
19:12 25.09.2017
9 гост
Eтo ĸaĸвo oбяcнявa пoвeдeниeтo нa oнeзи cтpaнни cyбeĸти в тpaфиĸa, ĸoитo oбичaт дa cмeнят лeнтaтa нoн-cтoп, a нa cвeтoфapa ce oĸaзвaт дo вoдaчитe, ĸoитo нe ca нaпycĸaли cвoятa лeнтa зa cъщaтa oтceчĸa!
Peзyлтaтитe oт изcлeдвaнeтo в гoлямa cтeпeн oбяcнявaт и зaщo няĸoи xopa зaпoчвaт дa ce paзceйвaт c "чoплeнe" нa тeлeфoнa - ĸaтo oтĸлoнявaт внимaниeтo cи oт пътнaтa oбcтaнoвĸa.
Ho дaли вcичĸo тoвa oбaчe нe e дoĸaзaтeлcтвo, чe зa бeзoпacнocттa нa цялoтo чoвeчecтвo и зa нeгoвия пpoгpec в нaй-близĸo бъдeщe тpябвa дa ocтaвим фyнĸциитe зa шoфиpaнe нa ĸoлaтa - т.e. дa ce дoвepим нa aвтoнoмнитe aвтoмoбили, чиятo тexнoлoгия нa пpaĸтиĸa фyнĸциoниpa cъвceм бeзпpoблeмнo? Bepoятнo дa.
https://money.bg/auto/ucheni-ot-mnogo-karane-na-kola-se-zatapyava.html
19:29 25.09.2017
10 Пазарен Либерализатор
19:55 25.09.2017
11 гого
Коментиран от #12
21:53 25.09.2017
12 Shmeker
До коментар #11 от "гого":
Няма как да произвеждат само коли на ток, просто защото няма как за всички да има зарядни и да има и ток, както стана с Норвежките премеждия. На всичкото отгоре хората разбраха, че като те подгони урагана с едно зареждане няма да му избягаш.22:42 25.09.2017
13 Vasik Atanasova
ПРОБВАЙТЕ ГО НЯКОГА И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ ДУМИТЕ МИ
Коментиран от #14
03:07 26.09.2017
14 ШОПА
До коментар #13 от "Vasik Atanasova":
Е па тоА09:24 27.09.2017