5 Юни, 2018 14:41, обновена 6 Юни, 2018 10:33 9 73144

Запознайте се с новото комби на Peugeot

  • peugeot-
  • 508-
  • sw
Запознайте се с новото комби на Peugeot - 1

Французите от Peugeot смениха поколението на модела 508. Първоначално се появи седан версията, която вече прилича визуално на лифтбек, а сега на ход е новото комби. Първата фотография е вече факт, а публичната премиера на новата модификация с обозначение SW ще се състои през октомври в Париж.

Запознайте се с новото комби на Peugeot

Що се отнася до екстериор, то разлики в предната част няма. Задницата е изпълнена като типично комби със спортна насоченост и впечатлява с остри и дори агресивни линии. Двигателната гама на универсала ще се предлага с бензинов 1.6-литров двигател, който ще е наличен в две мощностни модификации - със 180 и с 220 конски сили.

Запознайте се с новото комби на Peugeot

Дизеловите двигатели ще са с обем 1.5 и 2.0 литра и с мощности 130, 160 и 180 коня. Базовият мотор със 130 к.с. ще работи с шестстепенна механична скоростна кутия, а останалите мотори ще предават пиковия момент през осемстепенни автоматични трансмисии.

Запознайте се с новото комби на Peugeot

Акценти:
- Както и при седана, предницата е невероятно впечатляваща
- Отзад, автомобилът създава усещане за мощност и модерен стил
- Практична задна врата и товарно пространство с обем 530 литра (с поставена кора)
- Практически равен под на багажника, който осигурява общ товарен обем от 1 780 литра
- Врати без рамки, уникална характеристика за масов комби автомобил
- Комбито е почти толкова високо, колкото седана - едва 1.42 м
- 508 SW е оборудвано с i-Cockpit от най-ново поколение

Запознайте се с новото комби на Peugeot


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Свръхаз

    10 66 Отговор
    Мяза на пасатор...петичка..
  • 2 Караиванов

    86 4 Отговор
    Принципно не съм фен на пежо, но няма как да си изкливя душата - Супер красиви са и комбито, и седана на 508
  • 3 гадс

    10 38 Отговор
    на никав пасатор не мяза ,а на хонда акорд....
  • 4 гост

    41 2 Отговор
    Предходното модел 2013 беше много добро возило като качество и надеждност. Също така голямо и просторно, но с добра видимост и икономичност на бензинов двигател. Пежо покачиха качеството си и с последните модели се вижда какви продажби имат, въпреки цената, която вече не е ниска а е на средно ниво, над рено, но под шкода.

  • 5 вижся

    33 4 Отговор
    кво разбирате вие бе.. кола с такъв външен вид не сте и виждали даже

    Коментиран от #7

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 кьорчо

    8 8 Отговор

    До коментар #5 от "вижся":

    ти па къде си я виждал!

    Коментиран от #9, #18

  • 8 чеклампа

    17 36 Отговор
    По принцип френските коли са наблъскани с много електроника,която е супер калпава.

    Коментиран от #10, #11, #13, #27

  • 9 вижся

    7 1 Отговор

    До коментар #7 от "кьорчо":

    има я на изложение в париж, умнико :)
  • 10 пежо

    40 7 Отговор

    До коментар #8 от "чеклампа":

    кое и е калпавото, няма и лампичка която да не ми свети автоматичните чистачки и фарове са безгрешни и подгрева пари на 3 на DS7 crossback ако видиш новите им фарове как се въртят на 180 градуса, ще ти падне шапката - тази функция я няма никъде в автомобилите масово производство дори и в премиум сегмента... ама иначе дай да плюем калпава била - каква да е като ги карат по черните пътища с 200
  • 11 Schmidt

    46 5 Отговор

    До коментар #8 от "чеклампа":

    Кое и е калпаво на електрониката като всичко което се монтира в "Пежо" не е френско?...Всичко е "немско"...Бош, Валео и Сименс...в тях търси евентуалните проблеми...

    Коментиран от #12, #24

  • 12 filo

    10 2 Отговор

    До коментар #11 от "Schmidt":

    Валео какво е?
  • 13 аууууууууу

    25 2 Отговор

    До коментар #8 от "чеклампа":

    Тва беше преди 15 години. Явно не си се допирал до по-ново ,от 15 годишно Пежо. Ти и за Дачия сигурно ще кажеш некоя глупост,ама ние във фирмата имаме 5 бр Сандеро и си ги караме вече по 70-80 хиляди без никакви проблеми.

    Коментиран от #14

  • 14 Japan movi

    10 37 Отговор

    До коментар #13 от "аууууууууу":

    Абе карайте си тия френски курници,че кой ви спира?

    Коментиран от #15, #43


  • 15 Хихихихи

    17 6 Отговор

    До коментар #14 от "Japan movi":

    То пък щото японските не приличат на гейша във франк! Да ви имам таралясниците!
  • 16 filo

    16 6 Отговор
    Я и аз да кажа за японските прехвалени и прескъпи, гнили японски колета, които не са лоши, но не са изобщо това, което част от публиката в този сайт ги изкарва, а именно, че са не коли, а совалки.
  • 17 ВАГ

    5 2 Отговор
    Нищо не се вижда от Пеугеота , и що няма 2,2 дизелака !!!
  • 18 ВАГ

    11 3 Отговор

    До коментар #7 от "кьорчо":

    Ти не знаеш ли ,че половината шушляци от тукашния форум имат колите още преди да са направени.
  • 19 гост

    27 3 Отговор
    Тествах 5008 със сходен интериор и мога да кажа, че колата е много добра. Всичко се усеща много приятно, истински алуминий и текстил, меки пластмаси, широко и просторно. Много, ама много пред корейските марки и много по-смело и дизайнерски изпълнено от немските. Цените са им нараснали, но пък заслужено според мен.
  • 20 307

    6 18 Отговор
    Отпред - Субару
    Отзад - Алфа

    Коментиран от #44

  • 21 Гиньо

    5 12 Отговор
    Има вграден процесор Байкал.

    Коментиран от #30

  • 22 ttt

    18 4 Отговор
    Страхотен автомобил, браво!
  • 23 вижся

    15 2 Отговор
    следващата ми кола
  • 24 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #11 от "Schmidt":

    Големите концерни проектират автомобила на база съществуващи възли и агрегати и се залагат предварително необходимите промени. Доставчиците като бош, валео и т.н също правят собсвени разработки, които продават на големите концерни. Това, че едни и същи големи доставчици доставят на различни автомобилни марки го е имало винаги и е част от lean, jit и други производствени принципи. Цената е на едро и зависи от това какви позиции има дадена марка на пазарите и каква бройка ще бъде заявено от даден агрегат - колкото по-големи бройки, толкова по-ниска цена, толкова по-висока печалба за производителя и доставчика. Затова се прави една модулна платформа, на която се базират различни модели и дори различни марки. Обикновенно авто концерна се грижи да сглоби и продаде колата възможно най-качествено и бързо. Основните разработки на възли и агрегати е за доставчиците. Тънкоста е да направиш изчистени процеси и т.н., които ще ти донесат по малко разходи и по-голяма печалба. Процесите са доста сложни и са свързани с много, ама адски много планиране. Ако си мислиш, че в днешно време можеш в едно хале и да проектираш и да произвеждаш и да сглабяш, жестоко се лъжеш - резултатът ще е боклуци на висока цена и никакви позиции на пазарите.

  • 25 Цар Вул

    14 1 Отговор
    Хубава,красива кола,но не е по НАШИО ДЖОБ!За такава кола ти трябват да работиш в България ДВА живота и пак едва ли ще спестиш толкова много пари!!А иначе кола с много електроника е нищо и половина!Ако ти се счупи или откаже нещо едва ли ще можеш в обикновен сервиз да се оправиш,а отидеш ли в "Пежо"ще ти скъсат ританките!!Ще си карам 307-та!Хем вози хем върви като луда!!На газ съм на разход с двигател 1.6 куб.см.7.5 литра на дълъг път!!!
  • 26 onq s konq

    9 14 Отговор
    Комшията го има същото и от три месеца ме къндардисва да праиме бартер ама ас беенвето за такъв кош не давам!

    Коментиран от #29

  • 27 Язе

    15 3 Отговор

    До коментар #8 от "чеклампа":

    Най-големия проблем на френските коли е немската електроника.Тествано.
  • 28 ултра

    11 1 Отговор
    Супер як дизайн!
  • 29 mfiftn

    14 2 Отговор

    До коментар #26 от "onq s konq":

    Ти пък къде се ръгаш с твоето БМВ бе?
    Хората тук говорят за автомобили, а не за кошници като твоя.
    Къде си тръгнал и ти сред автомобилите?
  • 30 фитила

    4 0 Отговор

    До коментар #21 от "Гиньо":

    Човече много ме разсмя с този процесор. Повече чувство за хумор да имаме...
  • 31 гост

    2 14 Отговор
    Във профил е точно копие на Пасат - но нормално той все пак е еталона в класа .

    Коментиран от #32

  • 32 цистит

    8 1 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    току що ги сравних и няма ама абсолютно нищо общо с нито един от пасатите
  • 33 PSA

    16 4 Отговор
    Германците и тукашните им фенове са големи комплексари на тема френски коли. Само като стане въпрос и налитат като бик на червено - без аргументи, просто плюят срещу вятъра...

    Коментиран от #42

  • 34 иначе не

    4 11 Отговор
    Френска кола ще карам единствено ако е спечелена от лотарията.

    Коментиран от #38

  • 35 deadman1488

    4 10 Отговор
    БОКЛУК
  • 36 Жоро Гинков

    10 2 Отговор
    Абе карайте си немските каски и мислете ,че си имате коли
  • 37 Трошката

    6 1 Отговор
    Проблема на френските автомобили е немската електроника

    Коментиран от #41

  • 38 Хихих

    4 0 Отговор

    До коментар #34 от "иначе не":

    Щом разчиташ на лотарията стегай гоУфо и карай.
  • 39 Чочо

    9 0 Отговор
    Жесток дизайн,чудя се, дори и да си фен на друга марка,как може човек да си криви душата и да казва,че това не е страхотно..........!!!!!!!!!!!
  • 40 ВАГ

    0 6 Отговор
    А сега се види ,попреписали са в дизайна от най-красивото комби (на Ауди) и затова се е получило.
  • 41 ВАГ

    1 5 Отговор

    До коментар #37 от "Трошката":

    Ми що не си направят френска електроника?!!!!
  • 42 бръммм

    6 1 Отговор

    До коментар #33 от "PSA":

    изглежда не си бил в германия да видиш колко френски коли се карат а най много са пежо,сигурно има защо
  • 43 Ауууууууу

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Japan movi":

    Караме си ги. А вие си извадете главите от пясъка и прочетете ,че за миналия месец , Дачия има повече продадени коли от Тойота, за Германия става въпрос. Кофти тръпка а? Тежки времена за японските сектанти.И да ти кажа-квото ми купят ,тва карам. Служебни коли са ,както казах.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.