29 Април, 2018 12:02, обновена 29 Април, 2018 12:45 53 698 63

Идеалното Peugeot за дълги пътувания

  • peugeot-
  • traveler-
  • тест

Тест на Peugeot Traveler 1.6 BlueHDi S&S115 Business

Идеалното Peugeot за дълги пътувания - 1

Многофункционалните возила на френските лъвчета от доста време насам са се превърнали в класика в жанра. Минивановете, "баничарките" и по-големите бусове са предпочитани превозни средства както за работа (в товарните си версии), така и за пътешествия. Пътническите варианти на големите бусове пък са идеални за весели компании и дълги пътувания. Най-новото предложение на французите в този сегмент се нарича Traveler. Това е бус, който наследява всичко най-добро от Expert, но в същото време добавя още комфорт функционалност и не на последно място икономичност. Автомобилът, който имахме възможността да изпробваме беше Traveler 1.6 BlueHDi S&S115 Business - пътнически вариант с 8+1 места, оборудван с 1,6-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател и с шестстепенна механична скоростна кутия.

Екстериор

Идеалното Peugeot за дълги пътувания


Що се отнася до външен вид, то предната част на Traveler е нещото, което го отличава от останалите предложения в този сегмент. Предницата е модерна и фирмено разпознаваема. Черната 3D решетка и ефектните диодни светлини във формата на бумеранг са добре съчетани с хромираните детайли и новите по-тънки фарове. Иначе бусът е с познатата ни за подобен род возила вагонообразна каросерия, с плъзгаща се задна врата. Traveler се предлага в три варианта с три различни дължини на каросерията. И трите се характеризират с къси надвеси и голяма остъклена част (силно тонирана назад). Най-късата, която виждате на снимките, изглежда най-хармонично и компактно, като в същото време спокойно превозва девет души плюс багаж.

Интериор

Идеалното Peugeot за дълги пътувания


Товарното пространство на късата версия обаче е по-малко и трудно събира багажите на деветимата пътници, особено ако става дума за по-дълги пътувания. Седалките са удобни и се регулират във всички посоки, като последният ред може да се движи напред с цел увеличаване на обема на багажника. Мястото за краката на пасажерите на третия ред кресла обаче силно намалява, в случай, че ви трябва повече товарно пространство. Благодарение на плъзгащата се врата пътниците отзад се качват и слизат доста комфортно. Отпред, до мястото на водача има една сдвоена седалка, но тя е малко тесничка за двама. Иначе креслото на водача е удобно, позицията е висока, а видимостта - отлична. Уредите са компилация от аналогови циферблати и електронни монохромни дисплеи, семпли са, но в същото време силно информативни. С други думи Traveler не предлага лукс, а само много комфорт.

Двигател

Идеалното Peugeot за дълги пътувания


Автомобилът, който ни беше предоставен за тест беше оборудван с 1.6-литров четирицилиндров дизелов двигател, работещ съвместно с шестстепенна механична скоростна кутия. Мощността от 115 конски сили, макар да изглежда малка за този бус, се оказа напълно достатъчна. Липсата й се усеща единствено при доускорение по наклон. За сметка на това обаче Traveler е изключително икономичен. Средният разход в извънградски условия е под седем литра на сто километра, а големия резервоар (69 литра) е достатъчен за изминаване на почти 1000-километрови дистанции без дозареждане.

Ходови характеристики

Идеалното Peugeot за дълги пътувания


Що се отнася до управлението, то е изключително леко и свикне ли човек с по-големите габарити на Traveler, е неразличимо от това на лек автомобил. Единственият проблем е свързан с по-лекия волан, който се усеща при скорост над 140 км/ч. А ако има и странични пориви на вятъра, то бусът става нестабилен и е необходимо скоростта да бъде намалена. Окачването е отлично балансирано, може да се определи като твърдо, но в никакъв случай - дискомфортно. Въпреки височината на буса, общият център на тежестта е максимално снижен и кренът в завоите е много малък. Иначе казано управлението, разходът на гориво и динамика му са като на стандартен лек автомобил, а възможността за превоз на пътници и багаж е колкото на две стандартни леки коли.

Цена

Идеалното Peugeot за дълги пътувания


Базовата цена на Peugeot Traveller 1.6 BlueHDi S&S115 Business във версия Standard започва от 51 795 лева, като в зависимост от допълнителното оборудване може да достигне до 65 000. За тези пари обаче получавате отлично превозно средство, както за бизнес пътувания, така и за весели компании, които харесват дългите пътувания. Икономичността също е от голямо значение, а тя е отлична при новия Traveler. Вносителят на марката у нас предлага подобни бусове и под наем, така, че ако не ви е необходим деветместен автомобил целогодишно, то можете да го взимате само за ваканциите си.

Идеалното Peugeot за дълги пътувания


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Андрей Николов

    44 94 Отговор
    Отвратителен дизел! Това е възможно най-калпавият мотор на Пежо! 1.6!

    Коментиран от #8, #48, #57

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 МаКаТа

    43 18 Отговор
    Наистина изглежда супер за цялото крю :)
  • 4 Даймлер Бенц

    51 64 Отговор
    Ега ти сандъкя!
  • 5 Антон

    154 55 Отговор
    Бусче от което се очаква да вози 9 човека с малко багаж и пуснат климатик лятото е с 4 цилиндъра , 1.6 и 115 к.с..
    Това може да бъде измислено само от инжинер-джендър

    Коментиран от #17

  • 6 Караиванов

    56 39 Отговор
    Перфектно автомобилче. А този мотор - 1000 км с един резервоар, съвсем не е за пренебрегване. Харчи по-малко от лека кола

    Коментиран от #10, #40

  • 7 Христо Петров

    54 20 Отговор
    Супер е пежото, а и предвид парите си е много по-добър вариант в сравнение с аналозите на фолсваген и мерцедес.
  • 8 Дани

    56 17 Отговор

    До коментар #1 от "Андрей Николов":

    Явно никога не си карал такъв мотор, щом говориш така.

    Коментиран от #15

  • 9 larsen

    39 27 Отговор
    Супел машина,който не е карал ван на пежо изобщо да не се обажда.Мачкам

    Коментиран от #11

  • 10 Хехе

    76 26 Отговор

    До коментар #6 от "Караиванов":

    Качете се 9 човека с багаж, охлаждайте си купето, движете се по магистралата с 140 и ако минеш повече 600 км. трябва да викаш ура.
  • 11 larsen

    26 14 Отговор

    До коментар #9 от "larsen":

    Карам Пежо 608 вече 10 год. Перфектен на дълги пътувания ,никакви проблеми по двигател и ходова част,супер кожен салон...абе постарали са се франсетата...среден разход 6.5 /100 км. за цяла година...110 к.с. ,нопри умно каране не се мъчи и при по дълги изкачвания...дано този модел да е по-добър,но това двигателче не знам как ще се държи ако се натовари ,махх...,май 2.2 HDI ЩЕ Е ПО-ДОБРЕ...

    Коментиран от #13, #53

  • 12 Jack Bauer

    60 21 Отговор
    Дизайна е много добър, вътрешното пространство е добре разпределено и като гледам е доста комфортно. При цена между 55-60000 лв. си е направо супер. А на който му е малък 1.6hdi да си вземе 2.0hdi и да не пише глупости, това е пътнически ван, а не спортно купе за избиване на комплекси по пътищата.

    Коментиран от #29

  • 13 падналия ангел

    16 9 Отговор

    До коментар #11 от "larsen":

    608? Такава цифровизация на Пежо за европейския пазар няма.

    Коментиран от #26, #37

  • 14 прости

    18 6 Отговор
    ми то като сипваш нафта от туби как искаш да е хубав мотора... не се заблуждавайте

    Коментиран от #16

  • 15 Андрей Николов

    9 12 Отговор

    До коментар #8 от "Дани":

    Напротив дете мое, карал съм такъв на Форд Фокус 75 000км или две години 109 коня, и в момента карам друг фокус, само че под наем и е 90 коня. Има доста писано в нета, можеш да питаш чичо си Гугъл но си мисля, че не вдяваш от английски и грам. Айде и умната лапе :)

    Коментиран от #32

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Алфа Ромео

    33 13 Отговор

    До коментар #5 от "Антон":

    Мъка ша е моторчето с пътници багаж и клима, а тези седалки без странична опора, тотални пейки...
  • 18 Roku

    12 25 Отговор
    Смрад до безобразие!!!!!!!!!!!!
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 антрашпиц

    13 8 Отговор
    За мен лично харчи много на извънградско.Явно ако има двулитров дизел ще е по добре.
  • 21 Андрей Николов

    34 29 Отговор
    Ами ще ви го кажа простичко и ясно лапета: Който разбира не си купува такива коли! :)
  • 22 ВАГ

    34 11 Отговор
    Двулитровия мотор 140коне е мноо по-добър от този.
    Дизела от Лукойл е по-некачествен и от този в Зимбабве и Намибия ,но ...руска му работа ,нормално.

    п.п. все пак модерните дизели са направени да работят с истински дизел .За България(руката губерния) ГНП.

    Коментиран от #54

  • 23 Радек от Боктор

    33 7 Отговор

    До коментар #19 от "Иван":

    Когато 3.0 направи разход под 6.5 то тогава АУДИ ще разцепи света......но това никога няма, а и не е възможно да се случи. За този двигател разхода е около 8.0 и то ако е изправен! Що се отнася до лъвчето, то този двигател е най еластичният и икономичният, който имат. Аз лично съм свалял разхода до 3,5, но при нормално каране спазвайки ограниченията. Накрая повечето от нас избират кола или според парите или според чепа си, колкото по-малък, толкова по-голяма кола.

    Коментиран от #31

  • 24 пръф

    34 12 Отговор
    До коментарите за мотора, вземете се осъзнайте тези които само плюете, първия мотор 1.6 наистина беше зле, след 2009-та излиза нов мотор, ако не ви е ясно се образовайте, който няма нищо общо с първия!А доколкото до Френския дизел е един от най-добрите дизели.

    Коментиран от #25

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Гад

    14 2 Отговор

    До коментар #13 от "падналия ангел":

    806 кара, то е ясно че няма как да кара от 10г. 608
  • 27 антрашпиц

    11 9 Отговор
    Кво да се образовам бе?Разход на дълго около 7 литра.Че то аз с мойто дци правя 5 литра на 100 извънградско.Явно тоя двигател не е подходящ за този автомобил.
  • 28 PACO

    17 18 Отговор
    ....подкрепям Андрей от първия пост....това е всичко друго ,но не и за дълги разстояния.....освен това 1.6 дизел турбо.....най скапания мотор за дълги разстояния,това ако искара 100к км пробег ще е много добре,имаме една служебна и е на 21 000 км ,вече дрънка като варел,а по Тракия до Вакарел трябва доста зор ,за да подържа 140 км./ч.......
  • 29 Байк

    13 5 Отговор

    До коментар #12 от "Jack Bauer":

    Jack Bauer +1! Много точен коментар! Остави ги какво говорят, само който не е карал HDI може да тръгне да блещи глупости. Както и това, че на разположение има и други двигатели, но кой да мисли?! А и колегата от коментар 23 (Радек от Боктор) правилно отбелязва, че двигателят е достатъчно еластичен и може да понесе по-голямо натоварване, без това сериозно да се отрази в тягата. Казвам го от личен опит.
  • 30 пежо

    14 21 Отговор
    френски курник!
  • 31 Отец Прецакии

    17 15 Отговор

    До коментар #23 от "Радек от Боктор":

    3,5 разход бил правил,буу ха,ха...!! Това на червен светофар ли,на цилиндър ли или на маслото?!
  • 32 Дани

    11 5 Отговор

    До коментар #15 от "Андрей Николов":

    Лапето има навъртяни толкова километри с 1.6 109 коня, колкото косми по главата на всички китайци няма. Но аз карам пежо, а не форд, така че дори и двигателя да го водят един и същ, разлина има, просто е съвместна разработка. Купи си пежо другия път, не форд.
  • 33 vasik atanasova

    5 29 Отговор
    боклук

    Коментиран от #41

  • 34 Минаващ от тук

    6 5 Отговор
    Да върви, да върви, колко да върви с този мотор на това купе? Това си е ван за служебни цели. Да попълним всички места и да видим колко ще върви. А с тези "комфортни" скамейки, нека не се мерим чак пък за дълги пътувания. Това е ван за оттук до там. Имам известен опит с подобна машина, само че наистина върви, понеже мотора не е смешен. Но си е камионче.
  • 35 Геор

    11 10 Отговор
    Отвратителен интериор. Седалките са от пейки в южния парк. Направо противни
  • 36 Хаха

    13 3 Отговор
    На колегата 3.5 л. на 100 явно колата не харчи а му връща
  • 37 Larsen

    8 2 Отговор

    До коментар #13 от "падналия ангел":

    Ех,то да не сбърка човек...за 806 става въпрос...,който обича пежо се сеща,сори...

    Коментиран от #47, #50

  • 38 884

    0 3 Отговор
    НАПИШЕТЕ ЦЕНИ НА РИФТЕР-А НА ПЕЖО.................
  • 39 C4 1.6 bluehdi Grand Piccaso exclusive+

    8 1 Отговор
    Карам Гранд Пикасо 1.6 120 автомат и да ви кажа си е доста пъргав и на на 150км си подържа много добре за 8 мотор.Извън гръцко около 5-6 зависи как си го натоварил.Имал сам два мои работни магарета Берлинго с 1.6 мотор и никакви проблеми карам ги до 300мили и ги сменям.
  • 40 АСДДСА

    6 2 Отговор

    До коментар #6 от "Караиванов":

    Няма как да харчи по-малко от лека кола. Има по-голям резервоар.
    Леката кола е със същия двигател и е доста по лека.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Гост":

    ✌️✌️✌️✌️✌️✌️
  • 43 Riko

    9 0 Отговор
    Статията е обективна, не са спестени минуси, но като цяло, от написаното става ясно, че буса е идеален за парите си. Според мен написаното е самата истина.
  • 44 Още едно лапе

    3 4 Отговор
    Този двигател батковци, е доста по-различен от 110 коньовия който плюете.
    Не бих казал, че е по-приятен за каране, Икономичен е като се кара нормално, на магистрала със 130км. под 7.5…8 трудно пада-
    това на Партнер с 92 коня.
  • 45 Наблюдател

    11 1 Отговор
    Карам Ситроен с hdi 110 h, вече 12г. Никакъв проблем. Разход под 5/100. Да обяснявам ли, че на Пежо са същите?
  • 46 Бачо

    6 2 Отговор
    С тези пейки.........едва ли е идеалното за дълго пътуване.
  • 47 падналия ангел

    5 1 Отговор

    До коментар #37 от "Larsen":

    806 с кожен салон? Да не става въпрос за 607? И последно?
  • 48 jtjk

    11 0 Отговор

    До коментар #1 от "Андрей Николов":

    Ти си супер незапознат с този двигател. Не се излагай с тъпите си твърдения. Прочети малко, ограмоти са и виж, колко други автомобилни фирми дори японски използват този двигател на Пежо. Да не мислиш, че японците ще предпочетат този двигател на Пежо, защото не е добър? Ти за глупаци ли ги мислиш? Не се изказвай неподготвен, че ставаш смешен.
  • 49 Стария

    8 2 Отговор
    Шофьор съм от 45г. карал съм различни коли. Всички съвременни двигатели, ходова част и електроники са стандартезирани и кооперирани, т.е няма коли, които да издържат повече от 350000км.
    Така, че по нашите разбити пътища се кара отпадъка на западна Европа по на 15-20г. Така че, колкото една кола е по-нова и добре подължана в нормална държава, тя е по-хубава, останалото е гъзария и простотия.
  • 50 Монго

    8 0 Отговор

    До коментар #37 от "Larsen":

    Аз обичам Пежо ама хич не се сещам какво кара колегата! Пише десет годишна кола, ти уточняваш модел 806, ма те се произвеждат последно 2000 год. 608 няма такова нещо в Европата...
  • 51 Варненски

    4 1 Отговор
    Здравейте колеги, относно разхода 7/100 ми се струва много за такъв двигател. Карам 5-та серия автомат с 3 литров дизел и моя разход е 7/100 при средна скорост 100км/ч. Може би му идва тежко за да харчи толкова. Отдавна не карам Пежо, но днес в Марсилия видях една антика 304 или по-старо на един сфетофар. А помня и в Египет доста ги караха. Изгнили калници, но вървят. По принцип правят много добри двигатели. Друг е въпросът с ремонтите :)
  • 52 Коце

    5 3 Отговор
    Имаме служебен Експерт 2007г 1.6 hdi товарен.
    След смяна на турбото на 180000км, изкара още 300000 без други ремонти по двигателя. Но маслата ги сменяме не на 20000км, а на 10-15000км. И в момента все още двигателя работи много прилично. Ако новия пътнически модел 2018 е с окачването на товарния от 2007, тогава 50-60000лв са безумие. Твърдата возия и скъпите части са най-големия недостатък!
  • 53 Пижо

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "larsen":

    608 не знам да имат 806 имат със сигурност
  • 54 един от всички

    3 3 Отговор

    До коментар #22 от "ВАГ":

    Грешиш -първо,Лукойл само се води за руска,но е със сложно международно произхождение,собственост на разни (еврейски) фирми и групировки. Второ,за българския пазар си ползват гориво от България,а не внасят от Русия...

    Коментиран от #61

  • 55 щурутия

    2 3 Отговор
    комфортен леген
  • 56 Бай Благой

    10 4 Отговор
    Като външен дизайн - много добре.
    Вътре тези седалки като ги гледам и направо изтръпвам...представям си какви нарове са.
    За 1,6 турбо дизел...не знам....10 човека по 75-80 кила + багажа - отиде на 1 тон отгоре...като включиш и климатика и считайте че това повече от 100км/ч по равен път няма да може да вдигне..
    А този разход под 7 вероятно е направен с празен бус....
    Няма лошо, който го устройва да си го купува, само да няма големи очаквания!
  • 57 Ввв

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Андрей Николов":

    Малии верно ли,щом казваш,вярваме ти,ама на куково лято!Ако си карал някой необслужван батал,виж това е друго!Но глупости да бръщолевиш не става!
  • 58 Язе

    2 0 Отговор
    Никой не споменава,че с подходящо настроени скорости може да се пътува спокойно.Вярно,че няма да е бегачка но ще си върви нормално.
  • 59 1.6HDI turbo

    2 0 Отговор
    Абе как ги карате тия коли по 10 години само с една турбинка? Те точно на тоя модел си е консуматив. Я изкара 200 хил.км, я не.

    Иначе е икономичен, спор няма. Извънградско в 307-ца спокойно си се вмества в 5 на 100.
  • 60 Мистър Пинк

    0 4 Отговор
    Само ще помоля всички "разумно карали", да стоят в дясната лента! Повтарям ДЯСНАТА ЛЕНТА!!!
    А по темата, кой си купува кола с двигател под 2000 кубика?!
    Колата се кара винаги на макс, разход колкото толкова.
  • 61 ВАГ

    0 2 Отговор

    До коментар #54 от "един от всички":

    Баш не греша, ти да си видял руснак милиардер да не е евреин ?!! .. и да, сложни международни са ,защото руските олигарси евреи си прекарват фирмите през не знам какви си острови и атоли.
    А нефта за Лукойл идва само от Русия .Има вече големи български фирми за превозвачи които си внасят дизел от Румъния ,защото имат много разходи за ремонти от скапаната руска лукойлска нафта.
  • 62 Истината

    2 3 Отговор
    Това е поредното срамно творение на френската автоиндустрия. покарайте малко немска кола итогава коментирайте. Всичко около тази Брънтия е пари на вятъра

    Коментиран от #63

  • 63 Бухахахахахха

    2 1 Отговор

    До коментар #62 от "Истината":

    Кажи ми немска кола до 65 000лв нова,най-високо оборудвана и съм съгласен.Ауди А1,БМВ 1,VW Polo.Цени и по-високи.Приятно пътуване.Ами то с тия може ли да се пътува?До 100-150км най-много и задължително да те чака чекръкчия,да ти намести кокалите.