Очаква се семейството от компактни премиум автомобили на Citroen, носещо индекса DS, да се увеличи с още един член. Става дума за модела DS1. Той ще бъде логично продължение на представените вече DS3, DS4 и DS5.
Идеята на Шевроните е по този начин да се подобри имиджа на марката, защото стандартните модификации не вървят много добре, а автомобилите от DS серията се ползват със сравнително добро търсене на пазара в Европа.
По мнение на френските автомобилни журналисти, сега компанията следва да представи малкия DS1, който ако се появи на пазара ще стане основен конкурент на модерния FIAT 500 и на хитовото в сегмента Mini.
В основата на Citroen DS1 ще се окаже платформата от модела C1, но премиум малолитражката ще е с по-големи габарити и ще разполага със значително по-мощни двигатели.
Очакванията са подкапака на Citroen DS1 да намерят място, както дизелови и бензинови мотори с мощност 70 - 90 к.с., така и наточени агрегати, мощността на които ще е в диапазона между 125 и 150 коня.
От компанията все още не изнасят информация за модела, но според специалистите премиерата на този автомобил ще се състои на някое от големите автомобилни изложения през 2013 година.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име:
11:58 22.01.2012
2 Име:
Коментиран от #5
12:01 22.01.2012
3 боклуци
Коментиран от #4
12:04 22.01.2012
4 Име:
До коментар #3 от "боклуци":
@3 Кога съм казвал че нисан джук е хубава? Ако имаш нещо да кажеш относно ситроен или ситроена от статията - давай. Ако само ще се заяждаме кажи на какво си фен и да те почвам, не ми е трудно.12:07 22.01.2012
5 сезар
До коментар #2 от "Име:":
@2 Дали има шанс или няма това ще го решат купувачите а не ти !Коментиран от #6
12:07 22.01.2012
6 Име:
До коментар #5 от "сезар":
@5 Разбира се че ще го решат купувачите. Но относно начина, по който е поставено заглавието аз изказвам мнение като един от купувачите (примерно) че бих предпочел фиат 500. Дали по-голямата част ще са на същото, мнение, разбира се, че няма как да знам.12:16 22.01.2012
7 Петър
13:06 22.01.2012
8 Kobester
13:43 22.01.2012
9 Кофти
15:01 22.01.2012
10 Vanko
17:11 22.01.2012
11 кадилак
Коментиран от #20
17:16 22.01.2012
12 до кадилак
Иначе на теб ако ти харесва си вземи.
Коментиран от #14
20:01 22.01.2012
13 Николай
21:00 22.01.2012
14 Kobester
До коментар #12 от "до кадилак":
@12 Много добър приятел има С4 и е прекалено здрава, такова животно няма, и ремонтите са някви смешни пари, хубава возия, сравнително нова кола 2005 година, няма и 150 000 километра. Като цяло Кадилак заслужава си. Хубави са, приятни, здрави, евтини части, малко ремонти, оферта си е.21:02 22.01.2012
15 Дядо Коледа
Коментиран от #18
22:00 22.01.2012
16 коментатор
22:37 22.01.2012
17 ралица тончева
23:24 22.01.2012
18 Kobester
До коментар #15 от "Дядо Коледа":
@15 Еми сега последния ремонт който направи, нещо се беше спукало и течеше масло, за смяната на 2-3 неща му излезна 180лв.07:10 23.01.2012
19 медиатор алфа
07:47 23.01.2012
20 Sobstvenik na Citroen
До коментар #11 от "кадилак":
@11 от 2005 карам и се интересувам от марката и моите впечатления са - за парите си е супер. Чупи се не повече от другите, някои части са скъпи, други евтини, но като цяло поддръжката не е по-скъпа от стандартна кола въпреки хидравличното окачване, което някои спецове непомирисали Ситроен плюят. Винаги зависи и на каква бройка си попаднал естествено. А конкретно за C5 след 2008 - не си вземай само преди 2005, защото имат проблеми с електрониката. Моделите след 2005, респ 2008 (различават се лесно) в класацията на английските застрахователи е в топ 10 на най-безпроблемните автомобили. Това би трябвало да ти говори вече нещо.До всички, които плюят "франсетата" - не случайно Ситроен беше избран единодушно за марка на предното столетие. Запитайте се защо... няма да отговарям на следващите коментари. Просто нямам нерви и време. Въпрос на вкус, разбиране, възпитание и т.н. За мен избора засега е ясен - Ако имам пари следващата каручка ще е С5 (2008+), дай боже DS5. Пожелавам на всички да си сбъдват мечтите и да са по-малко агресивни към чуждия вкус и разбирания
Сега и нещо за статията и конкретния модел - визията ми харесва както и на всички други DSХ модели. Не случайно използват логото на първообраза (до миналата година се води най-красив автомобил на всички времена, а допускам, че тази година нещата ще са същите). Във всички модели на марката има нещо екстравагантно - кога повече, кога по-малко. Факт - все по-рядко има автомобил, който да се разпознава от пръв поглед. Затова и емблемите нарастват с всяка година - иначе нямат големи разлики и човек се бърка...
11:51 23.01.2012
21 ВИП АМГ
11:58 23.01.2012
22 Шеврон
Коментиран от #23
12:57 23.01.2012
23 Име:
До коментар #22 от "Шеврон":
@22 Не знам дали ти не си луд. Лично аз много харесвам Ситроен и като фен на марката се отвращавам от това нещо на първата снимка. Извинявай ама на нищо не прилича. Ситроен през годините винаги са имали страхотен дизайн, но това нещо е по-грозно от "грозното пате", даже в сравнение с това 2CV (грозното пате) е далеч по-красиво. Отворете си очите за истински хубавия и естетичен дизайн. Погледни снимката няма 2 хубаво съвпадащи линий. Ето това е страхотен дизайн:14:45 23.01.2012
24 Шеврон
Коментиран от #25
15:25 23.01.2012
25 Име:
До коментар #24 от "Шеврон":
@24 Разбира се преливане и гънки, но това е прекалено и ужасно, Просто го погледни. Дали имам елементарен усет за дизайн? Мога да ти кажа че усета ми за дизайн е далеч по-добър от твоя. И този ситроен е много, много грозен. По същия начин както и Крис Бенгъл направи грозни БМВ-тата. Предницата и профила са и ужасни, отзад изглежда горе долу добре. Alfa mito, VW Up, scirocco, CRZ, са със далеч по-добър дизайн, а фиат 500 е няколко нива по-красив. Сега това е само концепт и дано оригинала се различава от показаното на тия снимки. Целта на извивките и гънките е да създават форма, а тук формата е нарушена от тях, безсмислено усложнена, безидейно натруфена е.....16:52 23.01.2012
26 hienata
17:03 23.01.2012
27 Самуил Златев
16:45 24.01.2012
28 007
21:09 25.01.2012