24 Февруари, 2018 11:11 13 505 18

Най-новата доработка на Наско Вилнер

  • туниг-
  • vilner-
  • mitsubishi-
  • lancer
Най-новата доработка на Наско Вилнер - 1

Mitsubishi Allroads Ronin by Vilner е първият проект на Атанас Вилнер за 2018-а и е една от най-цялостно преработените коли напускали ателието. Автомобилът впечатлява с количеството и качеството на преработените детайлите. Името Ronin е свързано с традициите на Япония, откъдето произхожда и донора Mitsubishi Lancer.

Най-новата доработка на Наско Вилнер



След доработката интериорът няма абсолютно нищо общо със серийния, в колата не е останал нито един недокоснат квадратен сантиметър. Концепцията на салона е базирана на идеята за традиционност и майсторство, изпълнени с материали в топли тоналности. Същите контрастират с хладното излъчване на метализираните елементи, напомнящи оръжията на самураите.

Най-новата доработка на Наско Вилнер

Основен мотив в салона са релефите при корите на вратите, подлакътника и подглавниците. Наподобяващите дърворезба 3D повърхности всъщност са изработени от топло пресован велур - шарка, която интерпретира текстурата на самурайските брони. За този проект Вилнер избира високотекноллогичната японска амарета пред алкантарата. С нея покрива голяма част от таблото, горната част на облицовките на вратите, колонките, средите на седалките и дори кората под задното стъкло.

Най-новата доработка на Наско Вилнер

Декоративните лайсни в салона са метализирани, а тези на вратите наподобяват острие на катана. Повърхността е специално обработена да имитира вълнообразния хамон на заточване, характерен за азиатското хладно оръжие. Ръчната спирачка също е стилна препратка към катаната. Специално за проекта е създадена и метална брошка, която се поставя на различни места в салона. Подобният на бижу орнамент присъства на скоростния лост, на седалките и дори на стелките.

Най-новата доработка на Наско Вилнер

Особено забележителен е воланът, който е тотално преработен, с ергономичен обръч, висококачествена кожа и амарета, а спиците му са метализирани. Километражът и оборотомерът са изпълнени в стил Ferrari, но с вертикална стартова позиция и синя подсветка. Коланите са сменени с кафяви, а централното огледало е без рамка.

Най-новата доработка на Наско Вилнер

В техническо отношение са нанесени подобрения, превърнали този Lancer Ralliart в още по-ефективна машина. Просветът на колата е увеличен с 20 мм, а боядисаните в цвят Candy Apple джанти са обути с гуми Yokohama Geolandar A/T-S. В комбинация с двойното предаване и мощният 241 к.с. турбомотор, автомобилът е още по-способен. Добавени са и близо 35 килограма шумоизолация, рекордно количество за проект на Vilner.

Най-новата доработка на Наско Вилнер

Благодарение на нея акустичният комфорт на борда е сериозно подобрен: салонът е 2.5 пъти по-тих отпреди. Технически ъпдейт в интериора е и новият 11-инчов дисплей с камера за заден ход. Фаровете на Allroads Ronin са сменени, разполагат с дневни LED елементи, стоповете са изцяло LED, а отпред са добавени диодни прожектори с мощност от по 60 вата и алуминиеви корпуси.

Най-новата доработка на Наско Вилнер

„Офроуд“ веждите са изработени специално за автомобила от нулата. Добавена е и допълнителна антикорозионна защита на пода, задният капак е боядисан в черно, а бойното излъчване на Ronin е подсилено с черен гланц и червено при предната част. Арт рисунката на покрива е изработена по специална технология. Тя е „огледален образ“ на изпълнението на тавана вътре в колата.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гоуст

    54 5 Отговор
    Мога да кажа само едно ЕВАЛА! И в България има можещи, знаещи, талантливи и кадърни хора, макар и под 0,1% от цялото селячество!
  • 2 Скептик

    23 23 Отговор
    Много шарено, много претрупано.
  • 3 Не е добре

    16 21 Отговор
    Първият интериор на Вилнер,който не ми харесва,като за бентли е,не е за бегачка.Външно също е грозно.
  • 4 MAXBLUE

    11 3 Отговор
    Интересен замисъл на интериора и малко в повече е кича на екстериора, да не забравяме че клиентът в много от случаите дава идей които не винаги хармонират с визията на твореца. Ако творението е за азиатския пазар то със сигурност ще се хареса, мое мнение е че ако беше една идея по семпло със сигурност щеше да се хареса на много повече хора.
  • 5 Оня С Коня

    6 8 Отговор
    Съжалявам за разхода Ви , този автомобил във вариант Ролс е направо подигравка , какви са тези допълнителни при това светодиодни фарове !? автомобила е правен за така наречената в България бегачка , и вместо да намалите теглото и сте добавили , както и да е , имах намерение да ,,подобрявам'' един автомобил при Вас а вече се отказах ...
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Гост

    7 1 Отговор
    Браво
  • 8 тръмп

    7 1 Отговор
    И какво им е на лед фаровете?осветяват много повече и изглеждат по-яко,вие си карайте на крушки сякаш сте още в 90-те!
  • 9 Пабло

    0 1 Отговор
    Гумите и джантите какъв размер са?
  • 10 Марадона

    3 4 Отговор
    Този Вилнер защо не покопа малко ? Има дефекта на много българи че се опитват да изглеждат по-швейцарци от швейцарците и то у нас. Смятам че човек който има бизнес у нас трябва да го съобрази с геополитическата и социална обсгановка у нас. Например върхът на простотията е у нас да караш луксозна лимузина или джип, това ГАРАНЦИЯ ЗА МАТЕРИАЛСКА СЪЩНОСТ
  • 11 ретро

    6 0 Отговор
    Харесва ми прецизността на изпълнението,а и някои детайли са доста сложни. Както обаче и преди съм казвал Вилнер винаги са с единия крак в кича, което не ми харесва ! Предполагам, защото в един проект искат да покажат мн. възможности, другия вариант е просто даим е такъв вкуса.
    Интересно би било да знаем цената на един такъв проект ?
    Пожелавам успех обаче, защото са от много малкото на брой фирми в БГ, които се опитват да работят на световно ниво!
  • 12 asd

    2 0 Отговор
    Видях колата преди няколко дни наживо. Не изглежда зле, хваща окото. Може би ако беше в един цвят щеше да е една идея по-добре, но това е лично мнение.
  • 13 xxx

    1 0 Отговор
    Според мен тази кола е много натруфена и на мен лично -не ми харесва.
  • 14 Боляр

    3 2 Отговор
    Кич и безвкусица във всеки детайл.
  • 15 Мерц

    2 2 Отговор
    Много труд има положен в тази кола но защо е багажника на тавана...
  • 16 циганско

    1 1 Отговор
    това е само за корейци, китайци и други подобни наркомани
  • 17 циганско

    1 1 Отговор
    това е само за корейци, китайци и други подобни наркомани
  • 18 Реалист

    0 0 Отговор
    Насе, кажи нещо и за Ванката бе.......