Last news in Fakti

8 Май, 2018 15:16 16 377 55

Воланът на Hyundai Santa Fe може да остане в ръцете ви

  • hyundai-
  • santa fe-
  • проблем-
  • волан-
  • сервиз-
  • отзоваване
Воланът на Hyundai Santa Fe може да остане в ръцете ви - 1

За щастие на европейците, проблемът е установен само на щатските версии на Hyundai Santa Fe. По информация на The Associated Press зад Океана отзовават над 44 000 автомобила от модела Santa Fe заради доста притеснителен заводски дефект. Става дума за проблем с волана.

Воланът на Hyundai Santa Fe може да остане в ръцете ви

По-конкретно кормилото на дефектните Santa Fe-та не е добре прикрепено към кормилната колонка и има опасност да се отдели от нея, при това в движение. От концерна отстраняват проблема напълно безплатно, а всички потърпевши са уведомени.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 вес

    54 21 Отговор
    А стига бе, нали Хюндай-Киа правиха най-качествените коли ))))) То такова чудо и на дачиите не може да се случи

    Коментиран от #7, #8

  • 2 кризисен ПР

    36 1 Отговор
    Това е елитна скъпа опция, но потребителите не са я възприели и връщат стандартното закрепване ;)
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 vasik atanasova

    17 50 Отговор
    гледаш някакъв чичка си взел ново хюндайче и се прави на състезател
    смях смях до небесата
    карайте пичове само ауди бмв и мерц
    другото е скрап

    Коментиран от #9

  • 5 гфхгфд

    34 4 Отговор
    Някой счетоводител е решил, да икономиса стотина хиляди доларес от болтове и сега сервиза ще трябва да направи няколко десетки милиона разход, за да се отстрани проблема.
    Иначе КИА и Хюндай са страхотни автомобили, но никой не е застрахован от грешки.

    Коментиран от #14

  • 6 123

    9 6 Отговор
    Е те такава чудо не е било. Направо биха всичко. Флагмана на марката.
  • 7 интересно

    17 3 Отговор

    До коментар #1 от "вес":

    7 години гаранция за да даваш значи има за какво. Това, че някакъв проблем в конкретен проблем е установен веднага е нормално.
  • 8 Марио

    16 5 Отговор

    До коментар #1 от "вес":

    Наистина са качествени хюндай,особено моторните им.Просто се случват дефекти.А някой двугш немски и други японски и тн като имаха проблем със спирачките и в dpf филтъра какво стана.Да не би да са некачествени.Но всеки си има мнение и в смятам да убеждавам никого в нищо.Все пак всеки си харчи собствените пари или поне завижда като повечето тук.

    Коментиран от #11

  • 9 Марио

    14 12 Отговор

    До коментар #4 от "vasik atanasova":

    Само дето варела q7 в може с настигне това santa fe особено в старт.А ти пък въобще защо коментираш като не си карал хюндай.Според мен хюндай трябва вече да се възприема като премиум марка.Новото santa fe е 100 хиляди лева.И се конкурира с другите и като качество и като вървеж.По дизайн ти бие

    Коментиран от #10, #12, #52

  • 10 Марио

    7 11 Отговор

    До коментар #9 от "Марио":

    Да си поправя грешките,извинявам се.
    Само дето варела q7 не може с настигне сантафето особено на старт.Това исках да кажа.

    Коментиран от #15

  • 11 487

    8 6 Отговор

    До коментар #8 от "Марио":

    Тези, които завиждат на гордите собственици на Хюндай, вероятно идват от Етиопия или централен Судан )))))

    Коментиран от #17

  • 12 Антон

    9 5 Отговор

    До коментар #9 от "Марио":

    Хаха, хюндай премиум марка. Хаха, всъщност ако искаш си мисли че е извънземна марка.
    А кю-то знаеше ли че се надбегвате или човека просто си го караше.
    Колите са ми доста мощни и някой път просто си карам, а чувам от другата лента някой как е залепил педала до пода да ме изпреварва и успява. И сигурно човека се кефи и после пише по форумите. Ама не се замисля че аз не съм настъпил до край.
    Та и ти така. Санта фе, няма как да дръпне изправно и читаво кю. Най-слабия им мотор е по-мощен от топ изпълнението на хюндая. Ако греша ме поправи.

    Коментиран от #16

  • 13 Алфа Ромео

    2 0 Отговор
    Уау, все по-абсурдни дефекти проявяват новите коли, и то от марки от които не очакваш....
  • 14 Спиро

    7 0 Отговор

    До коментар #5 от "гфхгфд":

    Най-съвършени са българските автомобили.
    Досега никога не им се е случвало да ги привикат в сервизите за акция:))
  • 15 Спиро

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Марио":

    Ясно е че от Хюндай имат големи амбиции, но за момента все още отстъпват на "премиум" марките. Несъмнено бързо наваксват и се учат, но има още да чиракуват докато станат майстори.
    След като основният ти коз да печелиш пазарен дял е многогодишната гаранция (в което, като потребител, не виждам нищо лошо), то ясно е, че търсиш някак да те забележат, което не можеш да направиш (все още) с качество.
    ....лично мнение.
  • 16 Марио

    1 4 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    Ама q7 и около 2.7+това мойто момче
    Това показва колко разбираш от коли и колко си карал и кю и санта фе.

    Коментиран от #18, #19, #20

  • 17 Марио

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "487":

    Еми то санта фе е 100 хиляди лева пък вие ако искате не им задигнати в тия.Тук в България всички со се втурачили в една марка определена и други няма.В друга шанс в дават.Нищо,че не могат и в 10 хиляди коли в си купят.😂😂
  • 18 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #16 от "Марио":

    Ако ще Q7 да е 20 тона - факт е, че на старта е по-бърз от Санта Фе.
    Всеки си купува кола според нуждите и Санта Фе много ми харесва напоследък, но фактите са си факти - Q7 е класи за сега на корееца и по динамика и по комфорт и по проходимост!
  • 19 Антон

    6 1 Отговор

    До коментар #16 от "Марио":

    Какво е това около 2.7+ на кю-то, не мога фс те разбера.
    Да прав си, нито санта фе нито ауди съм имал или карал. И никога не съм го твърдял.
    Качвал съм се на изложение, в санта фе, на цена около 100 хил.лв. -лъскава пластмаса, кожа, наподобяващи на ладовата кожа, миришеше на лепило в салона. Никакво усещане че си в кола за 100 хил.лв.
  • 20 Антон

    8 3 Отговор

    До коментар #16 от "Марио":

    Сега погледнах сайта на вносителя на тези хюндай,
    Един дизел 2.2 с 200 коня, и некав спрел бензин 2.4 с 170 коня. И това викаш било премиум марка а?Автоматик- 6 степенен. Премиум марките слагат по 8-9-10 степенни автоматици вече, с по два съединителя.
    Пък гледам пак според официалните им данни, дизела лепи стотака за почти 10 сек, бензина и той така. Това е не само премиум, ама си е истинска премиум бегачка и то не каква да е , а хюндай.
    Между другото хюндай по-стари от 6-7 години няма по улиците, защото всички са брак вече.
    Докато виж, дърти аудита на по 20-30 год, още си се движат....

    Коментиран от #21, #23, #37

  • 21 Пишман милионер

    2 1 Отговор

    До коментар #20 от "Антон":

    Не е баш така.
    Има V6 290 кончета която ускорява прилично.
    Кореиците не се изхвърлят, залагат на практичност и надежност. Форсираните мотори са за такива като тебе с милионите.

    Коментиран от #22

  • 22 Антон

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "Пишман милионер":

    Аз пиша какви са двигателите им според сайта на вносителя в страната. Какво продават в Корея или на американския пазар нямам идея.
    Мен съм милионер а реалист.
    Няма как да дам 100 Хил.лв. за Хюндай или кия,70 Хил. Лв. за Шкода или 43 Хил.за Дачия.
    Това са евтини бюджетни марки и толкова.

    Коментиран от #25, #26

  • 23 Бухахахахахха

    9 1 Отговор

    До коментар #20 от "Антон":

    Премиум марките слагат по 8-9-10 степенни автоматици вече, с по два съединителя.

    Че слагат е вярно.Обаче,че и доста се чупят е вярно.Това за дъртите аудита по пътя ми е любимо.Пушещи кошници но премиум.Масовката едвам смогва да ги ремонтира но понеже е дал една шапка пари да е премиум ще го кара.Пари за друга няма.

    Коментиран от #27

  • 24 Луй Дьо Финес

    1 1 Отговор
    Някой в Хюндай много е харесал "Полицаят от Сен Тропе".
  • 25 Антон 1

    5 1 Отговор

    До коментар #22 от "Антон":

    Абе Супърба -Лаурен енд Клемен , 4х4 , автомат , комби с още някоя екстра , въобще не е лоша кола ! Сега имат 20%отстъпка и още 20!ДДС , ако може са вземеш ,а ?
    Като назовата цена за гореспоменатата комбинация е 64 хил . , мисля !
    Посмятай и виж дали е по-добре от втора ръка , БМВ 5 , Е клас или А6 .
    Те за тази цена в тази конфигурация ще им оставя още година удължена гаранция и ще са на половина от заложения ресурс !
    А Шкода 150000 км и 5 години ,а?

    Коментиран от #29

  • 26 Пишман милионер

    8 0 Отговор

    До коментар #22 от "Антон":

    И от кога България е мерило?
    От кога СУВ се свързва със супер спорт?
    Да вярно че хюндай не може да се сравнява със лукса на Германците обаче и цената им е по добра и са по-здрави.
    За всеки влак си има пътници ще се изненадаш като разбереш, че въпреки лъскавината по телевизията света не е чак толкова богат колкото си мислиш и дори за средният Европеец Q7 е скъпо.

    Коментиран от #47

  • 27 Антон

    5 0 Отговор

    До коментар #23 от "Бухахахахахха":

    Дърто ауди 80 /яйце/ не бих казал че е премиум, или някоя от първите шестици също.
    Обаче хюндай на такива години вече не се движат!
    Ти си отговори защо
  • 28 123

    5 2 Отговор
    Да се сравнява Санта Фе със Ауди, е меко казано несериозно. Не че корееца е лош, ама чак да е по от Аудито, аре мерси.
    Корееца бил здрав, не знам си кво, 7 години гаранция, бля бля! Че даже не са и 7 години, ама като да си спамиме. Кия е със 7. Виж на дизаин са готини. Ама после. Били здрави. Е, и? Колко пък да са по здрави? Как няма един да ги е карал от нови и да сподели. Как няма един да каже нещо реално, с какво корееца е по добър и струва цели 100 000? Все си мисля, че изкарано Ауди от салона ще издържи колкото корееца. Просто за 5 години не виждам какво ще му се счупи. Но понеже все сравняваме втората употреба, то по дефолт корееца е здрав, а Ауди е кенеф! Пълни глупости! Щото като идем на изложението и седнем и в двата, всички знаеме в кой цъкаме с език. И когато човек има пари, вече му е все тая дали вноската по лизинга е 1200 или 1600 лева. Те тука корифеите, ще изкарат и И30 за 53 000 че е по добър от Голфа! Аха, вие кога за последно сте карали нов Голф? А Ауди?
  • 29 Антон

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Антон 1":

    Може и да си прав, шкодите никога не са ми били интересни. Бях купил един служебен румстер, той за 120 хил. Км и 4год. Буквално отиде брак, а момчето което го кареше не беше душманин.
    Това изпълнение лаурент и клемент може би съм виждал 2 или 3 за 10-15 год. Малко ме съмнява за 64 да взема такава с доволно екстри, ама знам ли.
    Струва ми се че ваг в последните години провеждат една политика според която се опитват да позиционират фолксвагена към трите големи немски фирми, а са подкарали шкодата към предишнито позициониране на фолксвагените.

    Коментиран от #31

  • 30 Unit

    9 0 Отговор
    Да, а на мерцедес GLS произведен след 2016 му пада предното стъкло в движение... И нормално, за автомобил произведен от евтина работна ръка в индия или индонезия. Фабрични дефекти се случват на всеки, но гледам къде случайно къде не, тук доста хора са споменали абсолютния шампион в дефектите - словашкото Q7, баща ми имаше такава чисто нова, фаровете се пълнеха с вода, гумите свършваха за 10 000 км, скоростната кутия започна да издава шумове от 120 000 км, един тъп фолксваген сглобен в Словакия беше това, и имаше 2 год гаранция, напълно нормално, за повече и производителя не си вярва. После си купи ново Санта Фе, което в съотношение цена качество бие Q7 отвсякъде, като кола просто е по-надеждно, феновете на германските автомобили казват, че гаранцията на азиатските е рекламен трик, само че повярвайте ми, и германците искат да дават 5-6-7 години, но техниката им просто не издържа, за това 2+2 е соломоновското решение, и колкото и да ви е странно, служебната Дачия беше по-безпроблемен автомобил от ауди Q7, а баща ми като остави аудито и подкара Grand Santa Fe каза, е сега вече имам надежден автомобил, за който няма да се притеснявам, има и такива хора, не всичко е имидж от евтина работна ръка като германците, но като искаш да караш 5 години и 300 000 км без повреди, ще караш автомат с 6 предавки, щото 9 степенните са с по 2 год гаранция.

    Коментиран от #33, #38

  • 31 Антон 1

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "Антон":

    Аз говоря от личен опит.

    Колегата си взе такава нова от магазина . Харесахме я още на салона във Франкфурт -2015 ! Бяла перла с панорамен покрив и 18 ‘ !кафяв кожен салон с обдухване , Аз по същото време си взех от магазин на БМВ в Манхейм , Ф11 525 хд , кожа , голяма навигация , комфортно седалки и т.н . Беше тъкмо на средата на гаранцията , под 100 0000 км . На вдна трета от цената !
    В гаранционния период смених малко турбо , ЕГР , и сега ще сменям ролката на алтернатора ,че скърца . Мисля ,че ми предстои демпфер / който не е скъп 700 лв /!
    Тъй като карам много сега колата е на 179000 и да ви кажа поръчах в БМВ ангренажен комплект вериги . Сега чакам да се обадят кога да я оставя ! От както съм я взел маслото само на 10 Хил сменям . В БМВ направо ги изумявам .
    Колегата обаче вече 60000 само кара и не мисли за тия работи . Забравих да кажа ,че неговата в с адаптивно окачване и вози прилично . Не е по-зле обвзшучена и нищо не прискърцва в инрерьора за разлика от моята . Все пак едната макар и 2013 година е модел 2009 , а другата 2016 !
    Шкодата беше 74000 ! Направиха ми някаква отстъпка , май 3000 и той си взе ДДС ! Излезна малко по-скъпо от моето БМВ
    Да ви кажа още мисля , кое е разумния избор . Сега като сменя веригите от БМВ казаха още 200000 няма да я пипаш ! Това което св сменя си го сменил . А мисля за ДПФ и евентуално да не излезе нещо по окачванео /от тия наши пътища /, я полуоска я рейка , ама така е !
  • 32 АЛФА Q4

    3 0 Отговор
    ПРЕСКАЧАМ ДОСТА КОМЕНТАРИ
    Защото.още първия е ауууууу.А ТОва че АУДИ отзовава 1.200 000 автомобила.Нищо сериозно нали.
    А това че продават ръждясали (супер поршета) пак не е проблем.проблема е когато не е немска каска.
  • 33 123

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Unit":

    Това ако не е фейк коментар, звучи доста зле за Ауди. Но все пак говорим генерално. Корейците все още са назад, но пък на цени са доста зле, тоест високи за това което предлагат. Във фирмата от 3 седмици имаме нови Короли. Най високото ниво. На две от тях започнаха подозрителни шумове в кутийте?! Напасват ли се, синхронизират ли се, не се знае, но колегите го усещат. А са само на 5000 километра. Е, това какво значи? Трябва ли да оплюеме иконата на Тойота? Та така и с Ауди и Хюндай. Единичните дефектни коли не са мерило за цялостното представяне на марките. И не забравяйте кой ги купува. Таргет групата на корейците е една, на Ауди съвсем друга. Едните карат със 140 а другите с 200. Има разлика...

    Коментиран от #36

  • 34 гост

    1 1 Отговор
    На мен скоростния лост на Хюндай купе ми е оставал в ръцете и това на 3 годишна кола на 30х.км купена от България чисто нова. Не е амортизационен дефект или нещо свързано с неправилна експлоатация. Та явно си имат такава тенденция.
  • 35 Goo

    1 0 Отговор
    Има си сайт бе пичове, на всички производители и модели фабричните дефекти, да ви кажа точно високите класове на германците са доста зле и са пълни с фабрични дефекти, и говорим за цифри от 300 000 нагоре, а не някакви си 44 000 и то само на един пазар, щото германците не лъжат от вчера, преди дизел гейт можеше да има доста по-грандиозен скандал със скритите сервизни акции, те си знаят че има проблем, ти я караш да ти сменят маслото, те ти оправят и скрития проблем, но ако нещо се случи в движение... Иначе нашенеца съм забелязал е като адвокат на 3те германски марки, не дава лоша дума да се каже за тях, и ако му се разпадне германското премиум возило в движение, той ще покрие случая, спокойно. И като говорите за Ауди, тяхната гаранция срещу дефекти верно беше 2 години, замислям се аз пералня или миксер съм си купил с 2 год гаранция? Колата без фабрични дефекти е Лексус, докато на тойота може да се случи 4-500 000 засегнати коли, при Лексус са 0, не знам как го правят, но те го правят почти само в Япония, така че
  • 36 Unit

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "123":

    Напротив, германците са зле на цени, за 200 000 лв ти дават кола произведена от евтина работна ръка която след втората година започва да създава проблеми а след 5-6 години е сменила 4 собственици и не става за нищо, не знам за другите, но аз търся в една кола дълга и вярна служба - поне 6 години или поне 200 000 км безпроблемен пробег, никой германец не дава такава гаранция все още, та премиум имиджа мен не ме топли, не ми трябва и асистент за защита на джантите и излизане от парко мястото чрез ключа за палене, и без това тези екстри ще дадат фира след 3 години, та може да кажеш че германците са зле с цените, просто много са се надценили а трудно се намира собственик на нова германска кола дето да не я е продал на 3-тата година, разбира се винаги има кой да я купи и да и плаща старините, то евтиното винаги излиза скъпо.
  • 37 Марио

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "Антон":

    Аз тебе нищо не искам да те убеждавам.Хюндай са здрави и на старт са по-бързи от кю7.Каквото искате мислете.Аз съм го установил.Но всеки си има избор.

    Коментиран от #39

  • 38 Антон

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "Unit":

    Значи при тези от мерц положението вече е трагично.
    Имал съм нов , изкаран от магазина, ГЛ х166. ГЛС е фейслифта на последния ГЛ, за който не знае.
    За почти 2 год. И около 33 хил.км. тази кола ми потри нервите и добре че беше гаранцията, иначе не знам. По чуплив боклук от това не съм имал. Сега ти пишеш на фейслифта че му паднало предното стъкло.
    Ако на някой му е интересно, мога да напиша какво се развали по колата, най-вероятно няма да ми повярвате.....

    Коментиран от #51

  • 39 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #37 от "Марио":

    Пич, ти или си някакво хлапе на което баща ми кара някакъв умрял Хюндай или не си добре!
    Най-слабото Q7 по данни във всички сайтове прави от 0 до 100 км/ч за 6,9 секунди, а най-мощното Санта Фе с 290 к.с. го прави за 8,1 секунди. Тук говорим за новите модели след 2015 година, иначе ще е супер тъпо да сравняваш 13 годишно Q7 с ново Санта Фе - нали са аналогични като цени най-евтиното Q7 и най-скъпото Санта Фе.

    Та недей да пишеш повече простотии, че ще ти се смеят всички - само в сънищата си може да дръпнеш на кола, за която всички данни сочат, че ускорява с цяла секунда и половина по-бързо до 100 км/ч!
    И какво искаш да си мислим за теб, освен че си лъжец?!

    Коментиран от #40, #42

  • 40 Пишман милионер

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "Гост":

    Напротив има Сантафета които правят около 7-7.2 от 0-100км/ч.
    Q7 най бързите са около 6-6.2 но има и по-бавни така че ако не вземеш най-бързата Q7 нищо не се знае.
    Тази динамика е за балъци като тебе дето за 1 сек са готови да продадът панелката на родителите си.
    Ако имаш много пари

    Коментиран от #41

  • 41 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #40 от "Пишман милионер":

    Първо, кои са тези Сантафета, които правят от 0 до 100 км/ч за 7 секунди?
    Второ, елементарни обиди към човек, който не познаваш, показват умствения ти дефицит!
    Кой е балък и кой не е, си личи и това не съм аз. Нито карам Q7, нито може да се мериш с моето дърто форестърче, което прави от 0 до 100 км/ч за 6 секунди, а струва 1/10 от нов Хюндай.
    За мен колата е, за да ми служи, а не аз да и робувам. Обаче, когато някой се изхвърли, че най-мощното ново Санта Фе ускорявало по-бързо от най-слабото ново Q7, това се нарича комплексарщина и лъжа!!! Пък аз имам нетърпимост към лъжата и не ми пука за мнението ти, защото и ти явно си лъжец!!!

    Коментиран от #43, #49

  • 42 Марио

    1 3 Отговор

    До коментар #39 от "Гост":

    Човек имам чувството ,че в си карал кола никога.Аз от личен опит с мерцедес s350 към го установил,същото и и при q7На старт santa fe е по-бърз.Просто на някои хора проблема ве и ,че знаете само една ,две марки.Да q7 е немска машина,хубаво е ,в санта фе е по-здрав,по-ненапразно и на старт го бие.Иначе не държи толкова много цени и боята(особено преди фейса в са та фе)при a7 е по-добра

    Коментиран от #44

  • 43 Марио

    1 3 Отговор

    До коментар #41 от "Гост":

    Ти караш кола за 500 лева и коментираш тука коли с цена над 50 хиряди лева.Няма нищо лошо разбира се.Лошото е ,че не разбираш от коли и дори в си ги карал.Аз акъл в никой в искам да давам.Важното е в мен да ми харесвал,другите ако ще и да в го харесват.Когато те си купят,тогава да говорят.А относно ускорението santa fe бие кю7 със сигурност.Дайте с ги сравним.Да се уверите и да спрете да знаете само ауди и бмв

    Коментиран от #45

  • 44 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Марио":

    А аз имам чувството, че не разбираш български език!
    Как да ти го напиша, че няма как да биеш Q7 от 2015 година на старта?
    Или лъжеш или си се състезавал с някое 13 годишно.
    Ти четеш ли изобщо какво пиша?
    Аз съм робувал на марки, пък странно защо карам Субару, що за глупост се роди в главата ти?
    Просто ти казвам, че или лъжеш или говориш за 13 годишно Q7, което сега струва 10 бона, а твоето е 100.

    Коментиран от #46

  • 45 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #43 от "Марио":

    Не, карам кола за 10 000 лева, а не за 500 лева - срамно ли е?
    Само, че тази кола е по-проходима и по-бърза от смешния ти Хюндай за 100 000 лева - ФАКТ!
    И като се научиш да пишеш правилно, тогава избивай комплекси кой каква кола кара и дали има право да коментира! Просто сега изглеждаш доста гротескно, пък ако ще и да караш кола за 2 млн. евро!
  • 46 Марио

    1 2 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    В момента жена ми има hyundai ix35 с него съм минавал в приятел s class 2010 година.До скоро карах range rover vogue.Тествах дават фе и да 2 месеца ще дойде моето.Поръчах си чисто ново.При теста отидохме с на един колега q7.(q7 3.Otis с в малкана ел.)колата му е 2015.На светофара като ги излязохме и двете сантафето го дръпна.Това е .Убежденията ми ,че вървят са от тези 2,3 сручая.Това е.Нищо в казвам.Всеки си знае и сам преценява.
  • 47 Кво

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Пишман милионер":

    Кво им обесняваш, едно КЮ след 5-та година е трошачка на пари , само автомата и то на базата е 10000 с алтернативни части, 2 пъти го правих, после Таурег и той същия сихуй кутия диференциал абе направо ти идва да ги запалиш
  • 48 Явор Стоянов

    0 2 Отговор
    Коментарът ми е кратък след всичко което прочртох: Български форум...
    Който както може, така да ме разбере...
    Благодаря.

    Коментиран от #50

  • 49 Антон 1

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Гост":

    ++++++++++++++++
  • 50 Амтон 1

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Явор Стоянов":

    И в чуждите форуми как е ?
  • 51 Витанов

    2 1 Отговор

    До коментар #38 от "Антон":

    Шефа ми има мерцедес с63 амг 517 коня цена 240 000 лв . Та 1на вечер посред нощ ми звани и ми дава адрес каде да му закарам резервна гума , но това не е проблем да спукаш гума , проблема беше , че гумата се защото ауспуха се откасва от двигателя по време на движение. А и да допалня имам голф 5 2004 г. 2.0тди 140 коня , доволен сам много от него . Вярно имаше проблеми с ходовата част (бг. пътища) смених и демпфер , но като цяло сам много доволен . Сега си купих чисто нов HUNDAI TUCSON 1.6тгди (турбо бензин) 177 коня на цена от 23000 евро , вярно има места кадето се вижда , че в изработката са направени малко спестявания , но като цяло за тази цена си затваряш очите . Като цяло сам много доволен отавтомобила . П.С. много немци започнаха да си купуват хюндай , вапреки, че произвеждат автомобили . Саво да уточня голф 7 сас сащите екстри на моя туксон беше с около 10 000 евро по-скъп .

    Коментиран от #53

  • 52 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Марио":

    Много съм съгласна, аз също карам санта фе, карах и старото, сега карам и новото и съм страшно доволна от тях
  • 53 Антон

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Витанов":

    Ясно че мерца е кекава работа.
    Проблемите по гл-бяха, прости ги изброявам, не е задължително в тази последователност:
    Не работещ масаж на седалките, проблем със студеното на климатика, проблеми с отоплението на седалките, изгоряла светеща лайсна на прага, охлаждането на седалките или работеш или не, по негово решение, рвзвалена капачка на резервоара, някакъв изгорял лед модул за задните светлини, защото влизало вода в купето, блокирал шофьорски колан, и машинката не го пуска да го извадиш, две смени на амортесьори на еърматика през различен интервал от време, счупен палец за отваряне на предния капак, развалена старт/стоп система, по някой път не запалваше като тръгне колоната с коли, изгоряла някаква помпа на ад блу-то, облегалката на задната седалка заяде и остана блокиран в паднало положени...
    И това беше кола, конфигуриране от мен, и произведена конкретно за мен, не някаква висяла по складове, тестова и т.н. За 2 год и малко над 30 хил.км.
    Показал съм им червен картон на мерцедес.

    Коментиран от #55

  • 54 Boot

    1 0 Отговор
    Абе хора, за глупости се карате, как дърпали ауди Q7 и Хюндай Santa Fe, това е най-голяма глупост, бърза и висока кола, високия център на тежестта и бързото ускорение са най-голямата простотия която германците са измисляли, a и бързо ускорение на 2,5 тона означава много по-къс живот на двигателя, което обяснява защо гаранцията на Q7 е 2 години, корейците не са толкова глупави да повтарят тази грешка, защо ти е ускорение във висока кола? А Santa fe дърпа слабо защото корейците са умни и значт че няма смисъл да дават зор на двигателя, но в САЩ Хюндай масово си използват 5.0 L V8 430 к.с, той вече е дуго нещо.
  • 55 smeh

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Антон":

    Не е само при Мерцедес така, въпреки, че вица защо е социална марка най-вероятно си го научил от опит...че в Балкан/СилвърСтар се запознаваш с други собственици.
    Колкото и странно да ти прозвучи проблема може да не е от колата, а от некадърниците, които са пипали по нея. До такъв извод достигнахме с мои познати, собственици на купувани от нови Шкоди, БМВта и Аудита. И заради едната гаранция си задължен да ходиш при тях и да ти се учат по колата.

    Моя опит свързан с Мото Пфое, където се поддържа служебния автопарк, също не е много по различен. Два пъти съм имал възможността да надникна в самия сервиз и бях смаян - вътре неандарталци с чукове млатят, все едно са си устроили ламбада и да видят кой ще достигне по-високи децибели. Отделно засичах, как се сменят чистачки за 46 минути - изключително постижение. Та този горчив привкус, който ми остана след всичко видяно досега тотално ме отказа и за в бъдеще от покупка на чисто нова кола тук в БГ.