Полското списание MotoFakty публикува класация на най-надеждните употребявани автомобили според 1 300 механици. Моделите са разделени в три ценови категории - до €2 500, от €2 500 до €5 000 и от €4 500 до €7 000.
Анкетата сред механиците отчита параметри като състояние на каросерията, електрическото оборудване, двигател, трансмисия и окачване. Резултатът от допитването е рейтинг на 50-те най-препоръчителни автомобила на вторичния пазар.
Най-надеждните употребявани автомобили до €2 500
Място | Модел | Производство | Оценка (0-5) |
1 | Audi A4 B5 | 1994-2001 | 4.8 |
2 | Audi A3 8L | 1996-2003 | 4.5 |
3 | BMW 3er E46 | 1998-2007 | 4.4 |
4 | Audi A6 II (C5) | 1997-2004 | 4.3 |
5 | BMW 5er E39 | 1995-2004 | 4.2 |
5 | Volkswagen Golf IV | 1997-2006 | 4.2 |
7 | Opel Corsa C | 2000-2006 | 4.1 |
7 | Skoda Fabia I | 1999-2008 | 4.1 |
7 | Volkswagen Passat B5 | 1996-2005 | 4.1 |
10 | Opel Astra II (G) | 1998-2005 | 4 |
11 | Ford Focus I | 1998-2006 | 3.8 |
11 | Renault Scenic II | 2003-2009 | 3.8 |
13 | Renault Laguna II | 2001-2007 | 3.7 |
13 | Renault Megane II | 2002-2009 | 3.7 |
15 | Ford Mondeo MK3 | 2000-2007 | 3.6 |
Най-надеждните употребявани автомобили до €5 000
Място | Модел | Производство | Оценка (0-5) |
1 | Toyota Yaris II | 2005-2011 | 4.9 |
2 | Audi A4 (B6 и B7) | 2000-2008 | 4.6 |
2 | Toyota Avensis II | 2003-2009 | 4.6 |
2 | Volkswagen Polo IV | 2001-2009 | 4.6 |
2 | Volkswagen Touran I | 2003-2015 | 4.6 |
6 | Volkswagen Golf V | 2003-2009 | 4.4 |
7 | Skoda Fabia II | 2007-2014 | 4.3 |
8 | Ford Focus II | 2004-2011 | 4.1 |
8 | Opel Corsa D | 2006-2014 | 4.1 |
8 | Peugeot 207 | 2006-2012 | 4.1 |
11 | Opel Astra III (H) | 2004-2014 | 4 |
11 | Opel Vectra C | 2002-2008 | 4 |
11 | Opel Zafira B | 2005-2014 | 4 |
14 | Peugeot 407 | 2004-2011 | 3.9 |
15 | Mazda 6 I | 2002-2007 | 3.8 |
16 | Peugeot 307 | 2001-2011 | 3.7 |
Най-надеждните употребявани автомобили до €7 000
Място | Модел | Производство | Оценка (0-5) |
1 | Honda Civic VIII | 2006 – 2011 | 4.9 |
2 | Audi A6 III (C6) | 2004 – 2011 | 4.7 |
2 | Nissan Qashqai I | 2006 – 2013 | 4.7 |
2 | Volkswagen Golf VI | 2008 – 2013 | 4.7 |
5 | Audi A3 8P | 2003 – 2013 | 4.6 |
5 | Toyota Yaris III | 2011 – | 4.6 |
7 | Ford Fiesta VII | 2008 – 2017 | 4.5 |
7 | Skoda Octavia II | 2004 – 2013 | 4.5 |
9 | BMW 1er (E81 – E88) | 2004 – 2011 | 4.4 |
10 | BMW 3er E90 | 2005 – 2012 | 4.3 |
10 | BMW 5er E60 | 2003 – 2010 | 4.3 |
12 | Opel Astra IV (J) | 2009 – 2015 | 4.2 |
12 | Volkswagen Passat B6 | 2005 – 2010 | 4.2 |
14 | Ford Focus III | 2010 – | 4.0 |
14 | Opel Meriva II | 2010 – 2017 | 4.0 |
16 | Volkswagen Polo V6R | 2009 – 2017 | 3.9 |
17 | Ford Mondeo IV | 2007 – 2014 | 3.6 |
18 | Renault Megane III | 2008 – 2016 | 3.5 |
18 | Renault Scenic III | 2009 – 2016 | 3.5 |
Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 15 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 смешна класация
Най-здравата кола е Ауди Душегуб с мултитрошляк !
Коментиран от #123
19:01 17.08.2018
2 Зик
Коментиран от #45, #106, #108, #115
19:03 17.08.2018
3 111
Коментиран от #11, #22, #28, #68, #127
19:04 17.08.2018
4 Петър
Коментиран от #52, #53
19:07 17.08.2018
5 асдас
Коментиран от #6
19:07 17.08.2018
6 Петър
До коментар #5 от "асдас":
Това че един носач е алуминиев не значи че е по не читав от чугунен такъв или от ламариненКоментиран от #23
19:11 17.08.2018
7 Кимоното
Коментиран от #60
19:26 17.08.2018
8 Гошо
Коментиран от #12, #21, #61
19:27 17.08.2018
9 Driving pleasure
Коментиран от #117
19:31 17.08.2018
10 Stephen Cole от Бирмингам
19:46 17.08.2018
11 Жан
До коментар #3 от "111":
да си чувал или виждал пътищата в Западна Европа , па тогава ми говори за носачи.Коментиран от #13
19:54 17.08.2018
12 селянин
До коментар #8 от "Гошо":
Браво на Yaris и Civic..единствено те са с 4.9,интересно защо полски фиат го нема,а тва местно списанийце се списва в Познан,а там кво има.. естествено завод на Ваг.19:59 17.08.2018
13 Петър
До коментар #11 от "Жан":
В А4 и пасат4 има нещо сбъркано в окачването, през 2000г работех в пункт за цветни метали и през ден докарваха десетки носачи от тия коли, докарваха ги като скрап от Австрия и ФРГ, а тия коли тогава в България почти ги нямаше и години по късно стигнах до извода че тогава са били на по 3-4 години и по хубавите пътища на Австрия и ФРГ пак са разбивали окачването, сега вече ги ремонтирам-комплект от 8 носача, 2 биалетки и два къси накрайника от Китай ги вземам нови за 225 лева20:19 17.08.2018
14 vasik atanasova
ауди най доброта за един мъж !!!!
20:26 17.08.2018
15 vasik atanasova
ауди най доброта за един мъж !!!!
20:26 17.08.2018
16 Opel Motorsport
Коментиран от #17, #64
20:32 17.08.2018
17 Петър
До коментар #16 от "Opel Motorsport":
Прочети по горе, говоря за нови тогава коли с оригинални части и карани по читави пътища20:36 17.08.2018
18 асддса
20:49 17.08.2018
19 Ко праим ся
Коментиран от #50
20:51 17.08.2018
20 Ефтини сензации
21:03 17.08.2018
21 Borislav Popov
До коментар #8 от "Гошо":
То щото фактите говорят - за това десетки хиляди фолксвагени и аудита отлежават от няколко години в щатите на паркинг. След година две - направо за старо желязо. И това защото яко мамят !!!!21:08 17.08.2018
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Перник
До коментар #6 от "Петър":
Много народ се запозна болезнено със здравината на алум. носачи! Ако не вярваш, следвай безбройните препоръки във форума на ауди!Коментиран от #24, #26
21:21 17.08.2018
24 Иван
До коментар #23 от "Перник":
Съгласен съм с тебе,но нали се сещаш че тези коли не се карат(поне в първите 10 год.) в дупки.Не знам дали си излизал в чужбина(на Запад) но ще те информирам че дупки там няма,изобщо.Така че тук такива носачи не са проблем.В България е най добре да имаш БТР,трактор или нещо подобно.....Коментиран от #30, #31, #63, #113
21:27 17.08.2018
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Петър
До коментар #23 от "Перник":
Градски, еднакво здрави са алуминиевите и ламаринените носачи, лошото е че на единя в повечето случаи можеш да смениш само шарнира, а на другия не става-трябва цял носач както и на повечето френски автомобили21:32 17.08.2018
27 001
21:45 17.08.2018
28 Ганьо
До коментар #3 от "111":
Халуминиевите носачи са недостатък и проблем само за Бай Ганьо сиромаха! Нарича се многолостово окачване и е задължително за автомобилите от висок клас. Същите носачи се монтират до днес на всички модели Ауди и Бентли, както и на Файтон и Пасат Б5 предишни години. А карам Пасат Б5 и на 190 000 е още с оригиналното окачване. Вече леко се обаждат горните и ще ги сменя с оригинални, с най-голямо удоволствие, защото пътното поведение на автомобила е несравнимо с Макферсън.21:48 17.08.2018
29 tarikat
22:05 17.08.2018
30 Гост
До коментар #24 от "Иван":
Що не наминеш към Амстердам-ще те разведа на обиколка да ти покажа нямат ли дупки...че всеки ден заобикалям такива отивайки на работа-голем специалист се извъди по дупките.Във Финландия също мога да те запозная отблизо с дупките...и в Белгия..Коментиран от #55, #79
22:13 17.08.2018
31 Гост
До коментар #24 от "Иван":
За немската кочина няма да говоря-който е пътувал там знае какъв ад е.Колкото до скапаните немски миксери три години се борих с един кенеф пасат б5,никога повече немска колаКоментиран от #33, #56
22:18 17.08.2018
32 сссссссс
22:23 17.08.2018
33 Перник
До коментар #31 от "Гост":
Такава е политиката, купуваш си немски тарамбук и ставаш редовен абонат за резервни части и сервизите на марката. За смяната на един агренажен ремък се демонтира половината предница и уставно се подменят сума ти части. Как не са измислили и двигателят да се сваля, незнам! И това няма нищо общо кой има или няма пари за подържа тези кретенски инженерни творения, става въпрос да помпат отзад клиентите си...Коментиран от #69, #96, #105
23:01 17.08.2018
34 Пръч
Коментиран от #57, #76
23:02 17.08.2018
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 механици а
23:31 17.08.2018
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Вагенист
Взех го от автокъща, беше внос от Швейцария, уж почти на 200хил.км и що-годе имаше вид.
Като го взех, си го обслужих, даже нови гуми с висок скоростен индекс взех, разбира се свещи, накладки и дискове също смених.
Оттогава правя по едни 5000 на година (Бяло море, планина, лек “офроуд” до някоя поляна или язовир), вярно - не е хич много, но и досега не съм пипал нищо по колата, а е вече 22 годишна - само бензин и масло, като му дойде времето ... ама това какви били пътищата, пък носачите алуминиеви ли били, мукавени ли, има ли някакви други части отдолу маншони, тампони, ала-бала, въобще и не знам, защото по ходовата част нищо нито се чува, нито се усеща. Комфортът и пътното поведение на пасата даже при над 200 са напълно адекватни (макс съм вдигал 230 веднъж, ей така от келешлък, да видя дали може).
Вярно, гори ми около 9/100 даже и на дълъг път, но аз си карам леко агресивно, а и не съм такси все пак да се вайкам за литър-два-три повече или по-малко ...
Дали това е здрава стара кола - вие преценете !
Наздраве !
Коментиран от #42, #65, #118
23:37 17.08.2018
41 механик
Чрез тях си изучих децата, построих къща и си живея живота.
Най-здравите са да знаете...
00:00 18.08.2018
42 Пръч
До коментар #40 от "Вагенист":
Аве дядка,то като прайш толкова малко километри може въобще и бензин да не наливаш често!! Говорим за нормално 15-20 хилки на година. Тогава тая вагина дето я имаш ша са разкапе на съставните си части!00:01 18.08.2018
43 onq s konq
00:40 18.08.2018
44 anti servise donor
00:42 18.08.2018
45 Мвenz
До коментар #2 от "Зик":
Не бе не е толко евтин00:51 18.08.2018
46 Алфа Ромео
00:53 18.08.2018
47 by Dencho
01:04 18.08.2018
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Steffy
.По-скоро транспорт е немска платена реклама на .,.. ужас
01:21 18.08.2018
50 бъдещето е там
До коментар #19 от "Ко праим ся":
Какъв двигател? Направо на парна турбина минавай.01:22 18.08.2018
51 Иво
До коментар #39 от "Коментатор":
Само така брате, и аз имам едно v40 от 98, много добър автомобил!01:22 18.08.2018
52 Заратустра
До коментар #4 от "Петър":
Позна, аз съм единия от 100-те професори. Ще ти акцентирам, че в друга класация Пежо 207 е сред най-ненадеждните коли, а тук сред най-надеждните... Сам си отговори можеш ли да вярваш на класациите... ?! Няма най-надеждна кола. Порше, Акура, Инфинити, а вдче и КИА, са сред лидерите по-надеждност, но и там зависи как караш? Всички авгомобили си зависят и от карането и от поддръжката. Ако се грижиш за автомобила, ще ти се отплати. Зависи и от качеството на резервните части, горивото, пътя, товара, .02:25 18.08.2018
53 Заратустра
До коментар #4 от "Петър":
Ще добавя само, че класация може да се прави само на автомобили, карани в еднакви условия. Не можеш да сравняваш автомобил, каран по аутобан в Германия, с такъв, каран по селски път в Рудозем, дори и нови да са...02:32 18.08.2018
54 Офффф! Мислете бе хора!
Къде в Германия, Франция, Италия и т.н. ще намериш дупка с размер 2м широка, и 50см дълбока на път с интензивно движение?
Това само в България и най-бедните страни от третия свят го има (тоо... не че ние вече не спадаме към третия свят). За нашите пътища и джип да имате с 4x4 и просвет над 50 санта... И него ще го счупите!
Пътищата ни са толкова зле, че трябва още с каруците и магаретата да се движим!
А вие тука сте тръгнали да изкарвате че автомобили на марки като VW, AUDI, BMW, Mercedes и т.н. са едва ли не боклуци! Нормално е да мислите така... Ама сетете се , че те да не са ги създавали като марсоходи, че да ги караме тука!
Я отидете да живеете в НОРМАЛНА държава и да карате по техните пътища такава кола, да видим дали тогава ще се ядосвате по алуминиевите носачи на VAG- групата (видях че има коментар на тая тема)
Даже съм сигурен на 100%, че тогава нямаше да знаете, кои носачи са по-надеждни, щот нямаше да ги сменяте вие (първо на първо), а и щяхте да можете са си позволите ремонта В СЕРВИЗ!
За да си купите кола в България, трябва всеки първо да проучи ПОДРОБНО колата която е набелязал предварително, да си направи сметката дали ще може да я поддържа (не само консумативи, но и големи ремонти, щот ги взимаме трошляци) и тогава да прецени дали да я купи! Това че доста сме конете с капаци и купуваме това, което ни допада като дизайн и екстри (и то за мак
04:09 18.08.2018
55 Иван
До коментар #30 от "Гост":
Аз живея в Германия от години,тия ги разправяй на баба ми колега.Дупки има може би само в мозъка ти.......06:10 18.08.2018
56 Иван
До коментар #31 от "Гост":
Ти нормален ли си !?И на тебе ще ти отговоря-Дупки само в главата ти има.Да не мислиш че в този сайт пишат само хора живеещи в България!?06:13 18.08.2018
57 Петър
До коментар #34 от "Пръч":
За Меган мога да кажа следното: карал съм три такива, взети от магазин:Меган I 1.6 бензин - за 32.000 смених почти всичко и намразих Рено. После се наложи да карам Меган II, 1.5 дизел 82 к.с. Когато ми го дадоха беше на 275 000 на километраж, когато го оставих беше на 403 000. При мен само смених един съединител. Третото Меганче беше 1,9 дизел 131 к. с. За 114 500 км смених само пантата на моята врата. Така че: кола и жена се взимат на късмет! :-)07:13 18.08.2018
58 Митака
Механиците тази кола не я познават а съм и навъртял повече от 400 000 км
08:18 18.08.2018
59 бинко
09:10 18.08.2018
60 911
До коментар #7 от "Кимоното":
Мачкат...самочувствието и джоба на собствениците си ;)09:11 18.08.2018
61 Иоп
До коментар #8 от "Гошо":
Вървят си собствениците на ваговете, а ваговете с пътна помощ към сервиза ;)09:12 18.08.2018
62 Възмутен
09:14 18.08.2018
63 Не е вярно
До коментар #24 от "Иван":
Не е вярно това, което казваш, карал ли си в Италия? Всичко извън платените магистрали е трагедия. И не говоря за някакви далечни провинции, а пътищата около Рим. Пътищата в западна европа са по-добри няма спор, но да кажеш, че нямат никакви дупки е нагла и безочлива лъжа! Засрами се!Коментиран от #78
09:15 18.08.2018
64 Моко
До коментар #16 от "Opel Motorsport":
Е46 е кола за деца. Зрял мъж със стил и класа не би се качил на такава шейна.09:16 18.08.2018
65 Деден
До коментар #40 от "Вагенист":
Приятел, ти изобщо не я караш. 5000 на година е буквално нищо. Особено пък извънградско. Моята тойота я карам по 20,000 на година 15,000 от които градско(разликата между градско и извънградско е огромна за двигателя и скоростната кутия). Това е истински тест, аз за една година правя колкото ти за 4. Аман от разбирачи, взимате коли, които събират прах в гаража и ги карате веднъж седмично и ми ги хвалите колко били здрави.09:19 18.08.2018
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Електро Булгар
10:47 18.08.2018
68 Мишо
До коментар #3 от "111":
Не са защо карат по хубави пътища където нямат проблем с окачването11:00 18.08.2018
69 Оня
До коментар #33 от "Перник":
Имат и двигатели, които се свалят заради верига. И БМВ имат, веригата е при маховика. Ама тя издържала, издържа таратанци...11:21 18.08.2018
70 Ясно
12:54 18.08.2018
71 Фена
12:59 18.08.2018
72 Фена
13:03 18.08.2018
73 Няма значение кой съм
14:25 18.08.2018
74 Алексиев
14:31 18.08.2018
75 Ancient evil
15:26 18.08.2018
76 Къде е правдата
До коментар #34 от "Пръч":
Японска !Хонда или Тойота !
Само че, за е запазена !
Ще се видиш у кола !
Коментиран от #81
15:57 18.08.2018
77 jambazina
17:05 18.08.2018
78 Иван
До коментар #63 от "Не е вярно":
А ти в Люксембург,Германия,Австрия,Унгария,Чехия карал ли си!?Че и да се засрамя ,ха ха!!Ти май не си карал.Даже в Румъния основните,международни пътища са чудесни.Както и Сърбия....17:30 18.08.2018
79 Летящият Холандец
До коментар #30 от "Гост":
Къде видя дупки в Амстердам ? Не че нещо но от 15 години живея в Амстердам работата ми е такава че по цял ден съм по пътищата, и това което каза за дупките в Амстердам ме разсмя от сърце :D17:51 18.08.2018
80 Морски
18:33 18.08.2018
81 Пръч
До коментар #76 от "Къде е правдата":
Мерси брато!20:24 18.08.2018
82 Дългия
Коментиран от #84
20:57 18.08.2018
83 Townboy
21:13 18.08.2018
84 Мястото на голф 4 е доста по-надолу.
До коментар #82 от "Дългия":
Тази кола е така наречения от монтьорите-вечният пациент.Нищо не се споменава за поршета.Тези коли независимо от годините са в пъти по-здрави от изброените по-горе.21:17 18.08.2018
85 Дъгето
21:20 18.08.2018
86 Иво 78
21:53 18.08.2018
87 Хитлер
22:23 18.08.2018
88 ВАГ
По темата: това е една от най-вярните класации които съм виждал в последно време ( защото е от механици ,а не от поплювковци) , немските са отпред , тези уж японските които са пак европейски са на същото ниво , ПСА и най-чупливи са Рено . Браво за класацията.
22:39 18.08.2018
89 Патоло
22:47 18.08.2018
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 ASD
Явно поредната статия за възхвала на трошливите германски кошници, изготвена не от механици, а от журналисти.
Коментиран от #97
06:51 19.08.2018
92 Фиат
10:03 19.08.2018
93 Фиат
Коментиран от #98
10:04 19.08.2018
94 100
11:15 19.08.2018
95 Джаро
12:19 19.08.2018
96 АЛФА Q4
До коментар #33 от "Перник":
ДА БЕ ПИЧ АМА НАЛИ ТРЯБВА ДА ПРОГЛЕДНАТСАМО НОСАЧИТЕ ЛИ СА ИМ КОСУР НА ГРОЗНИТЕ КАСКИ
ВЪТРЕ ИНЕРИОРА СЕ ЛЮЩИ КАТО ВСЕ ЕДНО СИ СМЕНЯ КОЖАТА
А ЗА АГРЕГАТИТЕ ИЛИ ТЪПИТЕ СКОРОСТИ
А ЗА ЕЛКТРОНИКАТА НЯМА И СМИСАЛ
ТАКАВА ВЕЛИКА ТРАГЕДИЯ СА ТИЯ ЧУМИ
13:33 19.08.2018
97 АЛФА Q4
До коментар #91 от "ASD":
ТОЧНО ТАКА ТЕМАТА Е АБСОЛЮТНО ПЛАТЕНА РЕКЛАМАТИПИЧНО ПО НЕМСКИ,С ЛЪЖИ И УДАРИ ПОД КРЪСТА
13:37 19.08.2018
98 АЛФА Q4
До коментар #93 от "Фиат":
Е ЗАЩО ДА ГИ СПОМЕНАВАТ. ТЕ СА ПО ПЪТИЩАТА, СЕРВИЗИТЕ И БЕЗ ТОВА СА ЗАЕТИ..НЕМЦИТЕ ИМАТ ПРЕДИМСТВО ТУК КАТО РЕДОВНИ И ПОСТОЯЯННИ13:45 19.08.2018
99 bandit boy
15:12 19.08.2018
100 Японеца
10:04 20.08.2018
101 гост
е как да я има като класацията е от €2 500, от €2 500 до €5 000 и от €4 500 до €7 000.Погледнете в западноевропейските сайтове каква читава кола можеш да си купиш за тези пари!!!
13:43 20.08.2018
102 простия
02:48 21.08.2018
103 първа ръка
Второ: сигурен съм се 99% от написаните коментари са на хора с информация от типа ЕЖК (една жена ми каза), без да са карали автомобила за който са изказали "компетентно" мнение.
Трето: бил съм собственик и на Ауди А4 Б5 (1.9 TDI AFN) и на BMW E46 (дизел 136 кс). Навъртял съм 100 000 км на Аудито и 150 000 км на BMW-то. И двата са едни от най-здравите и безпроблемни автомобили, които съм карал. Не ме разбирайте погрешно - полагал съм съответните грижи за тях, не съм от типа "качвам се и карам" докато се счупи, и започвам да пускам теми из разните форуми, колко са били чупливи.
В сравнение с днешните супер меки и тънки ламарини (тип капачка на буркан) на съвременните автомобили, и Ауди-то и BMW-то, ще ги надживеят. Това е личното ми мнение.
22:34 09.11.2018
104 a m g
18:44 30.12.2018
105 путина
До коментар #33 от "Перник":
Двигател се сваля на мерцедесите а и б клас за здравей12:52 02.01.2019
106 a m g
До коментар #2 от "Зик":
не ,явно са пропуснали да отразят mercede e-klasa w211,270cdi18:45 07.01.2019
107 Класация или мотивация
11:44 07.02.2019
108 Хонда
До коментар #2 от "Зик":
Акорд е най здравата а не я виждам никъде.07:42 26.02.2019
109 Дългия
04:54 27.02.2019
110 Най добрия
23:13 27.02.2019
111 Bike
14:11 21.03.2019
112 Герой
14:21 21.03.2019
113 Goshy
До коментар #24 от "Иван":
Oo molq ti sa dupki nqmalo... ima ima, nedei gleda samo magistralite. Nqmat ksto nashite, no vse pak imat.19:27 29.03.2019
114 автомонтьор
в такъв случай най трошливите ще са лексус is , королите(не турските), акорд 2010 , мазда 2,
02:05 19.04.2019
115 Петър
До коментар #2 от "Зик":
Напротив, Мерцедес не се разваля и е непознат за механиците, затова, не е в класацията.21:32 25.04.2019
116 DBS
17:34 26.04.2019
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 230
До коментар #40 от "Вагенист":
230 с пасата. А дано ама надали. Изобщо имаш ли кола? Като ти чета глупостите....08:59 04.05.2019
119 Д-р Знам
21:23 04.05.2019
120 Краси
21:30 07.05.2019
121 bobo
Ауди А4, Б5 - всичко казано за душегуб и маслояд е абсолютно неоснователно!!
19:29 14.05.2019
122 Ставрю
22:19 19.05.2019
123 Бай иван
До коментар #1 от "смешна класация":
Имам Волво 460 на 30 години и 250хиляди върви като нова по старите модели са по добри няма грам ръжда наливай гориво и карай11:27 31.05.2019
124 Тео
Същата причина е и че s класи на 10 години завършват на сметището или на търг защото няма смисъл обезценена машина която струва 10к и я очаква ремонт за 7-8к да поправяш. Ягуар и рейндж са също зле от английският гарбидж. Това са коли който обикновено ги взимат на лизинг за 3 години,после дилъра препродават на втори собственик който за две години влага в тях 50% от стойността им за поддръжка и ремонти, побелява му косата и я продава на ⅓ от заплатеното на някой току-що дошъл европеец или черен който си мисли че това все още е гъзария но много скоро научава че заплатата му не стига за ремонтите и автомобила завършва на сметището или в крейгслист за части. Трябва да се подчертае че ml класата на Мерцедес е правена тук в Щатите и това също и помага да бъде не толкова Надежда на ав
15:20 20.09.2019
125 Тео
15:30 20.09.2019
126 МИХАЙЛОВ
ЗА НАЙ - ЯКИТЕ ЧИ И НАДЕЖДНИ АВТОМОБИЛИ...
...ТА РАЗБРАХ ЧИ МОЙТУ ШФЕДСКУ ВОЛВО V 70
ИЗОПЩУ ХИЧ ГО НЕМА В ТАА КЛАСАЦИЯ...
ТА ЧАК СЕГИ МИ СТАНА ЯСНО ЧИ МОЙТУ ВОЛВО ЯВНУ Е МНООО КРЕХКУ И ТРОШЛИВО
И МНООО НЕНАДЕЖДНО...
...МА УБАВО ЧИ МА ИНФОРМИРААА ЗА ТУЙ НЯЩО...
ЩОТ СИ ДЖИТКАМ С ТУЙ ВОЛВО ВЕЧЕ ДЕСТИНА ГОДИНИ...
И ДАЖИ НУ УМ НЕ МИ И ИДВАЛО ДА СА ДОСЕТА
И ЧАК СЕГИ РАЗБРАХ ЧИ Е ТОЛКУЗ ТРОШЛИВО И НЕНАДЕЖДНО...
...СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРСКО НА ПАНИ ПАЛЯЦИТЕ ДЕТ СА Я КУРДИСАЛИ
ТАЯ МНООООО КУРПЕТЕНТНА КЛАСАЦИЯ...
22:39 05.10.2019
127 Ауди
До коментар #3 от "111":
Имах Б5.5 2000 г. - 3 години не мръдна - втрещяващо хубава и адекватна кола. И здрава и удобна.23:38 28.11.2019
128 Този коментар е премахнат от модератор.