Най-мъжките автомобилни марки

Публикувана: 19 Юли, 2018 13:50
66 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 47411

Автомобилите на Subaru имат най-висок процент собственици мъже, сочи изследване на руската аналитична агенция "АВТОСТАТ", проведено сред повече от 180 000 души на възраст между 18 и 65 години. 95.1% от притежателите на коли от японската марка са от силния пол.

На второ място сред най-мъжките брандове се подрежда Jeep. Едва 5.4% от собствениците на американските всъдеходи са жени. Трета по "мачизъм" е Toyota, 94.2% от чиито собственици са мъже. Петицата попълват Infiniti (93.4%) и Honda (92.9%), а в Топ 10 попадат УАЗ (92.4%), Lexus (92.2%), Mitsubishi (92%), Mercedes-Benz (91.4%) и Volvo (91.3%).

Изследването е проведено между 2015 и 2018 г., като са взети под внимание само марки с над 300 собственици. От "АВТОСТАТ" уточняват, че мъжете, участвали с проучването, са били несравнимо повече от жените - 90.4% срещу 9.6%.


Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Едуард Йорданеску
Бившият треньор на ЦСКА за рисковете на професията
Когато избрах ЦСКА-София, скочих в дълбокото"

Още бисери