През месец март тази година, по време на ежегодното автомобилно изложение в Женева, компанията BMW и по-конкретно нейното подразделение M GmbH ще покаже нова програма за доработка на наточените версии на баварския концерн.
Става дума за т.нар. заводски тунинг BMW M Performance Automobiles, в който са включени ексклузивни доработки на двигателите и окачването, а така също и на екстериорната част на автомобилите.
BMW M GmbH ще покаже доста по-агресивни аеродинамични елементи, като те са създадени за онези клиенти, които искат от автомобила си още повече емоция и динамика, но в същото време не желаят да жертват комфорта и удобството на своя автомобил.
Топ мениджърът на BMW M GmbH Фридрих Нитшке заяви, че новият заводски тунинг ще е достъпен, като за бензинови, така и за дизелови варианти на автомобилите с марка BMW. Още нещо интересно касае моделите, оборудвани с фирмената xDrive система.
Според Нитшке, подразделението Motorsport ще започне да обръща голямо внимание именно на тези автомобили и точно те ще изиграят съществена роля в развитието на програмата BMW M Performance Automobiles.
Повече подробности около новата фирмена тунинг програма на BMW ще бъдат изнесени през март, на автосалона в Женева.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ime
11:42 13.01.2012
2 ВИП АМГ
Коментиран от #24
11:47 13.01.2012
3 голи дупета
Коментиран от #7
11:51 13.01.2012
4 VR4 TT
12:01 13.01.2012
5 сото гранде
12:03 13.01.2012
6 Атанас Велики
12:34 13.01.2012
7 ВИП АМГ
До коментар #3 от "голи дупета":
@3 mnogo zavist be.niama para za rasov nemski avtomobil i veche se n.....rate.12:56 13.01.2012
8 nemo 84
13:22 13.01.2012
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 чудно!
Коментиран от #14
13:40 13.01.2012
11 кик
13:59 13.01.2012
12 Муколиньо
Сигурен ли си, че въпросната M Performance доработка ще е за по - агресивни М-ки? Защото аз някъде четох, че ще е точно обратното - BMW-та с повишена динамика, но не колкото на М-ките... В смисъл, нещо средно...
14:32 13.01.2012
13 BMW
14:49 13.01.2012
14 Kobester
До коментар #10 от "чудно!":
@10 Мне как ще има, трябва да се плюе по ВАГ, Ауди и Голф и да се боготвори БМВ и Нисан ГТР иначе какъв е смисъла???? Всичко ще си е нормално иначе, няма логика, нали трябва да има българска селения.Коментиран от #15
15:18 13.01.2012
15 ВИП АМГ
До коментар #14 от "Kobester":
@14 kakvo ochakvash da hvalim VAG koito balvat bokluci?Коментиран от #19
15:42 13.01.2012
16 ф697
15:58 13.01.2012
17 Атанас Велики
16:38 13.01.2012
18 Атанас Велики
16:41 13.01.2012
19 Kobester
До коментар #15 от "ВИП АМГ":
@15 Ами за тебе може да са боклуци, но на мен ми харесват. Аз лично имам добри наблюдения от VW, като здрави и издръжливи коли. Това че някои хора не знаят как да си поддържат и да се грижат за колите си е друга тема, нормално че ще се чупят.Коментиран от #20
16:52 13.01.2012
20 ВИП АМГ
До коментар #19 от "Kobester":
@19 a da podrajkata e vinovna che Audi na 50000km troshi avtomatik.are stiga gluposti.16:57 13.01.2012
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 некои некоиси
за нов мотор е а тои струва 20000 лева
17:21 13.01.2012
23 @22
17:30 13.01.2012
24 74щщ
До коментар #2 от "ВИП АМГ":
2тди имат известен проблем с пукане на главата. бъгът е оправен в последваща версия. на който му е интересно може да се разрови и да види дали е от печелившите номера.17:32 13.01.2012
25 рсщк
17:34 13.01.2012
26 некои некоиси
17:56 13.01.2012
27 некои некоиси
благодаря на колегата
17:57 13.01.2012
28 чх49
18:19 13.01.2012
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 bmw-fen
Коментиран от #34
20:41 13.01.2012
31 GTR
20:54 13.01.2012
32 шиваров
21:59 13.01.2012
33 bmw
22:06 13.01.2012
34 голи дупета
До коментар #30 от "bmw-fen":
@30Агресивни коли трябва да се карат агресивно ти какво искаш да карамe все на 3000 оборота ли ? Тези коли не издържат на агресивно каране и пукат глави !22:12 13.01.2012
35 ТОЙ
22:17 13.01.2012
36 ВИП АМГ
22:44 13.01.2012
37 Ицо
23:32 13.01.2012
38 911
http://aboutcars.bg/short:106
Можеш и да видиш резултатите на писта не да ми приказваш за някакво надуто БМВ дето само на права показва нещо.В завои е кръгла нула.
Не говори смешки Нисан е високотехнологична кола а БМВ разчита само на име и реклами.Когато срещне коли подобни на Порше и Нисан умира.
23:45 13.01.2012
39 Владимир Мартинов
01:06 14.01.2012
40 Stoyan
И у наше село могат да правят 1000+ кс. от далеч по скромни коли.
http://www.uniflexmotorsport.com/projects.html
03:54 14.01.2012
41 ха ха
И освен това на писта благодарение на трансмисия и окачане нисана разбива по мощни от него коли с лекота.БМВ няма никакъв шанс единствения конкурент е Порше и още няколко супер кара.
08:36 14.01.2012
42 Даниел Петков
13:18 14.01.2012
43 Bayerische Money Waster
Това е БМВ , не прави реално високотехнологични коли а само имитации които нарича спортни.
Въобще за какъв спорт да говорим при тази жалка фирма.С каквото се захване все се дъни.Мерцедес поне във Формула1 се представя добре.
14:12 14.01.2012
44 330i
14:13 14.01.2012
45 logobot
19:54 14.01.2012
46 автофен
А сравнени с технологично с Нисан ГТР наистина са много назад.Вземи малко да прочетеш за тази кола преди да се изказваш кое как било.
20:44 14.01.2012
47 520 zender
21:02 14.01.2012
48 2c56
21:34 14.01.2012
49 330i
21:39 14.01.2012
50 520 зендер
21:40 14.01.2012
51 520 зендер
21:49 14.01.2012
52 520 zender
22:02 14.01.2012
53 330и
22:10 14.01.2012
54 520 зендер
22:31 14.01.2012
55 мнение
Що се отнася до едно време през 80 -те БМВ надуваше мотора за тренировка и после губеше състезанието.Не е въпроса да надуеш мотор за 5 минути това всеки го може , въпроса е да издържи състезанието.През онези години най добре се представяше отново Хонда.Техните двигатели господстваха и не даваха шанс на никой друг.
Много можем да говорим за този спорт но там БМВ въпреки многобройните си участия не блести с кой знае какво.
Ако говорим за колите които продават , там нещата са повече реклама и внушение.Качеството им не е на ниво и имат доста проблеми .За парите , които искат това е недопустимо.
22:37 14.01.2012
56 520 зендер
22:46 14.01.2012
57 330I
абе изобщо - нищо общо с двигателите дето ги караме, друго което знам е че двигателя на формулата студен - не може да се запали, просто няма да превърти кол. вал и буталата - изчислен е да работи при 230 -250 (по памет) градуса на охладителната течност температура, първо се загрява принудително и после се пали, и друго навремето от 1500 кубика бмв вадеха 1200 коня !!! с турбо, но само когато се бори за място (квалификацията) щото после двигателя ако е издържал - се подменя с нов,
а е60 е добър избор, на мен ми харесва повече е90 купе, с един 3-литров бензин 306 коня с газ примерно :), щото мисля че като решиш да си правиш кефа бенца си е бенц, а пък на дълго с газта ще излиза по евтино от дизел (при аналогична мощност) да не говорим че и дизела ще е с няколко хиляди по-скъп, но всичко е въпрос на вкус, аз ако ня си плащах жилището сигурна щях да съм със 745 примерно :)
23:02 14.01.2012
58 520 зендер
23:09 14.01.2012
59 330и
23:23 14.01.2012
60 520 zender
23:28 14.01.2012
61 330и
много правилно си се ориентирал към 535, тоз мотор пъцула от топ гиар се скъса да го хвали, въпреки че не харесва бмв-тата, когато купувах моята имаше една такава - търсеха и 55 000 лева
23:38 14.01.2012
62 520 зендер
23:45 14.01.2012
63 330и
Коментиран от #66
23:54 14.01.2012
64 520 зендер
23:58 14.01.2012
65 330и
00:02 15.01.2012
66 Николай Тодоров
До коментар #63 от "330и":
@63 забравяш една дребна подробност, че това беше болида на Хонда, който беше разработван години наред от Хонда, след това Рос Браун само стана Собственик на бившия екип на Хонда и спечели титлата.Голямата грешка в случая е , че Хонда се отдръпнаха след като имаха шампионски болид, което не може да се каже за БМВ и доста неуспешната им кампания в този шампионат.Нека бъдем обективни.01:57 15.01.2012
67 читател
Както казва Зендер БМВ са насочени към показани коли с големи мотори . Насочени са към хора , които искат да демонстрират и се държат агресивно.
Ако погледнеш профила на собственика на Волво той е напълно различен.
Хонда също има друг подход.Така че не може да се говори как БМВ било повече от някой друг.Всеки си има таргет група.
Нисан ГТР също си има таргет.Хора за които колата трябва да е екстремна и високотехнологична като в същото време е на разумна цена.
И те го постигат , на цена под тази на М3 те правят кола която е много по напреднала като технология.
Всеки си избира колата според нуждите си и представите които има и посланието което иска да прати към околните.Това е психология на купувача и цели отдели във фирмите се занимават с това.
10:24 15.01.2012
68 520 зендер
10:33 15.01.2012
69 330i
това е, иначе кой луд ще си даде милионите на някъв браун, без грам гаранция ???
Коментиран от #70
12:16 15.01.2012
70 Николай Тодоров
До коментар #69 от "330i":
@69 абе пич , ти явно не се интересуваш от Ф1... не знам защо спориш по темата...Рос Браун е мениджър на Ферари по времето на Шумахер там, те станаха известни като непобедим тандем, 4 поредни световни титли заедно, не мисля че има човек в спорта , за който Рос Браун е 'някъв'18:18 15.01.2012
71 330i
може и така да е, но може и да не е, факт е обаче че, рейтинга на Ф1 пада стремглаво, защото имат 100000000 правила, които се променят всеки сезон, защо ли, и на бмв им писна и си отидоха, представи си за момент какво ще е, ако правилата изчезнат !!! не можеш, то и в това е чара на ф1 - най-бързата надпревара по суша. а сега какво ?? това ли е най-бързата кола ??? смях, ми то един вейрон ще я сложи в джоба си на дълго, това ли е Ф1 !! НЕ - това са ПОЛИТИКА И ПАРИ за собствениците
20:46 15.01.2012
72 ф1
А за БМВ не ми говори защото те се махнаха от формулата заради пълна липса на успехи.
Дори през 80 те не успяха да пробият а тогава формулата нямаше ограничения.Единственото което направиха е да се похвалят че направили мотор с най голяма мощност за квалификационна обиколка.После обаче пак провал и съответно оттегляне.
22:16 18.01.2012
73 330и
още, мисля че при евентуално леко понанадолнище и да речем след 100, формулата срещу вейрона, вейрона ще я духне, и да не успее, ще и диша във врата, ти си вади извода кой говори смешки
23:59 18.01.2012