Французите от Peugeot смениха поколението на модела 508. Първоначално се появи седан версията, която вече прилича визуално на лифтбек, а сега на ход е новото комби. Първата фотография е вече факт, а публичната премиера на новата модификация с обозначение SW ще се състои през октомври в Париж.

Що се отнася до екстериор, то разлики в предната част няма. Задницата е изпълнена като типично комби със спортна насоченост и впечатлява с остри и дори агресивни линии. Двигателната гама на универсала ще се предлага с бензинов 1.6-литров двигател, който ще е наличен в две мощностни модификации - със 180 и с 220 конски сили.

Дизеловите двигатели ще са с обем 1.5 и 2.0 литра и с мощности 130, 160 и 180 коня. Базовият мотор със 130 к.с. ще работи с шестстепенна механична скоростна кутия, а останалите мотори ще предават пиковия момент през осемстепенни автоматични трансмисии.

Акценти:
- Както и при седана, предницата е невероятно впечатляваща
- Отзад, автомобилът създава усещане за мощност и модерен стил
- Практична задна врата и товарно пространство с обем 530 литра (с поставена кора)
- Практически равен под на багажника, който осигурява общ товарен обем от 1 780 литра
- Врати без рамки, уникална характеристика за масов комби автомобил
- Комбито е почти толкова високо, колкото седана - едва 1.42 м
- 508 SW е оборудвано с i-Cockpit от най-ново поколение

-66 +10
-4 +86
-38 +10
-2 +41
Коментиран от #7
-4 +33
До коментар #5 от "вижся":
ти па къде си я виждал!
Коментиран от #9, #18
-8 +8
Коментиран от #10, #11, #13, #27
-36 +17
До коментар #7 от "кьорчо":
има я на изложение в париж, умнико :)
-1 +7
До коментар #8 от "чеклампа":
кое и е калпавото, няма и лампичка която да не ми свети автоматичните чистачки и фарове са безгрешни и подгрева пари на 3 на DS7 crossback ако видиш новите им фарове как се въртят на 180 градуса, ще ти падне шапката - тази функция я няма никъде в автомобилите масово производство дори и в премиум сегмента... ама иначе дай да плюем калпава била - каква да е като ги карат по черните пътища с 200
-7 +40
До коментар #8 от "чеклампа":
Кое и е калпаво на електрониката като всичко което се монтира в "Пежо" не е френско?...Всичко е "немско"...Бош, Валео и Сименс...в тях търси евентуалните проблеми...
Коментиран от #12, #24
-5 +46
До коментар #11 от "Schmidt":
Валео какво е?
-2 +10
До коментар #8 от "чеклампа":
Тва беше преди 15 години. Явно не си се допирал до по-ново ,от 15 годишно Пежо. Ти и за Дачия сигурно ще кажеш некоя глупост,ама ние във фирмата имаме 5 бр Сандеро и си ги караме вече по 70-80 хиляди без никакви проблеми.
Коментиран от #14
-2 +25
До коментар #13 от "аууууууууу":
Абе карайте си тия френски курници,че кой ви спира?
Коментиран от #15, #43
-37 +10
До коментар #14 от "Japan movi":
То пък щото японските не приличат на гейша във франк! Да ви имам таралясниците!
-6 +17
-6 +16
-2 +5
До коментар #7 от "кьорчо":
Ти не знаеш ли ,че половината шушляци от тукашния форум имат колите още преди да са направени.
-3 +11
-3 +27
Отзад - Алфа
Коментиран от #44
-18 +6
Коментиран от #30
-12 +5
-4 +18
-2 +15
До коментар #11 от "Schmidt":
Големите концерни проектират автомобила на база съществуващи възли и агрегати и се залагат предварително необходимите промени. Доставчиците като бош, валео и т.н също правят собсвени разработки, които продават на големите концерни. Това, че едни и същи големи доставчици доставят на различни автомобилни марки го е имало винаги и е част от lean, jit и други производствени принципи. Цената е на едро и зависи от това какви позиции има дадена марка на пазарите и каква бройка ще бъде заявено от даден агрегат - колкото по-големи бройки, толкова по-ниска цена, толкова по-висока печалба за производителя и доставчика. Затова се прави една модулна платформа, на която се базират различни модели и дори различни марки. Обикновенно авто концерна се грижи да сглоби и продаде колата възможно най-качествено и бързо. Основните разработки на възли и агрегати е за доставчиците. Тънкоста е да направиш изчистени процеси и т.н., които ще ти донесат по малко разходи и по-голяма печалба. Процесите са доста сложни и са свързани с много, ама адски много планиране. Ако си мислиш, че в днешно време можеш в едно хале и да проектираш и да произвеждаш и да сглабяш, жестоко се лъжеш - резултатът ще е боклуци на висока цена и никакви позиции на пазарите.
-1 +8
-1 +14
Коментиран от #29
-14 +9
До коментар #8 от "чеклампа":
Най-големия проблем на френските коли е немската електроника.Тествано.
-3 +15
-1 +11
До коментар #26 от "onq s konq":
Ти пък къде се ръгаш с твоето БМВ бе?
Хората тук говорят за автомобили, а не за кошници като твоя.
Къде си тръгнал и ти сред автомобилите?
-2 +14
До коментар #21 от "Гиньо":
Човече много ме разсмя с този процесор. Повече чувство за хумор да имаме...
-0 +4
Коментиран от #32
-14 +2
До коментар #31 от "гост":
току що ги сравних и няма ама абсолютно нищо общо с нито един от пасатите
-1 +8
Коментиран от #42
-4 +16
Коментиран от #38
-11 +4
-10 +4
-2 +10
Коментиран от #41
-1 +6
До коментар #34 от "иначе не":
Щом разчиташ на лотарията стегай гоУфо и карай.
-0 +4
-0 +9
-6 +0
До коментар #37 от "Трошката":
Ми що не си направят френска електроника?!!!!
-5 +1
До коментар #33 от "PSA":
изглежда не си бил в германия да видиш колко френски коли се карат а най много са пежо,сигурно има защо
-1 +6
До коментар #14 от "Japan movi":
Караме си ги. А вие си извадете главите от пясъка и прочетете ,че за миналия месец , Дачия има повече продадени коли от Тойота, за Германия става въпрос. Кофти тръпка а? Тежки времена за японските сектанти.И да ти кажа-квото ми купят ,тва карам. Служебни коли са ,както казах.
-0 +1