ФАКТИ.БГ

Запознайте се с новото комби на Peugeot

Публикувана: 5 Юни, 2018 14:41 Обновена: 6 Юни, 2018 10:32
44 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9164
Запознайте се с новото комби на Peugeot
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Французите от Peugeot смениха поколението на модела 508. Първоначално се появи седан версията, която вече прилича визуално на лифтбек, а сега на ход е новото комби. Първата фотография е вече факт, а публичната премиера на новата модификация с обозначение SW ще се състои през октомври в Париж.

Запознайте се с новото комби на Peugeot

Що се отнася до екстериор, то разлики в предната част няма. Задницата е изпълнена като типично комби със спортна насоченост и впечатлява с остри и дори агресивни линии. Двигателната гама на универсала ще се предлага с бензинов 1.6-литров двигател, който ще е наличен в две мощностни модификации - със 180 и с 220 конски сили.

Запознайте се с новото комби на Peugeot

Дизеловите двигатели ще са с обем 1.5 и 2.0 литра и с мощности 130, 160 и 180 коня. Базовият мотор със 130 к.с. ще работи с шестстепенна механична скоростна кутия, а останалите мотори ще предават пиковия момент през осемстепенни автоматични трансмисии.

Запознайте се с новото комби на Peugeot

Акценти:
- Както и при седана, предницата е невероятно впечатляваща
- Отзад, автомобилът създава усещане за мощност и модерен стил
- Практична задна врата и товарно пространство с обем 530 литра (с поставена кора)
- Практически равен под на багажника, който осигурява общ товарен обем от 1 780 литра
- Врати без рамки, уникална характеристика за масов комби автомобил
- Комбито е почти толкова високо, колкото седана - едва 1.42 м
- 508 SW е оборудвано с i-Cockpit от най-ново поколение

Запознайте се с новото комби на Peugeot

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Свръхаз
1 Отговор
Мяза на пасатор...петичка..

Оценка:
-66 +10

Караиванов
2 Отговор
Принципно не съм фен на пежо, но няма как да си изкливя душата - Супер красиви са и комбито, и седана на 508

Оценка:
-4 +86

гадс
3 Отговор
на никав пасатор не мяза ,а на хонда акорд....

Оценка:
-38 +10

гост
4 Отговор
Предходното модел 2013 беше много добро возило като качество и надеждност. Също така голямо и просторно, но с добра видимост и икономичност на бензинов двигател. Пежо покачиха качеството си и с последните модели се вижда какви продажби имат, въпреки цената, която вече не е ниска а е на средно ниво, над рено, но под шкода.

Оценка:
-2 +41

вижся
5 Отговор
кво разбирате вие бе.. кола с такъв външен вид не сте и виждали даже

Коментиран от #7


Оценка:
-4 +33

6
Този коментар е премахнат от модератор.
кьорчо
7 Отговор

До коментар #5 от "вижся":


ти па къде си я виждал!

Коментиран от #9, #18


Оценка:
-8 +8

чеклампа
8 Отговор
По принцип френските коли са наблъскани с много електроника,която е супер калпава.

Коментиран от #10, #11, #13, #27


Оценка:
-36 +17

вижся
9 Отговор

До коментар #7 от "кьорчо":


има я на изложение в париж, умнико :)

Оценка:
-1 +7

пежо
10 Отговор

До коментар #8 от "чеклампа":


кое и е калпавото, няма и лампичка която да не ми свети автоматичните чистачки и фарове са безгрешни и подгрева пари на 3 на DS7 crossback ако видиш новите им фарове как се въртят на 180 градуса, ще ти падне шапката - тази функция я няма никъде в автомобилите масово производство дори и в премиум сегмента... ама иначе дай да плюем калпава била - каква да е като ги карат по черните пътища с 200

Оценка:
-7 +40

Schmidt
11 Отговор

До коментар #8 от "чеклампа":


Кое и е калпаво на електрониката като всичко което се монтира в "Пежо" не е френско?...Всичко е "немско"...Бош, Валео и Сименс...в тях търси евентуалните проблеми...

Коментиран от #12, #24


Оценка:
-5 +46

filo
12 Отговор

До коментар #11 от "Schmidt":


Валео какво е?

Оценка:
-2 +10

аууууууууу
13 Отговор

До коментар #8 от "чеклампа":


Тва беше преди 15 години. Явно не си се допирал до по-ново ,от 15 годишно Пежо. Ти и за Дачия сигурно ще кажеш некоя глупост,ама ние във фирмата имаме 5 бр Сандеро и си ги караме вече по 70-80 хиляди без никакви проблеми.

Коментиран от #14


Оценка:
-2 +25

Japan movi
14 Отговор

До коментар #13 от "аууууууууу":


Абе карайте си тия френски курници,че кой ви спира?

Коментиран от #15, #43


Оценка:
-37 +10

Хихихихи
15 Отговор

До коментар #14 от "Japan movi":


То пък щото японските не приличат на гейша във франк! Да ви имам таралясниците!

Оценка:
-6 +17

filo
16 Отговор
Я и аз да кажа за японските прехвалени и прескъпи, гнили японски колета, които не са лоши, но не са изобщо това, което част от публиката в този сайт ги изкарва, а именно, че са не коли, а совалки.

Оценка:
-6 +16

ВАГ
17 Отговор
Нищо не се вижда от Пеугеота , и що няма 2,2 дизелака !!!

Оценка:
-2 +5

ВАГ
18 Отговор

До коментар #7 от "кьорчо":


Ти не знаеш ли ,че половината шушляци от тукашния форум имат колите още преди да са направени.

Оценка:
-3 +11

гост
19 Отговор
Тествах 5008 със сходен интериор и мога да кажа, че колата е много добра. Всичко се усеща много приятно, истински алуминий и текстил, меки пластмаси, широко и просторно. Много, ама много пред корейските марки и много по-смело и дизайнерски изпълнено от немските. Цените са им нараснали, но пък заслужено според мен.

Оценка:
-3 +27

307
20 Отговор
Отпред - Субару
Отзад - Алфа

Коментиран от #44


Оценка:
-18 +6

Гиньо
21 Отговор
Има вграден процесор Байкал.

Коментиран от #30


Оценка:
-12 +5

ttt
22 Отговор
Страхотен автомобил, браво!

Оценка:
-4 +18

вижся
23 Отговор
следващата ми кола

Оценка:
-2 +15

Гост
24 Отговор

До коментар #11 от "Schmidt":


Големите концерни проектират автомобила на база съществуващи възли и агрегати и се залагат предварително необходимите промени. Доставчиците като бош, валео и т.н също правят собсвени разработки, които продават на големите концерни. Това, че едни и същи големи доставчици доставят на различни автомобилни марки го е имало винаги и е част от lean, jit и други производствени принципи. Цената е на едро и зависи от това какви позиции има дадена марка на пазарите и каква бройка ще бъде заявено от даден агрегат - колкото по-големи бройки, толкова по-ниска цена, толкова по-висока печалба за производителя и доставчика. Затова се прави една модулна платформа, на която се базират различни модели и дори различни марки. Обикновенно авто концерна се грижи да сглоби и продаде колата възможно най-качествено и бързо. Основните разработки на възли и агрегати е за доставчиците. Тънкоста е да направиш изчистени процеси и т.н., които ще ти донесат по малко разходи и по-голяма печалба. Процесите са доста сложни и са свързани с много, ама адски много планиране. Ако си мислиш, че в днешно време можеш в едно хале и да проектираш и да произвеждаш и да сглабяш, жестоко се лъжеш - резултатът ще е боклуци на висока цена и никакви позиции на пазарите.

Оценка:
-1 +8

Цар Вул
25 Отговор
Хубава,красива кола,но не е по НАШИО ДЖОБ!За такава кола ти трябват да работиш в България ДВА живота и пак едва ли ще спестиш толкова много пари!!А иначе кола с много електроника е нищо и половина!Ако ти се счупи или откаже нещо едва ли ще можеш в обикновен сервиз да се оправиш,а отидеш ли в "Пежо"ще ти скъсат ританките!!Ще си карам 307-та!Хем вози хем върви като луда!!На газ съм на разход с двигател 1.6 куб.см.7.5 литра на дълъг път!!!

Оценка:
-1 +14

onq s konq
26 Отговор
Комшията го има същото и от три месеца ме къндардисва да праиме бартер ама ас беенвето за такъв кош не давам!

Коментиран от #29


Оценка:
-14 +9

Язе
27 Отговор

До коментар #8 от "чеклампа":


Най-големия проблем на френските коли е немската електроника.Тествано.

Оценка:
-3 +15

ултра
28 Отговор
Супер як дизайн!

Оценка:
-1 +11

mfiftn
29 Отговор

До коментар #26 от "onq s konq":


Ти пък къде се ръгаш с твоето БМВ бе?
Хората тук говорят за автомобили, а не за кошници като твоя.
Къде си тръгнал и ти сред автомобилите?

Оценка:
-2 +14

фитила
30 Отговор

До коментар #21 от "Гиньо":


Човече много ме разсмя с този процесор. Повече чувство за хумор да имаме...

Оценка:
-0 +4

гост
31 Отговор
Във профил е точно копие на Пасат - но нормално той все пак е еталона в класа .

Коментиран от #32


Оценка:
-14 +2

цистит
32 Отговор

До коментар #31 от "гост":


току що ги сравних и няма ама абсолютно нищо общо с нито един от пасатите

Оценка:
-1 +8

PSA
33 Отговор
Германците и тукашните им фенове са големи комплексари на тема френски коли. Само като стане въпрос и налитат като бик на червено - без аргументи, просто плюят срещу вятъра...

Коментиран от #42


Оценка:
-4 +16

иначе не
34 Отговор
Френска кола ще карам единствено ако е спечелена от лотарията.

Коментиран от #38


Оценка:
-11 +4

deadman1488
35 Отговор
БОКЛУК

Оценка:
-10 +4

Жоро Гинков
36 Отговор
Абе карайте си немските каски и мислете ,че си имате коли

Оценка:
-2 +10

Трошката
37 Отговор
Проблема на френските автомобили е немската електроника

Коментиран от #41


Оценка:
-1 +6

Хихих
38 Отговор

До коментар #34 от "иначе не":


Щом разчиташ на лотарията стегай гоУфо и карай.

Оценка:
-0 +4

Чочо
39 Отговор
Жесток дизайн,чудя се, дори и да си фен на друга марка,как може човек да си криви душата и да казва,че това не е страхотно..........!!!!!!!!!!!

Оценка:
-0 +9

ВАГ
40 Отговор
А сега се види ,попреписали са в дизайна от най-красивото комби (на Ауди) и затова се е получило.

Оценка:
-6 +0

ВАГ
41 Отговор

До коментар #37 от "Трошката":


Ми що не си направят френска електроника?!!!!

Оценка:
-5 +1

бръммм
42 Отговор

До коментар #33 от "PSA":


изглежда не си бил в германия да видиш колко френски коли се карат а най много са пежо,сигурно има защо

Оценка:
-1 +6

Ауууууууу
43 Отговор

До коментар #14 от "Japan movi":


Караме си ги. А вие си извадете главите от пясъка и прочетете ,че за миналия месец , Дачия има повече продадени коли от Тойота, за Германия става въпрос. Кофти тръпка а? Тежки времена за японските сектанти.И да ти кажа-квото ми купят ,тва карам. Служебни коли са ,както казах.

Оценка:
-0 +1

44
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Авигдор Либерман
Израелският външен министър Авигдор Либерман критикува решението на Швеция да признае Палестина
Близкият изток не е мебел от IKEA."

Още бисери
ТОП 5