Last news in Fakti

24 Ноември, 2017 10:32 2 991 8

Infiniti разкри "най-важния" си модел

  • infiniti-
  • qx50-
  • променлива степен на сгъстяване

Луксозната марка на Nissan представи новото поколение на QX50. Кросоувърът е първият сериен модел с двигател с променлива степен на сгъстяване и от Infiniti го определят като "най-важния автомобил, който компанията е пускала в продажба".

Втората генерация на QX50 е построена на изцяло нова платформа и разполага със система за полуавтоматично управление ProPilot. Дизайнът на кросоувъра до голяма степен повтаря чертите на едноименния концепт, показан на салоните в Детройт и Шанхай.

За разлика от предшественика двигателят е разположен напречно и задвижва предните колела (досега моторът бе надлъжен, а предаването - задно). Четирицилиндровият бензинов агрегат VC-Turbo, чиято степен на сгъстяване варира между 8.0:1 и 14.0:1, развива 268 к.с. и 380 Нм. Ускорението от 0 до 100 отнема 6.3 сек., а максималната скорост е ограничена на 230 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Японеца

    22 17 Отговор
    Само японците могат да правят истински коли ! Германските варели не стават за нищо !

    Коментиран от #3, #8

  • 2 Иван

    11 5 Отговор
    И кое му истинското-напречен малък 4 цил двигател за този голям "варел" с предно предаване. 4х4 сигурно ще се плаща допълнително.
    По дизайн е мазда х5. Въобще не е като за топ модел на такава марка като инфинити
  • 3 Питанка

    12 9 Отговор

    До коментар #1 от "Японеца":

    Едва ли някога си имал възможността да се возиш в нещо повече от немски РЕЙС, затова ти е простено. Качвай се в японската баничарка и въздишай по хубави коли.
  • 4 Алфа Ромео

    7 0 Отговор
    Със задно щеше да е по-интересна колата, иначе този сложен двигател дано да не се окаже проблемен.

    Коментиран от #5

  • 5 Истинският Японец

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Алфа Ромео":

    Добри са и немските коли, но безбожно скъпи, цена и ремонти!
    Японските коли владеят целия свят, но гаражните специалисти в БГ, си знаят само едно, немски кенеф, та немски!
    Къде продават немците, в Азиа, Австралия, Сащ, Канада, Южна Америка, къде, къде продават кенефи?
    В Сащ им разкараха лъжливия софтуер на измамниците с печки!

    Коментиран от #7

  • 6 ВАГ

    0 1 Отговор
    Копи-пейст от Ауди Кю7 ...китайска му работа.
  • 7 ВАГ

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Истинският Японец":

    Немците продават на белите хора с пари ,японците на аборигените ,негрите и мюслитата.
  • 8 медиатор

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Японеца":

    Професоре, като видиш мотор 268к.с , а само четири цилиндъра, бягай надалече. Коли от скрап , не мерси.