ФАКТИ.БГ

Първи тест на Volkswagen T-Roc

Публикувана: 12 Ноември, 2017 10:15
23 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 20648
  • Първи тест на Volkswagen T-Roc - 1
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 0 от 0 гласа.

    Лисабон, Португалия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

    Няколко години след като сегмента на субкомпактните кросоувъри беше "отворен", Volkswagen също реши да се включи в него. Моделът T-Roc беше показан статично по-рано през годината, а сега германците направиха първите му динамични тестове. Те се състояха в Португалия, където беше и екип на mobile.bg. Ето и първоначалните ни впечатления от малкия кросоувър Volkswagen T-Roc.

    Екстериор

    T-Roc е позициониран под Tiguan, но що се касае до габарити той е сходен с предходното поколение на по-големия си брат. Първият Tiguan е дълъг 4 426 мм, вторият - 4 486 мм, а дължината на T-Roc е 4 234 мм. Широчината му е 1 820, а височината - 1 573 мм. Всичко това, наред с модерните форми го прави да изглежда като типичен кросоувър, който се отличава от генетичния си родител Golf не само с по-висок клиренс, а и със значително по-волни дизайнерски изпълнения.

    Фирмената идентичност е запазена, но наред с това са налице интересна триизмерна радиаторна решетка, нова форма на фаровете и леко раздути задни калници. Двуцветната окраска пък прави колата още по-дизайнерска, като по този показател T-Roc спокойно може да спори с лифтбека Arteon за званието "Най-дизайнерско VW".

    Интериор

    Салонът, подобно на останалите нови модели на марката, е освежен и доста модерен. На очи се набиват контрастни елементи, които са решени с екстериорния цвят на автомобила, както и големите мултимедийни дисплеи, които в зависимост от оборудването са с диагонал от 6.6 до 8.0 инча. Мултимедията се характеризира с наличието на всички съвременни функции, в това число естествено и Apple CarPlay и Android Auto.

    Вариантите на изпълнение са два - Style и Sport. Отличават се с характерни декорации на седалките. Самите те не са големи, но са ергономични и удобни. Приборният панел може да е изцяло електронен или пък за по-консервативно настроените - компилация от аналогови циферблати и електронни дисплеи. Отзад мястото за краката на пасажерите не е голямо, но не е и малко или с други думи - оптималното за този клас автомобили.

    Багажникът обаче е голям. Обемът му е 445 литра, а при нужда той може да нарасне до 1 290 литра. Един от малкото недостатъци е свързан с материалите в салона. Те изглеждат добре, сглобката е на високо ниво, но на пипане са твърди. По-конкретно става дума за арматурното табло, централната конзола и вътрешната облицовка на вратите. С изключение на това салонът е приятен, комфортен и достатъчно просторен.

    Двигател и ходови характеристики

    Клиентите на T-Roc имат огромен избор от двигатели. Те са шест на брой и всички са известни от други модели на VW. Бензиновите са 1.0 TSI (115 к.с.), 1.5 TSI (150 к.с.) и 2.0 TSI (190 к.с.), а дизеловите - 1.6 TDI (115 к.с.) и 2.0 TDI (150 или 190 к.с.). Малките агрегати работят съвместно с механични трансмисии, а по-мощните със седемстепенната роботизирана DSG кутия. Аналогично е и разделението на фирмената 4Motion система. С 4х4 са оборудвани версиите с по-мощните мотори със 150 и със 190 к.с

    4х4 и механична скоростна кутия е възможно само при дизеловите версии. От всички агрегати най-много ни допаднаха най-мощните. И при дизела и при бензина не се усеща липса на тяга, изключително динамични са и в същото време - сравнително икономични. Най-динамичен е 2.0 TSI, така, че ако сте фен на по-екстремната езда, то непременно му обърнете внимание. Ако пък искате по-спокоен и икономичен агрегат, който в същото време да разполага с прилична динамика, то най-новия за концерна 1.5 TSI (150 к.с.) е това, което търсите.

    Що се отнася до возията, тя е мека за подобен род автомобили, но същевременно колата е много стабилна, дори и в завои с по-висока скорост. Клиренсът от 18 см е много приличен, а многодисковата муфа, задвижваща и задните колела е една от най-добрите в този клас. С други думи с T-Roc получавате и градски, и извънградски комфорт, а в пресечена местност няма да изпитвате затруднения (става дума за 4х4 версиите).

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 0 от 0 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    Вагини
    1 Отговор
    Да не ти е в къщата това ! Отзад и отстрани дори не са се опитали да го направят по-различно от роднинския му ауди паркетник

    Коментиран от #22


    Оценка:
    -37 +31

    Бесен Язовец
    2 Отговор
    А ве, бомба си е фолксвагенчето, цели 6 двигатела по избор, кеф ти риба, кеф ти паламуд..) Кучета си лаят, вагокервана си върви !

    Оценка:
    -23 +55

    Кофти
    3 Отговор
    Това Ауди Q3 ли трябва да е? Вече не мога да им хвана спатиите, кое на кой модел се равнява от събратята си...

    Коментиран от #4


    Оценка:
    -11 +31

    гост
    4 Отговор

    До коментар #3 от "Кофти":


    Q2 по-скоро

    Коментиран от #8


    Оценка:
    -2 +20

    Караиванов
    5 Отговор
    Супер е колата, по-хубава от карог на външен вид

    Оценка:
    -7 +30

    За цените
    6 Отговор
    Нищо не е написано сигурно са по лев брйката

    Оценка:
    -4 +14

    Denis
    7 Отговор
    Прилича на Лада Веста :D

    Оценка:
    -13 +18

    Кофти
    8 Отговор

    До коментар #4 от "гост":


    Забравих вече, че и такова имаше :D

    Оценка:
    -0 +3

    Дядо Йоцо
    9 Отговор
    Добре, защо пак виждам TDI ...???

    Коментиран от #10


    Оценка:
    -5 +7

    Аудиййй
    10 Отговор

    До коментар #9 от "Дядо Йоцо":


    "Душегуби" форевър, мазохистите нямат свършване затова !

    Оценка:
    -13 +2

    Ккк
    11 Отговор
    Много красив и привлекателен автомобил. Както винага каквото и да направят ФВ то винаги е най стилно в класа си.

    Оценка:
    -6 +29

    Фен на wv
    12 Отговор
    Чисто копи пейст на на Ситроен Кактус.....И Германците като китайците само копират....

    Коментиран от #23


    Оценка:
    -20 +8

    ВАГ
    13 Отговор
    Най-доброто при субкомпактните кросоувъри , другото е плямпане на БГ "разбирачи" с 10годишни Рена и Ситроени (понеже за без пари).

    Коментиран от #14


    Оценка:
    -10 +23

    Смешка
    14 Отговор

    До коментар #13 от "ВАГ":


    Как го разбра,че е най-доброто?Вече си го карал?Сега може да си го вземеш за около 60-70хил.понеже обичаш да даваш.Имам един пасат 90год.давай 3-4 хил.лв и е твой.Ей така да не кажеш,че караш евтина кола.

    Оценка:
    -4 +8

    15
    Този коментар е премахнат от модератор
    Ввв
    16 Отговор
    Грозилище от класа,ама момент,то ВАГ-инов боклук...

    Оценка:
    -13 +7

    onq s konq
    17 Отговор
    Шарено великденско яйце с преобладаващо "жабешко зелено"за особен тип хора.А цената му едвали ще е по ниска от една БМВ Х-5 или Х-6 на 3-4 г,която на практика е неразличима от нова.А къде е отвратително тракащ 2 литров 4 цилиндров дв-л/говоря най-вече за дизела/ на това "нещо" със 190 коня/за по-маломощните да не говорим/,къде е 3,4 че и 5 литров 6-цилиндров дв- с равномерен ход и интериор и екстериор доста по-различен от МПС-то на снимката?!Ама тука повечето от вас си го харесват на макс.Лошо няма,само че същите тия "харесващи" имате само голо желание за покупка,но не и финансови възможности...което пък хич не топли производитела:)

    Оценка:
    -10 +3

    гост
    18 Отговор
    Е то при ФВ цената е проблем, а не какво предлагат. Като се има предвид, че това е в клас Каптур с входна цена от 12х.евро, а ФВ се предполага да са с входна цена от 20х.евро, всеки сам може да си направи сметката. Да, Каптур няма опция за 4х4, но дори по-голямата кола с 4х4, Каджар, е под 20х.евро. Пежо 3008, футуристично и качествено, пак е под тази цена. Имаше наскоро как изглежда едно поло базово ниво, не като на снимките, намерете го и го вижте, че е по-зле и от дачия. Това по снимките са най-воските нива с най-много екстри и ако стартовата цена е 20х.евро, то с добавени екстри отива на 30х.евро. Е за 30х.евро има една купчина коли превъзхождащи ФВ по лукс, дизайн, комфорт и др. критерии. Затова и потребителите се насочиха към Шкода.

    Коментиран от #19


    Оценка:
    -5 +5

    Мартин
    19 Отговор

    До коментар #18 от "гост":


    А кой притежава Шкода?!

    Коментиран от #20, #21


    Оценка:
    -0 +0

    123
    20 Отговор

    До коментар #19 от "Мартин":


    По-практичните притежават Шкода. Качеството е същото, че и по-добро. Дизайна, особено вътре е като на Карок. Цената на ФВ вероятно ще е по-висока с поне 5-10 %. Всъщност вместо ценовата разлика може спокойно да се вземе един Кодиак, който си е по-кола с голям багажник, че тия 400 литра ми се виждат малко. Обслужването е поне два-три пъти по-скъпо при ФВ. От по-високата цена и застраховката ще е по-скъпа.

    Оценка:
    -5 +1

    гост
    21 Отговор

    До коментар #19 от "Мартин":


    Мислиш, че не знам кой притежава Шкода ли? Факт, че продажбите на Шкода от последните 3 години растат много добре с последните модели особенно на Октавия. Затова ФВ ги сплашиха, че ще им затворят завод. Шкода си имат собствен развоен отдел, дизайн и пазарна политика макар и да са към ФВ концерна и да използват същите двигатели и платформи. И е факт, че потребителите харесват повече последните шкоди и съотношението между цена/качество е много по-добро.

    Оценка:
    -1 +2

    Тъпкача на вагини
    22 Отговор

    До коментар #1 от "Вагини":


    Нямаш пари за семки вагино

    Оценка:
    -0 +3

    Фен на vw
    23 Отговор

    До коментар #12 от "Фен на wv":


    Прост си като кактус

    Оценка:
    -0 +3

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    Михаил Саакашвили
    Губернаторът на област Одеса атакува кмета на Одеса Генадий Турханов, заради разрушението на старинна сграда в района Аркадия
    Кметът на Одеса Терханов – това е просто един бандит"

    Още бисери