Last news in Fakti

8 Юли, 2018 11:00 63 371 70

Колко струват ловешките пикапи на старо

  • great wall-
  • steed-
  • пикап-
  • litex motors
Колко струват ловешките пикапи на старо - 1

Седем години след като Litex Motors направи официална премиера на автомобилната марка Great Wall за България, китайските коли с щампа made in BG вървят към своя залез. Заводът на компанията в село Баховица не работи, а дилърите продават залежала продукция. През тези седем години обаче колите с марка Great Wall се продаваха с малък и променлив успех.

Такива обаче има, а най-практичният сред тях е пикапът Steed. През 2011 от Litex Motors определиха цена за пикапа, започваща от 24 500 лева с ДДС. Сега, решихме да проверим имали такива пикапи на вторичния пазар у нас и колко струват. Оказва се, че не са много, а средната им цена е малко над 10 000 лв. Какви пикапи Great Wall Steed 5 се продават у нас, вижте ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Петър

    90 49 Отговор
    Айде,време е да започвате с простотиите че това е китайски боклук,че за тия пари ще си вземете Х9 или ПИ 3,14,ще вземете и някаква (премиум кочина каквото и да означава това-аз не знам) и те така

    Коментиран от #15, #19

  • 2 не ни се получава

    88 12 Отговор
    А резервни части има ли за тази "екзотика" ?
    Китайската автпромишленост много напредна последните години, но нашите "бизнесмени" само си изгърмяха патрона !

    Коментиран от #4

  • 3 Townboy

    82 74 Отговор
    Нищо не струват защото и без пари да ми го дадат не го искам!

    Коментиран от #7

  • 4 Балкан

    41 11 Отговор

    До коментар #2 от "не ни се получава":

    НА НОРА АНАНИЕВА ПРОСТОТИИТЕ И,ЛЕСНО Е С ГОТОВИ НАРОДНИ МИЛИОНИ.ДОБРЕ,ЧЕ ФАНТАСТИКО И БАЧКА НА ПАРА.ВСЕКИ ЕДИН ГРАД С БОЛЯРА СИ!!!
  • 5 Димитров

    64 34 Отговор
    Няма такива курници. На по 30-40 хиляди км влизат по сервизите за скоростни кутии. Седалките изпокъсани, вътре всичко дрънка и трака, спирачки под всякаква критика. Ако ме накарат да похарча 10 хиляди с пистолет в челото, бих си взел голф3 с тея пари, вместо "творението" на Г. Г...

    Коментиран от #40

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Учуден

    25 30 Отговор

    До коментар #3 от "Townboy":

    Че кой ти дава нещо на теб та се убисняваш ?

    Коментиран от #10, #28

  • 8 Ефтини сензации

    64 16 Отговор
    200-300лв у Надин...

    Колко да струват?
  • 9 Въжара

    45 10 Отговор
    Не са читави тия пикъпи и няма части за тях, масово ги ползват за служебни и не карат по много
  • 10 Townboy

    42 13 Отговор

    До коментар #7 от "Учуден":

    Опитват се да ни го пробутат тоя боклук и то за десет бона.
  • 11 Култ

    29 17 Отговор
    В днешно време кой пази сложебен автомоби
    Имам пика от марката и съм много доволен
  • 12 Грейт уол

    54 46 Отговор
    Тук пак коментират хора, дето карат коли за по 500-600 лв. Пикапа за тези пари е страхотен. Всяка кола се чупи. А за тази дори и в оторизиран сервиз ремонтът е поносим. Карайте си 20+ годишните коли и плюйте колко е зле да карам около 5 годишна кола.

    Коментиран от #41, #46

  • 13 волен сидеров

    45 9 Отговор
    жалко,че управляващите от минимум 240 гълфона съсипаха нещо хубаво у нас.......за пореден път
  • 14 vasik atanasova

    22 32 Отговор
    това умряло се е родило

    Коментиран от #45

  • 15 Ути

    46 33 Отговор

    До коментар #1 от "Петър":

    Ми боклуци са бе оптимисте, взимай си китайска пластмаса, какво е това Great Wall коя беше тази вековна марка, че не се сещам. На черното бяло ще викаш, нали след 50 000 влиза за основен ремонт...Кои луд ще даде една торба пари и вътре да му мирише на лъки-бой играчка, луд ли си. Боклука си е боклук и тези дървари тук българските дет с едната ръка си бара сещаш се а с другата го сглабя, НЕ БЛАГОДАРЯ, никога няма да си купя боклук ;)))))

    Коментиран от #20, #42, #43

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 борислв

    53 22 Отговор
    Пикапа и Н5 са много добри и проходими.Караме ги ежедневно.Ходовата част и двигателя е на Мицубиши.Не отстъпват на Хайлукса,дори вътре са по удобни. Подръжката е лека е евтина.Всичко зависи от стопанина.За тези пари и качества нямат конкурент.Жалко че не се произвеждат вече.
  • 18 JPower

    19 12 Отговор
    Няма се плашите, мемед почна хипер-трипер кола в друго село...Ся събира конете, да ги впрегне пред нея :))
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Петър

    29 8 Отговор

    До коментар #15 от "Ути":

    Не бе човек,не те агитирам да си купиш такава кола ама телефона,бормашината,флекса,телевизора или компютъра дето имаш са с произход от същата държава и си ги ползваш най пълноценно

    Коментиран от #22, #23, #27

  • 21 Петър

    36 6 Отговор

    До коментар #19 от "Косчката":

    Абе че съм прост спор няма,и аз си го знам това,ама 90% от живеете във във вход където пише К-Р за Левски или само ЦСКА обаче много държите на една скапана кола която ви се явява смисълът на живота-не че аз живея в Монако ама не ми дреме каква марка е скапаната кола,а вие гледате колко коня е,дали е с подгряващи седалки,дали ти казва кога да се изпикаш по малка нужда,дали е ДЦИ,има ли АBS и работи ли климатика
  • 22 Bat Sande

    16 12 Отговор

    До коментар #20 от "Петър":

    Петре бъркаш! За неюата който говориш са оригиунални китайски, а жиповете са български ментета... А път този дето ги сравнява с HILUX...приричат си само външно, че са с по 4 колела иначе и дума не може да става. Не се бях качвал на тези чудеса на китайската техническа мисъл до преди 1 месец. След като се качих 10 нови не ги ща за един 20 годишен ЛУКС каран от стопанин!
  • 23 Ути

    13 9 Отговор

    До коментар #20 от "Петър":

    Чакай бе, къде ми сръвняваш бормашина и телевизор с автомобил, че нещо не ми се връзва. Това сеедно да сръвниш дъвка с кроасан! Аз не бих се доверил на такава машина и не толкова до самия материал с които се сглабя, а до хората който го сглабят, едно масло и едни накладки не могат да ти монтират, като хората в сервизите, ще ми сглабят автомобили, купувай си подобни коли и не очаквай да си на печалба от тях, за това има коли за 15 000лв. нови и за 500 000лв. нови, въпрос на вкус! ;)

    Коментиран от #32

  • 24 Дългият

    18 10 Отговор
    Това създание си е извръщение към джиповете...70 коня...като включи климатика и автоматично 10 умират...че как да ги купуват хората...
  • 25 Расулюлах

    14 15 Отговор
    Тва да ми го подарат дори нема се кача да го вида ка върви а директно викам автовоза и на надин
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Расулюлах

    6 11 Отговор

    До коментар #20 от "Петър":

    Бе то убу сичко е от китаи ма като земеш бош от китаи от бош имат контрол на всичко навсякъде дорде излене продукта от китаиския завод а китиските марки немат такъв контрол и изискванията са занижени за квото и да било и кат излене тоз варел икусури да има големи те не се правят на въпрос
  • 28 Гост

    13 0 Отговор

    До коментар #7 от "Учуден":

    Неграмотник,научи се да пишеш.Все пак си в България и се предполага,че си ходил на училище,евентуално.
  • 29 Расулюлах

    13 20 Отговор
    Като искам пикап ше зема форд серия F 150 като искам китаиско ше поръчам ориз толко ли е трудно да го разберете?форд ориз не прави със зеленчуци нали?те прават пикапи така и китаи не прави жипове и пикапи а ориз и дрънкулки говоря за техните си марки ву тан са и ву тен чен ала бала

    Коментиран от #33

  • 30 marquise

    20 2 Отговор
    Китайските пикапи са като Гриша Ганчев, собственика на предприятието и ЦСКА- София АД, фалшифият правоприемник на ПФК ЦСКА АД - в ликвидация.
  • 31 гост

    9 4 Отговор
    Правилния въпрос е колко са по сервизите

    Коментиран от #44

  • 32 Петър

    7 5 Отговор

    До коментар #23 от "Ути":

    Да разбирам ли че ще се довериш на китайска бормашина от която също можеш да пострадаш сериозно?

    Коментиран от #54

  • 33 Знаещ

    12 4 Отговор

    До коментар #29 от "Расулюлах":

    Само дето най големия собственик-производител на автомобили 4х4 е китайски. Смешници. Почетете поне малко бе....

    Коментиран от #36, #39

  • 34 Фен на Great Wall

    19 7 Отговор
    От 6г.карам подобен автомобил от тази марка и съм супер доволен. Никакви сериозни повреди. Един стъклоповдигач и един датчик за 6г. Лесна и евтина подръжка. Супер проходими при трудни условия. Без междинни диференциали, високи муфи и т.н. простотии, който се скапват в яката кал. Здрав и проходим, нищо общо с паркетниците по които ахкате. Ама кой каквото си търси де. Преди това съм карал немски и корейски 4х4. Китайския е по добър.

    Коментиран от #47, #48, #49

  • 35 селянин

    16 3 Отговор
    Great Wall,не знам в Китай..но в Б-Я заложиха на 30 годишни двг от мицубиши,те и Хюндай ги използваха в Елантра и Соната..за мен Баховица фалира че тези двг не покриват евро 5,и за тва ги набутаха с отстъпки в гората на горските и.т.н.
  • 36 Бачо Киро

    6 6 Отговор

    До коментар #33 от "Знаещ":

    За 4х4 не знам, но по-продаван пикап от Ф-сериите на Форд просто НЯМА! До 2013 беше колата с най-много продадени бройки ВЪОБЩЕ, преди Тойота Корола да вземе мястото. Все още е на второ място. Ако нямаше и само със задно автоматично щеше да е и най-продаваното 4х4. а имай предвид, че дори не се продава глобално...
  • 37 Излъган

    19 7 Отговор
    Няма по-лоша комбинация от китайски дизайн, произведен в България. Ако добавим и липсата на квалифицирани специалисти и наемането на каквито се появят, картината става трагична. Никога няма да си купя такава комбинация, даже да става въпрос за кафемелачка, камо ли автомобил.
  • 38 Premium

    17 10 Отговор
    Моето впечатление след досега ми с този автомобил е ,че това е един наистина китайски боклук, изключително долнопробен с евтини чатериали в интериора. Ламарината си е ламарина. Електрониката на автомобила на излючително лошо ниво,дефектиращи системи. За мотора незнамсе пак беше на 2 години. Мое лично заключение ,че никога не бих взел такава кола за лична ежедневна или хоби употреба. Не случайно не се ползват за нищо, нито в строителството нито инкасо нито снабдителски
  • 39 Арнес

    6 2 Отговор

    До коментар #33 от "Знаещ":

    Пичаго, бъркаш, ТОЙОТАТА е маде ин Джапанка не Чайна.
  • 40 ALFA Q 4

    3 7 Отговор

    До коментар #5 от "Димитров":

    ЕТООО ГИ ГОЛФАДЖИЙТЕ.ТЕ НА КОНФОРТ НЕ СА СВИКНАЛИ
  • 41 ALFA Q 4

    5 3 Отговор

    До коментар #12 от "Грейт уол":

    ТОВА Е ЦЕНАТА ЗА 2 ГОДИШНА ПОДДРЬЖКА НА АУДИ
  • 42 ALFA Q 4

    4 4 Отговор

    До коментар #15 от "Ути":

    ДА ВЛИЗА МА БАЯ СЛЕД 50К И СТРУВА СТОТИНКИ
  • 43 ALFA Q 4

    4 4 Отговор

    До коментар #15 от "Ути":

    ТИ СИГУРНО ИМАШ ГОЛФ ИЛИ АУДИ ТАКА ЧЕ НЕ ТИ ЛИПСВА ТОВА ИМАШ СИ СЬЩОТО КАЧЕСТВО

    Коментиран от #53

  • 44 КИТАЙ

    4 4 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    НЕМОГАТ ДА ДОГОНЯТ ВАГ ПО ПОСЕЩАЕМОСТ
  • 45 КИТАЙ

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "vasik atanasova":

    ТУЙ НЕ Е ГОЛФ
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Един друг

    5 7 Отговор

    До коментар #34 от "Фен на Great Wall":

    Много проходима 4х4, обаче без междинен диференциал или вискомуфа? Ти изобщо знаеш ли за какво говориш, бре?! Като това нещо е без междинен диференциал, как работи четворното предаване?

    Коментиран от #63

  • 48 очевидно

    6 0 Отговор

    До коментар #34 от "Фен на Great Wall":

    Не зная качествата му, но съседа си го купи пикапа чисто нов. Правят паметницк и често го товари. Досега не е смднял по ходовата част, кара го от поне 2.5 години не помня кога го купи. Не се е оплакал, а външно пикапа си изглежда като нов. Не е лоша кола.
  • 49 Stefko 88

    1 9 Отговор

    До коментар #34 от "Фен на Great Wall":

    Какъв е бил немския 4х4? Грейтуола е боклук. Като видях какви лелки бивши учителки, продавачки , телефонистки ги правят ми призля. С кой немски 4х4 го сравняваш? Колко караш? Аз годишно 30000+ги правя. Това е некадърно копие на Митсубиши . Корейците се провалиха с това. Работил съм в сервиз за корейски автомобили и знам какво пиша. Не съм виждал такова трошене на двигатели. Некадърно копие.
  • 50 Stefko 88

    7 2 Отговор

    До коментар #6 от "Ловеч":

    Ми без кадри е така. Лелки шивачки ги правят. Пък и как да привлекат специалист да дойде да работи в Ловеч? Да осигурят квартира , училище за децата, съответната заплата... Би ли отишъл в друг град , при това малък без да има тези неща поне?
  • 51 гост

    5 3 Отговор
    Колите са добри, маркетинга им е лош.
  • 52 вижся

    5 1 Отговор
    отговора на въпроса в статията е "не струват"
  • 53 Ути

    3 1 Отговор

    До коментар #43 от "ALFA Q 4":

    Аз ли ве забавен :Д:Д Карам Лексус, а ти с твоята чумава, болест алфата, вземи е продай приятел ще бъдеш удовлетворен !!
  • 54 Ути

    0 2 Отговор

    До коментар #32 от "Петър":

    Нещо взехме да бягаме от темата :Д:Д Явно си обвързан около тези среди на въпросната измислена марка Great Troll и се афектираш пт случващото се тук, за бормашината не се притеснявай :Д:Д, ако ми се наложи някакъв вид ремонтна дейсност, викам фирма(майстори) и ми решават проблема..Карай си китайското там нещо :Д радвай му се, Дай Боже по-дълго време!

    Коментиран от #58

  • 55 Обикновен Бг

    11 1 Отговор
    Отишал един човек в сервиза на ГРЕЙТ УОЛ и пита :
    - ИЗВИНЕТЕ ИМАТЕ ЛИ ПЕРА ЗА ЧИСТАЧКИ ?
    Отговарят му :
    - КАКВИ ИСКАТЕ , ОРИГИНАЛНИ КИТАЙСКИ ИЛИ МЕНТЕ БОШ 😀😀😀😀

    Коментиран от #56

  • 56 Ути

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Обикновен Бг":

    :D :D :D :D :D
  • 57 qwerty

    2 0 Отговор
    Въпросът тук не е колко струват на старо, а защо се купуват само от държавни предприятия и администрация? Защо цената за повече бройки е като за частно лице, т.е. такава както в сайта без никаква отстъпка?
  • 58 Петър

    5 0 Отговор

    До коментар #54 от "Ути":

    Ще се радвам да съм обвързан в тия среди ама не съм за съжаление,монтьор съм-за себе си работя,може и да си прав за отплесването по темата,яд ме е като някой изпадне в паника защото тъпата кола му е одраскана и хуква по колеги да му я правят и ще даде примерно 500лв,а къщата или апартамента му им паднала мазилката от години но няма да даде и 50лв за да ги оправи
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Георгиев

    2 0 Отговор
    Каква специалност трябва да има работник, от който се иска да завива болтове и гайки?
  • 61 Т90

    0 0 Отговор
    Правописа е кошмареееееннннннн. Ходете да учите за...те тези коли :D
  • 62 Българин

    5 0 Отговор
    Този завод бе съсипан от кръга ДПС/БСП/ГЕРБ със сриването на КТБ.
  • 63 икем

    1 2 Отговор

    До коментар #47 от "Един друг":

    Ти диференциал знаеш ли какво е? И за какво служи? Няма коли с междинен диференциал, автомобилите 4×4 са с раздатъчна кутия, която има много модификации. Изглючения правят само тези с Ел. задвижване на единия от мостовете.

    Коментиран от #67, #69

  • 64 коментатор

    5 2 Отговор
    Както и да е ама над 2 тона джип със 1.6 л. бензинов мотор си е мъртвец, да не говорим ако е натоварен и на по дълъг път ! Друг не малък проблем е осигуряването на резервни части ! Всяка машина се чупи !
  • 65 пейо

    1 1 Отговор
    Колата не е лоша. Говоря от първа ръка. Ама българин и служебна кола е най-голямото зло. Каквото и да му дадеш ще го счупи .
  • 66 ДДДД

    3 1 Отговор
    Завода не го мислете. Ще го купи някоя друга фирма на готово и ще си направи производството в нея. Въпроса е има ли читав персонал в онази част на България, който ще може да работи
  • 67 НИВА

    3 0 Отговор

    До коментар #63 от "икем":

    Има.НИВАТА.пълно,приводно.предаване.му.се.казва
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #63 от "икем":

    По долу правилно са ти посочили, че има и такива автомобили наприме Лада Нива. Тя е с междуосев диференциал монтиран в раздатъчната кутия, която от своя страна има и понижаваща предавка. Раздатъчната кутия и понижаващата предавка не е задължително и достатъчно условие за пълноприводност, но междуосевия и двата между колесни диференциала са. Това е защото колелата от предния мост изминават по-голямо разстояние от тези на задния, затова се "къса" връзката с междуосев диференциал. Ако го няма ще счупиш трансмисията на път с добро сцепление. По същата причина се монтира междуколесен диференциал, но той го има във всеки автомобил. Блокировката на диференциалите не е задължителна, но пълноприводността се обезмисля, ако няма блокировка на междуосевия диференциал. Много от съвременните автомобили с леко повишена проходимост използват вискомуфи, като елиминират понижаващите предавки. Вискомуфата е междуосев диференциал, който дефакто се блокира "он деманд"(при нужда) автоматично. Така се елиминират лостчета за блокировки и главоблъсканиците всред по-технически неграмотните водачи, аджеба защо са ми тези лостчета и разни там митове за тях. При вискомуфата се задвижва само единия мост и при програмируема логика(или на база механично натоварване) се включва втория мост. Вискомуфата на практика е междуосев диференциал.
  • 70 ВАГ

    2 0 Отговор
    Факт е ,че ние правим менте на китайското.Най-нискокачествените стоки в света са българските,украинските,беларуските и руските.