Един от най-култовите модели на Ford ще се сдобие с необичайна версия, става ясно от изказване на вицепрезидента Джим Фарли по време на среща с медиите в Централата на "Синия овал" в Диърборн. Разказвайки за продуктовата стратегия на компанията, Фарли е описал един от бъдещите проекти като "четириврато SUV Mustang".
Кросоувърът ще бъде изцяло електрически и най-вероятно ще получи името Mach 1, използвано за последен път през 2004 г. Не се знае обаче как ще реагират на идеята почитателите на "нормалния" Mustang.
Ford има навика да извършва дръзки експерименти с "кончето" си, които невинаги постигат желания ефект. През 70-те с втората генерация на Mustang американците превърнаха мускулестата машина в анемичен хечбек и репутацията на модела понесе такъв удар, че се възстанови чак в началото на новия век.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Гост
Тоя мъск,не е ли време да се скрие вече. натрупа парички на гърба на балъчетата,що не се върне към професията си продавач на електронни издания,ами се занимава с несвойствени дейности
Коментиран от #3
17:51 24.03.2018
3 Япончик
До коментар #2 от "Гост":
Кво ти е крив Мъск, бърка ти под гърба ли?Бъдещето е в хибридите, електрически коли и плъг ин!
Жалко сте с това двг, времената се менят!
Коментиран от #4, #5
19:40 24.03.2018
4 Венци
До коментар #3 от "Япончик":
Ами живей си в бъдещето тогава, а аз в настоящето, ще си ползвам бензин 420кс. Само като тръгнеш за Адриатическо, ще дойдеш два дена след мен, а аз ще съм карал с 100км/ч.!?Коментиран от #8
21:44 24.03.2018
5 Антиелектрика
До коментар #3 от "Япончик":
Хайде пак едни и същи простотии. Бъдещето е в по-старата технология викаш, май жалкия си ти. Те и самолетите са с ДВГ, ама ти откъде а знаеш?!Коментиран от #6, #12
21:59 24.03.2018
6 Бъдещето
До коментар #5 от "Антиелектрика":
Бъдещето е на новите технологии батерии, защото сегашните не струват. Дали ще е далечно или близко бъдеще, никой не знае.22:19 24.03.2018
7 Kiro
Коментиран от #24
04:44 25.03.2018
8 Япончик
До коментар #4 от "Венци":
Споменал съм и хибриди и плъг ин!Даже ще те подмина!
А 400к.с. ги караш на плаката у вас ли или на компа?
Коментиран от #9
06:33 25.03.2018
9 Зорлем
До коментар #8 от "Япончик":
Тя хибридната технология вече стана на 20 години. Колко още трябва да я чакаме да са стане масова?Коментиран от #10
10:22 25.03.2018
10 Хибрид
До коментар #9 от "Зорлем":
Ще стане масова единствено заради поредната измама с емисиите. Още от сега обявяват разход на гориво 2~3л/100.Батериите са бъдещето и за мощност и за ускоряване и за вредни емисии. Хибридите нямат шанс за нито едно от трите.
Коментиран от #11
12:49 25.03.2018
11 Някой
До коментар #10 от "Хибрид":
Не е измама. Просто е много трудно към този момент да се правят много евтини и економични хибриди. Един Lexus IS300H е по економичен от всеки дизелов или хибриден пасат на света. А да не говорим за Prius.13:59 25.03.2018
12 Ко ?Как
До коментар #5 от "Антиелектрика":
ДВГ ?! При реактивните двигатели няма камера , няма цилиндри. Само условно се водят така , а иначе горивото си изгаря чисто свободно. И са са отделен раздел в двителите. Газотурбинен ! И не е ДВГ !Коментиран от #14
17:02 25.03.2018
13 kavkaz
Коментиран от #25
18:05 25.03.2018
14 Антиелектрика
До коментар #12 от "Ко ?Как":
Айде бе! В реактивните двигатели не само, че има камери, ами са и две - камера за ниско налягане и камера за високо налягане, като се търси ниска степен на двуконтурност между тях.А и кой е казал, че ДВГ трябва да има бутала?
Хората са класифицирали реактивния двигател като ДВГ, ама кой ли да чете?
"Като цяло, повечето реактивни двигатели са двигатели с вътрешно горене" - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD_%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB
Коментиран от #15
18:49 25.03.2018
15 ДВГ
До коментар #14 от "Антиелектрика":
Господин Теоретик Уикипедиов, за реалния свят дори в Уикипедия пише:"Най-често в практиката под „двигател с вътрешно горене“ се разбира „бутален двигател с вътрешно горене“."
Автомобилните двигатели 100% са такива с изключение на някои извращения.
Коментиран от #16
19:14 25.03.2018
16 Антиелектрика
До коментар #15 от "ДВГ":
Най-често като кажеш на някой, че не искаш да те занимава, той разбира, но не и ти, г-н Многоников Фунционално Неграмотников!Реактивния двигател в самолетите ДВГ ли е - ДВГ е!
Повече нямам намерение да се занимавам, а ти си пиши пак 100 поста с брътвежи след мен - то си е диагноза твоята спорозависимост!
Коментиран от #18
19:30 25.03.2018
17 Феврари на вагон
19:41 25.03.2018
18 Япончик
До коментар #16 от "Антиелектрика":
Кви самолети бе, кой ти говори за самолети. Не виждаш ли че ти говоря за коли.21:53 25.03.2018
19 ДВГ
Коментиран от #21
23:15 25.03.2018
20 Ироничен
09:04 26.03.2018
21 Антиелектрика
До коментар #19 от "ДВГ":
Ти за това ли караш дизел, защото си голям еколог?Много сте ми смешни като тръбите как ДВГ умирали, пък карате нафтови печки.
09:25 26.03.2018
22 ДВГ
15:22 26.03.2018
23 незнайко
21:21 26.03.2018
24 незнайко
До коментар #7 от "Kiro":
Сега Ви прочетох поста и мисля, че трябва да се откажете от моблния телефон и да си върнете стационарния !!! Докога ще зареждате тази батерия ???21:33 26.03.2018
25 незнайко
До коментар #13 от "kavkaz":
Защо не споменеш какъв данък и гражданска плащаш ??? Може би имаш кладенец за ПАРИ, или просто на си за този сайт !!! ЗА КОЙ ГРАД ГОВОРИМ ???Коментиран от #26
21:39 26.03.2018
26 kavkaz
До коментар #25 от "незнайко":
не те засяга колко и къде плащам а за къде съм и не съм също не е твоя работа09:35 27.03.2018