Last news in Fakti

4 Май, 2018 15:05 5 889 49

KIA настъпи Tesla с нов електрически кросоувър

  • kia-
  • niro-
  • ev
KIA настъпи Tesla с нов електрически кросоувър - 1

Южнокорейската марка представи електрически кросоувър, точната цена на който все още не се съобщава, но по предварителна информация ще е доста по-евтин от Tesla Model X. Предполагаемата цена е от порядъка на $30 000.

KIA настъпи Tesla с нов електрически кросоувър

Електромобилът е и доста по-малък по размери от кросоувъра на Tesla, но има амбициите да се превърне в масово превозно средство. Наименованието му е Niro EV и се предлага в две версии. Топ вариантът е с мощност 204 конски сили, а автономния пробег - малко под 400 километра.

KIA настъпи Tesla с нов електрически кросоувър

Базовият вариант е с доста по-скромни възможности. Мощността му е 135 коня, а с едно зареждане може да изминава 240 километра. Електрическият кросоувър на Kia разполага с адаптивен круиз контрол, система за предупреждение от евентуален сблъсък и много други.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 селянин

    21 3 Отговор
    Kia,ще избие рибата,ако го пуснат масово на пазара..те отдавна са фактор в автомобилостроенето..само тази решетка отдолу,да отиде в средата..ще се набива в очите.
  • 2 Гост

    26 1 Отговор
    Нямаше да е лошо да споменете че Ниро се продава от година като хибрид и като плъг ин хибрид. И отзивите са добри. Цената също
  • 3 Ghost

    19 1 Отговор
    Приличен автомобил с идеална цена като за електромобил. Ако такива електромобили се продаваха и преди пет години, днес електромобилите нямаше да са със само един процент пазарен дял!
  • 4 KOREA

    9 3 Отговор
    KIA и Hyundai ме кефят все повече и повече и започвам да забравям за другите, за сега съм залепнал за hyundai tucson или kia sportage след 2016
  • 5 гост

    12 1 Отговор
    Цената я има и тя е 32х.евро за базово ниво и 35х.евро за батерията с 380км пробег. Но това не е джип с 4х4 задвижване, а повдигнат и малък хечбек, който се продава за 13-15х.евро. Голф-е например има същите характеристики и е под 28х.евро. По нищо не може да се мери с Модел Х, по-скоро с идващия модел У, който няма да е с по-злаби характеристики от модел 3 или казано друго яче ще има батерия за поне 360км и мощност от няколко стотин коня, а не 136кс. Та мерилото не е правилно, инак колата е добра като замисъл. Пробвах стандартната версия с бензинов двигател и за малка кола изглежда добра и на добра цена.

    Коментиран от #8

  • 6 Бащицата Махно

    10 1 Отговор
    Не , не може даже да се доближи до Tesla Model X .
    Но и самото сравнение не е коректно Tesla Model X е SUV , Niro е кросоувър . Има и голяма разлика в размерите, също и в цената .
  • 7 Да да

    7 0 Отговор
    Симпатичен е! Чакаме само по-добри батерии!
  • 8 гост

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Еми така ще е ! При липса на собствено производство на батерии и нуждата да не засенчи прекалено петролния модел , това ще предлага !! Тук според мен се търси основно Китай , където имат да изпълняват квота от догодина , а в големите градове , където са най-големите пазари вече се регистрират само електромобили , така че показателите не са решаващи !! Естествено след 2020 ще е съвсем друго !
  • 9 сойкаПРИСМЕХУЛКА

    8 3 Отговор
    Ако аз си купя такава КИА, първата ми работа е да пребоядисам бялата пластмасата, имитираща решетка в черна. Някак неестествено седи. Пръснеш го със спрея от железарията за 5лв. и е бонбон.

    Коментиран от #10

  • 10 Решетки

    6 4 Отговор

    До коментар #9 от "сойкаПРИСМЕХУЛКА":

    Свиквай! След 10 години, решетките ще стоят неестествено, просто защото автомобилите няма да имат решетки. Все едно да сложиш на електромобил ауспух!

    Коментиран от #11

  • 11 Зорлем

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "Решетки":

    Охлаждането на батериите без радиатор ли ще го правим?
  • 12 Решетки

    1 0 Отговор
    Батериите работят с над 95% КПД дори в най-тежкия си режим, а при 20% натоварване или иначе казано 0,2С, КПД е около 99%.

    За движение със 100 километра в час, един автомобил се нуждае от 20 киловата мощност, независимо от вида на двигателя. ДВГ отделя 14 киловата от тази енергия във вид на топлина, а батерията само 200 вата. Голяма част от електромобилите включително последния модел Nissan Leaf въобще нямат охлаждане на батериите!

    По-весело става при движение с 200 километра в час. Там вече необходимата мощност е около 80 kW от които радиаторът на ДВГ отделя Около 60 кв топлина, а батерията 2,4 киловата. По-голяма част от топлината се отделя от двигателя и електрониката, но и там става въпрос десетина киловата при голямо натоварване.

    Няма абсолютно никакъв смисъл, да се разваля аеродинамиката заради някакво си пасивно охлаждане на радиатора. Много по-ефективно е при нужда вентилатора да го обдухва принудително.

    Коментиран от #13

  • 13 Зорлем

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "Решетки":

    А, Електрике, не знам. Разбери се с батко ти Мъск за чий им е антифриза, помпата и радиатора на S-ката.

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Решетки

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Зорлем":

    Някой някъде да е споменал, че Тесла няма радиатор, или четеш само първите изречения на постовете? Я пак:

    "Няма абсолютно никакъв смисъл, да се разваля аеродинамиката заради някакво си пасивно охлаждане на радиатора. Много по-ефективно е при нужда вентилатора да го обдухва принудително."

    Както виждаш, описал съм ти и перката и радиатора, НЯМА РЕШЕТКА! Помпа и антифриз са по подразбиране щом има радиатор.

    Коментиран от #16

  • 15 Решетки

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Зорлем":

    Забравих да спомена, че си има и радиаторче за парно, като всеки нормален автомобил!
  • 16 Зорлем

    0 2 Отговор

    До коментар #14 от "Решетки":

    Чета аз, чета, не ме мисли. И тъй като много обичате да ни пращате да четем по форумите на собствениците на Тесла, и аз отидох. И като отидох, видях, че там пише, че радиатора на антифриза въобще няма вентилаторна перка, а само се обдухва при движение:

    https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/tesla-thermal-management-system-explanation.88055/

    Допълнителното забавление идва от факта, че според схемата на този естонец, се налага да охлаждат не само батерията, ами и мотора, и редуктора, че и инвертора, т.е. не е лошо да попрегледаш тези твои спретнати сметки за средната консумация на енергия и отделена топлина.

    Коментиран от #17

  • 17 Решетки

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Зорлем":

    Благодаря за линка. Ще го разгледам при свободно време. Не знам какво пише, но ти изгледай този клип.

    https://youtu.be/D18gsJgYfd4

    Най-голямото натоварване за батерията е ... при бързо зареждане! Точно в този случай няма как да се обдухва при движение.


    Освен това ... не четеш!

    "Публикувано във факти.бг: По-голяма част от топлината се отделя от двигателя и електрониката, но и там става въпрос десетина киловата при голямо натоварване.

    Няма абсолютно никакъв смисъл, да се разваля аеродинамиката заради някакво си пасивно охлаждане на радиатора. Много по-ефективно е при нужда вентилатора да го обдухва принудително."

    Тази топлина се използва за подгряване на батерията и купето през зимата с помощта на радиаторчето за парно, за което стана въпрос в пост 15. Топлинния мениджмънт е много гъвкав! Дори има електрически нагревател, който освен батерията, може да направи температурата в купето буквално като в сауна при минусови температури, дори когато автомобила не е в движение. Подгряването може да стане и чрез мобилно приложение от къщи, докато автомобила все още е на зарядното, за да не губиш от пробега.

    Коментиран от #18, #20

  • 18 Да да

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Решетки":

    Абе човека Зорлем се мъчи да измисли нещо,ама му е трудно! То тва Тесла кола ли е! Миксер ли е! Пасатор! Или пък дърводелско сечиво :ДДД . Те зимата умират от студ(нищо че в Норвегия ги карат яко) ,лятото се потят от жега(може да е прав,в африка няма много) но иначе знае че Мъск е пред фалит и ел.колите са вредни колкото три с ДВГ! Антиелектрика на форума в Давос,обясни на присъстващите че електромобилите причиняват повече вреди от мръсните дизели на Вагените и ги сравни със замърсяването от Краз,щото видите ли,тока идвал от ТЕЦ с брикети,а ВЕИ енегрията била много скъпа,заради транспорта от Слънцето до земята и създаването на вятър от изчезващи вече комунисти !!! Това на форума в Давос,както вече писах!!!

    Коментиран от #19

  • 19 Зорлем

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "Да да":

    Ако си приключил с палячовщините, нещо за модела на Киа, или за радиаторните решетки на електроавтомобилите имаш ли да кажеш?
  • 20 Зорлем

    0 3 Отговор

    До коментар #17 от "Решетки":

    В случая ти не четеш. Изобщо не ме вълнува кога и къде Теслата, или останалите електрички, генерират топлина и как биха се справили с отделянето ѝ на теория. Повтарям - на ТЕОРИЯ! Факт е, че въпросната топлина явно я има в достатъчно количество, поради което на ПРАКТИКА се налага да имат конвенционално охлаждане, вкл. и радиатори. "Спорът" тръгна от там, че според теб няма нужда от решетки за обдухване на въпросните радиатори.

    Е, като намериш време да погледнеш схемата, нарисувана от някакъв собственик на модел S, ще видиш, че "основният" радиатор на неговата кола не само, че се обдухва през радиаторна решетка, а дори няма вентилатори за него, т.е. тотално противоречие на твоята теория. Дали въпросният естонец, създал схемата, е някакъв хахо, или са му продали калпава Тесла, или всичките са такива оставям на теб да установиш.

    Така да се каже, аз взех информация източник, горещо препоръчван от фенчетата на Мъск, за еталона за електроавтомобил (обявен за такъв от самия теб!), и крайният извод е, че електричките очевидно имат и най-вероятно ще се наложи да продължат да имат радиаторни решетки. С други думи, твоята прогноза какво и как щяло да бъде след 10 години положението с "естествеността" на радиаторните решетки при електроавтомобилите е, да речем... неправдоподобна, за да не я нарека нещо нецензурно.
  • 21 Решетки

    2 0 Отговор
    Само ти говориш на теория. Покажи на практика една Тесла с решетки? Въобще погледна ли клипа къде се намират радиаторите? Какво им пречи да се обдухват от въздушната струя при движение? Просто са по малки по размери и не е нужно цялата предница да е в решетка.

    Освен това съм гледал десетки клипове, когато при натоварване се включват вентилаторите за охлаждане на батерията и двигателите. Това не са теоретични драсканици на някакъв естонец, а практика. Дори на теория как би станало охлаждането при зареждане без вентилатор, при положение че кабелите на зарядното не са с течно охлаждане? Или просто си спориш заради самия спор?

    ПП Зарежи колите, дори камиона на Тесла няма решетка, а там натоварването е огромно и съответно нуждата от охлаждане.

    Коментиран от #22

  • 22 Зорлем

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "Решетки":

    Пак казвам - въпросите ги задавай на тези, които проектират или карат Тесли и други електрички. За нашата буря в чаша вода тук е важно да се знае дали имат решетки, през които да обдухват радиаторите? Имат. Това противоречи ли твоята прогноза и виждания? Противоречи. Какво повече има да "доказваме"?

    Сега, това, че ги слагат ниско долу и евентуално са по-малки си е някакво тяхно решение (според мен грешно, но това си е лично мое мнение), но определено ги има и определено се виждат и съвсем определено са част от "дизайна" на предницата, което беше и болката на "сойкаПРИСМЕХУЛКА".

    Коментиран от #23

  • 23 Решетки

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Зорлем":

    И аз съм тръгнал да споря с човек, който не прави разлика между решетка и броня!

    Отворите за които говориш са въздухозаборници в БРОНЯТА и нямат нищо общо с РЕШЕТКАТА.
    Прочети внимателно поста на Сойка пресмехулка и разгледай картинката на КИА с БЯЛАТА ПЛАСТМАСА ИМИТИРАЩА РЕШЕТКА, която иска да пребоядиса. После обърни внимание на черните въздухозаборници в бронята три на брой.

    Решетката на един автомобил обикновено се намира НАД бронята, а не под нея!

    Коментиран от #24

  • 24 Инженер

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Решетки":

    Не си прав но много умело си служиш с думите!!!
    1.Има ли радиатор с антифриз, ИМА.
    2.Има ли решетка която служи за отвеждане на въздух до радиатора, има.
    Тоест има радиаторна(и) решетка(и), вече е въпрос на инженерно решение дали ще е отделен елемент дали ще е в бронята а може и да е на тавана на колата.
    Дори и при ДВГ има примерно Лексус, на който решетката е огромна и влиза в бронята а на малките коли като Клио, 206 решетка като отделен елемент почти няма!!!!
    Искам друго да спомена много умело като се говори за КПД и разсеяна топлина се сравнява ДВГ с асин. двигател а не две ДВИГАТЕЛНИ СИСТЕМИ.
    Когато говорим за ел. двигателна система трябва да включим и КПД на батерията!!!!!
    Това включва:
    1.Загряване на батерията което е осезаемо при високо натоварване.
    2.Самоизпразване на батерията което е особенно осезаемо при студено време.

    Коментиран от #25

  • 25 Решетки

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Инженер":

    На всички въпроси вече е отговорено по няколко пъти, господин инженер, не знам какво целите с поста си?

    1 Никой не отрича наличието на антифриз и радиатори, дори отбелязах, че при електромобилите много повече компоненти изискват активно охлаждане.
    2. Решетки предвидени за охлаждане НЯМА. Използват се ОТВОРИТЕ в бронята, които са създадени с цел повишаване на динамиката и съществуват при почти всеки един автомобил, дори и когато зад тях няма радиатори. Погледнете своя автомобил и ще ги видите.
    Размерът на радиаторът и съответно необходимостта от допълнителна решетка пред него зависи от мощността която трябва да се отдели във вид на топлина. При електромобилите и маломощните автомобили количеството е малко и са необходими съвсем малки радиатори.

    КПД на батерията е много по-високо от това на електродвигателя. Като инженер би трябвало да го знаете. Следователно двигателят отделя повече топлина от батерията.

    Другото което трябваше да знаете, е закона за запазване на енергията. Понятие самоизпразване при батериите няма, има го при човеците. Няма как енергията в батерията да изчезне при студено време. Тя си е там и е достатъчно батерията да се загрее за да се освободи. При Тесла течността преминаваща през батерията има и тази грижа и може да се загрява с електрически реотан, или да бъде охлаждана от климатичната система при бързо зареждане или голямо натоварване.

    Коментиран от #26, #27

  • 26 Решетки

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Решетки":

    Изтървал съм АЕРО

    Използват се ОТВОРИТЕ в бронята, които са създадени с цел повишаване на АЕРОдинамиката и съществуват при почти всеки един автомобил.
  • 27 Инженер

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Решетки":

    1.Аеро отвори за повишаване на динамиката :)) Това да не е спортен автомобил да има отвори въздуха да го притиска към земята смешно е. Вземи прочети за какво служи решетката, не е за охлаждане ако искаш я махни все тая. Служи за предпазване да не се набута радиаторът с боклуци. Я да видим на Тесла къде са радиаторите и къде са решетките ааааааааааааа изненада съвпадат :)).
    2.Аз не ти казвам кое колко отделя а че трябва да се сумират и да се даде краиният резултат на системата.
    3. Най-големият тъпизъм че нямало САМОРАЗРЯД, ама верно ли това а за утечка да си чувал че и знае законите на физиката ще се попикая от смях.

    Коментиран от #28

  • 28 Решетки

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Инженер":

    Ти си толкова инженер колкото аз съм трамвай!

    Инженерите употребяват термини, защото това е точна наука. Ти не стига че използваш жаргони, ами и ги употребяваш неправилно!

    Къде са решетките къде е въздухозаборника на бронята?

    Къде е саморазряд, къде е самоизпразване? Да не говорим, че и двете нямат нищо общо с намаления капацитет при отрицателни температури, който се възстановява при загряване на батерията, което няма как да се случи със саморазредена батерия.
    "Служи за предпазване да не се набута радиаторът с боклуци. Я да видим на Тесла къде са радиаторите и къде са решетките ааааааааааааа изненада съвпадат :))."


    Хайде Изгледай отново клипът в коментар 17. Бутафорната решетка се намира над бронята, А там радиатори няма! Има един радиатор с височина 20 см под средата на бронята и два по големи радиатора с вентилатори от двете страни на бронята. Отворите пред вентилаторите НЯМАТ РЕШЕТКИ, които да ги предпазват от боклуци както твърдиш! Дори и да имаха, това не е централната решетка на автомобила, за която става въпрос в коментарите!

    Пак те питам каква е целта на постовете ти? Да докажеш, че автомобилите имат по 5 решетки на предницата?

    Коментиран от #29

  • 29 Инженер

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Решетки":

    Ти си толкова образован колкото и прасе в кочина :)
    1.Въздухозаборник за какво :)) Да насочи въздуха към въздушният филтър на Електричката ли:)) Пълно безхаберие.
    Бутафорната решетка слабо ме интересува, ако искаш си сложи бутафорен член на челото щото си нямаш друг. Важното е че радиаторните решетки се намират точно там където са радиаторите, ако не вярваш погледни конструкцията на Тесла. ДВГ също има със бутафорни решетки.
    2.Радвам се че си призна че си необразован и че разбра какво е саморазряд :)) Другият път ще има още уроци, стига за днес да не прегрееш .
  • 30 Решетки

    0 0 Отговор
    Окей, за пишман инженера:

    1.Решетка е равно на въздухозаборник.

    2.На предницата на всеки автомобил има Поне по 4 решетки.

    3.Решетките служат за събиране на въздух за въздушния филтър. И четирите или колкото са там.

    4.Зад всяка бутафорна решетка задължително има радиатор, включително на Тесла!


    Аз не съм съгласен с нито едно от тези твърдения но... щом инженер така твърди...
    Хайде твоята да е сега доволен ли си?

    Като гледам какви инженери има, как да не ме е страх да отида на доктор!

    Ако трябва да се перефразирам мненията от коментар 10.
    "Свиквай! След 10 години, решетките ще стоят неестествено, просто защото автомобилите няма да имат решетки. Все едно да сложиш на електромобил ауспух! ... Предвид занижените нужди от охлаждане, въздухозаборниците в бронята са достатъчни и решетките са НЕНУЖНИ! "

    Коментиран от #31

  • 31 Инженер

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Решетки":

    За съжеление ти не си инженер нито имаш собствен автомобил а само детска играчка затова и не разбираш елементарни неща.Ще ти го напиша като за първолаче:
    Решетка се слага защото има отвор а отвор има защото имаш нужда от въздух.
    Погледни Порше 911 или Ламборджини авентадор и после една Тесла С и ще разбереш какво ти казвам а после ще се почувстваш супер тъпо че вместо да прочетеш някоя книжка си лъскал бастуна.
    Бутафорните неща са за джендъри като теб, истинските коли нямат такива неща.

    Коментиран от #32

  • 32 Зорлем

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "Инженер":

    Човекът е споменавал, че се занимава с "високи технологии" (каквото и да означава това!) и чете "спецификации" (познай къде - в интернет, разбира се!), така че наистина може и да не знае какво е "радиаторна решетка" и с какво се яде. Все пак чак толкова подробни спецификации никой не публикува!
  • 33 Решетки

    1 0 Отговор
    Публикуват разбира се!

    Tesla казва „довиждане” на радиаторната решетка като дизайнерски елемент. Докато Model S имаше ясно ограничена зона в черен цвят отпред, новият Моdel 3 е гол. ...
    Дизайнът на най-новата Tesla е много атрактивен: с къси надвеси на каросерията, ЛИПСА НА РЕШЕТКА ОТПРЕД и линия а ла купе Model 3 изглежда много приятно

    https://autobild.bg/ето-я-новата-tesla-model-3/

    То тия от Аутобилд какво ли разбират от автомобили в сравнение с нашите гении тук?

    Да видим какво пише любимия ни сайт за автомобили:

    Феновете на автомобилите вече са виждали електрическата Tesla Model S, която след направеният и рестайлинг бе лишена от радиаторна решетка. Такава в действителност не и е необходима, а и трябваше новата версия да съответства на дизайна на новите попълнения в моделната гама Model 3 и Model X. И докато тези коли започват да се харесват от все повече хора, ни стана интересно как биха изглеждали останалите съвременни автомобили без радиаторни решетки

    https://m.fakti.bg/technozone/191020-8-koli-izglejdashti-glupavo-bez-radiatorna-reshetka

    Коментари? Хайде сега обяснете как цял свят с изключение на вас двамата са джендъри(дори не знаеш как се превежда това) и не знаем какво е радиаторна решетка! Ех, ако можех да повярвам, че не сте един човек! НЕ ИСКАМ да повярвам, че има повече от един!

    Коментиран от #34, #35

  • 34 Инженер

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Решетки":

    Незнам незнам аз ли не виждам ти ли си необразован престани да се излагаш вече!!!
    Говориш за някакви бутафории за някакви дизаинерски естетични елементи а не за технически такива. Правиш ли разлика межди ДИЗАИНЕРСКА и РАДИАТОРНА решетка???????????
    За последен път ти обеснявам.
    Всяко нещо което има радиатор с вентилатор има нужда от въздух да го обдухва. На този отвор се слага решетка за да не влизат боклуци и твърди частици които да повредят финният радиатор. Решетката за радиатора се нарича радиаторна.
    Ако погледнеш тесла 3 ще я видиш инсталирана в бронята. На Тесла С не е само по средата но е и в двете страни където също има радиатори. В рестаилинга на Тесла С е махната БУТАФОРНАТА РЕШЕТКА която беше ДИЗАЙНЕРСКО решение и не е радиаторна а ДИЗАЙНЕРСКА РЕШЕТКА!!!!!!
    В Порше 911 къде е радиаторната решетка???
    В Авантадора къде е ???
    Във Фиат 500 къде е???

    Хайде сега отивай да се гримираш и да си сложиш макеаж и жартиери на решетки.
  • 35 Инженер

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Решетки":

    Дизайн Дизайн Дизайн Дизайн сега разбра ли колко си смешен джендъре само да си ускубеш веждите и да си лакираш ноктите мислиш а не да осмишлиш нещата.:)))))
    Крайн на решетката като дизайнерски елемент вече има само такава като технически такъв а именно да предпази отвора за въздуха за радиатора :)))))))

    Коментиран от #37

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Решетки

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Инженер":

    Един прост въпрос и да приключваме спора!

    Колко радиатори решетки има предницата на Киата от статията? Аз виждам една единствена бутафорна, намираща се над бронята (дизайнерска я нречи), а ти?

    Допълнително има три въздухозаборници в бронята според мен, от които става охлаждането. Давайте поредния бисер господа (електро) инженери?

    Коментиран от #39

  • 38 Решетки

    0 0 Отговор
    Да поправя, че се заяждате за буквичките, като няма за какво!

    Колко радиаторНи решетки има предницата на Киата от статията?
  • 39 Инженер

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Решетки":

    За съжеление ти не просто си необразован но не знаеш и Български език. Как може да кажеш решетка на нещо което няма отвори изобщо, ясно е че това е дизайнерски елемент за такива като тебе дет се радват на шарениите. Същото е и с Тсла С преди да сменят предницата имаше един черен елемент(не решетка) което беше дизайнерско а не инженерно решение.
    За съжеление ти мислиш само за гримове и лакове а не и за техническото решение.
    Когато преброиш колко са решетките на Порше 911 а после и на Фиат 500 ще разбереш колко са и на тази Киа. Не е важен броят щото могат да ги направят и 1000 важна е площа която обхващат за което си има инженери да го изчислят. За дизаинерските решения си има меки китки като тебе дето да им се радват мен не ме вълнуват.

    Коментиран от #40

  • 40 Решетки

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "Инженер":

    Хайде бе не можеш ли да броиш до толкова?

    Колко радиаторни решетки има предницата на КИАТА?

    Колко радиаторни решетки има предницата на КИАТА?
    Колко радиаторни решетки има предницата на КИАТА?
    Колко радиаторни решетки има предницата на КИАТА?


    Не трябва да вложиш никаква мисъл, просто броене. 2 3 4 5 6 7 или 8? Колко?

    Два бъбрека на едно BMW колко радиаторни решетки са? Кажи за да се посмеем за последно че започна да ми омръзва безсмисленото ти дърдорене!

    Този Арнолд Шварценегер и той голям джендър ще дойде с тези негови електрички! Доста си го закъсал, ако Единственият ти признак на мъжественост се автомобила който караш или харесваш! Но тя и женствеността с която ще се намерите ще е подобна кифла с тунинг като колата ти! Лошо няма, само не ни налагай стереотипите си за мъжественост и женственост!

    Коментиран от #42

  • 41 Зорлем

    0 0 Отговор
    Като ти чета коментар 37 разбирам, че за теб "радиаторна решетка" е само и единствено това, което се намира над предната броня. Всичко останало са въздухоборници.

    Въздухоборници с мрежи и ребра в тах, но все пак само въздухоборнци, а не "радиаторни решетки"? Че и радиатори има зад тях, но, не, въздухоборници са. И после обвиняваш Инеженерът, че бил незнам-си-какъв и не разбирал? Интересно...

    P.S. Верно станахме за смях на кокошките!
  • 42 Инженер

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Решетки":

    Проблемът ти е че ако ти присадят ЧЛЕН на челото ще кажеш че е моден аксесоар, просто членът трябва да е в гащите нали???
    Е да ама не, колко радиатори решетки има Ф1 болид??
    AAAAAA по твоята логика няма нито ЕДНА???????
    Изненадааааааа радиаторите могат да бъдат не само по средата отпред, но задължително пред тях има отвори и решетка на тях за да ги предпази. Ако искаш ги оформи като сърчица, ако искаш като твоят вибратор от шкафчето ти, ако искаш ги раздели, направи ги като един елемент, важното е площта от която се изчислява при каква скорост колко обем въздух ще постъпи в тях.
    Хайде сега бягай да си играеш с модният аксесоар на челото си:)))

    Коментиран от #44

  • 43 Решетки

    0 0 Отговор
    Много правилно си ме разбрал! Точно това имам предвид. Технически погледнато, радиаторната решетка също е въздухозаборник, но този с въздухозаборник си има конкретно име (термин) .
    Grille types
    Per mounting location on the car body:

    Radiator grille (front engine vehicle);
    Roof or trunk grilles (rear engine vehicles);
    Bumper skirt grilles (front and rear);
    Fender grilles (brake ventilation duct covers);
    Hood scoop grille (to allow intercooler air flow)

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Grille_(car)

    Очевидно всички автомобилни специалисти, използват правилните термини в статиите за които ви дадох линк, а вие очевидно не сте съгласни с тях.
    Сега разбирам защо ви е толкова трудно да разберете принципа на електромобилите и предимствата им. Вие спорите дори и за неща с традиция и спорите за самия спор.
    Още веднъж сипете коментар попитах каква е целта на спора?

    И теб да попитам колко радиаторни решетки има на предницата на един автомобил? Колко радиаторни решетки има на предницата на автомобила в статията? Някой ще благоволи ли да ми отговори на този въпрос с една проста цифра?

    Аз твърдя че всеки автомобил има по една или николко радиаторни решетки. Съгласни ли сте или не? Ако не, отговорете колко има, според вас?

    Коментиран от #45

  • 44 Ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Инженер":

    Ще вземе да излезе вярно, че всеки говори най-много за това, за което си мечтае! А си мечтае за това което няма! Само членове са ти в акъла! И то член на челото, за да може да си го лапаш сам, че няма кой друг/друга дори gender да ти го лапа! Не е нужно да занимаваш останалите с твоята сексуална незадоволеност. Остави този интернет и излез малко навън в реалността, че си зациклил!

    Дори джандарите които все са ти в акъла са по задоволени и не идват тук да си споделят мъката! Хайде сега Остави дупките по радиатора и отиди да се погрижиш за своята!

    Коментиран от #46

  • 45 Инженер

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Решетки":

    Смешен си вече чак се забавлявам с теб:)))
    Радиаторната решетка е там където е радиатора какво не може да разбереш?????
    Решетка пред отвор за въздуха за радиатора обаче не било радиатора решетка щото не било точно на мястото където ПРЕДПОЛАГАШ че трябва да бъде :)))
    Да беше прочел статията поне ама явно и английски не разбираш, пише ПОВЕЧЕТО коли понеже ДИЗАЙНА е такъв на колите :))))))Отново по твоята тема:)))
    Именно поради това ти няма никога да разбереш за електричките щото ти си свикнал всичко да е като по шаблон:)))).
    Утре като видиш две камери отстрани ще кажеш че са огледала понеже на огледалата там им е мястото :)))))))
  • 46 Инженер

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Ха ха":

    Браво гост чак толкова не беше падал да напишеш коментар само защото комплексите ти те изяждат отвътре:))
    Има ли някаква информация в този коментар освен че си умствено недоразвит като плазмодии????
  • 47 Решетки

    0 0 Отговор
    Аз така и не разбрах, радиаторни решетки има Киата?

    Аз ви отговорих преди десетина поста и ви зададох въпроса десетина пъти?

    Коментиран от #48

  • 48 Инженер

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Решетки":

    Аз така и не разбрах колко радиаторни решетки има:
    Порше 911
    Ламборджини Авантадор
    Фиат 500
    Опел тигра
    Болид от Ф1
    Като нямаш работа брой ги.
    На човек който не разбира че решетка е нещо с отвори и че щом е радиаторна е пред радиатора няма какво да му обяснявам повече.
    Няма да взема да разглобявам всяка кола да видя къде са радиаторите, кое е решетка кое е дизинерски елемент за такива като теб.
  • 49 Решетки

    0 0 Отговор
    Добре. Един много по-прост въпрос.

    Първо малко уточняващи подробности за да не ти е трудно и да имаш всичката необходима информация.

    Тесла модел 3 има два радиатора, под бронята има продълговат отвор с решетка, а точно зад него е единият радиатор. Пред другият радиатор няма отвор.

    И сега въпросът.

    КОЛКО РАДИАТОРНИ РЕШЕТКИ ИМА ТЕСЛА МОДЕЛ 3?


    Нуждаеш ли се от още подробности за да отговориш поне на този въпрос?