ТЕМА: Тест драйв
Новини

Тествахме новата G-Klasse, направена от... българка (ЧАСТ I)

Външността e сходна с тази на предшественика, но интериорът е коренно различен

Публикувана: 22 Май, 2018 11:27
29 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 28638
Тествахме новата G-Klasse, направена от... българка (ЧАСТ I)
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Каркасон, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Заглавието може да ви звучи пресилено, но това е самата истина. Става дума за новата G-Klasse на Mercedes-Benz, цялостният интериор на която е направен от дизайнерката Лилия Чернаева - една българка, завършила Художествената академия в София.

Марката Mercedes организира първите тестове на новата G-Klasse във Франция и именно там се запознахме с Лилия - младо момиче, на което е поверена отговорната задача да разработи салона на най-мъжката кола в света - новата G-Klasse. Иначе, новата G-Klasse е съхранила външния облик и е трудно различима от досегашната, но всъщност е абсолютно нова. Ето и по-конкретно впечатленията ни от първите динамични тестове на модела.

Екстериор

Тествахме новата G-Klasse, направена от... българка (ЧАСТ I)


Екстериорният дизайн е много сходен с досегашната и добре позната на всички G-Klasse. Това сходство е търсено абсолютно умишлено и трябва да признаем, че дизайнерите са постигнали целта си. Единствено предните дневни диодни светлини отличават на пръв поглед колата от предшественика й. Първоначално избрахме да тестваме бяла G63 AMG, при която новите фарове стояха изключително хармонично.

Тествахме новата G-Klasse, направена от... българка (ЧАСТ I)

Останалите отличия се забелязват след по-внимателно оглеждане на колата, а всъщност те не са никак малко - раздути калници, по-заоблени каросерийни панели, друга радиаторна решетка (при AMG версията е сходна с тази на най-спортните Mercedes-и) и различни брони. Като цяло обаче всички промени могат да се приемат за фейслифт, но това съвсем не е така.

Интериор

Тествахме новата G-Klasse, направена от... българка (ЧАСТ I)


Още с отварянето и затварянето на врата, разбирате, че се намирате в истинска G-Klasse. Отчетливото щракане при отваряне и затваряне на вратите, както и при заключването и отключването им, кара човек да се пренесе 30 години назад, когато всички истински автомобили се отваряха и затваряха така. Днес този звук може да се чуе само в новия Gelaendewagen.

Тествахме новата G-Klasse, направена от... българка (ЧАСТ I)

Влизайки в салона бързо може да се установи, че там всичко е ново. За разлика от външността интериорът е коренно различен. Единственият познат детайл е дръжката пред пътника до водача. И всичко това, както споменахме в началото, е направено от българката Лилия Чернаева. Тя много обстойно ни обясни какво е имала предвид при избора на интериорни детайли и как например малките колонки от върховата аудиосистема Burmester, които са разположени на арматурното табло, са със същата форма, с каквато се характеризират предните мигачи, които пък са видими от местата на водача и пасажера до него.

Тествахме новата G-Klasse, направена от... българка (ЧАСТ I)

Обясни ни и още много от вижданията си за интериора на нова G-Klasse, които ще ви ги представим малко по-късно в интервю, което направихме с нея. Като цяло се вижда, че салонът идеално кореспондира с екстериора и в същото време е драстично и радикално променен към по-луксозен, по-комфортен и по-практичен. Уредите на арматурното табло са сходни с останалите нови модели на марката, но отделните елементи като дръжката пред пасажера, външните панти на вратите, ефектните въздухозаборници в купето и резервното колело на "гърба" на петата врата, придават своеобразна ексклузивност и породист вид.

Тествахме новата G-Klasse, направена от... българка (ЧАСТ I)

Салонът е много комфортен, седалките са големи ергономични и предвид новото окачване, определено предразполагат към отличен комфорт. За екстрите е излишно да говорим. В новата G-Klasse има всичко, което можете да си представите и което е измислено от автомобилната индустрия. Много от тези екстри са част от основното оборудване, а останалите са включени в допълнителните опции. Комфортът е сравним с този на S-Klasse, въпреки че возията е по-твърда и разстоянието за краката - по-малко.

Тествахме новата G-Klasse, направена от... българка (ЧАСТ I)

Последното обаче е напълно достатъчно за комфортно пътуване, както отпред, така и в задната част на салона. Благодарение на увеличеното с 50 мм междуосие, мястото за краката на водача и всички пасажери е по-голямо. Отпред са прибавени 38 мм, а отзад - 150 мм. Багажникът е свръхпрактичен заради правите форми, а обемът му е 454 литра. При нужда обаче може да бъде увеличен до 1941 л по VDA.

Тествахме новата G-Klasse, направена от... българка (ЧАСТ I)

>>> ЧАСТ II >>>

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Мин
1 Отговор
Къде стея тествали??? Имало ли е ваш шофьор или просто така си говорите!??

Оценка:
-19 +52

Караиванов
2 Отговор
Не говори глупости. Влез в рубриката тест драйв на факти и ще видиш, че пичовете от мобиле присъстват и изпробват всички нови модели, при това винаги са първи.

Оценка:
-3 +63

111
3 Отговор
Най-накрая правилно като смисъл и изписване заглавие, и вие да се самокритикувате, че: "Заглавието може да ви звучи пресилено". Екстра си е, а и статията е написана на ниво, че и българска мадама - гордост! ;)

Можело значи да се показват и наистина стойностните неща и жени, в медийното пространсво, а не само няк'ви леки ков**, където се рекламират в Instagram-a, че успели да стигнат до Гърция или Малдивите, и да си повеят мялко изкуствените силиконови тела. Гнус ...

Очакваме следващата част на статията, с нетърпение!
И, моля, повече такива новини ни споделяйте! : ))

Оценка:
-3 +69

Хриси
4 Отговор
Защо нямате снимки как я тествате?

Коментиран от #7


Оценка:
-13 +5

до 2
5 Отговор
до 2

Да бе вярвяй си

Оценка:
-14 +4

004130
6 Отговор
Аз се чудя защо е толкова грозен интериора...
Кой "умник" реши да сложи тоя телевизор на таблото.
Вкъщи се счупи на телевизора стойката и сега е на два стола(щото не е с кинескоп) и изглежда 1:1.

Коментиран от #19, #26, #27


Оценка:
-44 +8

Мартин Милков
7 Отговор

До коментар #4 от "Хриси":


Защото в тази част се говори за външен и вътрешен вид. Когато стане въпрос за двигатели и ходови характеристики, най-вероятно в следващата част, там ще има такива снимки. Някой път и видео качват.

Оценка:
-6 +9

VikiVarna
8 Отговор
Вълшебна е нова Г63 АМГ 2019г. - моторът е същият от Ес класа 63....да му е честито на който има 197 000 евро накуп и 10 000 лв. месечно.

Оценка:
-3 +24

вижся
9 Отговор
ей така като почнете направена от българка ала бала много е дразнещо това като игра на думи... а таблета вътре от Джон Атанасов ли е направен или от внука му?

Оценка:
-14 +12

гост13
10 Отговор
Браво, но нека да припомним, че НИЕ българите участваме още от 2006г. в разработването на някои модели на фирмата и друг факт-по-същото време НИЕ българите правихме джанти за....BRABUS. Да който иска може да се потърси информация. Отново БРАВО на българското участие.

Оценка:
-5 +38

Гошо
11 Отговор
Оригиналната G-класа е направена от руснаци (УАЗ), Мерцедес запазват дизайна, леко я модернизират с някоя друга лампичка и я пускат за 100 пъти по-висока цена.

Оценка:
-35 +13

12
Този коментар е премахнат от модератор
чист Българин
13 Отговор
Правете нещо смислено.
Не коментирайте нищо, а направете НЕЩО.
Аман от Разбирачи.....

Оценка:
-2 +12

Абе
14 Отговор
нищо че е с руски произход таз "българка".

Оценка:
-19 +7

бмв
15 Отговор
Ръждясваща консервена кутия!!!

Коментиран от #29


Оценка:
-22 +9

Автокъща CITYCAR
16 Отговор
Тествали сте я друг път

Оценка:
-6 +5

17
Този коментар е премахнат от модератор
незнайко
18 Отговор

До коментар #17 от "Ицо":


Браво, така се прави когато другите ги мързи да ровят в интернет ! Давате им това което искат .

Оценка:
-0 +4

асен
19 Отговор

До коментар #6 от "004130":


А ти сигурно караш Форд Фокус .

Оценка:
-0 +3

20
Този коментар е премахнат от модератор
21
Този коментар е премахнат от модератор
гостенин
22 Отговор
Много се радвам,че български специалист е разработил интериора на новият високо проходим "Мерцедес".Радвам се също,че от "Мерцедес" отново показват най-доброто."Кубчето" е класика-символ на огромен ресурс,здравина,висока проходимост и солидност,своеобразна красота.
Това е моето мнение и не ангажирам никого с него. А аз си пожелавам новият "Mercedes-Benz" "G-Klasse". :)

Оценка:
-2 +11

onq s konq
23 Отговор
Бе друго си е "Нивата"...

Коментиран от #28


Оценка:
-5 +3

J.B.
24 Отговор
Поредното автомобилче което неизменно ще се появи в абсолютно всеки град подкарано от ,,бедния" и вечно пищящ и оплакващ се бългърин.
Естествено децата под 5-год.ще се возят отпред в синхрон с най-новата бг.гъзарска мода докато тато и мама му говорят по тел.карайки,защото все някой тия милиарди на токийската борса трябва да ги управлява.
Пък ако стане катастрофа,,ееее сега,шъ купим нова кола и щъ си направйм нов леш-пер"

Оценка:
-1 +4

25
Този коментар е премахнат от модератор
a m g
26 Отговор

До коментар #6 от "004130":


ти кривоглед ли си , или маи недовиждаш

Оценка:
-0 +1

боико борисов
27 Отговор

До коментар #6 от "004130":


това не е телевизор а централен дисплеи ,да виждаш някьде на покрива сьтелитна чиния ,и декодер за цифрова телевизия , свали си противогаза

Оценка:
-0 +1

28
Този коментар е премахнат от модератор
a m g
29 Отговор

До коментар #15 от "бмв":


на бемвето ли си правиш реклама ,за рьжда , аз си па мислех че само форд и опел са измислили , не очаквах това от бемве да се случи .

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Валери Симеонов
Вицепремиерът Валери Симеонов с коментар за летните курорти
Разделянето на курортите на "тихи" и "шумни" са глупотевините на министър Ангелкова"

Още бисери
ТОП 5