Специалистите от Националната администрация по безопасност на пътното движение в САЩ (NHTSA) и застрахователния институт по пътна безопасност (IIHS) са структурите зад Океана, които са аналог на Euro NCAP и тестват безопасността на автомобилите.
Сега ще ви покажем една тяхна класация, показваща кои са най-безопасните SUV-та. Пазарът на подобен род автомобили става все по-популярен с всяка изминала година, а естествено най-скъпите и премиум сегментирани кросоувъри са и най-сигурни. Ето и 9-те най-най от тях подредени по обратен азбучен ред.
Volvo XC90
Volvo XC60
Mercedes-Benz GLE
Mercedes-Benz GLC
Lexus RX
Lexus NX
Audi Q7
Audi Q5
Acura MDX
Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Random
Тия боклуци са тежки, тромави и високи(купето, не клиренса).
В случай че трябва да избегнеш опасност, или няма да успееш, или ще се обърнеш, а може и двете.
Затова, като искате място - комби, като искате проходимост - джип(Нива, Ленд Крузер, Патрол, Г-класа)
Коментиран от #4
12:09 28.05.2018
2 вижся
Коментиран от #24
12:43 28.05.2018
3 Гост
Коментиран от #6, #8
13:26 28.05.2018
4 СУВ
До коментар #1 от "Random":
А ако искаме да е красив и да не е дълъг като катафалка това комби на кое сметище да го изхвърлим???Коментиран от #5
13:56 28.05.2018
5 Random
До коментар #4 от "СУВ":
Взимаш си хечбек.Иначе, малко и просторно няма как даже и сув.
Коментиран от #7
14:15 28.05.2018
6 Random
До коментар #3 от "Гост":
Мда, щото преобръщането е много полезно за вътрешностите ти...А факта че е по-голяма вероятността да успееш да избегнеш удара хич не е за зачитане...(сарказъм)
14:17 28.05.2018
7 СУВ
До коментар #5 от "Random":
Еми незнам сравни литража (на багажника) на голф и на Tiguan и пак ела.Коментиран от #13
14:22 28.05.2018
8 Измислици
До коментар #3 от "Гост":
Ами дай всички да се возим на лондонски бусове тогава, само временно, докато не измислят нещо по-високо?! Не се заблуждавайте по размера, структурните елементи са едни и същи. Дори, заради по-голямото тегло удара ще бъде още по-мръсен. Стабилността им също я няма никаква. СУВ не са по-безопасни. Спрете да купувате абсурдни и грозни СУВ, баничарки, ванове, комбита и пр. отврати. Няма нищо по-добро от класическия седан или купе и погледите на паркинга го доказват.Коментиран от #9
15:02 28.05.2018
9 СУВ
До коментар #8 от "Измислици":
Ти в кой век живееш никой не иска 5+ метра кола дето не може едно колело да вкараш. Седаните умряха, ползват се само от бизнесмени.Коментиран от #11
15:12 28.05.2018
10 Измислици
15:36 28.05.2018
11 Random
До коментар #9 от "СУВ":
Абе не знам ти какви седани си гледал, обаче в пасат 5 2 детски колелета се побират без проблем.Коментиран от #16
15:39 28.05.2018
12 Измислици
15:53 28.05.2018
13 Random
До коментар #7 от "СУВ":
380 срещу 470, в полза на тигуана.И?
Това е само щото е хем с нисък клиренс, хем висок и то се мери от пода до прозорците.
Демек тия 470л са само ако го напълниш догоре и оставиш място колкото да виждаш назад.
И Touran го дават 695л, ама отзад нищо не събира(7 местен).
Коментиран от #17
15:57 28.05.2018
14 Алфа Ромео
16:06 28.05.2018
15 селянин
Коментиран от #19
16:11 28.05.2018
16 СУВ
До коментар #11 от "Random":
Детски!!!!!!!Пробвай от 20ки нагоре и после пак ела!!!!
16:18 28.05.2018
17 СУВ
До коментар #13 от "Random":
Въпроса не е само литража но и формата, като нямаш семейство няма как да го разбереш.Не е само да пъхаш куфари вътре и други неща трябва да пъхаш.Коментиран от #18
16:21 28.05.2018
18 Измислици
До коментар #17 от "СУВ":
Точно формата и щом имаш малки деца трябва да си особено внимателен. Защото този багажник ако го напълниш до прозорците, че и над тях, ако не укрепиш багажа, при един сблъсък всичкото тоеа ще полети напред връз главите на пасажерите....А и седаните си имат стойки за закрепване на велосипеди и таванни релси, които са много по-безопасни от летящи куфари и колелетаКоментиран от #20
16:50 28.05.2018
19 Измислици
До коментар #15 от "селянин":
Ами в края на краищата със 180 не се кара по български път. 180 е за немски аутобан, макар че дори там на доста места пак би било много. Лично съм стигал 150 и освен че пътя "отесня" като почнаха коловозите оставени от камионите..., абе страшно!17:01 28.05.2018
20 СУВ
До коментар #18 от "Измислици":
ХаХа това наистина са измислици, ти някога имал ли си СУВ??Покажи ми на колко от тях багажа е влизал в купето????
Седаните имали стойка уаааааааау а СУВ нямат???
И с тая стойка ставаш 5.50 и паркираш като ТИР!!!!
А с тая кутия отгоре като някой робот ти ходи с нея по магистралата или по разбитите пътища, голямо удоволствие. Фактите са факти хората не искат седани още си спомням един клет човечец с едно бмв3 как се мъчеше да натика 2 гуми в багажника щеше да се разреве:))). Друг пък не можеше да сложи джипа на детето си и ме караше аз да го нося, абе карай каквото искаш аз ти казвам какви са аргументите на семейните хора.
Красива кола, не много дълга и да побира багаж със различна форма а не само плоски.
18:07 28.05.2018
21 ВАГ
21:07 28.05.2018
22 Комби-натор
23:03 28.05.2018
23 Онзи другия
03:48 29.05.2018
24 гост
До коментар #2 от "вижся":
Вгледай се!Прилика но не са!12:43 29.05.2018
25 Иоуееееее
Начи:
От година карам таквоз като на първата снимка, е синьо не е - черно е. Малко над 400hp. :)
Много по стабилно е от всичките ви тъпи беемвета и аудита взети заедно.
Кат го купих попрочетох малко и че ви цитирам само едно нещо - у Ингилизко при катастрофи със стария модел XC90 няма нито един загинал. От 2003-та до сега...
Ей ви на и едно видео да видите какво се случва с любимия ви седан и хората у него при челен удар с XC90 - https://www.youtube.com/watch?v=tE9fpvEIFBQ
18:52 29.05.2018
26 Милисекунди
00:01 30.05.2018