След два рекорда на Honda Civic Type R Challenge 2018 – на френската писта Маникур и белгийската Спа Франкоршамп, най-бързият хечбек постави още един – 2:31.32 сек. Civic Type R стана най-бързият сериен автомобил със задвижване на предните колела на британската писта Силвърстоун, като подобри постижението на предишното поколение Civic Type R в същото изпитание през 2016.
Сега Type R бе пилотиран от трикратния шампион в британската надпревара за туристически BTCС, Мат Нийл, който и тази година се състезава в сериите с Honda Civic Type R за екипа на Halfords Yuasa Racing. Пистата Силвърстоун, където тази неделя е поредният кръг от Формула 1 за Гран при на Великобритания, е с дължина 5,89 км с бързи дълги прави и високоскоростни завои, комбинирани с много технични секции като Бекетс, Вейл и Луфилд, в които колата се подлага на страхотни натоварвания.
С високо темпо на оптимизирания двигател 2.0 VTEC TURBO, Civic Type R се представи блестящо и позволи на Мат Нийл да се възползва максимално от скоростта на правите и от бързото ускорение при излизане от острите завои. За тази писта аеродинамичните характеристики са ключови, а Civic Type R осигурява най-добрия в класа баланс между обтекаемост и сцепление. Режимът +R и системата на адаптивното окачване дават възможност за стабилно и равномерно управление, което позволява по-висока скорост в трудните завои на Силвърстоун.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Ben10
До коментар #1 от "Фифи":
Ей големи разбирачи, чупите клавиатурите да коментирате ама и за тротинетка нямате пари14:09 04.07.2018
3 дфадф
Коментиран от #12
14:21 04.07.2018
4 селянин
Коментиран от #8
16:25 04.07.2018
5 Алфа Ромео
17:26 04.07.2018
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Японеца
Ето четете ваг-чета!
https://www.topspeed.com/cars/car-news/the-honda-civic-type-r-is-trashing-europe-s-best-racetracks-ar181560.html
19:47 04.07.2018
8 До селтака със супрата
До коментар #4 от "селянин":
Може да отвориш съседната статия и да прочетеш какво си е купил успелия български бизнесмен!Когато жълтите направят нещо което се доближава и на 1/10 от бугати ела пак да говориш за ваг.
Коментиран от #9
20:25 04.07.2018
9 селянин
До коментар #8 от "До селтака със супрата":
Да бе,сделано във Франция с фалшив софтуер на ваг.,,Agerra,,е в пъти по добро,по бързо,по евтино,от манипулирното бугати..Koenigsegg с V-8,с 5.0 L..издуха вагина от всички първи места.Коментиран от #10
21:21 04.07.2018
10 До селтака със супрата
До коментар #9 от "селянин":
Човече ти знаеш ли нещо друго освен софтуер, издухан, ваг.Очевидно си много комплексиран от тази фирма, след като постоянно ваг са ти в устата. Нямам идея защо си толкова комплексиран, ти знаеш със сигурност по-добре от мен.
Коментиран от #11
22:00 04.07.2018
11 селянин
До коментар #10 от "До селтака със супрата":
Антоне,не желая да споря с хора за който ваг е най,най..от тази група свалям шапка на чехите,шкода доказаха че правят нещо по добро от голф,пасат..даже швабите им завиждат че нямат на склад автомобили,и търсят терен за нов завод.А Тойота е и ще си остане..най силната,най здравата,най скъпата марка..давай за ваг.22:40 04.07.2018
12 ∆∆∆
До коментар #3 от "дфадф":
Немците слизат под 6 минути на Нюрбургринг...не ги мисли хич тях.Хондата е прекрасен автомобил,за класа си е най-добрия в момента, единствено на мен лично не ми харесва задницата на този Сивик.От пред е екстра,вътре е доста добре направена,но задницата сякаш различен дизайнер е имала.Все пак "вкус - другар няма"07:50 05.07.2018
13 вижся
Коментиран от #14
10:02 05.07.2018
14 Honda forever
До коментар #13 от "вижся":
И като дойде завой-к'во праим с тоя гоуф?13:38 05.07.2018