Калифорнийската аукционна къща Gooding & Company се надява да получи между $140 000 и $180 000 (€123 050 - €158 207) за практически ново BMW M5 E39 с пробег едва 703 км. Немският суперседан ще бъде предложен на търг в Пебъл Бийч следващата седмица.
Сребристата M-петица купил през 2002 г. колекционерът на BMW-та Глен Конкли, известен с това, че винаги взема по две бройки - едната за каране, а другата за консервиране. Макар да не е с нулев пробег, това E39 се смята за най-запазеното в света.
В интериора с тапицерия от черна напа все още могат да се видят стикерите на инспекторите по качеството. M-петицата се продава с пълен комплект оригинални аксесоари, книги, инструменти и дори VHS-касета с филм за E39.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
16:22 17.08.2018
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 оо да
16:24 17.08.2018
4 М124
Коментиран от #5
16:26 17.08.2018
5 AutoFactor
До коментар #4 от "М124":
До М124:За последното истинско BMW, което наистина предоставя пряка връзка между шофьора и колата, не смятам, че тези 160 хиляди се хвърлят на вятъра. Най-малкото на старите М-ки (Е46, Е39 и т.н) им се покачват цените, тъй като притежават легендарни и уникални двигатели. В случая този екземпляр притежава 4.4-литров атмосферен V8. Не смятам, че са пари на вятъра, защото както споменах с покачването на цените на тези автомобили, те се превръщат в актив. :)
Коментиран от #7, #11, #14
16:37 17.08.2018
6 Помак
Коментиран от #27
16:37 17.08.2018
7 М124
До коментар #5 от "AutoFactor":
Говориме за МЕРЦЕДЕС 124 Е класа на 100 г които кара некои фенове на БМВ да съжаляват16:41 17.08.2018
8 джими
16:46 17.08.2018
9 S 350
16:51 17.08.2018
10 Моника Люински
16:58 17.08.2018
11 tarikat
До коментар #5 от "AutoFactor":
Изключителна кола...Истинска 5-ца и едно от най-хубавите БМВ-та правени някога!17:13 17.08.2018
12 😀😀😀😀
17:32 17.08.2018
13 Гошо
Коментиран от #17
18:24 17.08.2018
14 майстора
До коментар #5 от "AutoFactor":
интересно мнение ... аз мисля че бързат с продажбата на колата при положение че е купена за поне 80-100 хиляди долара ако изчакат още десет години ще струва към 250-300 хиляди...относно модела .... това изобщо няма общо с истинските бмв-та ... последното истинско беше е34-ката ... тия пластмасови каруци не знам какво им харесвате ((Е46, Е39 и т.н)) и тоя 4.4 (още повече първите екземпляри щото през годините малко ги по оправиха ) са доста чупливи ... ако искате добър осмак на бмв търсите 4,8-ца ... конкретно тази ем-ка трябва да е с 5.0 литров ..за него нямам впечатления/мнение по простата че почти не съм виждал камли да работя по такъв ... не съм имал късметът за сега ...
Коментиран от #15, #21, #22
18:29 17.08.2018
15 майстора
До коментар #14 от "майстора":
като се замисля каква ирония ... карал съм всички поколения ем-ки с изключение на е39-ка и новата ф90-тка ..хахахха няма нищо има време18:34 17.08.2018
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 tarikat
До коментар #13 от "Гошо":
Ко!Не!22:07 17.08.2018
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 УЮ мую
23:39 17.08.2018
21 AutoFactor
До коментар #14 от "майстора":
Всъщност има доза истина във Вашето изказване и съм съгласен, лично аз съм огромен почитател на E38. Принципно съм от запалените почитатели на Mercedes-Benz и като цяло тази марка ми е на пиедестал, но няма как да не оценя тази уникална 5-ца. А относно прогнозата Ви за цената, съм напълно съгласен с Вас.00:31 18.08.2018
22 Е39 фен
До коментар #14 от "майстора":
Гледам че не си наясно много,много. двигателя тук е 5литров 8-ак(4,9 реално), и си е много здрав. 4,4лировия от тези години е М62Б44, скъпичък за поддръжка, но многоо здрав също. Относно коментара ти за пластмасовото, очевидно е че никога не си се и качвал в Е39, та нз какво обясняваш.Вътре всички материали са меки на допир и качествени, та вземи се качи първо, пък после обяснявай.Коментиран от #23
01:22 18.08.2018
23 майстора
До коментар #22 от "Е39 фен":
абе какво да се качвам нали съм имал е39 ..... нали съм написал че м-ката е пет литрова така че с кое не съм на ясно или ти не можеш да четеш ??? а на M62B44 кое му е здравото .. ?? пука глави на поразия еле па дясната особено .... ония дето започват буква N от пред демек след 2003 година са малко по-добре ама тях пък не ги слагат на е39-тката пускат го за следващия модел ...Коментиран от #28
02:06 18.08.2018
24 Бесен Язовец
Коментиран от #26
08:55 18.08.2018
25 Бжжж
09:38 18.08.2018
26 майстора
До коментар #24 от "Бесен Язовец":
хм ... мислех че само твоите заварки са легендарни .....!!11:57 18.08.2018
27 V8 М5
До коментар #6 от "Помак":
V8 5 литров с атмосферно пълнене пич.12:34 18.08.2018
28 Е39 фен
До коментар #23 от "майстора":
И след като си имал Е39, да я наричаш пластмасова??? Сега да не караш Ролс-Ройс? Аз М62 което да не е прегрявано на поразия, не съм видял да пука глава, при все че вече са близо до 4-500к км. повечето. Нa N-моторите кое му е по здравото, веригите на дизелите дето са по-скъпи от на М62, или това че бензиновите си похарчват масло?Коментиран от #29
12:43 18.08.2018
29 оня с опелите
До коментар #28 от "Е39 фен":
е като е пластмасова как да я нарече хахаххаКоментиран от #31
14:08 18.08.2018
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Е39 фен
До коментар #29 от "оня с опелите":
оф като гледам ника ти не знам защо пиша отговор но...карай си (хл)опела и се радвайКоментиран от #32
14:52 18.08.2018
32 оня с опелите
До коментар #31 от "Е39 фен":
еми ще си го карам и ще се радвам че не прегрява ... пък вие с бмв-тата чоплете под капаците и си обяснявайте едни другиго колко са яки хахаххах смешнициКоментиран от #33
15:39 18.08.2018
33 Мръсна пияница
До коментар #32 от "оня с опелите":
Сигурно е че не само не си се качвал в БМВ но май не си имал и щастието да те повозят ..09:50 19.08.2018
34 амг вечна мощ
11:13 19.08.2018
35 Чукач
14:29 19.08.2018
36 nik
10:50 20.08.2018
37 Д'мин
13:18 20.08.2018