Last news in Fakti

14 Март, 2009 17:26 1 125 0

Techart Magnum

  • techart magnum-
  • magnum-
  • cayenne

Вече почти 22 години, от създаването на тунинг компанията Techart до днес, фирмата се занимава с доработка на автомобили с марка Porsche. С течение на годините тунинг инженерите правят от и без това страшничките немски автомобили истински зверове. Женевското автомобилно изложение е характерно с това, че именно там си дават среща най-изявените европейски тунинг майстори. Именно поради тази причина в Швейцария компаниите представят най-силните си оръжия. Techart не направи изключение. Това, с което впечатлиха публиката тази година, беше основно преработено Porsche Cayenne Turbo S, което носи името Magnum. Неговият осемцилиндров мотор е с обем 4.8 литра и притежава два нови турбокомпресора. Всмукателната и изпускателна системи, заедно с филтрите и катализатора също са съвсем нови. Електронният блок е основно препрограмиран, а резултатите са умопомрачаващи. Стандартната мощност от 550 к.с. нараства с цели 200, а въртящият момент с 320 Нм. Последният е точно 900 Нм, което е още един факт, превръщащ Magnum в най-наточения Cayenne, правен от компанията досега. Скоростните му характеристики също са рекордни за Techart.

Доработеният всъдеход достига скорост от 100 км/ч само за 4.2, а до 200 км/ч - за 14.5 секунди. Ако натискането на десния педал продължи и пред автомобила има достатъчно място, той може да достигне 308 км/ч. За сравнение ще кажем, че стандартното Porsche Cayenne Turbo S е с електронен ограничител на скоростта на 250 км/ч, а ускорението до 200 км/ч става за 17.5 секунди. При Magnum нещата са далеч по различни. 300 км/ч е стремеж на не един производител на автомобили. Подобни скорости са сериозно изпитание за ходовата част и както се досещате и там не се е разминало без доработка. Пневматичното окачване е снабдено с управляващ модул, разработка на Techart, като именно той понижава клиренса с 30 мм. Останалите системи са сериозно подсилени. Тези суперманиашки подобрения не са никак евтини. Средната цена в Европа на Cayenne Turbo S е 130 000 евро, а за да се превърне в сериозно оръжие с име Magnum, са необходими още 40 000 евро.

Радослав Славчев


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА