28 Септември, 2017 10:36 3 050 21

Volkswagen готви нов Phaeton на ток

  • volkswagen-
  • phaeton

С 84 000 продадени бройки за 14 години производство Phaeton трудно може да се нарече печеливш проект. Амбицията на Фердинанд Пиех да докаже, че може да продава луксозна лимузина от висш клас под марката "Народна кола", и инвестициите в "прозрачната" фабрика в Дрезден, където да се глобяваше, струваха на Volkswagen огромни загуби.

Във Волфсбург обаче явно не са се отказали окончателно от идеята за представителен модел, става ясно от думите на Франк Уелш, директор по развитието на VW, пред австралийското сп. Motoring. Той споделя в прав текст, че догодина в Женева ще бъде показан флагмански седан с изцяло електрическо задвижване.

Мениджърът не разкрива повече подробности за новия автомобил. В него обаче със сигурност ще има достатъчно място за 110-киловатчасовия акумулаторен блок на прототипа I.D. Buzz, който би му осигурил пробег от около 480-500 км с едно зареждане.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Въй че ваг

    11 6 Отговор
    Тук поне от към газове може да отговаря на еко норми евентуално пак може да излъжат новите горди собственици с реално изминат пробег то те са големи мошенници Ваааговете.

    Коментиран от #4

  • 2 Пазарен Либерализатор

    9 5 Отговор
    Интересно е как определят този пробег, в лабораторни условия или в реални тестове? Защото ако си в град, задръствания, баири и т.н и като минеш прохода на Републиката с яко изкачване дали няма да търсиш трактор да те влачи до контакт?

    Коментиран от #3

  • 3 незнайко

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "Пазарен Либерализатор":

    Има доза истина в това което сте написал . Производството и прекарването на електроенергия е по лесно от горивата ! На въпросния наш проход е лесно поставянето на две зарядни станции които да решат проблема !!! Все пак, даже и пробега да е 250 километра, прохода няма да е проблем.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Еколог

    6 3 Отговор
    Фауве, издишай!
  • 6 ААА 8

    9 3 Отговор
    Фаитона е добър автомобил, създаден на базата на А-8, и си е всъщност префасонирано А-8, с висока цена. Доближавайки се ценово до А-8 ,клиента се запитва ,защо трябва да си купувам "Народен Автомобил" като мога да си купя премиум. Ако докарат народна цена на електрическият Файтон , с пробег поне 600км , само така може да има добра пазарна реализация.

    Коментиран от #12

  • 7 Винету

    4 1 Отговор
    Бая дълъг кабел ще му трябва... : )
  • 8 до 6

    5 1 Отговор
    до 6

    Преди да правиш пазарни анализи и да контролираш пазарните реализации на Фолксваген Груп, малко да те поправя, че явно информацията не ти е силната страна.

    Файтона е на платформа D1 (VW Phaeton/Bentley)

    Това е платформата на Бентли. Не е префасонирано А8!

    Файтона е много различен и като конструкция и като агрегати от А8.

    ;)

    Коментиран от #9

  • 9 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "до 6":

    Какво му обясняваш, не виждаш ли какви глупости е написал?
    Та даже Фаетон бил по-скъп от А8 - писал е ей така, да си намира на приказка!
    Фаетон е единствения здрав, качествен и ръчно изработван автомобил от VAG (изключение прави Бентли)!
    Ако смяната на масла и филтри не бяха 700 лева, а чифт гуми не струваха 2000 бона (той е 2,5-3 тона), аз лично отдавна щях да съм станал собственик на подобно бижу!
    Иначе 110 кW/h батерия звучи доста добре, но лично аз не бих рискувал с електромобил, дори и да имах парите!

    Коментиран от #15, #20

  • 10 Кольо Камиона

    5 5 Отговор
    Дори и да го направят на вода, Файтона ще си остане едно недоразумение което като трета употреба кефи албанците и българските селтаци

    Коментиран от #11

  • 11 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Кольо Камиона":

    Пък ти сигурно си лорд и караш Ролс, нали комплексарче?

    Коментиран от #13

  • 12 Марио

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "ААА 8":

    Не е на базата на А8 на базата на Bentley е.Иначе е много добър автомобил.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 3.2 vr6

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Бъркаш малко цените. Като собственик на такъв vw мога да ти кажа че само филтъра на климатика е скъп - 2 части са и е 100 лв общо. Всичко друго е като на нормален автомобил. Много хубави гуми са по 250-300лв/бр. Има и по 200.

    Коментиран от #16

  • 16 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "3.2 vr6":

    Аз имах предвид класическия Фаетон, който е с уникалния 5,0 дизел - той празен тежи 2,5 тона. Там филтрите и гумите са доста по-скъпи от твоя модел с 3,2 бензин.
    Другите мотори са на АУДИ.
    Лично за мен, този автомобил е страхотен!

    Коментиран от #18

  • 17 Фен на 124

    0 0 Отговор
    Здравей , Китай !
  • 18 3.2 VR6

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Класическия всъщност е W12 модела. На старо обаче има проблеми с веригите и автоматика. 5.0 дизела двигателя е здрав но периферията му не. Разбирай например 2 те турбини. За всяко дребни нещо се вади двигателя от коша. Обслужването ти е най-малкия проблем. Има 2 въздушни филтъра а моя има 1 . 35 лв . И няколко литеа повече масло. Гумите за всички са 16(почти няма такива) 17 и 18. Цените са каквито съм написал. Ауди ползва предимно V6. VR6 при ауди е много рядко.
  • 19 СССР

    0 0 Отговор
    ТИЯ ГЕРМАНЦИ ДА ПОГЛЕДНАТ ГАЗ 3102!

    КОЛИТЕ СА ИМ ЗА ОТПАДЪЦИ - НИТО ВИЗИЯ, НИТО ЛИНИЯ, НИТО ЗДРАВИНА!

    А СА И НЕЗАСЛУЖЕНО СКЪПИ!
  • 20 ААА 8

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    И като ти миришат чорапите за подобен автомобил ,със 700 лв , смяна и 2000 гуми , що си седнал да го коментираш , и да се намираш на приказка. ЩЯХ , или АКО , къща не хранят , и луксозен автомобил не карат. Писал съм , че един добър автомобил, какъвто безспорно е Файтона е с провалена търговска реализация , защото навлиза в в класа на премиум автомобилите , и това е основната идея .
  • 21 Zax

    0 1 Отговор
    Аууу.. не можели да направят електромобил... Ауу колко било сложно. И като излезе Тесла изведнъж успяха!