Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

€160 хил. за BMW M5 E39 на 700 км

Публикувана: 17 Август, 2018 16:13
37 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 11694
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Калифорнийската аукционна къща Gooding & Company се надява да получи между $140 000 и $180 000 (€123 050 - €158 207) за практически ново BMW M5 E39 с пробег едва 703 км. Немският суперседан ще бъде предложен на търг в Пебъл Бийч следващата седмица.

Сребристата M-петица купил през 2002 г. колекционерът на BMW-та Глен Конкли, известен с това, че винаги взема по две бройки - едната за каране, а другата за консервиране. Макар да не е с нулев пробег, това E39 се смята за най-запазеното в света.

В интериора с тапицерия от черна напа все още могат да се видят стикерите на инспекторите по качеството. M-петицата се продава с пълен комплект оригинални аксесоари, книги, инструменти и дори VHS-касета с филм за E39.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гост
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Оххх, малеее..... истинска машина за каране!!!

Оценка:
-7 +59

2
Този коментар е премахнат от модератор
оо да
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Ето това е истинска кола за каране !

Оценка:
-8 +40

М124
(гост)

Неутрално
4 Отговор
160 хиляди на вятъра

Коментиран от #5


Оценка:
-54 +20

AutoFactor
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #4 от "М124":


До М124:
За последното истинско BMW, което наистина предоставя пряка връзка между шофьора и колата, не смятам, че тези 160 хиляди се хвърлят на вятъра. Най-малкото на старите М-ки (Е46, Е39 и т.н) им се покачват цените, тъй като притежават легендарни и уникални двигатели. В случая този екземпляр притежава 4.4-литров атмосферен V8. Не смятам, че са пари на вятъра, защото както споменах с покачването на цените на тези автомобили, те се превръщат в актив. :)

Коментиран от #7, #11, #14


Оценка:
-4 +24

Помак
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Истински труп

Коментиран от #27


Оценка:
-34 +10

М124
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #5 от "AutoFactor":


Говориме за МЕРЦЕДЕС 124 Е класа на 100 г които кара некои фенове на БМВ да съжаляват

Оценка:
-25 +1

джими
(гост)

Неутрално
8 Отговор
жалко за колата..не й било писано да бъде карана, Ще отиде в гаража на поредния колекционер.

Оценка:
-5 +12

S 350
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Не съм фен ама колата си заслужава внимание . Красива, агресивна, истинска и въпреки това май са попрекалили с цифрите

Оценка:
-4 +16

Моника Люински
(гост)

Неутрално
10 Отговор
То много

Оценка:
-3 +3

tarikat
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #5 от "AutoFactor":


Изключителна кола...Истинска 5-ца и едно от най-хубавите БМВ-та правени някога!

Оценка:
-3 +26

😀😀😀😀
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Чи , тва съм Го виждал у ГорОбляньето 😀😀😀😀😀, една баба го продаваше и ходила само до магЪзина с ньего , затуй е на толкова мЪлко киломе. 😀😀😀.

Оценка:
-7 +12

Гошо
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Е39 е най-безличното bmw, правено някога.

Коментиран от #17


Оценка:
-25 +6

майстора
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #5 от "AutoFactor":


интересно мнение ... аз мисля че бързат с продажбата на колата при положение че е купена за поне 80-100 хиляди долара ако изчакат още десет години ще струва към 250-300 хиляди...
относно модела .... това изобщо няма общо с истинските бмв-та ... последното истинско беше е34-ката ... тия пластмасови каруци не знам какво им харесвате ((Е46, Е39 и т.н)) и тоя 4.4 (още повече първите екземпляри щото през годините малко ги по оправиха ) са доста чупливи ... ако искате добър осмак на бмв търсите 4,8-ца ... конкретно тази ем-ка трябва да е с 5.0 литров ..за него нямам впечатления/мнение по простата че почти не съм виждал камли да работя по такъв ... не съм имал късметът за сега ...

Коментиран от #15, #21, #22


Оценка:
-5 +4

майстора
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #14 от "майстора":


като се замисля каква ирония ... карал съм всички поколения ем-ки с изключение на е39-ка и новата ф90-тка ..хахахха няма нищо има време

Оценка:
-1 +3

16
Този коментар е премахнат от модератор
tarikat
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #13 от "Гошо":


Ко!Не!

Оценка:
-1 +2

18
Този коментар е премахнат от модератор
19
Този коментар е премахнат от модератор
УЮ мую
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Маша2

Оценка:
-0 +0

AutoFactor
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #14 от "майстора":


Всъщност има доза истина във Вашето изказване и съм съгласен, лично аз съм огромен почитател на E38. Принципно съм от запалените почитатели на Mercedes-Benz и като цяло тази марка ми е на пиедестал, но няма как да не оценя тази уникална 5-ца. А относно прогнозата Ви за цената, съм напълно съгласен с Вас.

Оценка:
-0 +11

Е39 фен
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #14 от "майстора":


Гледам че не си наясно много,много. двигателя тук е 5литров 8-ак(4,9 реално), и си е много здрав. 4,4лировия от тези години е М62Б44, скъпичък за поддръжка, но многоо здрав също. Относно коментара ти за пластмасовото, очевидно е че никога не си се и качвал в Е39, та нз какво обясняваш.Вътре всички материали са меки на допир и качествени, та вземи се качи първо, пък после обяснявай.

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +16

майстора
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #22 от "Е39 фен":


абе какво да се качвам нали съм имал е39 ..... нали съм написал че м-ката е пет литрова така че с кое не съм на ясно или ти не можеш да четеш ??? а на M62B44 кое му е здравото .. ?? пука глави на поразия еле па дясната особено .... ония дето започват буква N от пред демек след 2003 година са малко по-добре ама тях пък не ги слагат на е39-тката пускат го за следващия модел ...

Коментиран от #28


Оценка:
-7 +4

Бесен Язовец
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Майсторе не се обеснявай, като седмокласник, казано е : Легенда и точка ! А тези неща като, глави, 4 литра, 5 литра, буквички отпред, буквички отзад, са само малки подробности !

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +9

Бжжж
(гост)

Неутрално
25 Отговор
Разбирам защо е на 700км - просто от ремонти и престой в сервиза не успява да стигне 1000. Тъжно.

Оценка:
-16 +4

майстора
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #24 от "Бесен Язовец":


хм ... мислех че само твоите заварки са легендарни .....!!

Оценка:
-3 +4

V8 М5
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #6 от "Помак":


V8 5 литров с атмосферно пълнене пич.

Оценка:
-1 +8

Е39 фен
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #23 от "майстора":


И след като си имал Е39, да я наричаш пластмасова??? Сега да не караш Ролс-Ройс? Аз М62 което да не е прегрявано на поразия, не съм видял да пука глава, при все че вече са близо до 4-500к км. повечето. Нa N-моторите кое му е по здравото, веригите на дизелите дето са по-скъпи от на М62, или това че бензиновите си похарчват масло?

Коментиран от #29


Оценка:
-0 +4

оня с опелите
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #28 от "Е39 фен":


е като е пластмасова как да я нарече хахахха

Коментиран от #31


Оценка:
-3 +2

30
Този коментар е премахнат от модератор
Е39 фен
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #29 от "оня с опелите":


оф като гледам ника ти не знам защо пиша отговор но...карай си (хл)опела и се радвай

Коментиран от #32


Оценка:
-2 +3

оня с опелите
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #31 от "Е39 фен":


еми ще си го карам и ще се радвам че не прегрява ... пък вие с бмв-тата чоплете под капаците и си обяснявайте едни другиго колко са яки хахаххах смешници

Коментиран от #33


Оценка:
-6 +1

Мръсна пияница
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #32 от "оня с опелите":


Сигурно е че не само не си се качвал в БМВ но май не си имал и щастието да те повозят ..

Оценка:
-0 +4

амг вечна мощ
(гост)

Неутрално
34 Отговор
Е39 е страхотна кола спор няма! Карах е39 523и двоен ванос ,перфектно работещ мотор ,не пипаше нито масло ,нито вода..Маслото ,с което вървеше беше 5w40 и от смяна до смяна ,не доливах.Климатроника работи отлично,материалите вътре са отлични ,обезшумена е доста добре при скорост от 150-160 не се усеща нищо все едно я караш с 80 км! Все пак е скъпа за поддържане и си иска своето!

Оценка:
-0 +4

Чукач
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Ам тя пренабита ма...

Оценка:
-1 +0

nik
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Красавицата на батко!

Оценка:
-0 +3

Д'мин
(гост)

Неутрално
37 Отговор
Бих е яхнал, но цената е колекционерска!

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Росен Плевнелиев
Президентът Плевнелиев споделя тайни пред деца репортери
Честността и откритостта към българския народ се отплащат. Не е честен този, който обещава всичко"

Още бисери