13 Януари, 2012 11:22 12 931 73

BMW M става още по-агресивно

  • bmw-
  • m gmbh

 

През месец март тази година, по време на ежегодното автомобилно изложение в Женева, компанията BMW и по-конкретно нейното подразделение M GmbH ще покаже нова програма за доработка на наточените версии на баварския концерн.
 
Става дума за т.нар. заводски тунинг BMW M Performance Automobiles, в който са включени ексклузивни доработки на двигателите и окачването, а така също и на екстериорната част на автомобилите.
 
BMW M GmbH ще покаже доста по-агресивни аеродинамични елементи, като те са създадени за онези клиенти, които искат от автомобила си още повече емоция и динамика, но в същото време не желаят да жертват комфорта и удобството на своя автомобил.
 
Топ мениджърът на BMW M GmbH Фридрих Нитшке заяви, че новият заводски тунинг ще е достъпен, като за бензинови, така и за дизелови варианти на автомобилите с марка BMW. Още нещо интересно касае моделите, оборудвани с фирмената xDrive система.
 
Според Нитшке, подразделението Motorsport ще започне да обръща голямо внимание именно на тези автомобили и точно те ще изиграят съществена роля в развитието на програмата BMW M Performance Automobiles.
 
Повече подробности около новата фирмена тунинг програма на BMW ще бъдат изнесени през март, на автосалона в Женева.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ime

    3 2 Отговор
    Е време беше. Сега остава да видим на практика дали ще излезе нещо от тази иначе така добра идея.
  • 2 ВИП АМГ

    4 5 Отговор
    BMW si e BMW.vinagi prisastva sporten duh na visoko kachestvo.

    Коментиран от #24

  • 3 голи дупета

    5 4 Отговор
    ааааауууУУУУ агресивнооооОООО възхитен съм, смешници хахахаха

    Коментиран от #7

  • 4 VR4 TT

    2 2 Отговор
    инкредъбъл
  • 5 сото гранде

    4 5 Отговор
    ne stawa. bmw si e bmw, ta nqma s kakwo da ni iznenadat. weche sme im swiknali na izcepkite.
  • 6 Атанас Велики

    3 3 Отговор
    Мали, ако земе да стане още по-агресивно, може да стане най-накрая сравнително бързо! А не само да се мери с луксозните модели на Мерцедес, и коли като Нисан да го гледат от Еверест!
  • 7 ВИП АМГ

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "голи дупета":

    @3 mnogo zavist be.niama para za rasov nemski avtomobil i veche se n.....rate.
  • 8 nemo 84

    1 4 Отговор
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 чудно!

    4 2 Отговор
    Обръщам се наляво голф надясно пак голф гледам назад бмв гледам напред мерцедес гледам тука пак спорите ,за вас други коли нямя ли?

    Коментиран от #14

  • 11 кик

    3 0 Отговор
    най-после да видя М с фабрични спирачни апарати с двойно действие
  • 12 Муколиньо

    2 2 Отговор
    До автора, Радослав Славчев:
    Сигурен ли си, че въпросната M Performance доработка ще е за по - агресивни М-ки? Защото аз някъде четох, че ще е точно обратното - BMW-та с повишена динамика, но не колкото на М-ките... В смисъл, нещо средно...
  • 13 BMW

    4 0 Отговор
    Как може да сте толкова неграмотни (за сайта говоря)!!! Това е точно наопаки представена новина. Тези новите М Performance ще са много по-масова продукция и ще правят безброй компромиси със всичко онова, което е запазена марка на истинските БМВ М модели. Дизели, 4х4, меко окачване и т.н. Правят го за да не замърсяват истинското М, което ще си остане спортна машина със бензинов мотор и задно задвижване.
  • 14 Kobester

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "чудно!":

    @10 Мне как ще има, трябва да се плюе по ВАГ, Ауди и Голф и да се боготвори БМВ и Нисан ГТР иначе какъв е смисъла???? Всичко ще си е нормално иначе, няма логика, нали трябва да има българска селения.

    Коментиран от #15

  • 15 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Kobester":

    @14 kakvo ochakvash da hvalim VAG koito balvat bokluci?

    Коментиран от #19

  • 16 ф697

    2 0 Отговор
    Статията не е за ВАГ а за БМВ, които бълват боклуци, затова си коментираме тях.
  • 17 Атанас Велики

    1 0 Отговор
    Абе ама българите са страшно прости автокритици! Само се хранят на марки! Тая била уникално тъпа, друга била... малоумна работа! Нито капка обективизъм, само за чувства си говорят! Като гледам сайтове на английски, там хората изобщо не ги избива на такава овчарщина! Дискутират си културно и що годе обосновано! А тука са едни крайности... леле леле! На човек да му стане тъпо от всичките тия радикали!
  • 18 Атанас Велики

    1 1 Отговор
    Сапунен сериал!
  • 19 Kobester

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "ВИП АМГ":

    @15 Ами за тебе може да са боклуци, но на мен ми харесват. Аз лично имам добри наблюдения от VW, като здрави и издръжливи коли. Това че някои хора не знаят как да си поддържат и да се грижат за колите си е друга тема, нормално че ще се чупят.

    Коментиран от #20

  • 20 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Kobester":

    @19 a da podrajkata e vinovna che Audi na 50000km troshi avtomatik.are stiga gluposti.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 некои некоиси

    1 1 Отговор
    не знам как ви се струват колите на бмв но аз имам познат с ауди а4 2000тди 2005 г.и на 180000 к. счупи мотора който ако не знаете не се прави защото има алусилово покритие на блока
    за нов мотор е а тои струва 20000 лева
  • 23 @22

    0 1 Отговор
    Добре че го каза колега ще гледам да продам моето ауди и минавам на голф4, слет голф3 немците се постараха и направиха чудесна сглобка!
  • 24 74щщ

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "ВИП АМГ":

    2тди имат известен проблем с пукане на главата. бъгът е оправен в последваща версия. на който му е интересно може да се разрови и да види дали е от печелившите номера.
  • 25 рсщк

    0 2 Отговор
    и това пак по-добре от случаите на бмв в които не е ясно кой точно двигател ще те изненада.
  • 26 некои некоиси

    2 0 Отговор
    кой двигател на бмв ще те изненада на 180000 к. че не се сещам
  • 27 некои некоиси

    0 1 Отговор
    а да за главите дето ги пукат забравих да спомена
    благодаря на колегата
  • 28 чх49

    1 2 Отговор
    на двама познати изненадващо им се пръснаха главите на бмвта. но не им знам моделите, понеже слабо ме интересуват.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 bmw-fen

    4 0 Отговор
    Тук само разбирачи сте се събрали, повечето от вас гумата не могат да си сменят и разглобен двигател на живо не са виждали ама по форумите мнения изказват, кой пукал глава и кой незнам кво, пукат глави, като ги карат такива неграмотни шофьори...

    Коментиран от #34

  • 31 GTR

    1 3 Отговор
    Не знам кой аресивен и кой не но Nissan GTR прави баварските кошове смешни.Пък те нека си кичат колите със спойлери и надписи.
  • 32 шиваров

    1 1 Отговор
    хубау хубау ама бмв.ко ми го хвалите.оня номер 31 пък ми захвалил неква моторна кусачка за трева ли ко ли е туй и аз незнам.а бре тука си пишем за коли не за косачки.
  • 33 bmw

    1 1 Отговор
    ei za kakuv gtr mi govorih ,parvo he tva e super smehna kola koqto e prehvalena zahto nissan plahta zdravo vtoro he nikoga nema da se kahi4 ili da si kupih gtr samo he go gledah v mobile i he si mehtaeh i treto sluhaino da si huval za m3 g power nissan-a samo stopovete hte mu vidi , moita m3 e ot 2007 americanska e i e sas supercharger i na moq priqtel gtr-a go kusam samo deto v nahaloto me minava no sled vtora ne moje da me xvane i drugoto koeto ne pihi gluposti koito si govorite v uhilihte , moje vav NFS da bieh sas gtr m3 ili nqkoe drugo bmw no tova ne znahi he v realnosta e taka dori i nqkoi muscle car ot 60 he go mine taka he igrai si NFS i ne komentirai osobeno kato ne si karal nito gtr nito bmw i sigurno nikoga nqma i da karah
  • 34 голи дупета

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "bmw-fen":

    @30Агресивни коли трябва да се карат агресивно ти какво искаш да карамe все на 3000 оборота ли ? Тези коли не издържат на агресивно каране и пукат глави !
  • 35 ТОЙ

    1 1 Отговор
    Пари,пари,пари и само пари са им в главата на тези и нито една запомняща се кола-говоря за всички нови возила!
  • 36 ВИП АМГ

    4 0 Отговор
    BMW pravi koli za hora s pari a ne za hora na zaplatka ot 300EUR.
  • 37 Ицо

    1 0 Отговор
    Ми ако караш нещо като моето 540i, което върви и при 2000 и при 3000 оброта, няма да ти е нужно всеки път да му взимаш душата и да влизаш в червения сектор и пак да не се случва нищо! Като ми трябва да свия перките на някой по световафите, качил се на "бегачка" сменям и на 6000 оборота(обикновено не се налага). Както и да е, още чакам да се пукне главата! Ама не се пука! Аман от разбирачи, каращи разни издухани кенефи!
  • 38 911

    0 1 Отговор
    Ха ха , за тунинг ли ще говорим.Нисан с тунинг никое БМВ не може да му се опре ето ти едно примерче от преди няколко месеца
    http://aboutcars.bg/short:106
    Можеш и да видиш резултатите на писта не да ми приказваш за някакво надуто БМВ дето само на права показва нещо.В завои е кръгла нула.

    Не говори смешки Нисан е високотехнологична кола а БМВ разчита само на име и реклами.Когато срещне коли подобни на Порше и Нисан умира.
  • 39 Владимир Мартинов

    2 1 Отговор
    аре карайте си нисаните и митсибушитата и оставете би ем дабъл ю на ценителите
  • 40 Stoyan

    0 1 Отговор
    Чудо голямо
    И у наше село могат да правят 1000+ кс. от далеч по скромни коли.

    http://www.uniflexmotorsport.com/projects.html
  • 41 ха ха

    0 0 Отговор
    Разликата е че у ваше село колите гърмят след 1 километър. А онова на снимката не е най голямото постижение.Има показания от нисани на дино тест над 1600 коня.Това са най яките мотори за форсиране.БМВ не издържа толкова просто гръмва.
    И освен това на писта благодарение на трансмисия и окачане нисана разбива по мощни от него коли с лекота.БМВ няма никакъв шанс единствения конкурент е Порше и още няколко супер кара.
  • 42 Даниел Петков

    0 0 Отговор
    Абе пичове,защо във всяка тема намесвате nissan GTR?Първо бмв нямат автомобил от класа на GTR-а и второ ако бмв искат да направят суперкар със 800 кс,от 0 до 100 за 3 сек. и максимална скорост 400 км/ч абсолютно нищо не им пречи!В момента всеки производител гледа да произвежда нещо по-евтино и много икономично!Нали ако направят бмв суперкар ще е най-малко 150 000 евро и няма да се купува толкова колкото примерно едно м5 за 100 000 евро!
  • 43 Bayerische Money Waster

    0 0 Отговор
    Щом Нисан могат да направят кола за 80 000 евро защо БМВ не могат? Ама що да си играят като могат да наръгат един голям мотор в голям кош като 5 цата да напишат М и после да вземат пари на балъците.
    Това е БМВ , не прави реално високотехнологични коли а само имитации които нарича спортни.
    Въобще за какъв спорт да говорим при тази жалка фирма.С каквото се захване все се дъни.Мерцедес поне във Формула1 се представя добре.
  • 44 330i

    0 0 Отговор
    допреди 3-4 години бмв имаха най-мощния двигател във формула 1, ФОРМУЛА 1 !!, преди 20 години пак, не говорете глупости, преди няма и година М3 взе първо място на зеления ад, и винаги ама на 100% двигателите на бмв са били по-добри от тез на нисан, даже най-добрите, щото представете си имат най-дълъг безпроблемен пробег (спавка - мобиле.ДЕ) а пък за интериор и фаца коментарите са излишни, иначе нисанчетата никак не са лоши машинки
  • 45 logobot

    0 0 Отговор
    ne sprqxa li da gi xvalqt tezi ka6lici
  • 46 автофен

    0 0 Отговор
    330 нещо си се объркал БМВ никога не е правило най добрите двигатели.А за Формула 1 няма какво да говорим там са пълна нула.Дори един сезон не спечелиха въпреки , че много се хвалеха колко били добри.И не ти знам справката от къде е за най дълъг безпроблемен пробег но определено не е вярна.БМВ е една от най проблемните фирми дори имаха кампании точно заради риск от запалване на двигателите.
    А сравнени с технологично с Нисан ГТР наистина са много назад.Вземи малко да прочетеш за тази кола преди да се изказваш кое как било.
  • 47 520 zender

    0 0 Отговор
    Статията е за бмв,незнам и не разбирам защо отново намесвате нисан и гт-р при положение че нямат нищо общо.Нито бмв има модел от класа на нисан нито нисан са премиум колкото бмв.Деца,нямам нищо против гт-р но в статията става дума за доработки на бмв и дума не е обелена за нисан.Просто не намесвайте японеца тук..ако няма какво да добавите просто замълчете.Някой спомена че статията била обърната едва ли не на обратно и инфото не било вярно-е това не го знам но ако е вярно това което пише -не виждам нищо лошо.Говоря че няма нищо лошо за бмв феновете.Тези които мразят марката сигурно биха недоволствали дори и ако бяха я закрили..
  • 48 2c56

    0 0 Отговор
    Az ne znaq B-e M-e W-e tata da sa se predstavili dobre v sastezanie, ama ima balaci, deto se podlagvat ot ogromnata reklama, koqto ako ne e biha falirali, kakto kazva v neoficialen razgovor edin ot predstavitelite im za BG na6ite pestqt ot ka4estvo na materialite i pora4vat vinagi nay-evtinite dostav4ici, na 4astite,za da ima ogromen byujet za reklama, koqto prodava!!!
  • 49 330i

    0 0 Отговор
    не може да кажеш "пълна нула" на най-много извадена мощност от даден кубик, и визирам нисана, дето нисан даже и не са помирисвали Ф1, защото нямат парите за този спорт, или знаят че там ще се наврат между шамарите, колкото до бмв и успехите, това да извадиш най-много мощност е достатъчен успех за мен, щото и друг път съм казвал, че Ф1 с хилядите си променливи правила правят спорта ... покварен, като футбула, като олимпиадата, като щангите, като живота покрай нас навсякъде, това е !, навсякъде става въпрос за пари, мъчно ми е, но е така, едно време всичко беше истинско, сега всичко е ПАРИ, а БМВ е било и ще бъде винаги .. БМВ
  • 50 520 зендер

    0 0 Отговор
    дете-лягай си-късно е..и без това не можеш да мислиш ,камо ли пък кола да караш...
  • 51 520 зендер

    0 0 Отговор
    И не мога да разбера защо намесвате бмв в формула 1.И що трябва да е победител там зада е премиум или зада е спортно..Хората,а не вие,са приценили че автомобил със примерно 200 300 400 и нагоре кс е спортен автомобил.Вероятно вие с детските си разбирания си мислите че трябва не да се ускорява ами да се лети или незнам си там кво още..Да-знам че за вас амг и рс също не са спортни машини.Ми кви са тогава...малолитражки ли...Не разбирате ли че тия машини не са създадени за пистите а за шосето..
  • 52 520 zender

    0 0 Отговор
    Обръщам се към тия дето могат да мислят.Смятам че бмв позабрави заводския тунинг на 316 и 318.На времето Е30 316М мисля че беше 136кс.Това го знам от тогавашните автообяви.Те феновете достатъчно си ги тунинговат -мисля че не е грешка бмв да подсили малките агрегати-за младежите специално.Това последно е правено ако не се лъжа със Е36 318ИС-143КС.
  • 53 330и

    0 0 Отговор
    каква формула ве зандер, формулата отдавна УМРЯ, беше тя едно време, когато нямаше ограничения в нищо, и тогава .. ако имаш сърце - качвай се и се състезавай, ама двигателя бил 1200 коня, ама колата била еди каква си, ама имало жертви, еми като не ти отърва - не се качвай, бмв кога се отеглиха от формулата (аз я следях донякъде), когато точно хонда си продадоха тима, и кво стана после -- купи я браун ЖП (световно НЕизвестен), и кво - ми взеха 2 години подред 1-во място, аааааа, 2-години подред -- някъв браун, аааа, туй феррари, туй макларън, туй форд, и там останалите - духаха, ква формула ве, кви пет лева
  • 54 520 зендер

    0 0 Отговор
    330i-Честно казано то и аз вече не я следя формулата-стана доста лигава с тия осмаци.Най -много я прецакаха формулата ш...те правила които въобще според мен не са логични.В тоя смисъл-да,и според мен формулата умря.Всъщност не ми пука дали бмв са имали мощен или немощен двигател във формулата.Интересува ме какво е бмв днес-мераклия съм за Е60.Аз се интересувам от ежедневието и истинските работи а не от фантастиката.Болид на ф1бмв няма да имам но ако искам и сега мога да си купя Е34 М5 примерно.Проблема е че ще ми е трудно да го карам..да не говоря че съм си наумил налудничавата идея да си купя след години Е60 535Д.
  • 55 мнение

    0 0 Отговор
    Това че ти не познаваш "някакъв Браун" не значи че този човек не може да прави бързи коли.Хонда беше направила много добър автомобил но реши да се оттегли заради започналата криза.Не искаха да харчат толкова пари в такъв момент. Рос Браун , който работеше за тях се възползва и откупи отбора с помоща спонсори на следващата година с този автомобил стана шампион.Хонда разработиха първи KERS системата но не я пуснаха през 2008 за да са напълно сигурни в надеждността и.Рос Браун продължи работата по болида и спечели титлата през 2009 та.
    Що се отнася до едно време през 80 -те БМВ надуваше мотора за тренировка и после губеше състезанието.Не е въпроса да надуеш мотор за 5 минути това всеки го може , въпроса е да издържи състезанието.През онези години най добре се представяше отново Хонда.Техните двигатели господстваха и не даваха шанс на никой друг.
    Много можем да говорим за този спорт но там БМВ въпреки многобройните си участия не блести с кой знае какво.
    Ако говорим за колите които продават , там нещата са повече реклама и внушение.Качеството им не е на ниво и имат доста проблеми .За парите , които искат това е недопустимо.
  • 56 520 зендер

    0 0 Отговор
    мнение-Ама това си е твое мнение.Фактите показват че в премиум сегмента бмв продава дори повече от ауди .Пък ако щеш това да са българи като купувачи или други балкански копувачи или поне на вас хондаджиите така ви се иска.Повтарям-на нито един беемвист не му пука какво бмв е постигнало във формула1 или би постигнало.БМВ е фрии марка която се кара за удоволствие и можеби за тежкарлък ако щеш.Лично на мен ми върши работа.На мен ми харесва икономичния и супер мощен за времето си двигател както и безкомпромисното управление- с ниско окачване съм.Не вози много нежно но кое бмв пък вози като бенц а.
  • 57 330I

    0 0 Отговор
    изпуснах си нервите малко, щото пак почнаха с обидите, ама нейсе, даже сега пък се ядосах, че обръщам внимание, формулата след сена почна леко по-леко да смалява и мощност и да налага с всяка година нови правила, гледал съм филм на бмв за формулата, доста интересни неща имаше, например двигателя - тогава бяха 10-12 цилиндрови, човека от бмв каза така: един двигател ако издържи много повече от едно състезание, значи не е добре изчислен, значи има още желязо да се маха от него -- в тоз смисъл --- трябва така да е олекотен че нито да изпуши по-средата нито вкрая на състезанието и същевременно да не може да издъжи на второ !!
    абе изобщо - нищо общо с двигателите дето ги караме, друго което знам е че двигателя на формулата студен - не може да се запали, просто няма да превърти кол. вал и буталата - изчислен е да работи при 230 -250 (по памет) градуса на охладителната течност температура, първо се загрява принудително и после се пали, и друго навремето от 1500 кубика бмв вадеха 1200 коня !!! с турбо, но само когато се бори за място (квалификацията) щото после двигателя ако е издържал - се подменя с нов,
    а е60 е добър избор, на мен ми харесва повече е90 купе, с един 3-литров бензин 306 коня с газ примерно :), щото мисля че като решиш да си правиш кефа бенца си е бенц, а пък на дълго с газта ще излиза по евтино от дизел (при аналогична мощност) да не говорим че и дизела ще е с няколко хиляди по-скъп, но всичко е въпрос на вкус, аз ако ня си плащах жилището сигурна щях да съм със 745 примерно :)
  • 58 520 зендер

    0 0 Отговор
    330i-Дори и лизинга изплатих предсрочно.Нямам задължения.7 е много добре а 3 е малко според мен.5 е златната среда-горния премиум сегмент приятел.Съчетание от динамика и комфорт,лукс и бързина,авторитет и солидност плюс авангдност.Пример-550Д-три турбота при дизела на Ф10.
  • 59 330и

    0 0 Отговор
    купетата са малко по-широки от другите в серията си (доскоро незнаех), и ако си до 90 кила да речем, е добре, и по-добра динамика и разход имат, на пък по-голямото винаги е по-добре :), аз бих взел купе с по-голям двигател отколкото 5-ца с по-малък за парите си, както и направих, но това си е мой вкус, каквото и да е, лека и безаварийна
  • 60 520 zender

    0 0 Отговор
    Какво точно означава 5 със малък двигател.Да-ако е 520 мисля че за това купе мотора си е малък.Напук на хондаджиите смятам че при тежко купе си требе голям мотор-висок въртящ момент.Затова като купувах Е39 реших че няма да е 520и или 520д.
  • 61 330и

    0 0 Отговор
    всичко под 3000 е малко за 5 серия, представи си твоята с 2500 примерно, няма да искаш сигурно, но пък 325 бенц, ще е близо до твоята по динамика, а по разход ?,
    много правилно си се ориентирал към 535, тоз мотор пъцула от топ гиар се скъса да го хвали, въпреки че не харесва бмв-тата, когато купувах моята имаше една такава - търсеха и 55 000 лева
  • 62 520 зендер

    0 0 Отговор
    Е сега се харчат по-евтино но все още не съм дорасъл за такава машина....не съм като многото от тоя саит които под гт-р не падат.Междо другото пак ми излязоха мачовете-тоест в понеделник ще ходя до банката да си взема печалбата-не е ли хубав живота...пък казват че нафтата поскъпвала....
  • 63 330и

    0 0 Отговор
    мнение - как така от хонда, великата хонда с великите японци, с великите двигатели, с голямата си история във Ф1, не успяха, а някъв малък човек браун успя, как така, С ПОМОЩА НА СПОНСОРИ, сам го каза

    Коментиран от #66

  • 64 520 зендер

    0 0 Отговор
    А по темата наистина смятам че е редно да се подсилят моторите,особенно по-малките.Просто щом отзад пише М да се знае че е заводски тунинг а не просто самохвалство-така мисля..Едно време преди повече от 20 години така беше.Хайде ще лягам че пиенето и емоциите по печалбата са ми в повече пък и жената ме дърпа към леглото......
  • 65 330и

    0 0 Отговор
    айе лека, и другия път да спечелиш джакпота
  • 66 Николай Тодоров

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "330и":

    @63 забравяш една дребна подробност, че това беше болида на Хонда, който беше разработван години наред от Хонда, след това Рос Браун само стана Собственик на бившия екип на Хонда и спечели титлата.Голямата грешка в случая е , че Хонда се отдръпнаха след като имаха шампионски болид, което не може да се каже за БМВ и доста неуспешната им кампания в този шампионат.Нека бъдем обективни.
  • 67 читател

    1 0 Отговор
    Да Хонда допусна грешка в случая , че не изчака още 1 година.Но БМВ така и не успя да разработи кола способна да стане шампион.
    Както казва Зендер БМВ са насочени към показани коли с големи мотори . Насочени са към хора , които искат да демонстрират и се държат агресивно.
    Ако погледнеш профила на собственика на Волво той е напълно различен.
    Хонда също има друг подход.Така че не може да се говори как БМВ било повече от някой друг.Всеки си има таргет група.
    Нисан ГТР също си има таргет.Хора за които колата трябва да е екстремна и високотехнологична като в същото време е на разумна цена.
    И те го постигат , на цена под тази на М3 те правят кола която е много по напреднала като технология.
    Всеки си избира колата според нуждите си и представите които има и посланието което иска да прати към околните.Това е психология на купувача и цели отдели във фирмите се занимават с това.
  • 68 520 зендер

    0 0 Отговор
    читател-Целта на М3 не е да бъде евтина кола.Напротив-трябва да е скъпа и все пак по-евтина от 911.Но все пак темата е за М пакет,така че не виждам защо намесваш други марки.
  • 69 330i

    0 0 Отговор
    има и друг сценарий, когато от хонда са казали "ние бяхме дотук" - това е лоша новина за всички от ф1 - отборите намаляват, а от там и рейтинзите падат, интереса намалява в япония, губят се милиони, собствениците на ф1 не могат да допуснат това, спонсорите на браун ще дадат пари ако се върнат умножени, кой ще гарантира товам - ми познайте кой, чрез поредната промяна на правилата,
    това е, иначе кой луд ще си даде милионите на някъв браун, без грам гаранция ???

    Коментиран от #70

  • 70 Николай Тодоров

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "330i":

    @69 абе пич , ти явно не се интересуваш от Ф1... не знам защо спориш по темата...Рос Браун е мениджър на Ферари по времето на Шумахер там, те станаха известни като непобедим тандем, 4 поредни световни титли заедно, не мисля че има човек в спорта , за който Рос Браун е 'някъв'
  • 71 330i

    0 0 Отговор
    кольо, няма и не може да има и грам доказателство да ме опровергае,
    може и така да е, но може и да не е, факт е обаче че, рейтинга на Ф1 пада стремглаво, защото имат 100000000 правила, които се променят всеки сезон, защо ли, и на бмв им писна и си отидоха, представи си за момент какво ще е, ако правилата изчезнат !!! не можеш, то и в това е чара на ф1 - най-бързата надпревара по суша. а сега какво ?? това ли е най-бързата кола ??? смях, ми то един вейрон ще я сложи в джоба си на дълго, това ли е Ф1 !! НЕ - това са ПОЛИТИКА И ПАРИ за собствениците
  • 72 ф1

    0 0 Отговор
    330 големи смешки говориш.Вейрон не може да бие кола от формула 1 .Ако някъде си го виждал кажи къде.Вейрон не може да бие дори по обикновени спортни коли на писта.
    А за БМВ не ми говори защото те се махнаха от формулата заради пълна липса на успехи.
    Дори през 80 те не успяха да пробият а тогава формулата нямаше ограничения.Единственото което направиха е да се похвалят че направили мотор с най голяма мощност за квалификационна обиколка.После обаче пак провал и съответно оттегляне.
  • 73 330и

    0 0 Отговор
    един болид от ф1, на пистата по време на състезание, е с предавки непозволяващи му, да развие повече от 400 км, даже много му дадох,
    още, мисля че при евентуално леко понанадолнище и да речем след 100, формулата срещу вейрона, вейрона ще я духне, и да не успее, ще и диша във врата, ти си вади извода кой говори смешки