Французите от Peugeot смениха поколението на модела 508. Първоначално се появи седан версията, която вече прилича визуално на лифтбек, а сега на ход е новото комби. Първата фотография е вече факт, а публичната премиера на новата модификация с обозначение SW ще се състои през октомври в Париж.
Що се отнася до екстериор, то разлики в предната част няма. Задницата е изпълнена като типично комби със спортна насоченост и впечатлява с остри и дори агресивни линии. Двигателната гама на универсала ще се предлага с бензинов 1.6-литров двигател, който ще е наличен в две мощностни модификации - със 180 и с 220 конски сили.
Дизеловите двигатели ще са с обем 1.5 и 2.0 литра и с мощности 130, 160 и 180 коня. Базовият мотор със 130 к.с. ще работи с шестстепенна механична скоростна кутия, а останалите мотори ще предават пиковия момент през осемстепенни автоматични трансмисии.
Акценти:
- Както и при седана, предницата е невероятно впечатляваща
- Отзад, автомобилът създава усещане за мощност и модерен стил
- Практична задна врата и товарно пространство с обем 530 литра (с поставена кора)
- Практически равен под на багажника, който осигурява общ товарен обем от 1 780 литра
- Врати без рамки, уникална характеристика за масов комби автомобил
- Комбито е почти толкова високо, колкото седана - едва 1.42 м
- 508 SW е оборудвано с i-Cockpit от най-ново поколение
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Свръхаз
14:46 05.06.2018
2 Караиванов
14:48 05.06.2018
3 гадс
14:54 05.06.2018
4 гост
15:17 05.06.2018
5 вижся
Коментиран от #7
15:39 05.06.2018
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 кьорчо
До коментар #5 от "вижся":
ти па къде си я виждал!Коментиран от #9, #18
16:43 05.06.2018
8 чеклампа
Коментиран от #10, #11, #13, #27
16:46 05.06.2018
9 вижся
До коментар #7 от "кьорчо":
има я на изложение в париж, умнико :)17:14 05.06.2018
10 пежо
До коментар #8 от "чеклампа":
кое и е калпавото, няма и лампичка която да не ми свети автоматичните чистачки и фарове са безгрешни и подгрева пари на 3 на DS7 crossback ако видиш новите им фарове как се въртят на 180 градуса, ще ти падне шапката - тази функция я няма никъде в автомобилите масово производство дори и в премиум сегмента... ама иначе дай да плюем калпава била - каква да е като ги карат по черните пътища с 20017:27 05.06.2018
11 Schmidt
До коментар #8 от "чеклампа":
Кое и е калпаво на електрониката като всичко което се монтира в "Пежо" не е френско?...Всичко е "немско"...Бош, Валео и Сименс...в тях търси евентуалните проблеми...Коментиран от #12, #24
17:38 05.06.2018
12 filo
До коментар #11 от "Schmidt":
Валео какво е?19:45 05.06.2018
13 аууууууууу
До коментар #8 от "чеклампа":
Тва беше преди 15 години. Явно не си се допирал до по-ново ,от 15 годишно Пежо. Ти и за Дачия сигурно ще кажеш некоя глупост,ама ние във фирмата имаме 5 бр Сандеро и си ги караме вече по 70-80 хиляди без никакви проблеми.Коментиран от #14
20:59 05.06.2018
14 Japan movi
До коментар #13 от "аууууууууу":
Абе карайте си тия френски курници,че кой ви спира?Коментиран от #15, #43
21:35 05.06.2018
15 Хихихихи
До коментар #14 от "Japan movi":
То пък щото японските не приличат на гейша във франк! Да ви имам таралясниците!21:48 05.06.2018
16 filo
22:03 05.06.2018
17 ВАГ
23:07 05.06.2018
18 ВАГ
До коментар #7 от "кьорчо":
Ти не знаеш ли ,че половината шушляци от тукашния форум имат колите още преди да са направени.23:11 05.06.2018
19 гост
10:35 06.06.2018
20 307
Отзад - Алфа
Коментиран от #44
10:35 06.06.2018
21 Гиньо
Коментиран от #30
10:43 06.06.2018
22 ttt
10:45 06.06.2018
23 вижся
11:11 06.06.2018
24 Гост
До коментар #11 от "Schmidt":
Големите концерни проектират автомобила на база съществуващи възли и агрегати и се залагат предварително необходимите промени. Доставчиците като бош, валео и т.н също правят собсвени разработки, които продават на големите концерни. Това, че едни и същи големи доставчици доставят на различни автомобилни марки го е имало винаги и е част от lean, jit и други производствени принципи. Цената е на едро и зависи от това какви позиции има дадена марка на пазарите и каква бройка ще бъде заявено от даден агрегат - колкото по-големи бройки, толкова по-ниска цена, толкова по-висока печалба за производителя и доставчика. Затова се прави една модулна платформа, на която се базират различни модели и дори различни марки. Обикновенно авто концерна се грижи да сглоби и продаде колата възможно най-качествено и бързо. Основните разработки на възли и агрегати е за доставчиците. Тънкоста е да направиш изчистени процеси и т.н., които ще ти донесат по малко разходи и по-голяма печалба. Процесите са доста сложни и са свързани с много, ама адски много планиране. Ако си мислиш, че в днешно време можеш в едно хале и да проектираш и да произвеждаш и да сглабяш, жестоко се лъжеш - резултатът ще е боклуци на висока цена и никакви позиции на пазарите.11:31 06.06.2018
25 Цар Вул
11:59 06.06.2018
26 onq s konq
Коментиран от #29
12:33 06.06.2018
27 Язе
До коментар #8 от "чеклампа":
Най-големия проблем на френските коли е немската електроника.Тествано.12:44 06.06.2018
28 ултра
12:56 06.06.2018
29 mfiftn
До коментар #26 от "onq s konq":
Ти пък къде се ръгаш с твоето БМВ бе?Хората тук говорят за автомобили, а не за кошници като твоя.
Къде си тръгнал и ти сред автомобилите?
13:21 06.06.2018
30 фитила
До коментар #21 от "Гиньо":
Човече много ме разсмя с този процесор. Повече чувство за хумор да имаме...13:25 06.06.2018
31 гост
Коментиран от #32
14:16 06.06.2018
32 цистит
До коментар #31 от "гост":
току що ги сравних и няма ама абсолютно нищо общо с нито един от пасатите14:36 06.06.2018
33 PSA
Коментиран от #42
14:46 06.06.2018
34 иначе не
Коментиран от #38
15:30 06.06.2018
35 deadman1488
15:52 06.06.2018
36 Жоро Гинков
15:53 06.06.2018
37 Трошката
Коментиран от #41
16:37 06.06.2018
38 Хихих
До коментар #34 от "иначе не":
Щом разчиташ на лотарията стегай гоУфо и карай.17:01 06.06.2018
39 Чочо
19:12 06.06.2018
40 ВАГ
23:55 06.06.2018
41 ВАГ
До коментар #37 от "Трошката":
Ми що не си направят френска електроника?!!!!23:58 06.06.2018
42 бръммм
До коментар #33 от "PSA":
изглежда не си бил в германия да видиш колко френски коли се карат а най много са пежо,сигурно има защо10:00 07.06.2018
43 Ауууууууу
До коментар #14 от "Japan movi":
Караме си ги. А вие си извадете главите от пясъка и прочетете ,че за миналия месец , Дачия има повече продадени коли от Тойота, за Германия става въпрос. Кофти тръпка а? Тежки времена за японските сектанти.И да ти кажа-квото ми купят ,тва карам. Служебни коли са ,както казах.16:46 08.06.2018
44 Този коментар е премахнат от модератор.