Last news in Fakti

29 Декември, 2017 09:30 51 835 50

Една практична кола под 10 000 лв.

  • peugeot-
  • partner
Една практична кола под 10 000 лв. - 1

Кратка справка в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg, показва, че що се касае до идеалното съотношение между цена, функционалност и икономичност, баничарката Peugeot Partner е един от отличните варианти.

Тази кола е перфектната пресечна точка между семейната и служебната кола, която се справя еднакво добре и в двете роли. Каросерията представлява нещо от сорта на компактно комби с висок покрив.

Сред големите плюсове са високия транспортен капацитет, просторния интериор и функционалния салон с многобройните отделения за различни предмети. Нашата препоръка е да потърсите Multispace и Teppe модификациите, които са с най-богато оборудване.

Що се отнася до тип двигател, то според нас за предпочитане е Peugeot Partner в комбинация с 1,6 литровия HDI дизелов двигател. Като най-препоръчителна е втората генерация на модела, производството на която стартира през 2008 година.

И още един съвет - Citroen Berlingo, който е технологичен близнак на Peugeot Partner е недотам издръжлив. С течение на времето той дефектира повече, а и сервизирането му в официалните представителства у нас не е на нивото на Peugeot.

Така че ако търсите сравнително евтина кола, която да става, както за града, така и за извън него, която да е и семейна, и служебна и не сте толкова капризен към по-твърдата возия, то непременно обърнете внимание на Partner.
Какви екземпляри Partner се продават у нас - вижте ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван

    37 11 Отговор
    Точно тоя Партнер от снимката трудно ще е под 10хил.лв освен ако не е внос "ТОП" "Като НОВ" от борсата... Не ми правете справка в мобиле, ми направете в официален представител
  • 2 filo

    52 6 Отговор
    Изненадах се как не пише за някое японче. Иначе пежо партнер си хубава кола за парите си. Поцинковано купе, сравнително здраво окачване, много добри и икономични мотори, евтина поддръжка, приемлива цена, не се краде, има всичко втора употреба при нужда за разлика от някои японски и корейски модели и не на последно място много майстори им разбират, защото са масови и са се понаучили.
  • 3 Safety

    23 25 Отговор
    Като споменавате семейна кола, гледате ли оценката за безопасност, защото баничарките не се славят с висока такава.
    Според NCAP: Citroen Berlingo 2008 e 4/5, а Peugeot Partner 2014 - 3/5.
    Аз не бих си возил семейството в баничарка.
  • 4 Jack Bauer

    18 8 Отговор
    Аз като казвам че французите предлагат "Публикувано във факти.бг: идеалното съотношение между цена, функционалност и икономичност" никой не ми вярва.
  • 5 Гербераси долни

    18 3 Отговор
    Партнера ( по стария модел) е доста издържлив и непретенциозен за подръжка (малко по високи цени за диселовите версии) ,но аналогът му Ситроен е много зле по принцип са на една платформа но нещо са объркали франсетата.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 onlyhonda

    16 7 Отговор
    имахме такъв служебен. казвам имахме защото остаря и стана на 500 000 километра. служебна кола, товарена и юркана до максимума на възможностите. обаче двигател и скоростна кутия никакъв проблем. окачване се счупихме да правим много ясно. отзад е на торсиони о задните гуми все се разкрачваха от претоварване. изгоря му електрониката. влезе вода от някъде френска му работа и ремонта беше около 1 000 лева и нямаше смисъл.не са лоши колички, но аз лично бих си взел FR-V
  • 8 filo

    4 4 Отговор

    До коментар #6 от "Да живее ONQ":

    Тази фраза доста е дъвкана и предъвкана и в крайна сметка се оказа несъстоятелна. Измисли нещо друго.
  • 9 123

    14 45 Отговор
    Айде пак измислена поръчкова статия. Възможно най-големите боклуци на пазара. Като ще давате пример с френски автомобили поне да бяхте написали Рено или Дачия отколкото тези две недоразумения горе.
    И как точно от мобиле авторът извади информация за съотношението цена - функционалност и икономичност. Ръбавата форма и височината на тези баничарки ги прави всичко друго, но не и икономични. Даже и функционални не са, защото ако са пътническите версии - багажникът им е смешно малък. И като се има предвид, че френските коли не се славят с много здраво окачване - началната цена ще ви е най-малкия харч..

    Коментиран от #10, #11, #12, #15

  • 10 filo

    32 9 Отговор

    До коментар #9 от "123":

    Колега основният критерии дали една кола е добра и дали става за дадени условия, е това дали се среща по улиците, а всички виждат колко широко са разпространени френските коли.

    Коментиран от #19, #22

  • 11 225

    27 3 Отговор

    До коментар #9 от "123":

    Карал ли си такава,че да знаеш какво и колко харчи или си просто много компетентен?купих такова 2010г модел на 260000км,не е нов внос а купувана,карана и сервизирана тук в българия.1.6 хди 8 клапана.наисина формата на купето не предполага големи скорости но който купува такъв тип автомобили търси друго.10000 км смесено каране 50/50 дава 6.7 разход.оня ден занулих компа и направих Русе-София.внимателно каране със 100-110даде 5.2 разход.става и за возене на хора,а за работа е направо супер.и да взех го за 9600,но приспаднах 1600 ддс

    Коментиран от #23

  • 12 Язе

    10 3 Отговор

    До коментар #9 от "123":

    Окачването какъв дерт ти е?Имахме баничарки ситроен и вярно бяха калпави но окачване не е правено почти никога.И торсионите не са правени а се товареха много.Навъртяха годинки и ги бракувахме.На по 200-25хил.км бяха

    Коментиран от #24

  • 13 onq s konq

    11 41 Отговор
    Спорет мене най практична кола е беенве 525 ТДС - комби а па и е най красива помеждо другото!Сичко останало е кош и не става за ништо!
  • 14 Reptile

    12 20 Отговор
    Много е хубав! След 150 - 170К сменяш турбо на всяка смяна на масло! Пълен е с неадкватни решения за мазаенето на турбото, както и предишните версии на този мотор!
  • 15 1234

    13 10 Отговор

    До коментар #9 от "123":

    Рено или Дачия ??? Ти сериозно ли

    Коментиран от #25

  • 16 Прост от село

    5 9 Отговор
    То има семейства с едно дете ма моето сме пет човека + тъщата ставаме шестима, така че невиждам как ще се натоварим в тая баничарка...

    Коментиран от #43

  • 17 Русенец

    14 5 Отговор
    По-удачна и здрава от 307 комби няма !
    Много по-стабилна е от Партнера, много по-комфортна и 2 пъти по-евтина !

    Коментиран от #33

  • 18 Сава

    35 2 Отговор
    От 2007-а съм собственик на модел от предната генерация на Берлинго 1.6 HDI - закупен нов.
    Нямам представа откъде факти.бг взима информацията си за следпродажбеното обслужване в дилърствата или пък за това кой модел от два близнака е по-дефектиращ, но дефектиращото в моята баничарка са биалетките - горе-долу на смяна на масло се сменят. Това може би е обяснимо и с Бойковите магистрали, а може би с качеството на турските резервни части.
    Във връзка със нивото на сигурност - и 15 от 5 да е, със скорост от лимита или над лимита на магистралата при сблъсък няма да ставаш даже и за донор, ако щеш и с най-добрия 'топ нов внос' немски автомобил. Самият модел не е кола, с която да си возиш семейството със сериозна скорост. А и с адекватното каране идва адекватен разход.

    Молба - карайте на Европа фекалиите, че да не се вдигат цените на нормалните коли :)

    Весел ден !
  • 19 Смях

    21 2 Отговор

    До коментар #10 от "filo":

    Точно това пък ми е най- големия критерий, няма що! Да си сива мишка като всики останали с еднаква кола като масовката. БМВ 3-ка от 2001 примерно! хъ хъ хъ. После да се чудиш с какви винтове да си завиеш огледалата и джантите, че много ги крадат, олеле! Напомня ми за ония виц с Мазерати- гледам, че не ги карат много тези коли!

    Коментиран от #20

  • 20 filo

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "Смях":

    Не знам някой да говори за тебе.
  • 21 100qn

    5 31 Отговор
    Едно Кади 1.9ТДИ е далеч по-добър избор от капризното HDI !
  • 22 123

    14 3 Отговор

    До коментар #10 от "filo":

    Това може да е критерий, но не в България. Не случайно Дачия е най-продавана марка. Не е защото е най-добра, икономична и с перфектен дизайн. Просто е най-евтиното. Поради тази причина могат да се видят често и колите горе. Много сме бедни и си купуваме/внасяме най-големите боклуци.

    Коментиран от #35

  • 23 123

    8 9 Отговор

    До коментар #11 от "225":

    Не съм и нямам намерение. Карам автомобил от друга нефренска група. Но съм се качвал и това е причината да не ги притежавам. Автомобилът ми е със сходни параметри, но малко по-мощен двигател и по-голям багажник - дава среден разход 5.5, а на дълъг път, като в твоя експеримент съм постигал с климатик и пътници 4.2 дизел. Като гледам формата за работа става само ако прекарвам европалети.
  • 24 123

    18 12 Отговор

    До коментар #12 от "Язе":

    На 200 хил. и сте ги бракували. Едва ли мога нещо да добавя. Повечето немски возила от вън ги внасят на 500-600 хиляди и са като нови. Даже има мераклии, които ги купуват от Горубляне на по 150 000 км.

    Коментиран от #47

  • 25 123

    7 1 Отговор

    До коментар #15 от "1234":

    Еми авторът започна да се майтапи още със заглавието.
  • 26 dsasda

    17 0 Отговор
    Аз пък карам малкия брат - бипър дизел. От 0 до 300 000км. са сменени : 2 предни амортисьора, 3 предни биалетки, 1 път тампони на предни носачи, долен тампон на заден амортисьор, фраулайф шайба или както там се пише, ремонт на стартер, а по двигателя масла и ремъци.
  • 27 Христо

    9 26 Отговор
    Това ако е кола,аз съм трамвай!
  • 28 Ауто DS

    43 4 Отговор
    Много добре познавам и трите френски марки. Всичко зависи от задкормилното устройство. Е как така един път не са ме оставяли на пътя. Имал съм и Рено 21, и Ситроен Ксантия, и Ситроен Ксара, и Рено Сценик, и Пежо 307, Пежо 308, сега последно съм със Ситроен DS4, никакви проблеми нямам. Ни с турбини, ни с окачване. Май повече разбирачи тук никога не са се докосвали до тези марки, освен от глупавите изказвания на махленски майстори. Френските автомобили винаги са предлагали цена съответстваща на качеството и комфорта в тях. Не плащаш едни излишни пари за името на дадена марка.
  • 29 Гост

    5 15 Отговор
    Крайслер вояджер е колата,2004-6 год,с 2.5 мотора,имам я вече 3 години 150000км сам поминал никакви дефекти,като говориме за практична кола

    Коментиран от #36

  • 30 Христо

    8 29 Отговор
    Ако говорим за коли.
    Френските коли са най скапани.Като комфорт-да,но останалото е трагедия,особено така наречените баничарки.Е ако ги сравняваме с Вартбург и Трабант,може и по добри да са.
  • 31 Меркел

    3 14 Отговор
    Е нема що, карайте си я със здраве !!! Та ако ще да струва и 5000лв. Мерси.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Антон 1

    3 2 Отговор

    До коментар #17 от "Русенец":

    Прав си човече ! Сега имам десет пъти по-скъпа кола , но за 307 SW 2008 110 КС hdi ,нищо лошо не мога да кажа . Никакъв кеф от шофирането , окачването , шума в купето ,но...... нито един път до 225000 км / от нова / не ме е оставяла на пътя ! Смених съединител с маховик ,лагер на главина и консумативи ! Турбо и т.н не съм сменял , ама само скъпо масло и на 7-8 Хил . смяна !
    Имаме като собствената жена , върши работа , ама не доставя удоволствие !:):)

    Сегашната на 135000 турбо ,на 140000 egr, сега на 200000 ще сменям верига /било консуматив / :):)

    И сме 2.0 хди -140 много е добро като динамика ,разход и въобще !
    Колегата го кара до 230000 км / от ново/ , само съединител и маховик сменя !
    Ама коренно различно беше от моето 1.6 хди

    Коментиран от #44

  • 34 Ягуар

    7 14 Отговор
    За 10 бона може да си вземеш Ягуар втора ръка, старички са, но мацките не правят разлика между нов и стар, само като видят емблемата и се мятат вътре все едно има магнит.
  • 35 filo

    11 5 Отговор

    До коментар #22 от "123":

    Колега, въпросните боклуци са френско производство и се карат масово в богатата държава Франция. Бих те посъветвал преди да пишеш глупости да помислиш малко.

    Коментиран от #48

  • 36 Един друг

    3 4 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Купих един такъв - 2,5VM от 2006-та. Не ми трябваше, но ме пратиха да го купя, защото беше читав. 30 000 км по-късно съм яко доволен, хем не го карам аз, а само от време на време го взимам. Това нещо има повече оборудване от нова кола със стандартно изпълнение в клас до 40 000 лв - 8 възглавници и завеси, 8 позиционни електрически седалки, двузонов климатроник, нафтова печка, двоен парктроник и т.н., а 4 от седалките са си фотьойли. За капак, извънградско гори 6,5 при 120 на круз контрол, независимо колко народ и багаж кара.

    Неслучайно Крайслер първи направиха комфортен ван, т.е. people carrier, още по времето на Якока...
  • 37 dan

    5 0 Отговор
    Карам такава служебна.Няма толкова издържлива кола.Кофтито е само ,че за 10000лв. няма шанс да се вземе нищо читаво.Иначе окачване ,обслужване и потдръжка е много ефтино .
  • 38 БМВ Х

    4 11 Отговор
    Тука само расбирачи. Ас карам Х6, товари съшто толкова колкото това пежо, и върви повече, и е по-здраво, и е по-ефтино за подръшка...ха-ха-ха

    Коментиран от #41

  • 39 НАЙДЕНОВ

    4 2 Отговор
    Е , има и алтернатива ! Дачиа Докер... Не съм фен на нито една двете марки , но Докера е от този клас и на по - добра цена като нов. Разбира се не оспорвам качествата на Партнера
  • 40 гощо

    3 9 Отговор
    Мале що писания ста писали за един френски кенеф?!?!?
  • 41 filo

    8 0 Отговор

    До коментар #38 от "БМВ Х":

    Вероятно се смееш за това, че си неграмотен.
  • 42 Stefko 88

    3 3 Отговор
    Баничарка за работа. Да кара екип с оборудване по обекти. Каръв комфорт в работен автомобил? Семейните автомобили са в друга категория.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 прост

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "Антон 1":

    Така си го написал, особено накрая, че нищо не се разбира за коя кола и кой модел става дума.

    Коментиран от #46

  • 45 ВАГ

    2 4 Отговор
    На туй нещо като му сложиш 300кг (а уж е товарна) задника му се влачи по асфлата.
    Форд турнео го превъзхожда в пъти тоз боклук.
  • 46 Антон 1

    3 0 Отговор

    До коментар #44 от "прост":

    Прощавайте , пиша от тел . и редактора , нали знаете !
    Исках да кажа ,че Пежото във вариант 2.0 хди е по-добро от това което имах аз 1.6 хди ! Разликата е осезаема , макар аз да не вярвах и затова купих 1.6 .
    С двулитровия мотор ,динамика и разход са на уникално ниво !
    Прости коли ,, но не са ни оставяли на пътя !
  • 47 Язе

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "123":

    Те хубаво го внасят на по 500-600хил.км и какво става след това?В бокса доживот.Коли карани по магистрали ли сравняваш с работни коне?Дай ги да ги ползваме както баничарките и до две три години в кофата.Бракувахме баничарките не защото не вървят а защото вече са стари и естеството на работата ни е такова,че са страшно амортизирани като интериор и подлежащо оправяне е напълно ненужно.
  • 48 бмв е34

    0 3 Отговор

    До коментар #35 от "filo":

    човека го е казал много точно боклуци са с главно б ама надали имаш идея какво значи качествена кола
  • 49 Иван

    2 0 Отговор
    Уважаеми "ГОСПОДА" много злоба прьскате. Добре, че хората ви пуснаха старите си коли, за да се надува те. Малко по скромно, ако обичате. В бьлгария не е произведена масова кола. С какво сте допринесли, че сте такива разбирали. Надули сте се на празен корем. С п о к о...
  • 50 Иван

    0 0 Отговор
    Кое беше обидно то???