С времето и най-"зеленият" шофьор научава това-онова за устройството на автомобила и как да си спестява главоболия и разходи, а спазването на предписанията на производителя удължава живота на возилото. В конструкцията на практически всяка кола с ДВГ обаче има 5 невралгични точки, в които се коренят 99% от причините за скъпи и сложни ремонти. Ето кои са те и какви рискове крият.
Поставете оценка:
Оценка 1.5 от 11 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гларус
Коментиран от #30
15:42 31.01.2018
2 Дърт шофер
15:43 31.01.2018
3 гост
Коментиран от #5, #9, #12, #32
16:02 31.01.2018
4 гост
16:13 31.01.2018
5 Темида
До коментар #3 от "гост":
Аз сменям всяка година. Всички които са с под DOT5 трябва, ама да никой не го прави.А за първата точка е вярно, но ако двигателя е не-интерферентен (както е на моята кола примерно) може да скъсаш ремък без да се притесняваш за повреди като бонус.
16:13 31.01.2018
6 Авто
16:48 31.01.2018
7 Иоуееееее
После ще го мисля.
17:25 31.01.2018
8 гост
17:52 31.01.2018
9 Волвар
До коментар #3 от "гост":
Публикувано във факти.бг: Дрън дрън ярина! Кой сменя спирачна течност на 2 годиниАз.
19:14 31.01.2018
10 Ботев
19:33 31.01.2018
11 гвбгнйлкйхбвгф
Коментиран от #13, #14, #16
20:04 31.01.2018
12 ДВГ
До коментар #3 от "гост":
Искаш неискаш това е положението, като отидеш на второто годишното обслужване ще ти го сменят.20:19 31.01.2018
13 hmhmhm
До коментар #11 от "гвбгнйлкйхбвгф":
Дали? Ти да не си от хората дето никога ама никога не сменя верига. Да знаеш има хора който никога ама никога не сменят и ангренажен ремък. Както някой по горе беше написал това са препоръки от производителя не си длъжен да ги спазваш но евентуално ако ги спазваш ще изкараш по дълго време експлоатация, но да знаеш няма гаранция след като изтекат 5 години при никакви обстоятелства и при повечето коли е 3г и 5 те обикновенно са за някой компоненти. С други думи гаранция до изхода на автосалона и до там.20:22 31.01.2018
14 някой
До коментар #11 от "гвбгнйлкйхбвгф":
разсмях се докато четох коментара ти. става ясно, че не си виждал верига на по-нов автомобил тънки са като велосипедни и се разтягат късат ...20:29 31.01.2018
15 амг вечна мощ
Коментиран от #19
20:48 31.01.2018
16 Zorro
До коментар #11 от "гвбгнйлкйхбвгф":
Новите бензинови и дизелови двигатели с тънките вериги са консуматив.150 000 км макс и после на късмет. BMW феновете с 2.0 дизел знаят за това и много други марки имат проблеми с веригите и се късат много по рано от времето и км . за смяна.Нищо общо със старите двуредови вериги.Коментиран от #18
20:53 31.01.2018
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 гост
До коментар #16 от "Zorro":
Чакай , още има ! На още по-новите са откъм съединителя и при смяна се сваля скоростната кутия , освен всичко останало , тоя кеф пробвали ли сте го ??!! Има някои дето предпочитат направо да извадят целия двигател със скоростите , та поне да не си чупят ръцете в теснотията !!21:08 31.01.2018
19 Хахахаха
До коментар #15 от "амг вечна мощ":
И аз не съм чувал да се запуши. Плюс това добрите маслени филтри имат байпас клапан ако все пак се запуши някак.Коментиран от #20, #31
21:13 31.01.2018
20 гост
До коментар #19 от "Хахахаха":
И за какво ти е тоя маслен филтър като се отвори клапана , умнико , за тапа ли ?? Да не мислиш , че е сложен за украса , имаш ли идея какво значи мръсно масло за двигател , все едно го жулиш със шкурка отвътре , еле пък на дизел , дето за 1000 км 50% вече са сажди в маслото !!Коментиран от #23
21:19 31.01.2018
21 Dido
21:54 31.01.2018
22 ГГГГГ
23:20 31.01.2018
23 Иван
До коментар #20 от "гост":
Виждал съм стари автомобили които могат да се карат и без маслен филтър.На мястото му има фабрично нещо като капаче,което може да се маха според желанието на собственика.Коментиран от #26
23:34 31.01.2018
24 Шофьор
23:47 31.01.2018
25 идеот
00:04 01.02.2018
26 гост
До коментар #23 от "Иван":
Сега за коли ли говорим или за музейни експонати ??? И да си чувал , че на тия с "капачето" се препоръчва смяна на маслото на 1-2 000 км ??И основен ремонт на 40-50 000 км ??
Коментиран от #27
00:23 01.02.2018
27 Иван
До коментар #26 от "гост":
Ти къде си го чувал (чел)?Дай линк да се образовам и аз :)!01:01 01.02.2018
28 onq s konq
06:12 01.02.2018
29 PlimP
10:34 01.02.2018
30 Чича ви
До коментар #1 от "Гларус":
То винаги така приключва с хубава монтьорка. Все с омазване.11:07 01.02.2018
31 амг вечна мощ
До коментар #19 от "Хахахаха":
Масления филтър няма как да се запуши!!За да ина такъв проблем маслената помпа няма да е в ред и няма да качва масло до масления филтър тогава лампата на Маслото няма да изгасне.Проблем е също когато се запуши "ЦЕДКАТА НА МАСЛЕНАТА ПОМПА" .Но за "ЗАПУШЕН МАСЛЕН ФИЛТЪР" Чувам за първи път.Италиянеца дали е чувал за маслен филтър масло :D :D ..Така ,че маслен филтър няма как да се запуши това ,не е катализатор.Редно е първо автора да се информита ,а не да пишат глупости,знаят ,не знаят пишат...14:16 01.02.2018
32 Франс
До коментар #3 от "гост":
Този който е патил и който си прави сметката.14:50 01.02.2018
33 просто фен
Коментиран от #35
19:59 01.02.2018
34 незнайко
20:25 01.02.2018
35 Кибик
До коментар #33 от "просто фен":
Ангренажен ремък всяка година, горивен филтър на 10 хиляди, да не сте собственик на сервиз и магазин за резервни части?15:18 04.02.2018