Производството на спортното купе Alfa Romeo 4C ще бъде прекратено заради слабо търсене и незадоволителни продажби, съобщава MotorAuthority, цитирайки продуктовия мениджър на италианската марка Дани Брит. Откритата версия на модела обаче се продължи да се предлага, макар и на повишена от $65 000 на $66 900 цена.
По данни на сайта CarSalesBase купето 4C предизвиква все по-слаб интерес у купувачите. Ако през 2015 г. в САЩ са били реализирани 663 бройки, през 2016-а и 2017-а продажбите са спаднали съответно до 492 и 402 екземпляра. В Европа за същия период са купени 1 047, 1 179 и 871 коли.
Alfa Romeo представи 4С през 2013 г. Купето се оборудва с четирицилиндров турбодвигател с работен обем 1 750 см3 и мощност 240 к.с., съчетан с шестстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #11
13:28 28.06.2018
2 1234
Коментиран от #3, #6, #13, #27, #32
13:30 28.06.2018
3 Рентиер
До коментар #2 от "1234":
Италианците правят коли още от преди баба ти да си смени къщата с външна тоалетна, в която се е забърсавала с вчерашния брой работническо дело, с панелка в краен квартал на областния град. Като говорим кой какво трябва да прави- то селяци като теб първо трябва да млъкнат, а после да се върнат на село;Коментиран от #5
13:43 28.06.2018
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Антон
До коментар #3 от "Рентиер":
До известна степен имаш право ама нека погледнем нещата обективно към днешна дата.Ланча - имат един актуален модел, тази малката ипсилон. Скоро четох статия че обсъждат дали да не закрият марката
Фиат - добре че е местния им пазар за да съществуват що годе
Алфа - криво лево съществува,
Ламбо - купиха ги ваг
Ферари - единствени те отсрамват нещата,
Мазерати - актуалнен само сува. Гран турисмото много красив автомобил , ама вече над 10 год., сложили инфотейнмъмт от някакъв долнопробен джип, а все пак е мазерати. Джиблито и куатропортето не им върви нещо с продажбите
Като цяло не е розово положението
Коментиран от #9
14:27 28.06.2018
6 dsadsa
До коментар #2 от "1234":
1.8 мотор на 895кг. и ускорение до 100 км/ч за 4.5 секунди с шаси изработено изцяло от въглеродни нишки, умряла работа.Коментиран от #16
14:52 28.06.2018
7 гост
15:00 28.06.2018
8 CL500
Най-важното е, че цената за тази малката количка е прекалено надута. И като почнат и стандартните проблеми с колата ... Единствения плюс е нестандартната визия и не толкова срещаната марка като Алфа по пътищата.
15:55 28.06.2018
9 JPower
До коментар #5 от "Антон":
Друго си е да купиш порше с дръжки от Шкода Фабия .......Коментиран от #10
17:54 28.06.2018
10 Антон
До коментар #9 от "JPower":
Това че порше и шкода са на един концерн, какво общо има с упадака на италианското автомобилостроене?Погледнато обективно преди повече от 20 год. какво имаха порше - една 911. Сега достатъчно на брой нейни модификации, макан, кайен, панамера. Растеж, развитие.
Шкода какво имаха преди 20-30 год., виж сега къде са, предлагат повече екстри и модели и модификации от всички всето заедно на фиат и алфа. Хората се развиват.
Това което написах като го сравниш с текущото състояние на италианските марки и ще разбереш колко са назад с изключение на ферари и ламбо, което също предстои да избие рибата с урус.
Ходи да рагледаш мазератита , на гт-то панела на климатика сигурно не е променян от 15-20 год. Е така ли ще спечвлиш клиенти
Коментиран от #14, #15, #17, #18
18:04 28.06.2018
11 Селянчето
До коментар #1 от "гост":
Алфа Ромео е проява на индивидуализъм, динамика, решителност, модернизъм и най-вече чувствителност! Не случайно носи името на шекспировия герой Ромео.Коментиран от #12
18:28 28.06.2018
12 МSux
До коментар #11 от "Селянчето":
Умрях от смях, носи името на децата на собственика Алфа и Ромео.18:45 28.06.2018
13 Алфа Ромео
До коментар #2 от "1234":
Не ставай смешен бе, къде сравняваш тази расова драйвърска машина с тоя коптор за возене на чанти и щайги.19:29 28.06.2018
14 JPower
До коментар #10 от "Антон":
Вагинките правят само щайги. Много дървени и непрактични вътре, явно не си имал Алфа!!!! На 5год. Ваг Се чудиш,кое по напред да смениш, двигателя или скоростната кутия....Коментиран от #19, #20
20:05 28.06.2018
15 Гост
До коментар #10 от "Антон":
То пък щото на бмв например таблото с уредите не е едно и също от края на 70-те на миналия век. За всички модели!20:54 28.06.2018
16 АЛФА Q4
До коментар #6 от "dsadsa":
КОЛКО НЕМСКИ КОШНИКА ИМАТ ТОВА УСКОРЕНИЕ С ДВГ ПОД 3,021:59 28.06.2018
17 АЛФА Q4
До коментар #10 от "Антон":
АНТОНЕ Я СЕ НАПЪНИ ДА СИ СПОМНИШ КАКВИ КОЛИ ИМАШЕ VAG ПРЕДИ ДА ВЗЕМАТ ЛАМБОТО.22:01 28.06.2018
18 АЛФА Q4
До коментар #10 от "Антон":
А И ОЩЕ НЕЩОНОВОТО AMG ЗАЩО ИМА ГРОЗЕН ТАБЛЕТ НА ТАБЛОТО
22:03 28.06.2018
19 АЛФА Q4
До коментар #14 от "JPower":
ВАГ МОЖЕ И НЯКОГА ДА БЯХА МА СЕГА СА АБСОЛЮТНА КОНФЕКЦИЯ.ДВИГАТЕЛИТЕ ИМ НЕМОГАТ ДА ИЗПОЛЗВАТ РЕСУРСА НА ПИСТОВИЯ РЕМЪК..ПРЕДАВАТ СЕДОБРЕ ЧЕ ЖАБКИТЕ ИМ НАПРАВИХА ГОЛФ ПРЕДИ ГОДИНИ ИНАК СЕГА ЩЕ СА УМРЯЛИ
МА ТО УМРЯЛО МА
22:10 28.06.2018
20 АЛФА Q4
До коментар #14 от "JPower":
НЕ САМО ТОЙ. НИКОЙ НЕСМЕЕ ДА СИ СВАЛИ КАПАЦИТЕ И ДА ПРОГЛЕДНЕАЗ ЛИЧНО САМ ДОВОЛЕН ОТ ТОВА
ИМАМ КРОСВАГОН..УНИКАЛНО ЗДРАВО КУПЕ БЕЗ ВИБРАЦИЙ КАТО 3.0 D НА АУДИ..И Е АДСКИ ОБЕЗШУМЕНО
ВОЗИЯ ПРЕВЪСХОДНА..А ЗА ПРОХОДИМОСТА НА ЗАДВИЖВАНЕТО Q4 САМ ГОТОВ АБСОЛЮТНО СЪС ВСЯКО QATRO ДА СЕ ОБЗАЛОЖА..НЯМАТ ШАНС
А КОЛАТА МИ СТРУВА САМО 6000..КОЛКОТО ЕДНОГОДИШНА ПОДДРЪЖКА НА QATRO
22:18 28.06.2018
21 Giulia
22:24 28.06.2018
22 Антон
Пазара обаче показва коренно различна неща - да кажеш 1-2-3 човека че не си купуват от тях ок, ама масово толкова заблудени да не знаят кое е хубавото странно. В резултат на липсата на продажби и компаниите изпитват финансови трудности и няма кинти за нови разработки, за нови модели, съществуващото се нагажда към конкретните нужди. Само два примера ше ви дам: мазерати от тузарски коли са превърнати в някакви сбирщайм от стари концепции и евтини нови части имплантирани от американската им собственост. Луксозната и бъкана с екстри ланча в момента има един модел. Това е пример за тотален упадък на тези две марки обаче никой не търси отговорност на хората причинили това. Спънато мазератите с динамика като на бърз немски дизел. Срамота и позор!
И между другото имал съм 146 преди има няма 12-14 год, тамън с посления фейслифт беше , после съм карал и стило -2-3 години, така че не като да не съм се качвал и карал италианки.
В момента сме 2018 и тези вместо да се развиват циклат назад.
Коментиран от #23, #30
22:56 28.06.2018
23 АЛФА Q4
До коментар #22 от "Антон":
ПРИЯТЕЛЧЕ МОЖЕ БИ ТИИИИ НИКОГА НЕ СИ КАРАЛ ИТАЛИАНКА..ИНАЧЕ СЕГА НЯМА ДА СИ ПРОЯВИШ СЕЛСКОТО ГОЛФАДЖИЙСКО МАНТАЛИТЕТЧЕВ КАФЕНЕТАТА И ПО САЙТОВЕТЕ СТЕ ВЕЛИКИ А ПО СЕРВИЗИТЕ СИ БЛИЖЕТЕ РАНИТЕ
ОТ35 ГОДИНИ САМ МЕХАНИК И АЗ ПЛЮЕХ ЖАБАРКИТЕ ДООКАТО НЕ СЕ КАЧИХ
ЕЕЕ ПИЧ АЛФЕТАТА ИМА ЛИЦЕ И ХАРАКТЕР ПЛЮС ИСТИНСКА ДИНАМИКА.ОКЕЙ ДЕ. ДОБРЕ ДОШЛИ ПРИ МОЙТО КРОСЧЕ.АЙДЕ ДЕ.12 ГОДИШНО Е ТЕЖКО КАТО КАМИОН.150 H,P
Коментиран от #25
00:35 29.06.2018
24 Steks
08:21 29.06.2018
25 Антон
До коментар #23 от "АЛФА Q4":
Да се гордееш дъс 150 коня през 2018 не е много естествено.Аз какви коли имам няма да споменавам, карай си италианката със здраве
08:29 29.06.2018
26 АЛФА Q4
Коментиран от #28
09:19 29.06.2018
27 Боби
До коментар #2 от "1234":
Пичага, този дизайн, който споменаваш е на мазерати ! И е уникално карбоново купе. О ХА!09:29 29.06.2018
28 Антон
До коментар #26 от "АЛФА Q4":
Имаш много ниска култура - типичния сервизен работник станал такъв от нямане на друга работа!Предполагам знаеш че ваг са от шкода и сеат минават през фолксваген и ауди стигат до порше и ламбо , бентлито за разкош и то там и накрая бугати май също са техни.
Не всичко на тази фирма е голф и пасат.
Коментиран от #29, #39
10:30 29.06.2018
29 JPower
До коментар #28 от "Антон":
За мене, Алфа 146/5 са най-големия резил на алфа, но тогава са ИЗЦЯЛО ПОД ФИАТ!!!!! ЛАНЧИЯ ФАЛИРА,да знаеш. Мазерати е под Фиат с двигатели на ФЕРАРИ....НИЩО НЕ РАЗБИРАШ ОТ КОЛИ!!!! ТИПИЧЕН ГОЛФАДЖИЯ. За пасат СС и голф7, са абсолютни дървени боклуци, ама абсолютни. На БМВ, за 1 година му се прецака гюрука, вали вътре !!!! Ай недей разправя повече, и тук има хора с опит по различни марки и модели.... Обичам алфа бих я заменил само със Субару!!14:18 29.06.2018
30 ALFER
До коментар #22 от "Антон":
Гоуфо е диагноза! В световане мащаб. Прични безброй. Не ми се обяснява. Няма нищо общо с качество и технически характеристики. Кой разбрал, разбрал!14:30 29.06.2018
31 Юлиан
Големите са големи, защото имат по 12-25 модела. И на всички модели имат специални версии - модифицирани. Ауди дори имат две S/RS. Един Форд има ST/RS.
Тези една Жулиета я дъвчат 8 години без никаква промяна. Но това е бизнеса - няма продажби, няма пари за иновации и технологии. А конкуренцията продава и се развива.
Коментиран от #33
14:56 29.06.2018
32 Alfa Romeo 156 TI
До коментар #2 от "1234":
Нищо няма да ти казвам. Гледам добре са те описали в по-горни коментари!15:29 29.06.2018
33 Антон
До коментар #31 от "Юлиан":
Е точно това им е болното на тези,Добре че е италианския пазар, в противен случай щяхме да четем в историческите книги за тях. Същите като оризарките, корола спорт 1.2. с екстри пепелник и калобрани.......
16:15 29.06.2018
34 Ваг
19:49 29.06.2018
35 Volkswagen
Коментиран от #41, #44
19:58 29.06.2018
36 Ваг
20:01 29.06.2018
37 жабари
вие сте по-зле и от лагерните дръпнати колички щото поне технологии имат онези
а жабарската история нито технологии нито качество нито иновации
абе жабари да си апват спагетите и пиците и да си носят костюмите
мпс-та да ги оставят на можещите
Коментиран от #40
22:02 29.06.2018
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 АЛФА Q4
До коментар #28 от "Антон":
КУЛТУРАТА СИ МИ Е ДОБРЕ,,ВАЖНО Е ЧЕ СВАЛИХ КАПАЦИТЕ И ПРОГЛЕДНАХ,,ЗА 12 ГОДИНИ САМО ТЕЗИ РАЗНОСКИ,А Я КАРАМ КАТО СЛУЖЕБНО БАЛКАНЧЕ,СЪСКАЙ ТЕ СИ,, АЗ ДОВОЛЕНКоментиран от #42
09:53 30.06.2018
40 АЛФА Q4
До коментар #37 от "жабари":
ОЩЕ ЕДИН РАЗБИРАЧГ-Н ПРОФЕСОРЕ,,ТОЧНО ОТ ЖАБИТЕ ИДВАТ ИНОВАЦИЙТЕ,,ОТКАДЕ ИДВА КОМОНРАЙЛ,,FIAT--1992 година,ВСИЧКИ СЪВРЕМЕННИ КОЛИ СА БАЗИРАНИ НА РАЗРАБОТКАТА НА ALFA ROMEO 1928 г, ЕТО ТИ НАЙЙЙ ВАЖНИТЕ РАЗРАБОТКИ,
09:57 30.06.2018
41 АЛФА Q4
До коментар #35 от "Volkswagen":
ТОЧНО ТАЯ ТРОШКА РЯДКО СТИГА ДО 200 К ПРОБЕГ,,ДВИГАТЕЛЯ Е В КАРТЕРА,,СЪЩО Е ПОЛОЖЕНИЕТО И ПРИ КАЕНА,РЕЗИЛА Е ГОЛЯМ10:00 30.06.2018
42 Антон
До коментар #39 от "АЛФА Q4":
Мърляшката ви история започва още от нета. В българската версия на сайта , вносителите не са си направили труда да споделят каквито й да било данни за техническте характеристика на флагмана им, моторизации те му, цените.....Иначе сме големи....
Е от 92 год. Освен с този комон рейл , има ли нещо с друго да се похвалите
То форд е измислил колата, така че по твойта логика форд са по-велики защото цялото италианско автомобилостроене се базира на форд. Поне това е твойта логика.
Ахахахахахах
Коментиран от #43
10:16 30.06.2018
43 АЛФА Q4
До коментар #42 от "Антон":
ЯСНО,,ПО ЛЕСНО Е ДА СЕ ПИШАТ ПРОСТОТИЙКИ,ВМВЕСТО ФАКТИ,,ЗА АЛФА И ЗА ФОРД РАЗБРАХМЕ, ДА.,, АМИ ТЕЯ ВЕЛИКАНИ НА КОИТО СЕ КЛАНЯШ КАКВО,,ТЕ КАКВОЕТО КАКВО,,ДИЗЕЛГЕЙТ,,МИЗЕРИЙ НА СВЕТОВНО НИВО,,АБСОЛЮТНО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ
09:50 01.07.2018
44 АЛФА Q4
До коментар #35 от "Volkswagen":
ДОКАТО ЧЕТА ВЕЛИКИ НЕЩА ЗА ФАЕТОНИ И КАЕНИ ПОПАДНАХ НА ЕДНА СТАТИЙКА ДАЛИ ТРЯБВА ДА МИЕМ ДВИГАТЕЛЯ НА АВТОМИВКА,,И ЗА ПАТИЛАТА НА КАЕН ПОЗВОЛИЛ СИ ЛУКСА ДА СМЪКНЕ РЕКИТЕ ОТ ВСЯКАКВО МАСЛО ПО ДВИГАТЕЛНИЯ ОТСЕК,,ИИИ 5000€ РЕМОНТ ЗА ТАЯ ( НЕРАЗУМНА) ПОСТЪПКА,,А Е МНОГО ЕСТЕСТВЕННО ДА БЪДЕ ИЗМИТ ЕДИН ДВИГАТЕЛ10:02 01.07.2018
45 иии
10:52 05.07.2018