Last news in Fakti

13 Май, 2018 09:30 53 636 33

Автомобилът на старо: БГ цени на Hyundai Santa Fe II

  • hyundai-
  • santa fe-
  • употребявани автомобили
Автомобилът на старо: БГ цени на Hyundai Santa Fe II - 1

В началото на новия век корейските автомобили бяха абсолютно сравними по качество и дизайн с днешните китайски коли. С течение на много кратко време обаче корейците израснаха и започнаха да правят смислени коли, които почти ги доближават до японски, немски и френски аналози.

Автомобилът на старо: БГ цени на Hyundai Santa Fe II

Що се отнася до популярното SUV, носещо името Santa Fe и предвид състоянието на българския автомобилен пазар, можем да кажем, че втората генерация на модела е удачен вариант за употребяван всъдеход. Естествено и тази кола има немалко недостатъци, но много от тях са отстранени при второто поколение.

Автомобилът на старо: БГ цени на Hyundai Santa Fe II

Второто поколение на Santa Fe се произвежда от 2007 година и се справя с много от проблемите на предшественика си. Двигателите са се доказали като безпроблемни, но разходът на гориво е огромен. Новият бензинов и ревизираният дизелов мотор след фейслифта през 2009 г. донасят по-разумни експлоатационни разходи.

Автомобилът на старо: БГ цени на Hyundai Santa Fe II

Макар и да не се хвали с луксозен интериор, изработката на Santa Fe е солидна, а някои версии са екипирани с трети ред седалки. Окачването е по-скоро комфортно, но често пъти проблемно заради склонността на лагерите да си заминават дори и при по-малък пробег.

Автомобилът на старо: БГ цени на Hyundai Santa Fe II

4х4 системата е от типа "паркетни", но пък е идеална за разкаляни или заснежени терени, както и за лека пресечена местност. Що се отнася до по-новите поколения (III и IV), то те ще са обект на друга тема, но като цяло са доста скъпи и освен с повече екстри и електроника, не впечатляват с кой знае какво. Ето какви Hyundai Santa Fe II се предлагат у нас. Вижте ТУК.

Автомобилът на старо: БГ цени на Hyundai Santa Fe II


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бичето

    39 10 Отговор
    Едно аверче ди купи такова от автокъща в софия
    2000 км и намота коляновив мотора леш
    4500 лева по късно всичко е ок отне му 4 месеца
  • 2 Ефтини сензации

    43 55 Отговор
    Кво му правите реклама на тоя корейски кош?
  • 3 иванчо

    34 4 Отговор
    Имам такова служебно. Няма драми с него. Харчи си повече, но е нормален разход сравним с другите сувове в класа. За ремонтите само съединител съм сменял ама джипката е на 300к така че нормално и запушен ЕГР от хубавите ни горива.
  • 4 Стоил Христов

    13 7 Отговор
    Здравейте. Тъй като се интересувам да купя такъв СУВ, дали автора би могъл да даде малко повече информация за модела и да се обоснови за някой неща от написаното.

    1. "Двигателите са се доказали като безпроблемни, но разходът на гориво е огромен" - Какъв е разхода? и за кои двигатели става въпрос?

    2. "Макар и да не се хвали с луксозен интериор" - за луксозните ли версии има предвид? Защото този , който съм харесал е с кожен салон, всички екстри. Изглежда доста луксозен, но може и да бъркам?

    3. "често пъти проблемно заради склонността на лагерите да си заминават дори и при по-малък пробег" - лагерите не ме безпокоят. Сменят се. Но ако са известни други по-сериозни проблеми, моля споделете.

    4. По новия модел "освен с повече екстри и електроника, не впечатляват с кой знае какво" , какви впечатления имате от него и с какво по-конкретно не ви е впечатлил?

    Благодаря. Надявам се да получа отговор

    Коментиран от #6, #11, #17, #30

  • 5 ДДДД

    15 2 Отговор
    2.2 CRDI дава около 8.5 на магистралата по ограничние. Нагоре ще е повече. В града е относително зависи от града. В София съм стигал и до 15 зимата, но това в тежък трафик. В малък град и до 11. Бензиновият го водят много харчещ но то е нормално с 2.7 v6 мотор. Казват 15 извънградско (това е магистрално по ограничение) и 20-22 градско зависи пак от града и това е на газ.

    Коментиран от #14

  • 6 Random

    29 19 Отговор

    До коментар #4 от "Стоил Христов":

    За чий ти е?
    Вземи си комби.
    Хем по-леко, хем по-ниско - харчи по-малко, върви повече.
  • 7 Санта фе 2.2 дизел

    19 10 Отговор
    Харчи 8 в Пловдив,7 на магистралата 120-130км/ч лагер 100лв сменя се на 50000км
  • 8 Viki Evksinograd

    8 3 Отговор
    Мисля да закупя такъв Санта Фе - но фейслифт 2012 г. с новия мотор 2.2 - 198 коня....какво може да се очаква като проблеми от него?

    Коментиран от #13

  • 9 волен сидеров

    6 7 Отговор
    точно този модел НЕ
    той е абсолютно на късмет и тука има тука няма
    Много проблемен във всичко ,което не е сменил предишният собственик и то почти веднага след препродажбата.
  • 10 qwerty

    15 8 Отговор
    Купи си Паджеро 4 и не се занимавай с глупости, цените са като Санта Фе 2010+ поне ще имаш кола.
  • 11 1912 Пловдив

    11 7 Отговор

    До коментар #4 от "Стоил Христов":

    Перфектен автомобил, имам и Соренто и Санта фе, за парите е чудесна ! Може са погледнеш и Кия Спортидж бензин, ръчка също безпроблемен , разхода на тези е средно 10, поддръжката на дизел не е лека , направи си сметка !
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Гост

    14 4 Отговор

    До коментар #8 от "Viki Evksinograd":

    Един колега има Санта Фе 2.2 CRDi. Даде му проблеми в двигателя и електрониката. И това са общо два ремонта за 6-7 месеца. Виждам го понякога но не със Санта Фе-то защото го е заебал и стои на едно място от 1 година. Може би го кара някъде но само той си знае
  • 14 бмв е39

    5 4 Отговор

    До коментар #5 от "ДДДД":

    доста за извънградско м60б44 харчи 8-9 на дълго
    така и немога да схвана защо да си купуваш нещо което е доста прехвалено и пластмасово и не качествено

    Коментиран от #28

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 PlimP

    1 8 Отговор
    абсолютно гавно, сантамаде или паджеро 4, етествено че паджерото, такава купена нова 2.2 дизел, в гаранция омота билените лагери и не признаха щетата, щото смяната на маслото била просрочена със 700км., ремонт и айде на пазара
  • 17 икем

    11 1 Отговор

    До коментар #4 от "Стоил Христов":

    Имам първата генерация, 2.0 д. комън рейл, двигателя мисля, че е на VM motor (италиански) след това Хюндай го правят по лиценз с подобрения. Карам го рядко, не мога да кажа нищо лошо. Сменил съм датчик на колянов вал само до сега, защото мотора изгасваше в движение понякога. 120лв с работата. Имам го от 5-6години.Определено не е за тежък оф-роуд, но вози страхотно, и е изключително приятен автомобил като цяло. Изобщо не гори много, на дълъг път при икономично каране пода под 8.За мен си заслужава парите. Дано съм ти бил полезен и успех. .
  • 18 МSux

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "M_Sux":

    Измисли си ник, това, че не пиша, не значи , че не чета :)
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Random

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "Mercedes Benz":

    Демек Рено, или?
  • 21 Не..на Санта фе

    5 9 Отговор
    Не си и помисляй за такъв джип.Имат масов проблем с двигателя..колянов вал...приготви 4-5 Бона..и пак не се знае.Ако го купиш нов или е до 100000км доказани имаш някакъв шанс да покарам без проблеми
  • 22 Nick

    5 25 Отговор

    До коментар #12 от "M_Sux":

    Разкарайте се с тез пластмасови анаболни сапунерки. Миналата зима в най-големия студ на 23.12 на връщане от Белгия с Киа Соренто(същия ташак) посред нощ на магистралата в Румъния( ~180км до Букурещ) гръмнах скоростна кутия в движение с нормална скорост, познайте дали не умряхме от студ до сутринта като ни вземаха... Такива марки Киа, Хуйдай, Хуявей за часовник не струват, пък коли искат да правят...Далече от тях, немското си е немско!

    Коментиран от #24

  • 23 Townboy

    7 16 Отговор
    Пълен боклук, особено на старо! По добре некое франсе отколкото тия корейски шитни.

    Коментиран от #27

  • 24 Nick

    5 16 Отговор

    До коментар #22 от "Nick":

    Естествено корейската чикия не беше моя, само карах тогава. Има си доказани марки в този клас - Land Cruiser, Land/Range Rover, G-klasse... Паркетниците BMW X и М серията на Бенц не ги вземам на сериозно. Не мога да разбера хората, които купуват тези корейски недоразумения какво искат да демонстрират? Като ти миришат краката за истински всъдеход, кому е нужно да се пънеш с тези детски играчки от Лъки бой, по-добре някакво комби на истинска марка поне да знаеш, за какво го наливаш това гориво

    Коментиран от #26

  • 25 Доволен

    9 2 Отговор
    Имам Хюндай ТУКСОН 2017г. 2.0 дизел-перфектен автомобил 180к.с. с много екстри и т.н.Не съжалявам за избора си!
  • 26 икем

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "Nick":

    Не си сам, ми се струва нещо!

    Коментиран от #29

  • 27 БАЙ ОЙ

    7 2 Отговор

    До коментар #23 от "Townboy":

    Абе ти па къде тръгна да сравняваш Хюндай и Кия с френски таралясници? Я виж джипа на Пежо, копиран от Паджеро, че на вторичния пазар 10 бона не могат да му вземат

    Коментиран от #31

  • 28 ДДДД

    7 2 Отговор

    До коментар #14 от "бмв е39":

    Колега говорим за кола с високо челно съпротивление. Затова и при по висока скорост се качва разхода доста нагоре.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 БАЙОНЗИ

    0 10 Отговор

    До коментар #4 от "Стоил Христов":

    Ще ти споделя личен опит. Купих такова ново от магазина през 2008г. 2,2 дизел 155 коня, ръчна трансмисия. Карах го докато беше в гаранция - 5 години и го продадох на ок 100 хил км. В НАЧАЛОТО ГОРЕШЕ 7,3-7,5л/100км постепенно повишаваше разхода, на 90 хил.км гореше 9/100. което означава, че дюзите почват да пускат по-вече гориво, което не е добре, защото ако пропикаят може да прецакаш мотор. за мотори над 200хил. въобще не си мисли- скапани са!!! Карал съм го нормално без кой знае какви изцепки. На магистралатга вдигаше 200км/ч. и по баирите омаляваше до към 180. Този дето го купи от мене на 120хил км смени съединител комплект за 2900лв с труда. На мене ми правеше глупави проблеми-дребни: разни втулки по окачването, дръжки на врати се чупеха и др., но общо взето беше надеждна семейна кола. Един приятел си го беше купил със мене и го кара до към 350хил. и един ден умря на магистралата и го даде за скрап. Според мене не подходяща кола за БГ.
  • 31 Ррввв

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "БАЙ ОЙ":

    В шоуто на Слави търсят комик)
  • 32 Иво

    4 0 Отговор
    Взех си санта фе, всичко което пишат по горе явно е за скраб от италия, като цяло автомобилът е перфектен,2011 фейслифта, повече от доволен съм разхода, 7,извън ,градско 11,автомобила е перфектен цена качество
  • 33 Santa Fe 2.7 4wd

    3 1 Отговор
    За втора генерация не знам,ама първата е уникална за цената си.От 12 години притежаваме 2.7 170 кончета на газчица.Ускорява адски добре,разхода е доста добър за 6 цилиндрови двигател.В гората се справя уникално, доста висок клас Suv-чета сме дърпали за тези години.Като цяло за 5-6000лв надали може да се намери нещо по-добро