22 Юли, 2018 11:00 29 880 99

Най-надеждните марки на немския автопазар

  • германия-
  • авто-
  • bmw-
  • toyota

BMW са по-чупливи и от Fiat

Пред класациите на JD Power автопроизводителите треперят: В следното проучване за удовлетвореност на клиентите американската компания разкрива колко добро или лошо е качеството на дадена марка автомобили.

Дали една кола наистина изпълнява това, което производителят й е обещал, може да разберем едва след известно време. Фирмата за проучвания JD Power залага на опита и мнението на клиентите, които са запитани за техните автомобили. Част от изследваните категории за надеждност са: цялостна надеждност, двигател и задвижване, каросерия и интериор, допълнителни екстри и функционалност. След като от JD Power се фокусират главно върху вътрешния за тях американски пазар, от компанията са решили да направят класация и за Германия.

Фирмата за проучвания използва индекса "PP100" - това означава "брой проблеми на 100 превозни средства". В списъка са включени всички известни марки без Honda, Jeep и Porsche, тъй като броят на тези автомобили, които са включени в запитването, не е достатъчно голям, за да може да се направят надеждни заключения. Ето я и класацията:

Резултатите накратко:

Тойота е марката с най-висока надеждност. Индексът PP100 при японския автопроизводител е 101 - така че има само един проблем на превозно средство.

Следващите челни места заемат Seat(103), Volvo(103), Skoda(104) и Hyundai(105).

Volkswagen, Opel, Kia и Ford са в средата на класацията, но все пак имат по-добър резултат от средния за индустрията.

Германските премиум марки Audi и BMW са лидери по „чупливост“ - с 1,85 проблема на превозно средство автоконцерна от Мюнхен е на последно място в списъка. Дори Fiat се радват на по-добри показатели от баварските коли. Това би трябвало да доведе до истински гръмотевични бури в четирицилиндровия Мюнхен.

Mercedes също не бива да бъдат доволни от осмата позиция.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тойота #1

    168 40 Отговор
    Когато фактите говорят и боговете мълчат, така че тихо, тихо шшшшшш !
    Ауди и БМВ - позорно !

    Коментиран от #54, #83

  • 2 no name no face no number

    73 18 Отговор
    Аз пък харесвам Фиат и съм доволен от досегашните ми возила. Много ги подценяват, но който знае какъв модел да си купи нвма да има проблеми. Е последните модели като Типо лекичко грознее но пък Алфа показаха доста красиви. Коли има пари няма :)))

    Коментиран от #5

  • 3 Алфа Ромео

    61 17 Отговор
    Ааа, кво става бе, ФИАТ са пред ВМЗ, а ся де....
  • 4 Гост

    69 8 Отговор
    Колкото повече екстри има една кола толкова по чуплива става. За това като се купува кола трябва да се избират наистина необходимите добавки. Винаги ще се опитат да ти пробутат колкото се може повече гъзарийки в магазина, които реално може да ги ползваш веднъж в годината, но като почнат да дефектират ползвал не ползвал ще ремонтираш.
  • 5 Алфа Ромео

    11 19 Отговор

    До коментар #2 от "no name no face no number":

    Кажи къв ФИАТ да си купя от по старите че ми трябва една кола за работа, Брава става ли и със къв мотор?

    Коментиран от #17, #35, #70

  • 6 селянин

    43 12 Отговор
    Къде е оня вагин..антон антонов-картошкин..Порше,костюмчето и у сервизчето..браво на испанците и чехите,сложиха VW и Audi в малкото си джобче.

    Коментиран от #7, #64, #65

  • 7 Антон

    34 53 Отговор

    До коментар #6 от "селянин":

    Тука съм не се притеснявай. Тази класация не е обективна и данните са изкривени. Сега понеже много хора ще си зададат въпроса защо смятам така, ще бъда нападнат особено от колегата селянин, ама той не е виновен и не му се сърдя.
    Та взимаме първото и последното място - съотвено тойота и бмв. Обаче никой не казва че в Германия от марката бмв се движат милиони коли, а тойота се притежава в пъти пъти по-малко спрямо бмв. Напълно закономерно е това от статистическа гледна точка.
    А по линия на поршето и костюмчето ти пожелавам и ти да си купиш някой ден порше, сутрин да се качиш в него , изкъпан,обръснат, парфюмиран, да отидеш на работа и така.

    Коментиран от #8, #30

  • 8 Антон

    15 51 Отговор

    До коментар #7 от "Антон":

    И за да не съм голословен погледнах конкретно за Германия.През 2018 год. там има регистрирани малко над 3.2 млн бмв-та, доката бройката за тойота е 1.3 млн .коли. Т.е. Бмв е 2.5 повече от тойота и в същото време дефектите са само 0.8 пъти повече на 100 коли.
    За справка: https://www.google.com/amp/s/www.best-selling-cars.com/germany/2018-germany-total-number-registered-cars/amp/
    Така че хейтърчета първо да полислят малко и после да оплюват.

    Коментиран от #23, #39, #47, #62, #78, #84

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 BMW Мераклия

    37 7 Отговор
    И като се има предвид, че баварслия бранд е може би с най-високите цени и търсене на българския вторичен пазар ... да се неначудиш на народната ни прагматичност!
  • 11 Не ми пречите

    37 8 Отговор
    Дежурните от години коментиращи в този сайт могат да продължават да повтарят и да се опитват да убеждават колко качествени са БМВ. Фактите говорят. БМВ е на последно място

    Коментиран от #15

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Opel Motorsport

    33 30 Отговор
    Много ясно, че с този критерий, най-сложните автомобили ще излязат най-чупливи.
    Ганьовци, зачетете се отново и ако имате поне осми клас ще се сетите защо е така.
    В едно БМВ, Мерц, Ауди, с кардан, въздушно окачване, десетки ел. модули, винаги ще има повече проблеми на единица автомобил, отколкото мечтаната от вас нова дачия или подобен автомобил на предно предаване с 3 железа на кръст ходова част и механика от 80-те. Ама гроздето е кисело и бързате да плювате.

    Коментиран от #58, #59, #68

  • 14 гост

    18 15 Отговор
    Хаха къде са ви Хондите и БМВ дето толко ги хвалите. На дъното

    Коментиран от #16, #21, #72, #79

  • 15 Антон

    9 12 Отговор

    До коментар #11 от "Не ми пречите":

    Ние не искаме да ти пречим. Искаме да сме обективни. За целта можеш да прочетеш какво съм написал в коментар 8, и да посетиш линка който съм дал. По същия начин можеш да си направиш извода и за много други марки.
  • 16 Opel Motorsport

    21 10 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Веднага ти казвам къде са.
    Хондите са заели първите 10 места в пистовия и планинския шампионат в класа си.
    А БМВ ако си излизал извън границата на селото си щеше видиш къде е.
    Но само до осми клас не става.
  • 17 no name no face no number

    10 10 Отговор

    До коментар #5 от "Алфа Ромео":

    По старите също стават аз имах бараво 1 таже още го карат безпроблемно а е на около 300000 с тази кола съм обиколил Европа и никъде не ме е предала. Двигателя е 1,9 jtd, Но ако ти харесват бензинови 1,6 16V и 1,8 също са много добри. Ти каза Брава те нямат 1,8, но 1,6 също е много добра, само 1,4 е издънка голяма. Слабостите са с предните шарнири , които се сменят с носачите но пък не са скъпи и ако караш внимателно през дупки то грижите ти ще намалеят драстично. Добре пасва и газов инжекцион на 1,6 и 1,8 вървежа е супер за конете с които разполага. Сега карам Браво 2 1,6 дизел и съм супер доволен също, разбира се то е доста скъпа кола за ремонт нищо общо с Браво 1, но пък е здраво и предницата е по добра., но пък вместо съединител сменяш маховик :))) много скъпо излезе, но пък другото за момента са дреболии и консумативи масла и филтри,а вече е 190000
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 haha

    40 6 Отговор
    Мале колко оправдания колко простотия :))) Фактите са такива от години мили мои. Немските коли последно бяха надеждни преди около 20 години. Тойота колкото и да я мразите си остава номер 1 по надеждност.
  • 21 Къде били Хондите

    13 9 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Хондите са в Хондурас
  • 22 Дедо Пене

    10 18 Отговор
    Не мога да повярвам.че тия каруци Дачия са по-здрави от Ауди и БМВ.Предполагам.че на 1 Дачия се падат по 5000 БМВта в Германия.
  • 23 не така тончо

    33 4 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    Виж провери как се събира и дели. Това е математика на ниво 5 клас, приятел. PP100 означава грубо, че сумираш докладваните проблеми, сумираш броя автомобили от марката и делиш едното на другото. Т.е. е достатъчно обективна статистиката. Наистина е смешно да трябва да обясняваме такива неща....
    както и да го въртиш и смяташ, немските флагман коли са много назад в класацията.

    Има и обективни прични за това, но основното е, че от години немците не работят за надеждност, а гледат печалбата.

    Коментиран от #29

  • 24 Да ли не са боклуци?

    15 9 Отговор
    Като гледам май Хонда и Субару не са любими коли Германия

    Коментиран от #82

  • 25 onq s konq

    12 25 Отговор
    Казвал съм го и ще повторя:6-ЦИЛИНДРОВОТО БМВ НЯМА НИЩО ОБЩО С 4-ЦИЛИНДРОВОТО!Колата ми е 2004г. пр-во,204 коня,дизел,185 хил. км.Карам я 5-та година,сменил съм мн неща между които съединител,демпф шайба,маховикносачи предни,спирач. дискове с накладки,но НИЩО ПО ДВИГАТЕЛА!Гори ми 6,6л/100 средно при "здраво каране",800 грама МАСЛО на 10хил. км,макс скорост 240/лично/ км/ч-всичко точно по тех. характеристика КАТО НОВА!Което пък значи,че няма и 1 "загубен кон" в годините.Немаловажно е,че НЯМА И ГРАМ РЪЖДА!Затова и смятам,че "КАТО ДВИГАТЕЛ" трябва да бъде в челните световни класации

    Коментиран от #52

  • 26 до 24

    15 32 Отговор
    до 24. Хонда и Субару ги карат само в япония и разни заблудени в българия дето си мислят че са си купили нещо не земно за по 3000 лв
  • 27 Plovdiv

    35 0 Отговор
    Аналогиите с България са неуместни. Статистиката е направена в държава, където почти всеки автомобил е купен като нов, а дупките по пътищата са нещо непознато, както и боклуците, които наливат тук в резервоарите.

    Коментиран от #57

  • 28 Вярно

    39 9 Отговор
    Бмв съм имал и наистина се чупи всеки месец! Нито една друга марка не се чупи всеки месец. ..
  • 29 Антон

    6 16 Отговор

    До коментар #23 от "не така тончо":

    Значи немските производители работят за печалба
    Интересно тогава другите производители - японци, французи и т.н. за какво работят - може би за благотворителност. Понеже не знам би ли ми казал?

    Коментиран от #31, #87

  • 30 селянин

    6 5 Отговор

    До коментар #7 от "Антон":

    Ако първия и последния..продължават съвместно да работя,автопромите..ПСА,Рено-Нисан и ваг,ще ги гледат с беличкото на очите.
  • 31 селянин

    18 1 Отговор

    До коментар #29 от "Антон":

    Особено ваг,заради тази печалба,почнаха да лъжат,мамят..но си намериха,,майстора,,сега ще сънуват щатите..шефът на Ауди,г-н Щадлер обвини шефа на порше Оливър Блум в..обгазяването на маймуни с костюми.
  • 32 Петко

    29 8 Отговор
    Чак сега разбрах жена ми която каза:защо нашия Хюндай не се чупи а комшията с аудито е често в сервиза.А аз си мисля,че просто съм уцелил хубава кола.
  • 33 vasik atanasova

    16 40 Отговор
    КОЙТО НЯМА ПАРИ ЗА АУДИ И БМВ ДА СИ КУПУВА
    ФРЕНСКА КОЛА СИТРОЕН ПЕЖО РЕНО И ДА СИ ГЛЕДА ХОРАТА
    КАК СИ КАРАТ БМВ И АУДИ
    ЧУПЛИВИ СА ЗАЩОТО СЕ КАРАТ ЯКО С 200 И НАГОРЕ
    НИКОЙ НЕ ГИ ГАЛИ ТЕЗИ КОЛИ
    КОЙТО СИ КУПИ АУДИ И БМВ СТЪРЖИ ЯКО НА ПЪТЯ

    Коментиран от #34, #55, #90, #98

  • 34 Къв пол си?

    17 11 Отговор

    До коментар #33 от "vasik atanasova":

    Виждам тука извънземно, което не приема фактите такива , каквито са.Карай си трошляка от немците и недей се обажда.

    Коментиран от #51, #53

  • 35 Max

    11 6 Отговор

    До коментар #5 от "Алфа Ромео":

    1.6 16v или jtd . С тях забравяш за ремонти
  • 36 Бате Дидо

    13 14 Отговор
    До оня дето имал БМВ и го ремонтирал всеки месец.Абе абдал ако си карал някоя дърт кошник за 2000лв.и на 20 години ще ремонтираш 3 пъти в месеца каквато и марка да е.А пък кой те знае какъв пишман шофьор си бе.
  • 37 сиганин

    16 3 Отговор
    брачед да продаам ли ладата? глеам ич я няма в списака?
  • 38 Гост

    8 24 Отговор
    БМВ са много здрави.Имам Е60 вече 4та година и нищо не съм правил по него.Не пишете глупости а бъдете реалисти.Аудито наистина е доста чупливо.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Гост

    26 6 Отговор
    Може да ме мислите за луд но аз обичам моята тойота.Влюбен съм в нея вече12 години не ме е предала.За жената няма как да бъда сигурен
  • 41 Гост

    9 9 Отговор
    п.п.Поне ведъж на ден докато я карам и казвам на глас че я обичам!Ако,има психиатър във форума моля да каже дали съм луд или фетишист

    Коментиран от #71

  • 42 ГГГГГ

    14 5 Отговор
    Доста субективна класация, защото изгоряла крушка, шум в купето, счупен двигател или скоростна кутия ...... се оценява като 1 проблем.
  • 43 Гост но не проз

    12 1 Отговор
    Всеки си обича колата.Ако беше противното не би я купил.Каква класация имат немците това си е тяхно мнение.Няма кола която да не поврежда.Ние тук сме друга губерния.
  • 44 ДА АМА НЕ

    14 6 Отговор
    Немеца на който му е паднал акумулатора в гаража защото колата му не палена от месец вика веднага сервиз.Това за него е голям проблем.Бил съм свидетел на такива пенсионерски саги там.
  • 45 Минаващ от тук

    2 2 Отговор
    Добре е да се види от някои, които работят със стари категории и разпространяват клевети срещу някои марки, а излишно фаворизират други. Това го казва немецът. Но не рекламите на марките, а потребителя.
  • 46 босе

    10 2 Отговор
    Американска компания проучва и анализира немския пазар??? ADAC е истината,там нещата са коренно различни-само японски,корейски и немски автомобили са "топ" в класацията! Тая да си я заврът в г@за!
  • 47 Милко

    12 0 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    Доколкото зная,когато се оценява нещо на база 100 , т.е. в проценти, няма значение дали общата бройка на оценените, в случая коли е 1 млн. или 3 млн. броя. Или казано по-просто, взема се общия брой от дадена марка и общия брой на повредите. След това се прави изчисление за привеждане броя на повредите към 100 бр. коли от марката. Друг е въпросът за тежестта на повредите.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 перо

    11 2 Отговор
    Значи даваш едни 100К и нагоре за примиум и после висиш по сервизите да ти я правят щото видите ли, колата била сложна. Ако си дал такива пари, теб какво те грее това? Пак ще пкаеш газ.
  • 50 Бай Миле

    10 3 Отговор
    Разликата между 101 и 185 не е толкова голяма, колкото изглежда на картинката (не карам БМВ и не съм фен на марката). За протокола карам дърт Туарег. Статистически трябва да се сравняват коли в един клас. Не може да сравняваш коли нисък или среден клас с премиум клас поради простата причина е, че на едното място почти няма екстри, т.е. няма какво да се счупи. При премиум сегментите имаме много сериозни технологии и електроника. Тоест, няма съпоставимост. Няма да Ви разчитам самите числа, тъй като няма място в полето.
  • 51 vasik atanasova

    1 14 Отговор

    До коментар #34 от "Къв пол си?":

    като ти опра отзад магарешкия ще видиш какъв пол съм
    има да пищиш
    а извънземно е аудито с това съм съгласен
    https://www.google.bg/search?q=%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D1%8A%D0%BD%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%BE+%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=sh98YvrNsGWF1M%253A%252CGeZBuAv6zMmebM%252C_&usg=__gwOSA9CO0DACeB4HCylwNHWQYOY%3D&sa=X&ved=0ahUKEwiH_veTl7PcAhVMhqYKHd3mAQUQ9QEIKTAA#imgrc=sh98YvrNsGWF1M:
  • 52 Роби

    10 3 Отговор

    До коментар #25 от "onq s konq":

    Само да кажа че при смяна на съединител, демф. и маховик, няма как колата да е на 185 х. км, мин. 100 х. отгоре :)

    Коментиран от #61

  • 53 vasik atanasova

    3 8 Отговор

    До коментар #34 от "Къв пол си?":

    http://bradva.bg/bg/article/article-90145#.W1S4ktIzbIU
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Хихих

    6 3 Отговор

    До коментар #33 от "vasik atanasova":

    Че нямаме пари нямаме.Но според класацията ние си караме нашите коли повече отколкото вие вашите.Кога имате време да ходите до сервиза пък и ги карате след това не става ясно.
  • 56 Тойота #1

    5 8 Отговор

    До коментар #54 от "Бай вую":

    Духай го ве вую, манаф недоклатен с бе ен ве !
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Ееее

    9 2 Отговор

    До коментар #13 от "Opel Motorsport":

    А сега ти чети: "Фирмата за проучвания JD Power залага на опита и мнението на клиентите, които са запитани за техните автомобили."... това са хора за които гроздето не е кисело, но им се е вгорчил живота от покупката която са направили. Собствениците са казали че са си купили боклуци. Това е.
  • 59 Карач

    4 3 Отговор

    До коментар #13 от "Opel Motorsport":

    Не ми пука ,че мерцедеса се чупи повече от дачията,но по неграмотни крадливи и лъжливи
    автомоньори от българските надали има. Затова хората купуват тези които по малко се чупят.А не е до лисицата и гроздето.
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 onq s konq

    2 1 Отговор

    До коментар #52 от "Роби":

    Логично е да си прав-казва ли ти някой?Което пък за мен няма никакво значение,след като върви като изтребител!

    Коментиран от #69, #89

  • 62 Да да

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    Класацията е за брой проблеми на 100 коли,а не на всички продадени! Аз също смятам че класацията е субективна,защото притежателите на Мерцедес казват че колите им никога не се развалят,ама ремонта им струвал 4000 лв.! При ВМЗ нещата са плачевни! Много от колите не изкарват 100 хил.км без сериозни интервенции! Явно и Ауди са наели повече цигани (джагали,турци) от допустимото!
  • 63 azko

    3 0 Отговор
    Което ми погали окото-това си взимам.
    Марки?Кви марки кви пет лева,особенно от няколко години насам.
  • 64 Хитлер

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "селянин":

    Нали знаеш че Сеат и Шкода също са Фолксваген?
    Но в други черупки!!!
  • 65 Vlado

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "селянин":

    Само, че и Сеат и Шкода са на Фолксваген😉
  • 66 Иве

    1 3 Отговор
    Ако искаш здрава кола взимаш ф 150 с чугунен двигател и две вериги и си перкаш на газ.
  • 67 гощо

    4 3 Отговор
    VСеат Шкода са една и съща кола бе?!?! Как така е на различни места в класацията. Според мен колкото повече нови технологии се вкарват в една кола,колкото повече модерни екстри толкова по проблемна ще е.Тйота какво да и стане? Там няма нищо.Диха топло и студено свири музика и копчета за стъклата.Какво да се счупи?!?!
  • 68 Шофьор

    7 4 Отговор

    До коментар #13 от "Opel Motorsport":

    Виж как сам призна,че Дачия е по-здрави от твоите премиум кошове.Колата е за каране все пак,не за избиване на комплекси.Айде със здраве!!!
  • 69 Роби

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "onq s konq":

    Така си е
  • 70 Фиат бивш фен

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Алфа Ромео":

    Брава само 1.6 мотора 103 коня няма чупене и е вечен със 16 клапана е. Обачеееееее бъди много внимателен със диференциала не я мъчи в снега защото заминава.
    За разлика от колегата аз харесвам много новото типо и седана и хеча обаче цените станаха много високи!!!!!!

    Коментиран от #86

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 nnn

    6 0 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Чети преди да пишеш Мунчооо, хората са ти обяснили че Хонда, Порше и Джип не са включени в извадката!
  • 73 Townboy

    9 4 Отговор
    Удар под кръста за феновете на селската мечта БМВ. А представете си като дойдат на вторичния пазар у нас какво предстои на гордите собственици. По-добре нова Дачия за 20 000лв отколкото 10г БМВ за 15 000 лв с безброй проблеми,стига да не ти пука че на село ще ти се присмиват заради марката.
  • 74 мммдааа

    6 1 Отговор
    трам-та-та-та....хич не ми пука за новите флагмани и по-малки знамена аз си карам старата генерация баварци , само бензин,,,,газта и нафтата ги оставам на копърките..... докато има резервни части за Е39 редови шестак от2000г и Е38 осмак от1998 ще си ги карам, а тези класации ги оставям на онези, които още не са разбрали кое е най-доброто и повтарят като папагали каквото пише по форумите
  • 75 Driver

    7 6 Отговор
    То на тойоата какво да и се строши като е оглозгана като кокел и върви колкото да те придвижва от точка а до точка б ? Мислете малко с тия кухи кратуни преди да плюете премиум марките ...
  • 76 Фен MB

    2 3 Отговор
    Странно за Нисан де е преди Мерцедес!Имал съм два Нисана в продължение на осем години и се скъсах от ремонти,през месец в сервиз.От 13 години карам трети Мерцедес и не съм стъпвал в сервиз за повреда освен за нещо ,което е обслужване или от нормална експлоатация за годините си като предни дискове примерно.Много железен автомобил С200 CDI аутомат 2009 год.
  • 77 ДА АМА НЕ

    10 0 Отговор
    Колеги всичко е АЛА БАЛА в тази класация.Карайте си колите и се грижете навреме за тях.
  • 78 Цецо

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    Значи по твоята логика БМВ, Фиат, Ауди и Мини са продали най-много :D
  • 79 .,.,.ц.;]:]&#&$-:

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Къде видя Хонда?????
  • 80 Реално

    6 0 Отговор
    Аз лично имах 3 бмв та, когато бях малко по-млад. 520, 320 и 318is. Не съм имал никакви проблеми. Само смяна на масло, накладки и яко газ. Карал съм ги много до прекъсвач . Единственият проблем е че горят много градско. Затова си купих по-икономична японска, която я карам от 2 години и също нямам никакви проблеми.
  • 81 tarikat

    6 2 Отговор
    Американци да ми правят класация за колите в Германия, айде...мерси не
  • 82 ]"#*#&=]:]*]]*

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "Да ли не са боклуци?":

    То и Теракота и Ламбо няма много,по твоята логика и те са боклуци.
  • 83 smeh

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Тойота #1":

    Ох, колко "опозорен" се чувствам в присъствието на надеждни Тойоти наоколо. Чак ми е тъжно. Не за друго, а щото нямам финанси за Порше. Често виждам как им се присмиват на собствениците, колко е гадно да имаш Порше/говорим за ново, а не за 15 годишен Кайен/. И на тях така им е гадно и си го "връщат" на тези с още ПО-ХУБАВИ екзотики. А тоя най-отгоре седи и си го мести в другия крачол...за хорското мнение.
  • 84 Оливър Хо

    4 0 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    Слабо, братчето ми.
    Все пак говорим за статистика и т.нар. представителна извадка тъй като идеята на статистиката е да се работи с извадка, а в слупая са определили 100бр за представителна извадка, то тогава говорим за обективни резултати за цялата популация. Друг е въпросът тези 100 автомобила, които са били избрани за анализа, дали са подбирани правилно- средна възраст на автомобила и шофьора, социално прословие и пр.
  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 ГАЗО

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Фиат бивш фен":

    аз па се си мислех, че Бравата е с предно
  • 87 тонка недей бе

    6 0 Отговор

    До коментар #29 от "Антон":

    Другите (разбирай тойота и отскоро хюндай и киа правят подобни опити) също работят за печалба, но правят по-надеждни коли, с по-малка надценка. Тойота специално са оптимизирали разходите си много и успяват евтино да направят качествен продукт. Показаната статистика си е съвсем обективна и не показва нищо, което да не знаем. Добрата новина е, че шкода явно се справят по-добре отколкото очаквам по принцип.
  • 88 волен сидеров

    1 0 Отговор
    кофти е когато Медиите нещо кажат и някой им повярва-директно за психиатрия ......
    АЙ СИФОН БЕ
  • 89 Оня лудия

    2 2 Отговор

    До коментар #61 от "onq s konq":

    КАЗАЛ СЪМ ГО И ПАК ЩЕ ГО КАЖА,КОЙТО КАРА БМВ Е МНОГО ПРОСТО КЕЛЕМЕ!!!ТИ САМО ДА МИ ПАДНЕ НЯКЪДЕ САМО ДАТЕ ВОДЯ КОЙ СИ ЩЕ МЕ РАЗБЕРЕШ КОЛКО СЪМ ЛУД ЧАК ТОГАВА!!!ПОЮНИШ ЛЕ МЕ ИЗОБЩО?ДЕТУ ВСИЧКИ ПИШЕЩИ ТУК ЗА ТЕБ СА ИЛИ ПРОСТИ ИЛИ ЛУДИ,САМО ТИ ЛИСИ НАЙ УМЕН БЕ КАРТОФ ПЛЕСЕНЯСЪЛ???
  • 90 Фурията

    1 2 Отговор

    До коментар #33 от "vasik atanasova":

    Ами да,то за това и аз нямам каруца БМВ,имам изтребител Ситроен!!!

    Коментиран от #91

  • 91 Марони

    0 1 Отговор

    До коментар #90 от "Фурията":

    А BMW,правят изстребители още от втората световна война!
    А днес правят и Ролсове!
  • 92 ВАГ

    1 1 Отговор
    Попитах 100 човека с ръчни колички в наше село , ами .... нито един проблем .

    Извод :колкото по-пошло ,толкова няма какво да се развали .
    Тази класация сравнява съвсем различни коли, при едни еднакви цени тези "надежните", никой нормален няма да им обърне внимание.
  • 93 ВАГ

    2 1 Отговор
    .... а и забравих , JD Power нека попита 1млн човека ,коя кола предпочитат да имат БМВ или Фиат и да извадят резултатите.
  • 94 wgewdaa

    0 1 Отговор
    Аз имам шкода и наистина са много корави
  • 95 007

    0 1 Отговор
    Кажете нещо за мерцедес
  • 96 БАЙ ХОЙ

    6 1 Отговор
    Вчера се прибирам по АМ-Тракия от Бургас за София.Видях доста мерцедеси и бмв-та и няколко рена в аварийната лента с вдигнати предни капаци.Чувствах се спокоен, че съм с киа купена нова в момента на 4г. досега в сервиз не съм стъпвал.Е след няколко години като тръгна да купувам пак има ли смисъл да се чудя 30 бона за нова киа ли да ги дам или за 5г. премиум, който може да ме предаде винаги.А аз не мога да си позволя да имам технически проблеми на пътя.Трябва ми сигурна кола макар и малко по бавничка.От 150 на горе не ми трябва да вдига.
  • 97 Трак

    0 0 Отговор
    Изпокарали сте се,за тоя дето духа,изслушвайте се,не се впрягайте на разни позьори и парвенюта!Лично смятам класацията за горе-долу ОК,като съм приятно изненадан от явно по-добрата сглобка в Испания и Чехия и подобрените резултати на Пежо и Опел!Иначе изгоряла крушка или някаква тапицерия например за дефекти ли ще ги смятаме?!Малко повече толерантност,култура и морал,лек ден и наздраве!
  • 98 Първо помисли

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "vasik atanasova":

    Вася,пълни глупости - има хора с пари за ново БМВ или Мерцедес,но някои предпочитат да не парадират с парите си и си купуват новички Мазди,Тойоти,Опели,Пежа,Рена и т.н. за всекидневно придвижване без проблеми с гаранция(5-7 год),някои пък гледат краш-тестовете и си купуват най-сигурния за семейството автомобил,като най-добрите резултати не са винаги на любимите ти марки!Уважавам такива хора- практични,умни,спечелили честно парите си!
  • 99 Новите лукс возила

    0 0 Отговор
    Се купуват най-вече от правителства,агенции(нашите са пример),банки,корпорации,компании и т.н.- фирмени представителни коли важни за имиджа им!Гледани коли -които бързо навъртат 300-400 хил.км!Следващата група са звезди спортисти,артисти и прочие таланти,които са спечелили много пари и да им се порадват,богатите хора!България е страна на позьорите-тарикати,защото авто данъчната политика го позволява ,засега!В момента в който данъците и законите се изравнят с Европа,а това ще стане,може и по-бавно ,но ще стане!Тогава силно ще намалее и броя на парвенютата с 15 и кусур год. дизелови кораби,замърсяващи със сажди градовете ни!