31 Март, 2018 09:00 10 576 21

Двуврати BMW-та за дрифт на цена от 5 бона

  • bmw-
  • дрифт-
  • mobile.bg
Двуврати BMW-та за дрифт на цена от 5 бона - 1

Запалените любители и професионалисти на дългите и мазни дрифтове знаят за какво става въпрос. На всички останали препоръчваме шестцилиндрово, бензиново BMW от трета серия, по възможност с купе каросерия.

Във всичките си издания, сигнатурата 323 обещава повече мощност и тунинг потенциал, особено за М52 двигателя.Двуврати BMW-та за дрифт на цена от 5 бона

Към това добавяме перфектен BMW баланс между комфорт и спортно усещане, както и пословичната немска надеждност.

Хубавото е, че вторичният пазар е пълен с тях и лесно може да се намери отличен екземпляр. За около 5000 лева можете да откриете такъв, като у нас има и по-скъпи, и по-евтини. Вижте ги ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 GGGG

    34 1 Отговор
    и Всичките са на по 160 000км

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Relax

    17 1 Отговор

    До коментар #1 от "GGGG":

    Минимум !!!!
  • 3 Random

    5 9 Отговор

    До коментар #1 от "GGGG":

    Що не?
    Пък и защо обвинявате другите за това че сте балъци и си купувате кошници?
  • 4 Не мерси

    20 20 Отговор
    Като им знам прословутите проблеми с валвтроници, скорости, електроника и харчене на масло, за тия боклуци и 2000 лв е много.

    Коментиран от #7

  • 5 Петър

    13 7 Отговор
    160 000 км са мечта. Те са на по двойно повече. Двайсет годишни таратайки за 5000 . В чужбина ги дават за скраб
  • 6 добре

    13 3 Отговор
    И аз да взимах по 3.000 евро заплата щях да е дам за скрап ама тука не е чужбина
  • 7 Европеецът

    22 17 Отговор

    До коментар #4 от "Не мерси":

    Нищо вярно от казаното! По всяка вероятност никога не си се качвал на подобно. За справка поинтересувай се тук там и ше разбереш че специално скоростите ги монтират на много тунинг проекти от различни марки точно защото НЯМАТ ЧУПЕНЕ! Масло не пипат. А електрониката.... да понякога горят крушките на задните мигачи ;)
  • 8 До 7

    17 16 Отговор
    До 7

    ХАХА ШЕГАДЖИЯ.

    Пиши в гугъл
    - e46 разход на масло
    е46 валвтроник проблеми
    е46 проблеми скорости
    е46 проблеми електроника

    Приятна четене
    http://bmwpower-bg.net/forums

    Коментиран от #9, #15

  • 9 Европеецът

    9 0 Отговор

    До коментар #8 от "До 7":

    https://www.youtube.com/watch?v=dAhXMvqXHDs
    Момчето на 7:20 си казва как са точно нещата!
  • 10 Христо

    7 1 Отговор
    Бе имам приятели с бмв-та та и аз си взех, но дизелово. Тея с бензиновите винаги купуват моторното масло с +2-3литра та да доливат, единия и гъчеше и над 3 литра за 10000км. Моя дизелак не харчи масло, но пък не мога да каже, че е здрава кола и че няма ядове с електрониката.

    Другото което е автора се е напънал да напише нещо смислено... Обаче май не се е сетил или не знае, че тея котури дето ги предлага с тея отворени дифове стават за дрифт колкото голф 2...
  • 11 Смуки

    12 4 Отговор
    Не знам тоя лъв по долу за какви валвтроници дрънка като м52 и м54 са с вануси. Моито е 2,8 и върви чудесно и нямам никви ядове с мотор и кутия!

    Коментиран от #12, #14

  • 12 Golf R

    5 5 Отговор

    До коментар #11 от "Смуки":

    Сериозно ли? Колко да върви и колко па да немаш ядове?
  • 13 Японеца

    11 1 Отговор
    пословичната немска надеждност.
    Митове и легенди от БГ гаражни некадърници, слухови майстори и махленски въздухари!
    БМВ е за богати хора!
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 ASDDSA

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "До 7":

    Хайде сега в четирите реда замени e46 със която и да било марка и модел кола и ще получиш същия резултат.

    Като искаш здраво и скучно се насочи към япония. Баба ми това кара и е доволна.
  • 16 Фен на БМВ

    12 4 Отговор
    За 11 години в които карам Е46 320и, съм сменил термостат, водна помпа,казанче за антифриз в тази последователност. За окачването не говоря, там е друга тема с нашите прекрасни пътища. Масло не харчи грам, електрониката си работи. Двигателя мърка като котка до печка на дърва, зимно време. Ходих да сменям гуми и едни момчета се бъзикаха- Това да не е електрическо бмв, защото не се чуваше двигателя да работи. Та дори и да съм извънземен с 1 такова бмв на света, тея дето ръсите глупости си нямате и понятие от коли. 3 литра масло му харчела, алоуууу ми то 6 събира е. Той го сменя не долива.
  • 17 Пропов

    8 5 Отговор
    БРАТЯ БЪЛГАРИ
    Ми то гроздиту киселу...
    Като имате такава кола, тогава говорете. Аз имам от 5 години и майстора ми вече не ми е приятел, щото се виждаме рядко. Преди с Опелчетата се киснех при него. Тия с Вагените пък седят пред магазина и чакат промоция че частите скъпички. Тойтките не ги коментирам въобще при колите. Вижте цените - те говорят. БМВ, Мерц, Субару струват доста над другите таратайки същата година. Тук в Германия втора ръка БМВ са най скъпите коли. И купуват хората, щото са тъпи сигурно.

    Коментиран от #21

  • 18 Монго

    10 1 Отговор
    Според мен едно от най красивите БМВ-та. А и да добавя, не карам тази марка.
  • 19 Ivan

    5 1 Отговор
    BMW E46 с мотор М52 е много добър и здрав автомобил. Харчат масло фейсовите с мотор М54.
    Но аз лично предпочитам Е39.
    За дизеловите нямам впечатления, но казват че М57 е много здрав мотор.

    Коментиран от #20

  • 20 John Doe

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Ivan":

    Аз пък ще изкажа мнение по въпроса, като собственик именно на 323ci . Колата е наистина доста здрава! Точно споменатият в статията мотор (m52tu), няма жажда за масло. Аз моето го карам с 0w40, и до смяната му не ми се налага да доливам и капка. Я разбирачите които ми приказват, че харчело, да си признаят какъв курник карат, с какво масло и колко доливат. Скоростите са страшно здрави. Голям недостатък е липсата на шпер диференциал. Аз проблема със шпера съм си го решил - автомобила е със шпер 3.07 (е36 касета в кожуха на е46), на 40% и е перфектна за изпълнения с вратите напред, мощността е напълно достатъчна, проблема е слабата ръчна. И най-големият проблем е слабия заден мост - къса се купето - поправим е обаче
  • 21 Нещо лъжеш

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "Пропов":

    От коментара ти разбирам,че живееш в Германия.Сега по същество-на майстор в Германия едва ли ходиш защото е много скъпо.Щом там караш Е46 най вероятно си като една общност тук която предпочита Е36.Гроздето може и да е кисело-не знам,предпочитам вратни пържоли.