22 Януари, 2012 11:35 9 493 28

Нова премиум малолитражка от Citroen

  • citroen-
  • ds1-
  • mini-
  • fiat-
  • 500

 

Очаква се семейството от компактни премиум автомобили на Citroen, носещо индекса DS, да се увеличи с още един член. Става дума за модела DS1. Той ще бъде логично продължение на представените вече DS3, DS4 и DS5.
 
Идеята на Шевроните е по този начин да се подобри имиджа на марката, защото стандартните модификации не вървят много добре, а автомобилите от DS серията се ползват със сравнително добро търсене на пазара в Европа.
 
По мнение на френските автомобилни журналисти, сега компанията следва да представи малкия DS1, който ако се появи на пазара ще стане основен конкурент на модерния FIAT 500 и на хитовото в сегмента Mini.
 
В основата на Citroen DS1 ще се окаже платформата от модела C1, но премиум малолитражката ще е с по-големи габарити и ще разполага със значително по-мощни двигатели. 
 
Очакванията са подкапака на Citroen DS1 да намерят място, както дизелови и бензинови мотори с мощност 70 - 90 к.с., така и наточени агрегати, мощността на които ще е в диапазона между 125 и 150 коня.
 
От компанията все още не изнасят информация за модела, но според специалистите премиерата на този автомобил ще се състои на някое от големите автомобилни изложения през 2013 година.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име:

    0 3 Отговор
    Твърде много линии. Няма хубава линия. Такива дизайни мога да нарисувам 100. Трудното е да направиш уникална форма с хубава линия като c4 примерно.
  • 2 Име:

    0 2 Отговор
    C2 изглежда по-добре. А това с тази визия просто няма шанс срещу излъчването на фиат 500.

    Коментиран от #5

  • 3 боклуци

    0 4 Отговор
    Нисан джук хубава лие? Да нали е японска.Излагате се ей аре дай кебабче дай бира хахаха България клозета на европа от нищо не разбира

    Коментиран от #4

  • 4 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "боклуци":

    @3 Кога съм казвал че нисан джук е хубава? Ако имаш нещо да кажеш относно ситроен или ситроена от статията - давай. Ако само ще се заяждаме кажи на какво си фен и да те почвам, не ми е трудно.
  • 5 сезар

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Име:":

    @2 Дали има шанс или няма това ще го решат купувачите а не ти !

    Коментиран от #6

  • 6 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "сезар":

    @5 Разбира се че ще го решат купувачите. Но относно начина, по който е поставено заглавието аз изказвам мнение като един от купувачите (примерно) че бих предпочел фиат 500. Дали по-голямата част ще са на същото, мнение, разбира се, че няма как да знам.
  • 7 Петър

    3 1 Отговор
    Дизайна на това мъниче е изпълнен изключително в стила на DS3, а искам да ви кажа, че тя се харчи доста добре в Англия (тук живея, за другите страни от запада не знам). Така че не бъдете сигурни, че няма да допадне на хората. На мен например Фиат 500 ми изглежда изключително грозен и ако избирам от този клас ще предпочета или мини или ситроен.
  • 8 Kobester

    4 1 Отговор
    Мен ми харесва повече от Фиат 500. Попринцип не обичам малки коли, но дизайна е уникален, браво на ситроен.
  • 9 Кофти

    3 1 Отговор
    Странно защо, но много ми напомня на АУДИ А1, иначе от ДС на ми допада ДС3 :)
  • 10 Vanko

    3 0 Отговор
    Дизайна е готин ,ситроен от край време се опитват да се дистанцират от другите. За малко автомобилче има хармонични пропорции, дано вътре да не е тесничко.
  • 11 кадилак

    2 0 Отговор
    има ли някой компетентен искам ако е възможно мнение за ситроен никога не съм имал а новите модели радват окото моля само компетентни мнения.някой знае ли нещо за С5 ПРЕДИШНИЯ МОДЕЛ ДА КАЖЕМ от 2008 насам

    Коментиран от #20

  • 12 до кадилак

    1 3 Отговор
    Аз съм компетентен за мен си. Имал съм и никога повече не искам да имам. За служебен става, но за личен е трагедийка. Грозни са, не вървят, чупят се на поразия.

    Иначе на теб ако ти харесва си вземи.

    Коментиран от #14

  • 13 Николай

    0 3 Отговор
    СЕГА,слушайте ме много внимателно!!!Французин кола не прави!!! Те правят крем за ръце.В една кола основния материал в интериора да е пластмаса и тенекиите да са като вестници това за мен е боклук.
  • 14 Kobester

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "до кадилак":

    @12 Много добър приятел има С4 и е прекалено здрава, такова животно няма, и ремонтите са някви смешни пари, хубава возия, сравнително нова кола 2005 година, няма и 150 000 километра. Като цяло Кадилак заслужава си. Хубави са, приятни, здрави, евтини части, малко ремонти, оферта си е.
  • 15 Дядо Коледа

    1 2 Отговор
    На един много добър приятел на брат му на жена му шефа има и той C4. Абе п...лски коли са и си се чупят доволно. Кви ремонти за смешни пари на 2005 година кола? Кое е евтино - само накладките и маслото. Скъпите ремонти почват след 100к - 160к км.

    Коментиран от #18

  • 16 коментатор

    3 0 Отговор
    до 15 !!! ти ако не знае това е политиката на всички производители след 150 000 започват да се развалят ,то това е заложено още в производството с цел да си вземеш новият модел ;) и не ми говори,че на мерцедес или бмв не се развалят на тея километри (достатъчно е 1 път и да ти стртува прекалено мн ) това след 150 000 кое първо ще почне да се разваля не се знае (пробваи на 1000 еднакви детаила че след 150 000 колко % ще откажат )
  • 17 ралица тончева

    2 1 Отговор
    кола и жена се взимат на късмет аз съм сменил поне 40 коли до сега от различни марки но наи дълго карам сиртоен в момента е на 800 хиляди и е куршум xsara 2.0 hdi 90 ps 2000г
  • 18 Kobester

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Дядо Коледа":

    @15 Еми сега последния ремонт който направи, нещо се беше спукало и течеше масло, за смяната на 2-3 неща му излезна 180лв.
  • 19 медиатор алфа

    1 2 Отговор
    Дамска кола със 150 коня, като чукне мадамата леко волана - кюф в първия стълб. Малолитражката на мекица.
  • 20 Sobstvenik na Citroen

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "кадилак":

    @11 от 2005 карам и се интересувам от марката и моите впечатления са - за парите си е супер. Чупи се не повече от другите, някои части са скъпи, други евтини, но като цяло поддръжката не е по-скъпа от стандартна кола въпреки хидравличното окачване, което някои спецове непомирисали Ситроен плюят. Винаги зависи и на каква бройка си попаднал естествено. А конкретно за C5 след 2008 - не си вземай само преди 2005, защото имат проблеми с електрониката. Моделите след 2005, респ 2008 (различават се лесно) в класацията на английските застрахователи е в топ 10 на най-безпроблемните автомобили. Това би трябвало да ти говори вече нещо.
    До всички, които плюят "франсетата" - не случайно Ситроен беше избран единодушно за марка на предното столетие. Запитайте се защо... няма да отговарям на следващите коментари. Просто нямам нерви и време. Въпрос на вкус, разбиране, възпитание и т.н. За мен избора засега е ясен - Ако имам пари следващата каручка ще е С5 (2008+), дай боже DS5. Пожелавам на всички да си сбъдват мечтите и да са по-малко агресивни към чуждия вкус и разбирания
    Сега и нещо за статията и конкретния модел - визията ми харесва както и на всички други DSХ модели. Не случайно използват логото на първообраза (до миналата година се води най-красив автомобил на всички времена, а допускам, че тази година нещата ще са същите). Във всички модели на марката има нещо екстравагантно - кога повече, кога по-малко. Факт - все по-рядко има автомобил, който да се разпознава от пръв поглед. Затова и емблемите нарастват с всяка година - иначе нямат големи разлики и човек се бърка...
  • 21 ВИП АМГ

    1 0 Отговор
    dobar damski avtomobil.
  • 22 Шеврон

    2 2 Отговор
    Абе вие луди ли сте, та сравнявате това бижу със сапунерката "Фиат 500"? Цялата DS серия е фантастична, веднага разпознаваш Ситроен с целия му чар и изпипаност. Ами смешният варел "Мини" - каква конкуренция, кви 5 лева, това ще ги отвее.

    Коментиран от #23

  • 23 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "Шеврон":

    @22 Не знам дали ти не си луд. Лично аз много харесвам Ситроен и като фен на марката се отвращавам от това нещо на първата снимка. Извинявай ама на нищо не прилича. Ситроен през годините винаги са имали страхотен дизайн, но това нещо е по-грозно от "грозното пате", даже в сравнение с това 2CV (грозното пате) е далеч по-красиво. Отворете си очите за истински хубавия и естетичен дизайн. Погледни снимката няма 2 хубаво съвпадащи линий. Ето това е страхотен дизайн:
  • 24 Шеврон

    2 1 Отговор
    Ха-ха, нямало две съвпадащи линии. Човек, ти сериозно ли говориш и имаш ли елементарен усет за дизайн?! Кой е казал, че при добрия дизайн линиите трябва да съвпадат. Та нали точно в преливането и гънките е красотата, стига да не се прекалява. Никой не оспорва красотата на предишната С4-ка, и в двата си варианата е изключително красива. Но DS-линията е друго нещо, не бъди кон с капаци.

    Коментиран от #25

  • 25 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Шеврон":

    @24 Разбира се преливане и гънки, но това е прекалено и ужасно, Просто го погледни. Дали имам елементарен усет за дизайн? Мога да ти кажа че усета ми за дизайн е далеч по-добър от твоя. И този ситроен е много, много грозен. По същия начин както и Крис Бенгъл направи грозни БМВ-тата. Предницата и профила са и ужасни, отзад изглежда горе долу добре. Alfa mito, VW Up, scirocco, CRZ, са със далеч по-добър дизайн, а фиат 500 е няколко нива по-красив. Сега това е само концепт и дано оригинала се различава от показаното на тия снимки. Целта на извивките и гънките е да създават форма, а тук формата е нарушена от тях, безсмислено усложнена, безидейно натруфена е.....
  • 26 hienata

    2 1 Отговор
    Тук съм съгласен с @25 Име: ,ако разделим колата на три части (до предната гума,разстоянието м/у двете гуми и задницата) всяка по своему е страхотна,но събрани заедно ми прилича на сфинкс (сбор от различни животни) и защо е този засек на вратата точно зад дръжката, това не нарушава ли аеродинамиката и няма ли да предизвиква шум.
  • 27 Самуил Златев

    0 1 Отговор
    Аз по принцип НЕ съм почитател на френското автомобилостроене НО Ситроен заслужават едно голямо похвалство за смелоста със която творят колите си и след това ги пускат сериино-респект
  • 28 007

    0 0 Отговор
    Аз все пак бих си взел някоя мъжка кола. Ситроен наистина излъчват женственост.