24 05523

Първи тест на Volkswagen T-Roc

  • volkswagen-
  • t-roc-
  • тест
Първи тест на Volkswagen T-Roc - 1

Лисабон, Португалия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Няколко години след като сегмента на субкомпактните кросоувъри беше "отворен", Volkswagen също реши да се включи в него. Моделът T-Roc беше показан статично по-рано през годината, а сега германците направиха първите му динамични тестове. Те се състояха в Португалия, където беше и екип на mobile.bg. Ето и първоначалните ни впечатления от малкия кросоувър Volkswagen T-Roc.

ЕкстериорПърви тест на Volkswagen T-Roc

T-Roc е позициониран под Tiguan, но що се касае до габарити той е сходен с предходното поколение на по-големия си брат. Първият Tiguan е дълъг 4 426 мм, вторият - 4 486 мм, а дължината на T-Roc е 4 234 мм. Широчината му е 1 820, а височината - 1 573 мм. Всичко това, наред с модерните форми го прави да изглежда като типичен кросоувър, който се отличава от генетичния си родител Golf не само с по-висок клиренс, а и със значително по-волни дизайнерски изпълнения.

Фирмената идентичност е запазена, но наред с това са налице интересна триизмерна радиаторна решетка, нова форма на фаровете и леко раздути задни калници. Двуцветната окраска пък прави колата още по-дизайнерска, като по този показател T-Roc спокойно може да спори с лифтбека Arteon за званието "Най-дизайнерско VW".

ИнтериорПърви тест на Volkswagen T-Roc

Салонът, подобно на останалите нови модели на марката, е освежен и доста модерен. На очи се набиват контрастни елементи, които са решени с екстериорния цвят на автомобила, както и големите мултимедийни дисплеи, които в зависимост от оборудването са с диагонал от 6.6 до 8.0 инча. Мултимедията се характеризира с наличието на всички съвременни функции, в това число естествено и Apple CarPlay и Android Auto.

Вариантите на изпълнение са два - Style и Sport. Отличават се с характерни декорации на седалките. Самите те не са големи, но са ергономични и удобни. Приборният панел може да е изцяло електронен или пък за по-консервативно настроените - компилация от аналогови циферблати и електронни дисплеи. Отзад мястото за краката на пасажерите не е голямо, но не е и малко или с други думи - оптималното за този клас автомобили.

Багажникът обаче е голям. Обемът му е 445 литра, а при нужда той може да нарасне до 1 290 литра. Един от малкото недостатъци е свързан с материалите в салона. Те изглеждат добре, сглобката е на високо ниво, но на пипане са твърди. По-конкретно става дума за арматурното табло, централната конзола и вътрешната облицовка на вратите. С изключение на това салонът е приятен, комфортен и достатъчно просторен.

Двигател и ходови характеристикиПърви тест на Volkswagen T-Roc

Клиентите на T-Roc имат огромен избор от двигатели. Те са шест на брой и всички са известни от други модели на VW. Бензиновите са 1.0 TSI (115 к.с.), 1.5 TSI (150 к.с.) и 2.0 TSI (190 к.с.), а дизеловите - 1.6 TDI (115 к.с.) и 2.0 TDI (150 или 190 к.с.). Малките агрегати работят съвместно с механични трансмисии, а по-мощните със седемстепенната роботизирана DSG кутия. Аналогично е и разделението на фирмената 4Motion система. С 4х4 са оборудвани версиите с по-мощните мотори със 150 и със 190 к.с

4х4 и механична скоростна кутия е възможно само при дизеловите версии. От всички агрегати най-много ни допаднаха най-мощните. И при дизела и при бензина не се усеща липса на тяга, изключително динамични са и в същото време - сравнително икономични. Най-динамичен е 2.0 TSI, така, че ако сте фен на по-екстремната езда, то непременно му обърнете внимание. Ако пък искате по-спокоен и икономичен агрегат, който в същото време да разполага с прилична динамика, то най-новия за концерна 1.5 TSI (150 к.с.) е това, което търсите.

Що се отнася до возията, тя е мека за подобен род автомобили, но същевременно колата е много стабилна, дори и в завои с по-висока скорост. Клиренсът от 18 см е много приличен, а многодисковата муфа, задвижваща и задните колела е една от най-добрите в този клас. С други думи с T-Roc получавате и градски, и извънградски комфорт, а в пресечена местност няма да изпитвате затруднения (става дума за 4х4 версиите).

Първи тест на Volkswagen T-Roc


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Вагини

    31 37 Отговор
    Да не ти е в къщата това ! Отзад и отстрани дори не са се опитали да го направят по-различно от роднинския му ауди паркетник

    Коментиран от #22

  • 2 Бесен Язовец

    56 23 Отговор
    А ве, бомба си е фолксвагенчето, цели 6 двигатела по избор, кеф ти риба, кеф ти паламуд..) Кучета си лаят, вагокервана си върви !
  • 3 Кофти

    31 11 Отговор
    Това Ауди Q3 ли трябва да е? Вече не мога да им хвана спатиите, кое на кой модел се равнява от събратята си...

    Коментиран от #4

  • 4 гост

    20 2 Отговор

    До коментар #3 от "Кофти":

    Q2 по-скоро

    Коментиран от #8


  • 5 Караиванов

    30 7 Отговор
    Супер е колата, по-хубава от карог на външен вид
  • 6 За цените

    14 4 Отговор
    Нищо не е написано сигурно са по лев брйката
  • 7 Denis

    18 13 Отговор
    Прилича на Лада Веста :D
  • 8 Кофти

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Забравих вече, че и такова имаше :D
  • 9 Дядо Йоцо

    7 5 Отговор
    Добре, защо пак виждам TDI ...???

    Коментиран от #10

  • 10 Аудиййй

    2 13 Отговор

    До коментар #9 от "Дядо Йоцо":

    "Душегуби" форевър, мазохистите нямат свършване затова !
  • 11 Ккк

    31 6 Отговор
    Много красив и привлекателен автомобил. Както винага каквото и да направят ФВ то винаги е най стилно в класа си.
  • 12 Фен на wv

    8 20 Отговор
    Чисто копи пейст на на Ситроен Кактус.....И Германците като китайците само копират....

    Коментиран от #23

  • 13 ВАГ

    23 10 Отговор
    Най-доброто при субкомпактните кросоувъри , другото е плямпане на БГ "разбирачи" с 10годишни Рена и Ситроени (понеже за без пари).

    Коментиран от #14

  • 14 Смешка

    8 4 Отговор

    До коментар #13 от "ВАГ":

    Как го разбра,че е най-доброто?Вече си го карал?Сега може да си го вземеш за около 60-70хил.понеже обичаш да даваш.Имам един пасат 90год.давай 3-4 хил.лв и е твой.Ей така да не кажеш,че караш евтина кола.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Ввв

    7 13 Отговор
    Грозилище от класа,ама момент,то ВАГ-инов боклук...
  • 17 onq s konq

    3 10 Отговор
    Шарено великденско яйце с преобладаващо "жабешко зелено"за особен тип хора.А цената му едвали ще е по ниска от една БМВ Х-5 или Х-6 на 3-4 г,която на практика е неразличима от нова.А къде е отвратително тракащ 2 литров 4 цилиндров дв-л/говоря най-вече за дизела/ на това "нещо" със 190 коня/за по-маломощните да не говорим/,къде е 3,4 че и 5 литров 6-цилиндров дв- с равномерен ход и интериор и екстериор доста по-различен от МПС-то на снимката?!Ама тука повечето от вас си го харесват на макс.Лошо няма,само че същите тия "харесващи" имате само голо желание за покупка,но не и финансови възможности...което пък хич не топли производитела:)
  • 18 гост

    5 5 Отговор
    Е то при ФВ цената е проблем, а не какво предлагат. Като се има предвид, че това е в клас Каптур с входна цена от 12х.евро, а ФВ се предполага да са с входна цена от 20х.евро, всеки сам може да си направи сметката. Да, Каптур няма опция за 4х4, но дори по-голямата кола с 4х4, Каджар, е под 20х.евро. Пежо 3008, футуристично и качествено, пак е под тази цена. Имаше наскоро как изглежда едно поло базово ниво, не като на снимките, намерете го и го вижте, че е по-зле и от дачия. Това по снимките са най-воските нива с най-много екстри и ако стартовата цена е 20х.евро, то с добавени екстри отива на 30х.евро. Е за 30х.евро има една купчина коли превъзхождащи ФВ по лукс, дизайн, комфорт и др. критерии. Затова и потребителите се насочиха към Шкода.

    Коментиран от #19

  • 19 Мартин

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    А кой притежава Шкода?!

    Коментиран от #20, #21

  • 20 123

    1 5 Отговор

    До коментар #19 от "Мартин":

    По-практичните притежават Шкода. Качеството е същото, че и по-добро. Дизайна, особено вътре е като на Карок. Цената на ФВ вероятно ще е по-висока с поне 5-10 %. Всъщност вместо ценовата разлика може спокойно да се вземе един Кодиак, който си е по-кола с голям багажник, че тия 400 литра ми се виждат малко. Обслужването е поне два-три пъти по-скъпо при ФВ. От по-високата цена и застраховката ще е по-скъпа.
  • 21 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Мартин":

    Мислиш, че не знам кой притежава Шкода ли? Факт, че продажбите на Шкода от последните 3 години растат много добре с последните модели особенно на Октавия. Затова ФВ ги сплашиха, че ще им затворят завод. Шкода си имат собствен развоен отдел, дизайн и пазарна политика макар и да са към ФВ концерна и да използват същите двигатели и платформи. И е факт, че потребителите харесват повече последните шкоди и съотношението между цена/качество е много по-добро.
  • 22 Тъпкача на вагини

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Вагини":

    Нямаш пари за семки вагино
  • 23 Фен на vw

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "Фен на wv":

    Прост си като кактус