Last news in Fakti

21 Май, 2018 17:09 8 616 17

Първият френски Mercedes-Benz

  • daimler-
  • mercedes-benz-
  • eqa-
  • франция

Немският концерн Daimler обяви плановете си да произвежда компактен електромобил в завода във френския град Амбаш, където се сглобява продукцията на Smart. В модернизацията на фабриката и увеличаването на капацитета ѝ ще бъдат инвестирани €500 млн.

От Daimler не уточняват кой ще бъде първият френски Mercedes-Benz, но по неофициална информация това ще бъде серийната версия на електрическия прототип EQA, показан във Франкфурт миналата есен.

Хечбекът EQA има два електромотора със сумарна мощност 272 к.с. и въртящ момент 500 Нм. Захранването им е поверено на батерии с капацитет 60 кВтч, които позволяват изминаването на 400 км с едно зареждане.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Alfa Romeo

    32 43 Отговор
    Браво на германците! Най-накрая си признаха че не могат да правят коли и дадоха на друг да им ги прави!

    Коментиран от #7, #11

  • 2 Иванов

    23 12 Отговор
    Ако и монтажниците са като футболистите в националния им отбор, не купувайте "френско"!
  • 3 Я. Петров

    15 13 Отговор
    Ситроен C- elyse или пежо 301 с по- обли форми. Нищо общо с мерцедес освен емблемата.
  • 4 Фен

    44 10 Отговор
    До цървулите над мен:Кисело ли е гроздето?
  • 5 Мерджан

    16 11 Отговор
    Ооо, това ще е най-хубавия електромобил. Щом е Мерцедес е хубаво щом е Тесла е боклук! Техническите характеристики не са интересни и нямат никакво значение!

    Коментиран от #12

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Plameni

    7 4 Отговор

    До коментар #1 от "Alfa Romeo":

    Имаш нещо против целия свят, защото Mercedes Benz произвеждат или ползват доставчици от цял свят.
  • 8 Хайл

    3 12 Отговор
    Началото на края на Мерцедес! Много жалко... Мъчно ми е за любимата марка:(
  • 9 Опит

    4 5 Отговор
    При -30С не може и 250 да направи. А бг не е Европа да те спасяват до 20 Мин с пътна помощ. Там ще ет копат на место
  • 10 гост

    6 0 Отговор
    Добре де. Тесла преди 10г. пуснаха кола с подобен капацитет и сега дори Хюндай са с такъв. Мерцедес са класово име и със сигурност могат да предложат 90квч, разлика от 3-4х.долара в цената, но пък много по-добре за името на компанията. Стига с тези малки капацитети, нали годините си вървят, а прогреса къде изостава. Щом Тесла набутаха в размер на 60квч батерия 100квч, то след 13-14г. трябва да е много по-лесно и достъпно за всички. Хайде Мерцедес, не се излагайте и не изоставайте.

    Коментиран от #15

  • 11 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Alfa Romeo":

    И това го казва заблуден фен на Италианците??!!
  • 12 Алекс

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Мерджан":

    Сравняваш марка на 120 години с традиция в производството и Тесла .

    Коментиран от #13

  • 13 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Алекс":

    Марката със 120 годишен опит в момента има доста по-малък такъв от Тесла при производството и най-вече разработката на електромобили !!! Което се доказва от това кой купува и разглобява моделите на другия и въпреки това не може да предлижи дори близки показатели !!! Това , че щели да направят сглобка с 0.5 мм (!!!) по-малки или по-равни фуги или ще има нещо което е от по-скъп материал в случая няма ама никакво значение , защото това са неща които се постигат бързо с развитието на производството !!! Ако Мерцедес , а и всички останали не достигнат показателите на Тесла в ЗАДВИЖВАНЕТО , просто бъдещето е ясно и доста черно !!!
  • 14 308

    9 1 Отговор
    френските коли били кофти ама карат а класи с DCI-та ... комплексиииииии където ви пише SECURITY на малките черни тенисчици трябва да пише INSECURITY
  • 15 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Мерцедес НЕ ПРОИЗВЕЖДАТ , а купуват батерии от независим производител !!! И то в количества годишно , които Тесла употребява на седмица !!! Така че цената е поне 30% , а най-вероятно и повече нагоре !! Така че въпросът не е в технологията и колко могат да "набутат" в същия обем , а просто на ЦЕНА !!! И без това са назад по-всички показатели от Модел 3 , ако дадат и много по-висока цена (щото тя ще е по-висока , но колко ) , тоя модел ще го броят за рекламен !
  • 16 Антиелектрика

    0 1 Отговор
    Поредния електрически миксер обречен на провал. Като междо другото не е сигурно дали въобще ще бъде пуснат на пазара и дали ще има обявените характеристики. А за "френски" Мерцедес да не говорим, ту вече Даимлер се закопаха окончателно.
  • 17 Антон

    10 0 Отговор
    Спорите за мерцедес и тесла. Не са само мерцедес, и бмв, и ауди и лексус а и порше все още нямат електричка аналог на теслатаИ причината е не защото теслата е нещо супер, мега, което не могат да произведат. А това че техните и инжинери имат бая дебели дипломи и са преценели че момента все още не е дошъл! Най-малкото технологията е все още недоразвита, вкл.бавно зареждане, което не може да се сравни по време с напълването на един резервоар, както и малкия пробег.
    Да не говорим че инфраструктурата на местнкте разпределителни дружества не може дс поеме такъв товар. Само в София, колите са над милион. Представете си в европейски или глобален план за какви бройки става дума. И сега си представете тези бройки всяка вечер черпат яко електричество - нито кабелите в гаражите, нито капацитета на сградите, нито районния трафопост могат да издържат такъв товар.
    Така че още много много време ше си караме двг-то, докато не се получи някакъв значителн технологичен скок. Ел.колите в сегашния си вид нямат никакво бъдеще, просто едно глухо разклонения на автоиндустрията.