Mitsubishi Allroads Ronin by Vilner е първият проект на Атанас Вилнер за 2018-а и е една от най-цялостно преработените коли напускали ателието. Автомобилът впечатлява с количеството и качеството на преработените детайлите. Името Ronin е свързано с традициите на Япония, откъдето произхожда и донора Mitsubishi Lancer.
След доработката интериорът няма абсолютно нищо общо със серийния, в колата не е останал нито един недокоснат квадратен сантиметър. Концепцията на салона е базирана на идеята за традиционност и майсторство, изпълнени с материали в топли тоналности. Същите контрастират с хладното излъчване на метализираните елементи, напомнящи оръжията на самураите.
Основен мотив в салона са релефите при корите на вратите, подлакътника и подглавниците. Наподобяващите дърворезба 3D повърхности всъщност са изработени от топло пресован велур - шарка, която интерпретира текстурата на самурайските брони. За този проект Вилнер избира високотекноллогичната японска амарета пред алкантарата. С нея покрива голяма част от таблото, горната част на облицовките на вратите, колонките, средите на седалките и дори кората под задното стъкло.
Декоративните лайсни в салона са метализирани, а тези на вратите наподобяват острие на катана. Повърхността е специално обработена да имитира вълнообразния хамон на заточване, характерен за азиатското хладно оръжие. Ръчната спирачка също е стилна препратка към катаната. Специално за проекта е създадена и метална брошка, която се поставя на различни места в салона. Подобният на бижу орнамент присъства на скоростния лост, на седалките и дори на стелките.
Особено забележителен е воланът, който е тотално преработен, с ергономичен обръч, висококачествена кожа и амарета, а спиците му са метализирани. Километражът и оборотомерът са изпълнени в стил Ferrari, но с вертикална стартова позиция и синя подсветка. Коланите са сменени с кафяви, а централното огледало е без рамка.
В техническо отношение са нанесени подобрения, превърнали този Lancer Ralliart в още по-ефективна машина. Просветът на колата е увеличен с 20 мм, а боядисаните в цвят Candy Apple джанти са обути с гуми Yokohama Geolandar A/T-S. В комбинация с двойното предаване и мощният 241 к.с. турбомотор, автомобилът е още по-способен. Добавени са и близо 35 килограма шумоизолация, рекордно количество за проект на Vilner.
Благодарение на нея акустичният комфорт на борда е сериозно подобрен: салонът е 2.5 пъти по-тих отпреди. Технически ъпдейт в интериора е и новият 11-инчов дисплей с камера за заден ход. Фаровете на Allroads Ronin са сменени, разполагат с дневни LED елементи, стоповете са изцяло LED, а отпред са добавени диодни прожектори с мощност от по 60 вата и алуминиеви корпуси.
„Офроуд“ веждите са изработени специално за автомобила от нулата. Добавена е и допълнителна антикорозионна защита на пода, задният капак е боядисан в черно, а бойното излъчване на Ronin е подсилено с черен гланц и червено при предната част. Арт рисунката на покрива е изработена по специална технология. Тя е „огледален образ“ на изпълнението на тавана вътре в колата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гоуст
11:24 24.02.2018
2 Скептик
11:43 24.02.2018
3 Не е добре
11:58 24.02.2018
4 MAXBLUE
13:30 24.02.2018
5 Оня С Коня
13:43 24.02.2018
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Гост
14:39 24.02.2018
8 тръмп
16:01 24.02.2018
9 Пабло
18:33 24.02.2018
10 Марадона
19:20 24.02.2018
11 ретро
Интересно би било да знаем цената на един такъв проект ?
Пожелавам успех обаче, защото са от много малкото на брой фирми в БГ, които се опитват да работят на световно ниво!
21:47 24.02.2018
12 asd
22:37 24.02.2018
13 xxx
09:30 25.02.2018
14 Боляр
09:51 25.02.2018
15 Мерц
11:33 25.02.2018
16 циганско
00:03 26.02.2018
17 циганско
00:03 26.02.2018
18 Реалист
07:43 26.02.2018