ФАКТИ.БГ
  • peugeot-
  • partner

Една практична кола под 10 000 лв.

Публикувана: 29 Декември, 2017 09:30
48 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 40356
Една практична кола под 10 000 лв. - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.8 от 12 гласа.

Кратка справка в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg, показва, че що се касае до идеалното съотношение между цена, функционалност и икономичност, баничарката Peugeot Partner е един от отличните варианти.

Тази кола е перфектната пресечна точка между семейната и служебната кола, която се справя еднакво добре и в двете роли. Каросерията представлява нещо от сорта на компактно комби с висок покрив.

Сред големите плюсове са високия транспортен капацитет, просторния интериор и функционалния салон с многобройните отделения за различни предмети. Нашата препоръка е да потърсите Multispace и Teppe модификациите, които са с най-богато оборудване.

Що се отнася до тип двигател, то според нас за предпочитане е Peugeot Partner в комбинация с 1,6 литровия HDI дизелов двигател. Като най-препоръчителна е втората генерация на модела, производството на която стартира през 2008 година.

И още един съвет - Citroen Berlingo, който е технологичен близнак на Peugeot Partner е недотам издръжлив. С течение на времето той дефектира повече, а и сервизирането му в официалните представителства у нас не е на нивото на Peugeot.

Така че ако търсите сравнително евтина кола, която да става, както за града, така и за извън него, която да е и семейна, и служебна и не сте толкова капризен към по-твърдата возия, то непременно обърнете внимание на Partner.
Какви екземпляри Partner се продават у нас - вижте ТУК.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.8 от 12 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Иван
1 Отговор
Точно тоя Партнер от снимката трудно ще е под 10хил.лв освен ако не е внос "ТОП" "Като НОВ" от борсата... Не ми правете справка в мобиле, ми направете в официален представител

Оценка:
-11 +37

filo
2 Отговор
Изненадах се как не пише за някое японче. Иначе пежо партнер си хубава кола за парите си. Поцинковано купе, сравнително здраво окачване, много добри и икономични мотори, евтина поддръжка, приемлива цена, не се краде, има всичко втора употреба при нужда за разлика от някои японски и корейски модели и не на последно място много майстори им разбират, защото са масови и са се понаучили.

Оценка:
-6 +50

Safety
3 Отговор
Като споменавате семейна кола, гледате ли оценката за безопасност, защото баничарките не се славят с висока такава.
Според NCAP: Citroen Berlingo 2008 e 4/5, а Peugeot Partner 2014 - 3/5.
Аз не бих си возил семейството в баничарка.

Оценка:
-25 +23

Jack Bauer
4 Отговор
Аз като казвам че французите предлагат "Публикувано във факти.бг: идеалното съотношение между цена, функционалност и икономичност" никой не ми вярва.

Оценка:
-8 +18

Гербераси долни
5 Отговор
Партнера ( по стария модел) е доста издържлив и непретенциозен за подръжка (малко по високи цени за диселовите версии) ,но аналогът му Ситроен е много зле по принцип са на една платформа но нещо са объркали франсетата.

Оценка:
-3 +18

6
Този коментар е премахнат от модератор.
onlyhonda
7 Отговор
имахме такъв служебен. казвам имахме защото остаря и стана на 500 000 километра. служебна кола, товарена и юркана до максимума на възможностите. обаче двигател и скоростна кутия никакъв проблем. окачване се счупихме да правим много ясно. отзад е на торсиони о задните гуми все се разкрачваха от претоварване. изгоря му електрониката. влезе вода от някъде френска му работа и ремонта беше около 1 000 лева и нямаше смисъл.не са лоши колички, но аз лично бих си взел FR-V

Оценка:
-7 +16

filo
8 Отговор

До коментар #6 от "Да живее ONQ":


Тази фраза доста е дъвкана и предъвкана и в крайна сметка се оказа несъстоятелна. Измисли нещо друго.

Оценка:
-4 +4

123
9 Отговор
Айде пак измислена поръчкова статия. Възможно най-големите боклуци на пазара. Като ще давате пример с френски автомобили поне да бяхте написали Рено или Дачия отколкото тези две недоразумения горе.
И как точно от мобиле авторът извади информация за съотношението цена - функционалност и икономичност. Ръбавата форма и височината на тези баничарки ги прави всичко друго, но не и икономични. Даже и функционални не са, защото ако са пътническите версии - багажникът им е смешно малък. И като се има предвид, че френските коли не се славят с много здраво окачване - началната цена ще ви е най-малкия харч..

Коментиран от #10, #11, #12, #15


Оценка:
-45 +14

filo
10 Отговор

До коментар #9 от "123":


Колега основният критерии дали една кола е добра и дали става за дадени условия, е това дали се среща по улиците, а всички виждат колко широко са разпространени френските коли.

Коментиран от #19, #22


Оценка:
-9 +31

225
11 Отговор

До коментар #9 от "123":


Карал ли си такава,че да знаеш какво и колко харчи или си просто много компетентен?купих такова 2010г модел на 260000км,не е нов внос а купувана,карана и сервизирана тук в българия.1.6 хди 8 клапана.наисина формата на купето не предполага големи скорости но който купува такъв тип автомобили търси друго.10000 км смесено каране 50/50 дава 6.7 разход.оня ден занулих компа и направих Русе-София.внимателно каране със 100-110даде 5.2 разход.става и за возене на хора,а за работа е направо супер.и да взех го за 9600,но приспаднах 1600 ддс

Коментиран от #23


Оценка:
-3 +27

Язе
12 Отговор

До коментар #9 от "123":


Окачването какъв дерт ти е?Имахме баничарки ситроен и вярно бяха калпави но окачване не е правено почти никога.И торсионите не са правени а се товареха много.Навъртяха годинки и ги бракувахме.На по 200-25хил.км бяха

Коментиран от #24


Оценка:
-3 +10

onq s konq
13 Отговор
Спорет мене най практична кола е беенве 525 ТДС - комби а па и е най красива помеждо другото!Сичко останало е кош и не става за ништо!

Оценка:
-41 +11

Reptile
14 Отговор
Много е хубав! След 150 - 170К сменяш турбо на всяка смяна на масло! Пълен е с неадкватни решения за мазаенето на турбото, както и предишните версии на този мотор!

Оценка:
-20 +12

1234
15 Отговор

До коментар #9 от "123":


Рено или Дачия ??? Ти сериозно ли

Коментиран от #25


Оценка:
-9 +13

Прост от село
16 Отговор
То има семейства с едно дете ма моето сме пет човека + тъщата ставаме шестима, така че невиждам как ще се натоварим в тая баничарка...

Коментиран от #43


Оценка:
-9 +5

Русенец
17 Отговор
По-удачна и здрава от 307 комби няма !
Много по-стабилна е от Партнера, много по-комфортна и 2 пъти по-евтина !

Коментиран от #33


Оценка:
-5 +13

Сава
18 Отговор
От 2007-а съм собственик на модел от предната генерация на Берлинго 1.6 HDI - закупен нов.
Нямам представа откъде факти.бг взима информацията си за следпродажбеното обслужване в дилърствата или пък за това кой модел от два близнака е по-дефектиращ, но дефектиращото в моята баничарка са биалетките - горе-долу на смяна на масло се сменят. Това може би е обяснимо и с Бойковите магистрали, а може би с качеството на турските резервни части.
Във връзка със нивото на сигурност - и 15 от 5 да е, със скорост от лимита или над лимита на магистралата при сблъсък няма да ставаш даже и за донор, ако щеш и с най-добрия 'топ нов внос' немски автомобил. Самият модел не е кола, с която да си возиш семейството със сериозна скорост. А и с адекватното каране идва адекватен разход.

Молба - карайте на Европа фекалиите, че да не се вдигат цените на нормалните коли :)

Весел ден !

Оценка:
-2 +35

Смях
19 Отговор

До коментар #10 от "filo":


Точно това пък ми е най- големия критерий, няма що! Да си сива мишка като всики останали с еднаква кола като масовката. БМВ 3-ка от 2001 примерно! хъ хъ хъ. После да се чудиш с какви винтове да си завиеш огледалата и джантите, че много ги крадат, олеле! Напомня ми за ония виц с Мазерати- гледам, че не ги карат много тези коли!

Коментиран от #20


Оценка:
-2 +21

filo
20 Отговор

До коментар #19 от "Смях":


Не знам някой да говори за тебе.

Оценка:
-3 +3

100qn
21 Отговор
Едно Кади 1.9ТДИ е далеч по-добър избор от капризното HDI !

Оценка:
-29 +5

123
22 Отговор

До коментар #10 от "filo":


Това може да е критерий, но не в България. Не случайно Дачия е най-продавана марка. Не е защото е най-добра, икономична и с перфектен дизайн. Просто е най-евтиното. Поради тази причина могат да се видят често и колите горе. Много сме бедни и си купуваме/внасяме най-големите боклуци.

Коментиран от #35


Оценка:
-3 +14

123
23 Отговор

До коментар #11 от "225":


Не съм и нямам намерение. Карам автомобил от друга нефренска група. Но съм се качвал и това е причината да не ги притежавам. Автомобилът ми е със сходни параметри, но малко по-мощен двигател и по-голям багажник - дава среден разход 5.5, а на дълъг път, като в твоя експеримент съм постигал с климатик и пътници 4.2 дизел. Като гледам формата за работа става само ако прекарвам европалети.

Оценка:
-9 +8

123
24 Отговор

До коментар #12 от "Язе":


На 200 хил. и сте ги бракували. Едва ли мога нещо да добавя. Повечето немски возила от вън ги внасят на 500-600 хиляди и са като нови. Даже има мераклии, които ги купуват от Горубляне на по 150 000 км.

Коментиран от #47


Оценка:
-12 +18

123
25 Отговор

До коментар #15 от "1234":


Еми авторът започна да се майтапи още със заглавието.

Оценка:
-1 +7

dsasda
26 Отговор
Аз пък карам малкия брат - бипър дизел. От 0 до 300 000км. са сменени : 2 предни амортисьора, 3 предни биалетки, 1 път тампони на предни носачи, долен тампон на заден амортисьор, фраулайф шайба или както там се пише, ремонт на стартер, а по двигателя масла и ремъци.

Оценка:
-0 +16

Христо
27 Отговор
Това ако е кола,аз съм трамвай!

Оценка:
-25 +9

Ауто DS
28 Отговор
Много добре познавам и трите френски марки. Всичко зависи от задкормилното устройство. Е как така един път не са ме оставяли на пътя. Имал съм и Рено 21, и Ситроен Ксантия, и Ситроен Ксара, и Рено Сценик, и Пежо 307, Пежо 308, сега последно съм със Ситроен DS4, никакви проблеми нямам. Ни с турбини, ни с окачване. Май повече разбирачи тук никога не са се докосвали до тези марки, освен от глупавите изказвания на махленски майстори. Френските автомобили винаги са предлагали цена съответстваща на качеството и комфорта в тях. Не плащаш едни излишни пари за името на дадена марка.

Оценка:
-4 +42

Гост
29 Отговор
Крайслер вояджер е колата,2004-6 год,с 2.5 мотора,имам я вече 3 години 150000км сам поминал никакви дефекти,като говориме за практична кола

Коментиран от #36


Оценка:
-14 +5

Христо
30 Отговор
Ако говорим за коли.
Френските коли са най скапани.Като комфорт-да,но останалото е трагедия,особено така наречените баничарки.Е ако ги сравняваме с Вартбург и Трабант,може и по добри да са.

Оценка:
-27 +8

Меркел
31 Отговор
Е нема що, карайте си я със здраве !!! Та ако ще да струва и 5000лв. Мерси.

Оценка:
-14 +3

32
Този коментар е премахнат от модератор.
Антон 1
33 Отговор

До коментар #17 от "Русенец":


Прав си човече ! Сега имам десет пъти по-скъпа кола , но за 307 SW 2008 110 КС hdi ,нищо лошо не мога да кажа . Никакъв кеф от шофирането , окачването , шума в купето ,но...... нито един път до 225000 км / от нова / не ме е оставяла на пътя ! Смених съединител с маховик ,лагер на главина и консумативи ! Турбо и т.н не съм сменял , ама само скъпо масло и на 7-8 Хил . смяна !
Имаме като собствената жена , върши работа , ама не доставя удоволствие !:):)

Сегашната на 135000 турбо ,на 140000 egr, сега на 200000 ще сменям верига /било консуматив / :):)

И сме 2.0 хди -140 много е добро като динамика ,разход и въобще !
Колегата го кара до 230000 км / от ново/ , само съединител и маховик сменя !
Ама коренно различно беше от моето 1.6 хди

Коментиран от #44


Оценка:
-2 +3

Ягуар
34 Отговор
За 10 бона може да си вземеш Ягуар втора ръка, старички са, но мацките не правят разлика между нов и стар, само като видят емблемата и се мятат вътре все едно има магнит.

Оценка:
-13 +6

filo
35 Отговор

До коментар #22 от "123":


Колега, въпросните боклуци са френско производство и се карат масово в богатата държава Франция. Бих те посъветвал преди да пишеш глупости да помислиш малко.

Коментиран от #48


Оценка:
-5 +10

Един друг
36 Отговор

До коментар #29 от "Гост":


Купих един такъв - 2,5VM от 2006-та. Не ми трябваше, но ме пратиха да го купя, защото беше читав. 30 000 км по-късно съм яко доволен, хем не го карам аз, а само от време на време го взимам. Това нещо има повече оборудване от нова кола със стандартно изпълнение в клас до 40 000 лв - 8 възглавници и завеси, 8 позиционни електрически седалки, двузонов климатроник, нафтова печка, двоен парктроник и т.н., а 4 от седалките са си фотьойли. За капак, извънградско гори 6,5 при 120 на круз контрол, независимо колко народ и багаж кара.

Неслучайно Крайслер първи направиха комфортен ван, т.е. people carrier, още по времето на Якока...

Оценка:
-4 +3

dan
37 Отговор
Карам такава служебна.Няма толкова издържлива кола.Кофтито е само ,че за 10000лв. няма шанс да се вземе нищо читаво.Иначе окачване ,обслужване и потдръжка е много ефтино .

Оценка:
-0 +4

БМВ Х
38 Отговор
Тука само расбирачи. Ас карам Х6, товари съшто толкова колкото това пежо, и върви повече, и е по-здраво, и е по-ефтино за подръшка...ха-ха-ха

Коментиран от #41


Оценка:
-10 +4

НАЙДЕНОВ
39 Отговор
Е , има и алтернатива ! Дачиа Докер... Не съм фен на нито една двете марки , но Докера е от този клас и на по - добра цена като нов. Разбира се не оспорвам качествата на Партнера

Оценка:
-2 +4

гощо
40 Отговор
Мале що писания ста писали за един френски кенеф?!?!?

Оценка:
-9 +3

filo
41 Отговор

До коментар #38 от "БМВ Х":


Вероятно се смееш за това, че си неграмотен.

Оценка:
-0 +7

Stefko 88
42 Отговор
Баничарка за работа. Да кара екип с оборудване по обекти. Каръв комфорт в работен автомобил? Семейните автомобили са в друга категория.

Оценка:
-3 +3

43
Този коментар е премахнат от модератор.
прост
44 Отговор

До коментар #33 от "Антон 1":


Така си го написал, особено накрая, че нищо не се разбира за коя кола и кой модел става дума.

Коментиран от #46


Оценка:
-0 +2

ВАГ
45 Отговор
На туй нещо като му сложиш 300кг (а уж е товарна) задника му се влачи по асфлата.
Форд турнео го превъзхожда в пъти тоз боклук.

Оценка:
-4 +2

Антон 1
46 Отговор

До коментар #44 от "прост":


Прощавайте , пиша от тел . и редактора , нали знаете !
Исках да кажа ,че Пежото във вариант 2.0 хди е по-добро от това което имах аз 1.6 хди ! Разликата е осезаема , макар аз да не вярвах и затова купих 1.6 .
С двулитровия мотор ,динамика и разход са на уникално ниво !
Прости коли ,, но не са ни оставяли на пътя !

Оценка:
-0 +3

Язе
47 Отговор

До коментар #24 от "123":


Те хубаво го внасят на по 500-600хил.км и какво става след това?В бокса доживот.Коли карани по магистрали ли сравняваш с работни коне?Дай ги да ги ползваме както баничарките и до две три години в кофата.Бракувахме баничарките не защото не вървят а защото вече са стари и естеството на работата ни е такова,че са страшно амортизирани като интериор и подлежащо оправяне е напълно ненужно.

Оценка:
-1 +2

бмв е34
48 Отговор

До коментар #35 от "filo":


човека го е казал много точно боклуци са с главно б ама надали имаш идея какво значи качествена кола

Оценка:
-3 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Познайте кои са тези култови автомобили от близкото минало

В днешния автомобилен куиз ще се опитаме за ви затрудним с детайли от някои от най-известните автомобили от близкото минало, които след промените от ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Владимир Горанов
Финансовият министър Владимир Горанов обещава ниски данъци за сметка на екологията
Няма да вдигаме данъците за старите коли, хората са бедни"

Още бисери