Last news in Fakti

19 Май, 2018 11:41 78 071 63

Един практичен автомобил на старо за 7000 лв.

  • mitsubishi-
  • grandis-
  • миниван-
  • автомобилът на старо
Един практичен автомобил на старо за 7000 лв. - 1

Класът на минивановете е създаден в името на практичността. Напоследък обаче той изпадна в немилост, а на неговото място уверено се наместват SUV-тата. Минивановете са скучни на външен вид, но доста практични, а сега ще стане дума за един представител на минивановете, който впечатлява с доста интересен дизайн.

Нестандартният външен вид на Mitsubishi Grandis е дело на Оливър Боулай, а колата се появява в продажба през 2003 година. Тя се прави до 2011-а, но и днес изглежда впечатляващо. Още нещо любопитно е, че Grandis се сглобява в Япония и е сред малкото коли, които истински впечатляват в този клас с надеждност.

Един практичен автомобил на старо за 7000 лв.

С жизнен 2,4 литров MIVEC бензинов двигател, който е практически неразрушим, този миниван показва апетит за километри. Дизеловият мотор е познатият 2.0 TDI на VW със 140 к.с., който тук е с означението DI-D. Силата на Grandis е в отличния баланс между комфорт и пътно поведение.

Още един от плюсовете му се крие в здравата и надеждна механика. Предлагането на Grandis в България не е голямо, но на практика има доста интересни предложения. Ако отделите бюджет, който леко да надхвърля сумата от 7000 лв. ще откриете приличен екземпляр, който повярвайте – ще си струва парите.

Вижте какви Grandis-и се предлагат у нас ТУК, а подробни технически данни за модела - ТУК.

Един практичен автомобил на старо за 7000 лв.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай

    67 83 Отговор
    Това не го купува никой
  • 2 Марто

    256 34 Отговор
    Това е най-доброто от минивановете, втора употреба, а не се купува, защото българинът е прост. Той си знае зафира и това е.

    Коментиран от #3, #11, #32

  • 3 Зффф

    37 143 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    Е какво и е на Зафирата?

    Коментиран от #31, #34, #37, #45

  • 4 Име

    82 12 Отговор
    Не мога да го разбера автора. Тука пише за 2.4 бил жизнен, неразрушим, а в друга статия преди няколко дни за същия мотор слаган в друга марка беше писал че е боклук и да го избягваме

    Коментиран от #52

  • 5 Predator

    33 23 Отговор
    Вече сме го гледали от бричка....
  • 6 Msux

    31 95 Отговор
    Тоя ван е пълен кошник
  • 7 Мони НСА

    43 116 Отговор
    Форд Галакси и в пъти по добър от този боклук

    Коментиран от #28

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Пепо

    32 69 Отговор
    Наистина изглежда добре, но човек висок повече от 185см практически не може да го кара, дори с дръпната до край седалка е много тегаво. Е за това си купих Зафира 😁

    Коментиран от #42, #62

  • 10 Гост

    34 12 Отговор

    До коментар #8 от "Чочо":

    Колянов мотор ???????

    Коментиран от #61

  • 11 Plovdiv

    44 14 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    В случая не е прост! Тази кола е много хубава, но просто е с много голям двигател, с голям разход на гориво,също и с огромен данък.
  • 12 Тиквата

    20 33 Отговор
    Щом е с мотор 2.0TDI на VW - значи е здрав, та здрав! Мой приятел имаше Лансер със същия мотор - вървеше много добре, само дето на студено си поръмжаваше. И 200000 ги отпраска за 8 години, на един дъх, без проблеми. А после аверът си взе новия Лансер, със японския дизел, 1.8 - и сега псува яко! Не върви, лапа, и гориво, и масло, отваря проблеми - само дето е тих.... Ама кел файда!
  • 13 питащ

    32 15 Отговор
    някой да напише мнение за 307 на Пежо около 2006г.?
    моят кошниик изгнил яко - сега видях, като сменях гумите.
    благодарско момчета!
    все пак повече от 4-5 хилки не ми се дават, а и нямам повеч.

    Коментиран от #14, #15, #22, #26

  • 14 Hari

    19 11 Отговор

    До коментар #13 от "питащ":

    Субару ли имаш?
  • 15 отговарящ

    21 6 Отговор

    До коментар #13 от "питащ":

    Влез във форума на Пежо,въпроса ти не е за тука.
  • 16 Азazzz

    9 26 Отговор
    Истината е Hyundai Trajet
  • 17 Франс

    12 11 Отговор
    Подобна статия имаше преди 10 години за тази кола.Не ссмо българите са прости .Очевидно германците и австрииците също защото няма голямо разпространение на този модел.Значи нещо не удовлетворява потребителите
  • 18 автолюбител

    27 27 Отговор
    Тази кола не е подходяща защото е ниска с малък ъгъл за преодоляване на неравности,голям ъгъл на завиване и поради голямото междуосие не особено маневрена. Големия двигател е скъп за обслужване и разхода на гориво не е никак малък, както в грацки така и извън грацки условия.

    Коментиран от #19

  • 19 Корекция

    57 7 Отговор

    До коментар #18 от "автолюбител":

    Градски е думата, не с ц
  • 20 Волвар

    15 5 Отговор
    Нелоша кола, мислих и върху нея преди да взема поредното Волво. Четох добри мнения с коментар за скъпа поддръжка.
  • 21 Чеп

    5 17 Отговор
    Никога.
  • 22 asoos

    17 9 Отговор

    До коментар #13 от "питащ":

    ако взимаш пежо 307 търси 2.0 hdi мотор карам ксара с същия двигател много съм доволен 7 градско около 5 на извънградско

    Коментиран от #27

  • 23 Нико Мотико

    7 26 Отговор
    Пълна кошница,много тясно,тромава, а естествено ремонт след ремонт.
  • 24 Disela

    12 23 Отговор
    Един голям варел.
  • 25 Димитър

    52 5 Отговор
    Ей това е типичния българин скъпа подръжка и висок данък и колата е боклук щом не може да си я позволи.
  • 26 Амтон 1

    19 13 Отговор

    До коментар #13 от "питащ":

    Мога да пиша мнооооого !
    Извода е 2.0 hdi 140 коня -феиса !
    Писал съм и друг път и се извинявам на тези които са ме чели и преди .
    Сменил съм 14 коли за 24 години . Сега съм на 42 години !
    Най - доеошен съм бил /разход гориво ,разход подръжка , надеждност / от голф 2 - 1.6 d -фейс и w 124 !!!В момента шофирам BMW f11 525 xd . Защо ги пиша тия работи ли ? Защото искам да кажа ,че имам достатъчно опит да съм обективен . В подкрепа на това ще кажа че сегашната ми кола за парите си трябва да е по-обезшумена , с по - голям ресурс и по качествен интериор . Освен това трябва да е и по -практична / няма къде да си оставиш телефона например / !
    За пежото 307 SW 2007 , 1.6 d , 110 коня , нищо лошо . За 225000 реални само съединител с маховик 1600 лева и лагер главина 60 лева !
    Няма турбини , дюзи , окачване и т.н ! Обаче при шофиране кеф -нула ! Иначе много практична ! Сега шофирам кола за 68000 евро и ме знам дали съм по-доволен !
    В карайна сметка , ако кажа нещо лошо за Пежото, ще е грях !
    И мноооого добра концепция с тая панорама и тоя багажник , особенно за две деца . Не знам защо я промениха . Според мен ще липсва на много хора . Децата още си искат Пежото !
    Поддържана е само в София Франс Ауто ‘
    Питай друго и ще ти отговоря !

    Коментиран от #46, #50

  • 27 Амтон 1

    4 6 Отговор

    До коментар #22 от "asoos":

    Точно +++++++
  • 28 Пешо

    20 12 Отговор

    До коментар #7 от "Мони НСА":

    Щом е Форд, няма как да е добър!
  • 29 grandis DiD

    22 0 Отговор
    Карал съм такъв. За 300 000км само консумативи, ЕГР клапан и стартер. Дори и съединителя /маховика/ не съм сменял. Мотора 136 к.с. е по-добре от 140, защото фабрично е без DPF и не е претенциозен към качеството на нафтата.

    Коментиран от #36

  • 30 питащ

    8 4 Отговор
    Благодаря ви за информацията, момчета. Много ми помогнахте!
    SW ще е - с големия мотор.
  • 31 Дидо

    8 6 Отговор

    До коментар #3 от "Зффф":

    Ами 2.0 dtl и 2.2 dtl на година отварям по триисетина такива мотора не е сполучлива
  • 32 бмв е39

    1 6 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    доста в голяма грешка си приятелю
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Иво78

    15 21 Отговор

    До коментар #3 от "Зффф":

    ВОЗИ КАТО КАРУЦА,МОТОРИТЕ ЯДАТ МАСЛО И ПУШАТ,КОМПЮТРИТЕ НЕЗНАЙНО ЗАЩО СА ВЪРХУ МОТОРА,ГАСНЕ,СВЕТИ КАТО КОЛЕДНА ЕЛХА,СЕДАЛКИТЕ КАТО ПЕЙКИ,НО Е КРАСИВА И ЗАСЛУЖАВА ДОБРА ДУМА-ЕВАЛА НА ДИЗАЙНЕРСКИЯ ЕКИП СЪЗДАЛ ТОВА ИНАЧЕ ПЪЛНО НЕДОРАЗУМЕНИЕ ОТ ТЕХНИЧЕСКА ГЛЕДНА ТОЧКА!!!ПЪЛЕН БОКЛУК!!!!

    Коментиран от #63

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Ицо Багера

    16 4 Отговор

    До коментар #29 от "grandis DiD":

    Нещо не можах да издържа стига ст плюли немските и японските автомобили - преди доста години баща ми караше форд Скорпио - 86 набор - беше на над 1 милион километра, чак му се беше разгънал задния мост и гумите му бяха като на "лоурайдър" поиздъхнал, но пърпореше и не създаваше сериозни грижи - в момента тука до нас имаме един сервиз и собственика се накъсва да ремонтира Сценици - един ден ми сподели,че ако не са подобни модели ще му застине бизнеса.Затова въздържайте се от подобни коментари без никакъв опит.
  • 37 Фен на Ситроен

    8 3 Отговор

    До коментар #3 от "Зффф":

    Нищо й няма, Опел е.
  • 38 Женка

    7 12 Отговор
    Товози Grandis става само да го караш по магистралата.
    Аз съм с три деца, които ежедневно трябва да бъдат развозвани по училища, градини, спорт, танци, езикови курсове, рожденни дни.. и още куп дестинации.
    Когато номер три беше на път бях решила, че това ще е Колата... окато не направих тест драйв.
    Е, то беше все едно карам маршрутка!
    Само, като си помислих, че този кораб ще трябва да го паркирам на ден по 6 пъти и ми се изпари желанието.
    Няма начин, тази кола да се кара в града всеки ден.
    Просто трябва 2ра кола за в града, която обаче отзад пак да побира три седалки!
    С една дума не става.
  • 39 Дългия

    45 1 Отговор
    Абе разбирачи повечето от вас не се е качвал камо ли да е карал такава кола.В пъти бензиновия мотор е по здрав от всичките прехвалени немски кошници.Имам и Шаран и мога да направя реална преценка 10 към 1 за японеца.163 КС.харчи градско 12 газ.Шарана 150 кс.14 газ.за две години по Шарана 1500 за обслужване и датчици и е на 280 000 км.Грандиса ми е на 400 000 за 2 години и 100 000 км.съм дал за ремъци и ролки 320 лв.и това е всичко.НЕ ГОРИ МАСЛО за разлика от Шарана.Екстри няма да пиша да не Ви комплексирам с тия немски прехвалени бангии.

    Коментиран от #43

  • 40 Кавала

    4 8 Отговор
    ...съседа имаше и го махна даваше някви проблеми.
  • 41 Baba Gica

    16 3 Отговор
    Да ви кажа авторчето е пълен лаик, vw мотора 2,0 tdi е пълно недоразумение, няма достатъчно смазване и след 250 000 км почват проблемите, глава, балансиращи валове и т. н. Който не вярва да пита за глава втора употреба или за бал. валове. Ще се изненадам ако открие. Поради този проблем много хора минаха на делийт кит и маслена помпа от 1,9 tdi. Карайте със здраве двойката, аз ше ги ремонтирам...
  • 42 Мицубиши

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "Пепо":

    Практически ти никога не си карал такъв автомобил хахаха голяма си тиква не пиши като незнаеш

    Коментиран от #54

  • 43 Мицубиши

    33 1 Отговор

    До коментар #39 от "Дългия":

    Това е единствения автомобил който съм карал и несъм искал да го продам никога . Аз жена ми трите ми деца багаж до горе на теглича моторна лодка 6 метра с багаж в нея все едно е празен . Уникален просто. Няма такъв друг ван ! Тука си пишат някви безхаберници които не са карали по различно от немски чекии до 99г.
  • 44 Иван

    4 13 Отговор
    Mazda 5, сто пъти по-добро решение. Най-добре фейса след 2008г.

    Коментиран от #49

  • 45 Швед

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "Зффф":

    Адам Опел,бащата на ръждата.
  • 46 до Амтон 1

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Амтон 1":

    Питането ми за Пежото беше относно приказките, че все нещо се разваля. То, няма коя кола на тия годиин да не се разваля, но ако е над обичайните като честота разваляния, спрямо други марки - може би не бива човек да я купува.
    Относно забележката на един тук писател - из специализираните формуми - няма така обща представа човек, затова пуснах въпроса тук. Все пак има знаещи и каращи такава кола.
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Natovec

    2 6 Отговор
    Търси си запазена и ако трябва някой лев повече дай аз имам и му се радвам 160 лева ангренаж ролки в.помпа масло и филтри 70лв. возене комфорт е супер бързина еми не е спортна нищо че е SW има си характер френско е ама си е суперкола.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Георги

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "Амтон 1":

    Дай тогава, ако обичаш, добър вариант за семеен автомобил за 10-15 000.? Сериозно питам човек с опит... Благодаря!

    Коментиран от #55

  • 51 Буса буса

    5 1 Отговор
    8 места и вътре гледаш стои сам бесен чичко дет не знае средно положение на газта. Такъв като видя, или бус и баничарка свивам надалеч
  • 52 !?!?

    2 6 Отговор

    До коментар #4 от "Име":

    Абе според мен си прав щото йолата може да е перфектна по всичко тва си е кола направена от Китаици ( може би нз) и тя си е направена за там тва са просто прототипи който ни дават и според мен външния и вид не е от най-хубавите. Ако трябва да я критикувам ще кажа че е излезнала от филма тексаско клане или някой друг в който има убийства и тва е личния автомобил на убиеца. Толкова грозен колкото жертвите си
  • 53 Кракра

    2 2 Отговор
    Миниван - само с плъзгащи се врати отзад. Иначе си е най-обикновено комби.
  • 54 Пепо

    2 2 Отговор

    До коментар #42 от "Мицубиши":

    А ти явно си джудже, щото аз съм 195 и бях взел този автомобил на заем от приятел и съм убеден в това което казвам - ШОФЬОРСКОТО МЯСТО Е ТЯСНО И КЪСО!

    Коментиран от #56

  • 55 Антон 1

    2 4 Отговор

    До коментар #50 от "Георги":

    За семеен автомобил , като концепция , може да говорим много ! Преди това , искам да споделя едно мое мнение , ако говорим за втора ръка коли! 1. Всички нови коли според мен , при този сервизен интревал имат малък ресурс / турбо , ЕГР и т.н/. Затова според мен трябва автомобила втора ръка да е на възможно най-малко км .!
    2. Добре е да бъде купен преди петата си година или дори още в удължената гаранция от дилър , май-добре ! Тогава ще имате по-голяма сигурност за пробег , щети и състояние ! Ако е германски дилъра още по-добре !
    Така за бюджет от 15000 ще може да си купите кола ,която нова е струвала 40000 ! Тук обаче виждаме ,че за 40 000 Хил могат да се купят малко автомобили нови ! Значи при горните критерии или трябва да увеличим малко бюджета или да изключим някой критерии !
    А лично, пак бих си купил 2.0 hdi , но 308 или 508 Sw ! Много е трудно да препоръчаш според мен ! Аз например не се чувствам добре в Мазда 6 , а други в Авенсис комби и обратното ! За себе си знам ,че трябва да е автомат , комби /имам две малки деца / , на малко км и от дилър в Германия . На нашите не вярвям . Ако е нова бих си взел новия Супърб , комби , автомат , дизел , Laurin & Klement ! Може и Октавия ,ама тя няма нищо общо със Супърба !
    Когато колата е подържана читаво , може и от Зафира или Корола Версо да си доволен . Зависи от кого купуваш . Ако е таралясник няма значение каква марка е , то си е просто таралясник . Абе гледаш за парите от три четери варианта ка

    Коментиран от #58

  • 56 Антон 1

    1 3 Отговор

    До коментар #54 от "Пепо":

    Абе гледаш за парите от три четери варианта каквото падне на малко км. с доказан произход и състояние . При всички положения заделяш още 30 % за каквото се сетиш . Купуваш и секса почва !:):):)
    Ама погледни 308 Sw на под 100 Хил км . с 2.0 hdi !
    Абе да купуваш ,особено втора ръка , според мен е по -трудно , отколкото да продаваш ! :)
  • 57 Антон 1

    1 2 Отговор
    Интересното е ,че човек си мисли 15000лв за добър бюджет , тоест очаквания само за смяна на консумативи и дребни ремонти поме 100000 км и пет години, ама ядец !!!
    Може обаче да се “рискува “ с едно Пежо , 2.0 hdi !:)

    Шкодите също не са лош вариант . Аз лично съм нямал , ама авера само такива нови шофира . Даже сега си взе една Карок !
    Много е симпатична . Може да видиш фейса на Румстара !
    Но най важното енда седнеш в нея и да ти допадне . Задължително шофираш поне 40-50 км , конкретната модификация и после автомобила който купуваш . И да е на малко км .!!!!!!,
  • 58 Антон 1

    3 3 Отговор

    До коментар #55 от "Антон 1":

    И ще помоля хората даващи минуси , ако ме ги мързи да се аргументират , че да сме от полза все пак !:)
  • 59 Townboy

    1 9 Отговор
    Ниско качество и високи експлоатационни разходи. На старо се взима Туран, Кади или Зафира иначе ще ревеш. Японска кола се взима само Тойота и то нова.
  • 60 Хаха

    6 4 Отговор
    Бах, за 7 бона можеш да вземеш старата Honda Legend и поне ще имаш Яка кола. Ами тоя кашон? Спри го един готин класически седан, кое ще гледат повече хората? А и да не се залъгваме, това че ставал и за камион за кюмюр, тия дет ще возят кюмюра и без това няма да дадат 7 хил. за кола.Цял Камион, а вътре водача сам!
  • 61 никси

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    казва се колянов вал , а не мотор.
  • 62 никси

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Пепо":

    е колко трябва да си голям бе брат , като митьо пищова ли или като татко барба , еми сложи се на диети , здравословно е.
  • 63 Ооо

    1 2 Отговор

    До коментар #34 от "Иво78":

    Кое е красиво бе. Купуват ги точно щото са буклуци. Щото имат всичките проблеми изредени по горе. Затова се продават за без пари, затова всеки втори е правил ремонт и знае как да смени всичко, затова части има на всеки сервиз и магазин и не се чака месец за доставка .. всичко това определя ниска цена и в един момент погледнато под друг ъгъл е плюс вместо минус...