Жител на руския град Воронеж направи и разпространи снимки от едно много интересно място, намиращо се в покрайнините на града. Става дума за автомобилно гробище, където гният стотици коли, дело на съветския автопром.
![Мястото, където умират Ладите | ФАКТИ.БГ Мястото, където умират Ладите](http://cdn4.focus.bg/fakti/photos/original/378/mastoto-kadeto-umirat-ladite-2.jpg)
Най-голямата част от колите са от марката Лада, но има и Москвичи, Газели и Волги. Фотографиите бързо станаха популярни в интернет пространството, а предположенията са най-различни.
![Мястото, където умират Ладите | ФАКТИ.БГ Мястото, където умират Ладите](http://cdn4.focus.bg/fakti/photos/original/378/mastoto-kadeto-umirat-ladite-3.jpg)
Видно е, че тези автомобили седят там от доста време. Според запознати, това е част от програма за утилизация на коли, но като цяло витае мнението, че това е мястото, където умират Ладите.
![Мястото, където умират Ладите | ФАКТИ.БГ Мястото, където умират Ладите](http://cdn4.focus.bg/fakti/photos/original/378/mastoto-kadeto-umirat-ladite-4.jpg)
Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Анонимен
Коментиран от #3
11:17 27.03.2018
2 ДДД
циган видимо няма
11:34 27.03.2018
3 Шофьор
До коментар #1 от "Анонимен":
Морга,ама пък чак авто? За да е авто,трябва да има и коли! Хахахха11:44 27.03.2018
4 Вуте
11:57 27.03.2018
5 Kcaniba
13:08 27.03.2018
6 004130
14:37 27.03.2018
7 Наблюдател
14:51 27.03.2018
8 Истината
Коментиран от #18
15:36 27.03.2018
9 Бат Мишо
АМА Лада Е АВТОМОБИЛ НА ГОДИНАТА 1966
в целия СВЯТ
сверете я с разходите на любимите си марки
ЗА СЪЩАТА ГОДИНА и ще видите сви сте клоуни като я плюете
ДА НЕ ГОВОРИМ колко екземпляра са оцелели от тея модели
ЕДНО КЪМ 10000 В ПОЛЗА НА ЛАДА
тръгнали да ми сравняват с модел 1966 любимите си западни коли
АМА ГИ ЗЕМЕТЕ ОТ МОДЕЛИ В СЪЩАТА ГОДИНА
И ЩЕ ПАДНЕТЕ ОТ КОНЯ
кът сравните разходите с Опел капитан - 17 на сто
Пежо 404 , БМВ 2002
ай сравнете ги кът сте ОТВОРЕНГЯССССС
а проходимостта на НИВА и днес има само 2 коли да я бият
И ТО НЕ НАСЯКЪДЕ
и Патрула и Самурая си имат места където Нивата минава а те не
койт не вярва да фане тежкия Пагрул и да кара след мене с нивата
Коментиран от #21, #29
20:13 27.03.2018
10 Бат Мишо
след първатадълбока кал патрула само ще гледа нивата как СИ ОТИВА в далечината
20:15 27.03.2018
11 Бат Мишо
частите са ми ВСИЧКИТЕ 75 лв -основни биелни бутала сигменти семерини и гарнитури
И СЕКИ СЕЛСКИ МАЙСТОР ви прай ремонта на 100 лв труд
за западни бангии 1 бутало 100 лв
ДИФ С ШПЕР -О ДА ИМА ШПЕР ЗА НИВА 200 лв е НОВИЧОК
а за Патрул НОВ ШПЕР 2000
за кефа да се возиш на пропушил и продънен МИЛИОННИК
с който кът минеш КОКОШКИТЕ СПИРАТ ДА СНАСЯТ от пушеци и отрови МА Е ЗАПАДЕН
Коментиран от #14, #15, #22
20:22 27.03.2018
12 ххх
Коментиран от #16, #17, #23
20:30 27.03.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 filo
До коментар #11 от "Бат Мишо":
Верно са хубави нивите и ладите, затова много ги карат по улиците.22:07 27.03.2018
15 Мхм
До коментар #11 от "Бат Мишо":
Само дето с милионника при ПТП имаш шанс да оживееш, а на тебе мисленето ти треа да излезе от 66-та когато колите бяха консерви без подсилки, щото една глава не чини 75 леа, бат ;)22:14 27.03.2018
16 Мимо
До коментар #12 от "ххх":
Напълно те разбирам. Имахме ЛАДА - 1500 С - корекомска, закупена нова през 1983 (когато съм се родил аз). Баща ми ми я даде да ида с нея на море с приятелката ми - 2003 година. Монтана - някаква бензиностанция в околностите на Сливен - 346км. - 25л. бензин точно! Който иска да смята, който иска да вярва. Баща ми я кара до 2012 година - 325 000 км.Коментиран от #30
23:52 27.03.2018
17 стар шофер
До коментар #12 от "ххх":
Абсолютно вярно! Когато днешните коли изкарат по 30 години, ги сравнявайте с Лада.02:26 28.03.2018
18 РЗС
До коментар #8 от "Истината":
По скоро са излизат мъртво родени. Чат-пат, ако решиш да си оправиш механизма на стъклото намираш частите в плик във вратата заедно със шише водка на 15-20 години отлежало докато чакаш тоя гълабарник03:40 29.03.2018
19 кокича
00:46 30.03.2018
20 терца
23:24 18.05.2018
21 Кракра
До коментар #9 от "Бат Мишо":
Да де, ама сега не сме 1966-а, а 2018-а година. Ладата, по-точно Fiat 124 е бил кола на годината преди повече от 50 години. Да не говорим, че с цел по-евтино производство мужиците правят редица "подобрения" по модела, а за качеството даже не искам да говоря. И пак в сравнение с другите соц марки ладата беше много по-добра.18:58 18.09.2018
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Николо
До коментар #12 от "ххх":
Мани ги тия разбирачи и без това тато ги е правил у такава кола след фирмен банкет у некоа горичка на задната седалка баш на такава лада или москвич дефорсе . Сички сме израснали с тех . Линеики латвия автобуси чавдар и тнт. Поколението от 95г. Натам тие неща не е виждало и не знае имаше само канал едно и ефир 2 зима чувала шеината и вънка . Лято където има река там сега с тия телефони и интернети децата са съвсем други .19:25 01.01.2019
24 Potkin
19:32 01.01.2019
25 poshol nahui potkin
19:47 01.01.2019
26 Сеат
18:38 02.01.2019
27 Сеат
18:39 02.01.2019
28 Соцвозпромснабтех
10:20 02.03.2019
29 ВазГазЗаз но за Вас
До коментар #9 от "Бат Мишо":
Можем да сравняваме ладата с Фиат 124 от същата година, но ще вземе да се окаже, че въпреки че требе да е копие, фиата е по-читав.После, защо да не сравняваме ладата с коли след ‘90 година? Ладата още се произвеждаше кажи речи в същия вид, но при положение че ще сравняваме колите а не фаровете им, то можем да си го позволим.
И... сравнението с Пежо 404 е много... наивно:) Возил ли си се.
Ладата беше най-доброто, което тогава можеше (и му се позволяваше) да си купи човек в България. Стига разбира се да доживее да си я вземе. Срок на доставка - над 10 години. Ако нямаш с какво да я сравниш, беше супер. Повечето семейства едно време дори нямаха коли. Тези които можеха да сравняват и имаха избор не караха Лади. Даже не караха и Волги. Пред блока имахме Ситроен, два фиата 1500 и Пежо 404. Бяха на хора, работили в посолство зад граница, един французин и на бензинджия, чиято жена работеше в кореком. Останалата част от “парка” беше жигулки, камара москвета и зазове сапунерки. И такива имаше тогава още. Руснаците далеч още не бяха “измислили” Москвич осмак.... истинска революция в автомобилостроенето...
10:49 02.03.2019
30 Спиро
До коментар #16 от "Мимо":
Добре, кола на 29 години и 325 Ткм.Шапка ти свалям.
Моята е на 11 години, вече е на 342 Ткм, и е в цветущо здраве. Купена е 2008 от магазина, така че километрите са без съмнение. За последно е била на сервиз преди 3 години за смяна съединител. Разбира се редовна смяна на консумативите.
ВАГ мобил, ще кажете че е кенеф, но нямам нищо против при тези разходи за поддръжка и гориво, удоволствие при пътуване, вътрешно пространство... нямам забележки.
Лада?? Още се продават такива. Веста, Калина... Оптима. Защо не си купувате, не мога да ви разбера.
11:17 02.03.2019