Last news in Fakti

26 Декември, 2017 10:11 66 442 90

Здрава японска кола за под 5000 лв.

  • honda-
  • accord-
  • употребявани автомобили
Здрава японска кола за под 5000 лв. - 1

Ако сте решили да си купите евтина японска кола, то непременно трябва да обърнете внимание на Honda Accord. По-конкретно на шестото поколение на модела, което се появява на бял свят през 1998 година, старичко е, но и цените му към днешна дата на вторичния пазар у нас не са високи. Те варират в диапазона 2 000 и 5 000 лв. Можете да ги разгледате ТУК.

Вариантите на шестата генерация са: купе, седан, хечбек и комби, като първите два са най-разпространени у нас. Каквото и да изберете, трябва да сте наясно, че тази кола не е много евтина за поддръжка, но пък дефектира изключително рядко. За предпочитане са всички бензинови двигатели, с изключение на трилитровия. Сложната система за изменение на фазите на газоразпределението VTEC не трябва да ви притеснява. Тя не създава никакви проблеми в процеса на експлоатация.

Здрава японска кола за под 5000 лв.

Да се опишат характерни недостатъци на тези мотори е невъзможно, защото такива почти липсват. Да се сбърка с избора на модификация също е трудно, тъй като даже базовата версия с 1.8-литров агрегат разполага с напълно достатъчните за ежедневните нужди 136 к.с. За водачи с по-гореща кръв обаче се препоръчват двулитровата машина със 147 к.с. и особено агрегатът с ходов обем 2 254 см3 (154 коня), който за жалост се монтира само през последните две години от производството на модела.

Единствените противопоказания към 2.2-литровия двигател на топ модификацията Type-R и нейните 212 к.с. са експлоатационните разходи и изключително скъпият ремонт (дори по стандартите на Honda) в случай на повреда. На вторичния пазар понякога попадат автомобили, внесени от Холандия, оборудвани по правило с газова уредба. Практиката сочи, че тези екземпляри често се нуждаят от ремонт на главата.

Здрава японска кола за под 5000 лв.

Един от малкото недостатъци на двигателите на Accord е трудният старт в студено време. Решението на проблема дават различен тип запалителни свещи или препрограмиране на модула, подаващ искрата. Преди покупка е добре да се направи компютърна диагностика на двигателя, защото някои джамбази монтират байпас на модула за проверка на двигателя с обяснението, че индикаторът "Check Engine" светел безпричинно.

Всъщност обикновено става дума за опит да скрият от купувача факта, че е повреден кислородният датчик. Не е зле да се провери и състоянието на радиатора, който в първите две години от производството показва склонност към "просълзяване". Ангренажният ремък задължително се сменя на всеки 100 000 км заедно с ремъка на балансиращия вал и ролките. С други думи с добра поддръжка този автомобил ще изкара много дълго време без да ви създава главоболия.

Здрава японска кола за под 5000 лв.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марто

    104 11 Отговор
    Верно е. Скучновата, но много здрава.
  • 2 Иренов

    48 264 Отговор
    Колко е. Здрава. Тоя. Японски. Боклук. ..Я ГО КАЧИ. НА. КАНАЛ. ВЗЕМИ 1 ОТВЕРКА И РАЗ ЧОВЪРКАИ. ПОДА ИЛИ. ПРАГОВЕТЕ. .БУТНИ СПИРАЧНИТЕ. ТРАБИЧКИ . ПА. ТОГАВА. ЩЕ ПРИКАЗВАМЕ . НЕГО ДАВм. За. Пасата. 1997. 1999 г. За. Нищо н света ако ще и 5 ми даите без пари . по голели раждилници от японските. Няма ..

    Коментиран от #4, #9, #19, #21, #58, #62, #64, #80, #84

  • 3 гощо

    111 13 Отговор
    4 Хонди съм имал едната беше Акорд всички са здрави,но обикновенни коли!

    Коментиран от #5

  • 4 иван

    157 9 Отговор

    До коментар #2 от "Иренов":

    голям виц каза то щото твоити пасати не гният
  • 5 Винету

    108 8 Отговор

    До коментар #3 от "гощо":

    Аз пък съм имал две, ама третата пак ще е Хонда...
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 изпробвал

    92 12 Отговор
    По добре 7 ма генерация.Мотор с верига без никакви проблеми.Препоръчвам 2,4,190 коня.Който е карал Хонда не сменя за някакви посредствени пасати и тям подобни прехвалени дефектиращи бангии.
    проблемът с Хонда е че нямат Акюра на европейският пазар и ако искаш премиум кола трябва да отидеш към Лексъс или някой от немската тройка.

    Коментиран от #17

  • 8 Японеца

    96 6 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Сложната система за изменение на фазите на газоразпределението VTEC!

    Статията е написана супер изчерпателно, НО VTEC e възможно, най простата система за газоразпределение и затова ВЕЧНА.
    До сега не съм чувал за счупен VTEC, за разлика от ванос!
  • 9 Пасат

    105 6 Отговор

    До коментар #2 от "Иренов":

    Спри със забранените субстанции!
    Коледа е, злобата ще те отрови!
    Карай пасатя и пий повечко зелева чорба.
  • 10 РАДЕВ

    67 8 Отговор
    МОСКВЕТО МИ ИСКАРА 30 ГОДИНИ И СИ ОТИДЕ НА СОБСТВЕН ХОД
  • 11 гост

    34 15 Отговор
    Здрава, здрава... Ама на половин-един милион километра колко да е здрава??
  • 12 Черта

    17 43 Отговор
    Един приятел беше голям фен на Хонда преди доста години, имаше една и после си взе точно такъв Акорд. Едвам се отърва от него и загуби 70-80% от цената за примерно 3 години, двигателя беше тотално скапан накрая, макар че още беше в движение.

    Коментиран от #85

  • 13 Хонда

    27 24 Отговор
    От скоро катам такава. Комфортна е, ама е.ати частите, все едно карам Е класа, а и другото-харчи масло като побъркана.
  • 14 хонда

    34 2 Отговор
    Карал съм три модела на HONDA и според мен най безпроблемен е SUV модела на HR-V......Много балансиран мотор и при добро обслужване и грижи ще Ви надживее.Проблеми създават тези,които са карани по дълго на газ,но като цяло двигателя е железен.
  • 15 РИЧИ

    46 12 Отговор
    От Хонда и Мицубиши по здрави коли няма. Само Saab от европейските коли може да се мери по здравина. Що се отнася до частите, не са чак толкова скъпи колкото на BMV например. Имам една Сивик на 650000км и Акорд на около 300000км и са идеални. При добра и навременна подръжка са може да се каже вечни. А за Мицубишито просто нямам думи. Особенно новия мотор MİVEC със веригата е върха.
  • 16 РИЧИ

    27 13 Отговор
    И впрочем Хонда са най големия производител на двигатели с които се екипират много други марки като Роувър например.

    Коментиран от #18

  • 17 DDD

    40 16 Отговор

    До коментар #7 от "изпробвал":

    Legend е достатъчно премиум! Далеч над евтини С-класи и 7-ци

    Коментиран от #74

  • 18 Петър

    10 0 Отговор

    До коментар #16 от "РИЧИ":

    Това беше едно време, сега роувър са на форд
  • 19 ГОРАЗД

    55 7 Отговор

    До коментар #2 от "Иренов":

    Пасата от същите години е технологично 2 поколения назад!Да не говорим за пътно поведение ,а още повече за надеждност!Никога не си карал Акорд,нали,покарай само 50 км.и тогава може пак да си поговорим!
  • 20 Гост

    16 103 Отговор
    Че от кога има здрава японска кола? особено евтина :) я се стегнете и си вземете истинска кола НЕМСКА а не тия таралясници.

    Коментиран от #86

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 просто е

    20 8 Отговор
    Първата ми кола беше Москвич 1360, купена 1972г. и от там станах автолюбител и монтйор. Карал съм и съм разглобявал и ремонтирал всичко което може да се сетите. Сега имам няколко коли и единствената която карам непрекъснато и никога не съм ремонтирал е СУБАРУ ИМПРЕЗА 1.8 без турбина 1993г. Купих я 2004г. и само редовната профилактика-масла, филтри....смених предни амове, хубави гуми гуми а свещите са си оригиналните ! Карам с мръсна газ в дрифт, доколкото може, но сега закъсах с камерите на КАТ. Сложих спортен ауспух. Е харчи 12 14 градско, но не плащам части и ремонти, никога и никаде не съм закъсвал с тази кола, студ, жега, сняг, кал, вода, пясък, камъни, просто върви и дърпа заседнали "маркови". При мен са навъртени 250 000 км. и никъде не тропа или скърца, При покупката я напръсках цялата с "Цинга". СУБАРУ !

    Коментиран от #24, #50, #57

  • 23 Дикембе Мутомбо

    5 11 Отговор
    Автомобилът на сними 1 и 4 е английски, а на 2 и 3 - северноамерикански. Ама блажени са вероющите, че останаха японски-японски коли...
  • 24 onq s konq

    19 16 Отговор

    До коментар #22 от "просто е":

    Парите дадени за гориво с тоя разход дето си казал, са в пъти повече от тия дето ще дадеш за каквито и ремонти може да се сетиш. Най-големия разход за една кола след официалния сервиз(там не си поплюват) е разхода за гориво. Това, че на някой колата му не се чупела ама харчела 15 бензин няма голяма файда, щото една кола дето ти харчи 9 бензин и се чупи не си мисли, че се чупи всеки месец. На 100 000 км да ѝ правиш основен ремонт на двигателя, пак не може да изхарчиш парите дето си дал по кола дето не се чупи и ти гори 15 в града. Сметките са прости всеки сам може да си ги направи за 100 000 км кола дето гори с 5 литра(бензин/дизел) отгоре ще ти изгори 10 000 лв повече от другата т.е. ще ти изгори около 10 основни ремонта.
  • 25 Прост со село

    12 9 Отговор
    Карам си фордо дето ми гори 15 градско и 6 извънградско и не ме е грижа, щот за 4 години и 45 000км съм сменил едни накладки и незнам каде е сервиза, щот сам си ги сменях.като ми тряба колата е пред къщи, не в сервиза...
  • 26 Стефан

    56 10 Отговор
    В момента карам тойота авенсис,преди това имах хонда и занапред ще карам само японски.Не съм съгласен ,че фолксваген са хубави коли.
  • 27 Цар Вул

    8 41 Отговор
    Карам Пежо 307!1.6 с АГУ!Т,ва е кола ОТВСЯКЪДЕ!Плащам 106 лева данък!Малка гражданска!Вози като френска ,а не като немска или японска кола!С всички екстри!Е,няма кожа ама по добре,за да не ми се поти гърба лятото!А как върви?Убиец!Две хонди да ми дават за нея няма да я дам!Няма и какво да гние!Пластмасови калници,брони и т.н.Който е мераклия може да се договорим за една "кушия" по магистрала "Тракия" Пловдив --София и обратно!!Ще му я подаря ако ме бие на скорост и разход на гориво!Японките са добри на двигател/но не бих карал такава със 136 к.с./но купето е "чурук"-гният!А с Пасата след каране следва да ходиш на зъболекар,защото ще ти изпаднат всички пломби!Карам я три години и само съм сменял масло/сама ми изписва кога/ и накладки!Няма много електроника-само най належащата!Удобна,комфортна,икономична и т.н.

    Коментиран от #66, #87

  • 28 Sliven

    9 29 Отговор
    Благодаря,аз от както се качих на Lancia Kappa 2.4 175 кс.не ща да карам друга!! А системата VIS на жабарите е по добра от VTEC!! И за разлика от японските в студа пали от раз!!
  • 29 ВБА

    20 12 Отговор
    Франсетата едва ли вече, ще направят по сполучлива кола от Пежо 205.....
  • 30 Lancia Kappa

    6 7 Отговор
    До коментар #27цар Вул;
    Съгласен съм,дори ще ти дам 100м. аванс демек преднина!! И ако ме биеш и аз ще ти я подаря да я дадеш за скраб!! Да ама няма да можеш,защото един радар ме хвана до Пазарджик със 192км.час и ми пратиха честитка!! Няма да казвам с колко изгърмях...

    Коментиран от #32

  • 31 123

    4 6 Отговор
    Пропуснато е в статията че има и дизелов вариант на тая Хонда, с особено сполучливият мотор на Роувър 2.0 турбодизел. Вечен мотор просто и страшно икономичен. Но са редки.
  • 32 japbest

    26 5 Отговор

    До коментар #30 от "Lancia Kappa":

    До Ланчата, имам Хонда ЦРВ 2009,2.0-155кс. на газ. Най-добрите магистрали в момента са в Белгия-ремонтирани изцяло 2015г. та прибирайки се от Англия преди седмица, настъпих натовареното Хонде и минах 220км/ч, на газ, така че не виждам как една банкрутирала и претопена марка като Lancia е сравнение за Хонда-една от най-иновативните марки в света. А до колегата с Пежото 307, аз също имах такова-супер изпълнение- Роланд Гарос комби 2.0- много удобна и комфортна кола но окачването се троши ужасно, а и 220км/ч е само химера . Само който не е имал японка може да плюе по тях- типично за БГ

    Коментиран от #45

  • 33 късметлия

    7 11 Отговор
    Ланча Капа е кола - мечта
    Като технология, возене, вътрешен комфорт и всичко
    Наслаждавай се
    Другите няма как да го разберат
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Ха ха ха

    11 2 Отговор
    Караи си ненския москвич вози като каруца .Карам Мицуниши 4/4 92г.Няма точка ръжда и по гърнетата ?
  • 36 Plameni

    3 18 Отговор
    Хонда до 2002г нямаха дизелов двигател,голям производител на двигатели няма що.

    Коментиран от #39

  • 37 Пламко1

    14 1 Отговор
    Имам я вече 17 години, чисто нова от завода, много здрав автомобил, само дребни неща съм оправял по нея! Ходова част супер здрава и нито грам ръжда...... няма да купувам друга особено от,, новия внос, дето са ги карали уж само старици по Германия!
  • 38 Японското

    0 2 Отговор
    Ако някой се нуждае от мотор и скоростна кутия спирачна помпа от мицубиши Еспеец вагон 85г всичко работи безупречно , бенззин 1/8 .
  • 39 Немеца

    18 3 Отговор

    До коментар #36 от "Plameni":

    Хаха най-големият производител на двигатели са, а и са от първите по надеждност! Дизеловият им двигател и до сега няма оплаквания от него за разлика от другите марки, особено европейските.
  • 40 Ласков

    7 38 Отговор
    Не искам да обиждам любителите на оризови колички но думите здрава японска кола не трябва да се използват в едно изречение заедно. Аз бях собственик на оризова количка и разбрах този урок по трудния начин . Не налагам мнение а се опитвам спестя финансовата болка на тези които обмислят да си купят такива.

    Коментиран от #54, #76

  • 41 Изрод

    19 4 Отговор
    Тоя Иренов от първите постове никога не се е качвал в японка маи? Брат карай си клозета и недей да спамиш.
  • 42 Господа.

    8 1 Отговор
    А знаете ли че,Корейските коли моторите са Японски . Мицубиши .А за скороста колкото показва толкова и може , а за другите марки има препорачителна скорост , Моторите не е желателно да подържат високите скорости .
  • 43 Aнгел

    21 6 Отговор
    Карам легенд 2002 имал сам бмв 5 сериа на 6 месеца мерседес ес класа расат 5 но зани6то от тези коли не вих заменил хондата а тези които говориат за други коли маи незнаиат за какво става на вапрос

    Коментиран от #47

  • 44 Plameni

    2 14 Отговор
    Малко по конкретно, какви постижения имат.Примерно:Mercedes изминават 50000 км със средна скорост 250 км/ч и поставят 9 рекорда .

    Коментиран от #46

  • 45 Гост

    14 1 Отговор

    До коментар #32 от "japbest":

    Пич не се излагай. Имам същото СR-V, много здрава машина ама повече от 190 км. не може. Недей така, ще се смеят тука колегите.
  • 46 Немеца

    11 3 Отговор

    До коментар #44 от "Plameni":

    Публикувано във факти.бг: Ами ето ти доказани двигатели
    Топ 10 на най-надеждните двигатели

    Марка Проблем на брой двигатели (%)

    1. Honda 1 на 344 (0.29 %)
    2. Toyota 1 на 171 (0.58 %)
    3. Mercedes 1 на 119 (0.84%)
    4. Volvo 1 на 111 (0.90%)
    5. Jaguar 1 на 103 (0.98%)
    6. Lexus 1 на 101(0.99%)
    7. Fiat 1 на 85 (1.17%)
    8. Ford 1 на 80 (1.25%)
    9. Nissan 1 на 76 (1.32%)
    10. Land Rover 1 на 72 (1.38%)

    Топ 10 на най-ненадеждните двигатели

    Марка Проблем на брой двигатели (%)

    1. MG Rover 1 на 13 (7.88 %)
    2. Audi 1 на 27 (3.71 %)
    3. Mini 1 на 40 (2.51 %)
    4. Saab 1 на 40 (2.49%)
    5. Opel 1 на 41 (2.46%)
    6. Peugeot 1 на 44 (2.26%)
    7. BMW 1 на 45 (2.20%)
    8. Renault 1 на 46 (2.13%)
    9. VW 1 на 52 (1.91%)
    10. Mitsubishi 1 на 59 (1.70%)

    Немските в долната класация преобладават!

    Коментиран от #56

  • 47 Ласков

    5 4 Отговор

    До коментар #43 от "Aнгел":

    Ако наистина имаш тези коли защо си ги купил като имаш " хонда "? Въпросът ми е риторичен не е нужно да отговаряш. Надявам се че усещаш сарказмът ми.
  • 48 Красимир

    10 22 Отговор
    Защо обиждате Пасат ама маи всички искате Пасат
  • 49 Алфата

    3 9 Отговор
    Браво бе Факти! Хората война водят с вредните емисии, а Вие рекламирате коли евро минус много!!! Ок нека да е хонда, ама поне от 2004-2005 насам. Дайте го по екологичо.

    Коментиран от #88

  • 50 Пешо

    9 3 Отговор

    До коментар #22 от "просто е":

    Вероятно защото просто субаруто ти е бензиново. Купи си субару дизел и ще се убедиш,че е много по-трудно да се открие по-трошлив боклук. Може би единствено мазда дизел. Отделно субаруто са супер претенциозни откъм консумативи и супер скъпи за поддръжка.
  • 51 СУБАРО

    11 3 Отговор
    СУБАРО АУТБЕК 209МАГАРЕТА ТОВА Е КОЛАТА КАРАЙТИ СИ БМВ МЕРЦЕДЕСИ НО САМО ПО СУХО И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ЕДИН ЧУВАЛ С ПАРИ ЗА РЕМОНТИ

    Коментиран от #69

  • 52 мамин ласков

    9 2 Отговор
    ласков ласкооов, сам не усещаш колко си тъп, човека ти казва че преди да се качи на ледженда е имал изброените марки и е установил коя е истинската кола, но пилешкия ти мозък не може да схване написаното и даже на сарказъм го избива...хахаха.. а относно коментара на красимирчо по твоята логика приятелю щом всички плюят японските коли значи всички искат японски хохохо...

    Коментиран от #63

  • 53 Карло

    7 8 Отговор
    Аз си карам голфа 3 AFN комби.Сменям всичко навреме-само консумативи,карам с нови гуми зима и лете, хвърлям едни 1000-1200 лева за такси и консумативи,имам 5 разход, пера си навсякъде.Гледана е (не е с шашми и махнати еко глупости) Таблото ми е на 640 000 :) този горе споменат автомобил малко трудно ще издържи толкова.Не се чупи ама той с разхода на гориво пак ви празни джоба :)

    Коментиран от #89

  • 54 Японеца

    5 3 Отговор

    До коментар #40 от "Ласков":

    Ласко, ласко, като не разбираш от коли, вземи някой майстор с теб.
    Сигурно са ти набутали некой кошник на 560хил.км. и ти си вадиш изводи или си ходил в официалното представителство за части.
    Ама там само балъците ходят.
  • 55 граничарче

    8 21 Отговор
    Стига сте ги хвалили тези японски бангии.Карал съм първо немски две коли,после две френски и в момента имам една френска и японска кола.Още проклинам деня в който си продадох френската и си купих японката.Ръждата по тоя японски таралясняк е навсякъде,частите са все едно карам някакъв супер луксозен автомобил,а комфорта е отвратителен в тази кола. И колко да е здрава,чупи се като всяка друга,само че като отидеш за части и ти се реве като чуеш цената.

    Коментиран от #67, #90

  • 56 Plameni

    4 15 Отговор

    До коментар #46 от "Немеца":

    В класацията за Двигател на годината BMW печелят средно по три титли на година в различните категории за последните десет години, а НОNDA само едно отличие във всичките категории за последните десет години. "Mно го са добри"

    Коментиран от #59

  • 57 Платноходки плават

    16 0 Отговор

    До коментар #22 от "просто е":

    Свещите са оригинални - от 1993
    и на половин милион - рибарски приказки...
  • 58 x-men

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Иренов":

    Явно толкова разбираш на коли.
  • 59 Немеца

    11 3 Отговор

    До коментар #56 от "Plameni":

    Абе какво се правите на шашъви, не мога да разбера! Приложил съм ти класация за двигателна надежност за над 300к км. В критериите за избор на двиг. на годината не фигурира надежност по обективни причини, т.е. нямат практически пробег за сравнение. А за БМВ двигателите като цяло е тъжна картина за претенциите на тази марка. Не може в БМВ форум да четеш - извягвайте този, този и този двигател, рано или късно се почват едни и същи скъпи проблеми, но видиш ли онзи е бил железен! Смях в залата! Ей тази кола на снимката горе е буквално истинска кола, такива са и Авенсис и другите японци от същият период, но за жал са вече на години.
  • 60 123

    8 4 Отговор
    Хубави машини! Старата школа😀 Но ако някой си мисли, че 15-20 годишна кола за 5 бона няма да се чупи, и ще се поддържа със 10 лева на месец, ох, тежко му, ще намрази машината.
  • 61 Гост

    5 1 Отговор
    Имах такава 1.6 бензин, куцо магаре е 1.6 . За три години и смених помпа на течност за чистачки , главина предна лява и шарнири. Здрава,но некомфортна. Продадох я с 500 лв по евтино след 3г.каране...все още е в движение.
  • 62 кейуайпи

    3 30 Отговор

    До коментар #2 от "Иренов":

    Заради подобни трошляци сме на това положение по улиците. Всеки дето извади 2000 лв се качва на кола. Куцо, кьораво,сакато- всеки е шофер, а много от тях и състезатели. Трябва да забранят 15 годишните коли, да вдигнат застраховките 5 пъти и тогава да се планира транспортна система в България и тн.
  • 63 Ласков

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "мамин ласков":

    Оценявам коментарът ти но навярно си пропуснал че колите които сравнява "колегата" в коментарите от статията "суперхонда" са много по-нови от акорда и вероятно ги е придобил по късно от нея
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Silly

    12 0 Отговор
    Имал съм общо 8 автомобила. Сред тях е имало и френско и немско и италианско.. Най-страдах от Алфата.. Най се радвам на акорда, въпреки че вози като каруца.. Първата ми кола с пробег в .БГ над 100к км. без никакъв ремонт по окачването! Само да отбележа, че е 7-ма генерация..
  • 66 papur

    6 1 Отговор

    До коментар #27 от "Цар Вул":

    Вече имаш хубава кола. Сега ще те изберат за кмет на вашто село!
  • 67 нагазаки

    4 1 Отговор

    До коментар #55 от "граничарче":

    Ти откъде си купуваш частите от Еконта ли.Пробвай с друг доставчик например Джъмбо
  • 68 КендиШоп

    17 0 Отговор
    Момчета, внимавайте при покупка на автомбил, поддържайте я редовно, и не се качвайте в колата си с мисълта "да я пробвате дали ще издържи на това или онова". Пък оставете кой каквото си хареса това да кара. Живота е кратък, радвайте му се.
  • 69 Грузи

    4 0 Отговор

    До коментар #51 от "СУБАРО":

    Първо напиши правилно марката,че субарО няма.
  • 70 Васил

    1 2 Отговор
    Как така вози като каруца ти да не би да караш някой акордеон а не акорд
  • 71 ЦСКА

    3 2 Отговор
    Ей всички сте големи разбирачи :)

    Коментиран от #72

  • 72 15 Март

    2 0 Отговор

    До коментар #71 от "ЦСКА":

    Е, ти си най големия
  • 73 Honda accord 1.8 vtec 136k

    15 4 Отговор
    Такаа имам този акорд от 4 год. Работя в голямо предприятие и често карам или прибирам колеги каращи различни марки коли от работа. Всички нидоумяват колко добре вози. Разход 7/100 бенз 8/100 газ многократно засичан пред свидетели. Части евтини ако ни си глупак да се нахендриш на първия срещнат магазин с нормално качество ако въобще ти се наложи. Близки роднини карат пасат и ауди много скъпа подръжка и трошливи, не говоря за единични случай. И накрая обикалях по моргити за задна броня удариха ме отзад, викат ми хонди нямаме не се тарсят части. Изводат го оставям на вас. Правилно щогоде подаржана хонда не се чупи лесно, освен от некадърен и бездарен собственик. П.С. Имам също Сивик 1.4 90к и Хорнет 600куб невероятна марка. 😉
  • 74 някой

    8 0 Отговор

    До коментар #17 от "DDD":

    Ледженд беше добра кола но дизайна куца.
    Няма аналог на MDX например в Европа,няма и Акорд. Добре е че поне направиха Тype R.Но липсва Прелюд и S2000.
    ХОНДА залага на САЩ а Европа е оставена със сивици и crv та.
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Ввв

    5 0 Отговор

    До коментар #40 от "Ласков":

    Точно така,само ВАГ,"разбирач" си ти от класа,личи си от километри
  • 77 хирохито

    1 7 Отговор
    Бедняците си купуват Японки от старите дето са произведени в Страната на изгряващото слънце те си знаят защо. По ниско от тревата момчета не всеки има пари за поддръжка на Европейска кола.
  • 78 Bat Sande

    11 4 Отговор
    Няма нищо по-хубаво от обикновена, скучна, стара ...ХОНДА. Ако има някоя изостанала по складовете - дайте я насам. Обещавам няма да се назландисвам за екстри или цвят.
    Да кажа, че ХОНДА съм имал само мотоциклет. Много ми беше скучен - само гориво и консумативи.
  • 79 2.2 ivtec

    1 0 Отговор
    Жалко, че за акордите след 98'-ма нямаше 2.2 ivtec-a- 150коня... пасва идеално на купето, не много голям мотор, но е не малък, просто идеален за акорди от тези години, но йок...
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 САМУРАЯ

    5 0 Отговор
    Квото и да си говорим тука,по здраво от хонда и тойота няма.Тия германски кенефи с тия смешни двигатели дето те правят роб на майсторите по сервизите не ми ги хвалете.Хонда и тойота скучни коли...защо ли,ами защото не киснеш по сервизите и не обменяш информация с други като тебе...просто си караш колата.
  • 82 САМУРАЯ

    3 0 Отговор
    ...и какво и е скучно на хондичката...един с един модел не си приличат,всеки път различен модел...иноваций,интериор като на космически кораб...тия от VAG голямо разпъване на тая грозна решетка отпред...кога ли ще се осъзнаят и ще спрат
  • 83 Тренди

    1 0 Отговор
    Тия стари Хонди са много добри и имат вградена гейша. Безотказна. Обеззаразява се заедно със смяната на маслото.
  • 84 чук

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Иренов":

    мдаммм нещо ми докарваш на фен на немска щайга обаче....
  • 85 жгмъц

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Черта":

    и си купи супер пупер вагинален гоУф викаш хи хи
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Соичиро Сан

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Цар Вул":

    забрави да похвалиш кристално прозрачното предно стъкло на Пежото - това, през което само ще гледаш в далечината стоповете на отдалечаващата се Хонда по магистралата....и да Хондите не остаряват - само стават по-бърззи!
  • 88 ъхъ ъхъ

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "Алфата":

    за 5 хилки - толкоз
  • 89 Джани Родари

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "Карло":

    Карло лъжльо що не казваш за тубата с масло в багажника и "предвиденият" 1 л на 1000 км а?)))))
  • 90 Диверсант

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "граничарче":

    нека позная - японката е ноФ Фнос - качваш се и караш само на 123 000 хпа ха ха