С 84 000 продадени бройки за 14 години производство Phaeton трудно може да се нарече печеливш проект. Амбицията на Фердинанд Пиех да докаже, че може да продава луксозна лимузина от висш клас под марката "Народна кола", и инвестициите в "прозрачната" фабрика в Дрезден, където да се глобяваше, струваха на Volkswagen огромни загуби.
Във Волфсбург обаче явно не са се отказали окончателно от идеята за представителен модел, става ясно от думите на Франк Уелш, директор по развитието на VW, пред австралийското сп. Motoring. Той споделя в прав текст, че догодина в Женева ще бъде показан флагмански седан с изцяло електрическо задвижване.
Мениджърът не разкрива повече подробности за новия автомобил. В него обаче със сигурност ще има достатъчно място за 110-киловатчасовия акумулаторен блок на прототипа I.D. Buzz, който би му осигурил пробег от около 480-500 км с едно зареждане.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Въй че ваг
Коментиран от #4
10:58 28.09.2017
2 Пазарен Либерализатор
Коментиран от #3
11:18 28.09.2017
3 незнайко
До коментар #2 от "Пазарен Либерализатор":
Има доза истина в това което сте написал . Производството и прекарването на електроенергия е по лесно от горивата ! На въпросния наш проход е лесно поставянето на две зарядни станции които да решат проблема !!! Все пак, даже и пробега да е 250 километра, прохода няма да е проблем.12:09 28.09.2017
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Еколог
12:42 28.09.2017
6 ААА 8
Коментиран от #12
13:01 28.09.2017
7 Винету
13:49 28.09.2017
8 до 6
Преди да правиш пазарни анализи и да контролираш пазарните реализации на Фолксваген Груп, малко да те поправя, че явно информацията не ти е силната страна.
Файтона е на платформа D1 (VW Phaeton/Bentley)
Това е платформата на Бентли. Не е префасонирано А8!
Файтона е много различен и като конструкция и като агрегати от А8.
;)
Коментиран от #9
15:20 28.09.2017
9 Гост
До коментар #8 от "до 6":
Какво му обясняваш, не виждаш ли какви глупости е написал?Та даже Фаетон бил по-скъп от А8 - писал е ей така, да си намира на приказка!
Фаетон е единствения здрав, качествен и ръчно изработван автомобил от VAG (изключение прави Бентли)!
Ако смяната на масла и филтри не бяха 700 лева, а чифт гуми не струваха 2000 бона (той е 2,5-3 тона), аз лично отдавна щях да съм станал собственик на подобно бижу!
Иначе 110 кW/h батерия звучи доста добре, но лично аз не бих рискувал с електромобил, дори и да имах парите!
Коментиран от #15, #20
17:55 28.09.2017
10 Кольо Камиона
Коментиран от #11
18:29 28.09.2017
11 Гост
До коментар #10 от "Кольо Камиона":
Пък ти сигурно си лорд и караш Ролс, нали комплексарче?Коментиран от #13
18:45 28.09.2017
12 Марио
До коментар #6 от "ААА 8":
Не е на базата на А8 на базата на Bentley е.Иначе е много добър автомобил.19:07 28.09.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 3.2 vr6
До коментар #9 от "Гост":
Бъркаш малко цените. Като собственик на такъв vw мога да ти кажа че само филтъра на климатика е скъп - 2 части са и е 100 лв общо. Всичко друго е като на нормален автомобил. Много хубави гуми са по 250-300лв/бр. Има и по 200.Коментиран от #16
21:36 28.09.2017
16 Гост
До коментар #15 от "3.2 vr6":
Аз имах предвид класическия Фаетон, който е с уникалния 5,0 дизел - той празен тежи 2,5 тона. Там филтрите и гумите са доста по-скъпи от твоя модел с 3,2 бензин.Другите мотори са на АУДИ.
Лично за мен, този автомобил е страхотен!
Коментиран от #18
21:43 28.09.2017
17 Фен на 124
00:31 29.09.2017
18 3.2 VR6
До коментар #16 от "Гост":
Класическия всъщност е W12 модела. На старо обаче има проблеми с веригите и автоматика. 5.0 дизела двигателя е здрав но периферията му не. Разбирай например 2 те турбини. За всяко дребни нещо се вади двигателя от коша. Обслужването ти е най-малкия проблем. Има 2 въздушни филтъра а моя има 1 . 35 лв . И няколко литеа повече масло. Гумите за всички са 16(почти няма такива) 17 и 18. Цените са каквито съм написал. Ауди ползва предимно V6. VR6 при ауди е много рядко.08:28 29.09.2017
19 СССР
КОЛИТЕ СА ИМ ЗА ОТПАДЪЦИ - НИТО ВИЗИЯ, НИТО ЛИНИЯ, НИТО ЗДРАВИНА!
А СА И НЕЗАСЛУЖЕНО СКЪПИ!
09:08 29.09.2017
20 ААА 8
До коментар #9 от "Гост":
И като ти миришат чорапите за подобен автомобил ,със 700 лв , смяна и 2000 гуми , що си седнал да го коментираш , и да се намираш на приказка. ЩЯХ , или АКО , къща не хранят , и луксозен автомобил не карат. Писал съм , че един добър автомобил, какъвто безспорно е Файтона е с провалена търговска реализация , защото навлиза в в класа на премиум автомобилите , и това е основната идея .14:56 29.09.2017
21 Zax
20:55 29.09.2017