През 2018 г. Lamborghini ще продаде 5 000 автомобила и поне 1 000 от тях ще бъдат Urus. Догодина пък тиражът ще достигне 8 000 коли, половината от които ще са SUV-та, прогнозира шефът на италианската марка Стефано Доменикали в интервю за CNBC.
Urus се продава много по-добре от очакваното. Въпреки базовата цена от $200 000 поръчките за всъдеход нахвърлят разчетите на производителя. Повечето купувачи не се скъпят на екстри и плащат средно по $240 000 за всеки автомобил.
"Очаквахме положителен прием от страна на клиентите, но и в тези мащаби", разказва Доменикали. "Реакцията на купувачите е страхотна. 70% от тях до този момент не са притежавали Lamborghini, а броят на дамите е изненадващо висок".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 бгб
18:46 12.03.2018
4 Олигофрения
Коментиран от #11
18:47 12.03.2018
5 гост
18:52 12.03.2018
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Ежко
23:14 12.03.2018
8 МЕХАНИК
ЗНАЕ СЕ ЗАЩО
Коментиран от #15
08:43 13.03.2018
9 Геро
08:45 13.03.2018
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Алфа Ромео
До коментар #4 от "Олигофрения":
Така е прав си, опасни са за околните леки коли, защото се високи и тежки и вече са прекалено много, но какво да се прави идиотска мода. Може само да се надяваме че няма да ни се натресе отгоре някой такъв.08:50 13.03.2018
12 SAMARAN
09:40 13.03.2018
13 Стоян
13:39 13.03.2018
14 Неизвестен
14:15 13.03.2018
15 Зъб
До коментар #8 от "МЕХАНИК":
Като гледам май,много не ги карат. Изглежда често се развалят.😚😁16:30 13.03.2018
16 Алфата
Коментиран от #17, #19, #20
17:10 13.03.2018
17 Алфата
До коментар #16 от "Алфата":
Отговорът ми беше към ном. 11 - Алфа Ромео17:11 13.03.2018
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 гост
До коментар #16 от "Алфата":
Значи това да не обръщаш внимание на дупки няма как да стане освен ако не смениш оригиналните джанти с по малки. Защото, да, високи са, но гумите им са нископрофилни и в крайна сметка опасността да изкривиш джанта си е същата. А и окачването им не е здраво като на джип. Имаше специална серия на Голямата Обиколка посветена точно на малоумието на СУВ дизайна, гледай я.18:21 13.03.2018
20 Алфа Ромео
До коментар #16 от "Алфата":
Колега, за да не обръщаш внимание на дупки борюри и ледени буци би трябвала да караш истински високо проходима кола на цели мостове и отделна носеща рама, или така наречения "джип". СУВ-то не мисля че е толкова кораво, освен че е малко по-високо.19:01 13.03.2018
21 Ганчо Калпазанчо
19:22 13.03.2018