Last news in Fakti

17 Август, 2018 18:51 153 569 128

Най-здравите коли от €2000 до €7000 според механиците

  • класация-
  • рейтинг-
  • употребяван-
  • автомобил-
  • втора ръка

Полското списание MotoFakty публикува класация на най-надеждните употребявани автомобили според 1 300 механици. Моделите са разделени в три ценови категории - до €2 500, от €2 500 до €5 000 и от €4 500 до €7 000.

Анкетата сред механиците отчита параметри като състояние на каросерията, електрическото оборудване, двигател, трансмисия и окачване. Резултатът от допитването е рейтинг на 50-те най-препоръчителни автомобила на вторичния пазар.

Най-надеждните употребявани автомобили до €2 500

Място Модел Производство Оценка (0-5)
1 Audi A4 B5 1994-2001 4.8
2 Audi A3 8L 1996-2003 4.5
3 BMW 3er E46 1998-2007 4.4
4 Audi A6 II (C5) 1997-2004 4.3
5 BMW 5er E39 1995-2004 4.2
5 Volkswagen Golf IV 1997-2006 4.2
7 Opel Corsa C 2000-2006 4.1
7 Skoda Fabia I 1999-2008 4.1
7 Volkswagen Passat B5 1996-2005 4.1
10 Opel Astra II (G) 1998-2005 4
11 Ford Focus I 1998-2006 3.8
11 Renault Scenic II 2003-2009 3.8
13 Renault Laguna II 2001-2007 3.7
13 Renault Megane II 2002-2009 3.7
15 Ford Mondeo MK3 2000-2007 3.6

Най-надеждните употребявани автомобили до €5 000

Място Модел Производство Оценка (0-5)
1 Toyota Yaris II 2005-2011 4.9
2 Audi A4 (B6 и B7) 2000-2008 4.6
2 Toyota Avensis II 2003-2009 4.6
2 Volkswagen Polo IV 2001-2009 4.6
2 Volkswagen Touran I 2003-2015 4.6
6 Volkswagen Golf V 2003-2009 4.4
7 Skoda Fabia II 2007-2014 4.3
8 Ford Focus II 2004-2011 4.1
8 Opel Corsa D 2006-2014 4.1
8 Peugeot 207 2006-2012 4.1
11 Opel Astra III (H) 2004-2014 4
11 Opel Vectra C 2002-2008 4
11 Opel Zafira B 2005-2014 4
14 Peugeot 407 2004-2011 3.9
15 Mazda 6 I 2002-2007 3.8
16 Peugeot 307 2001-2011 3.7

Най-надеждните употребявани автомобили до €7 000

Място Модел Производство Оценка (0-5)
1 Honda Civic VIII 2006 – 2011 4.9
2 Audi A6 III (C6) 2004 – 2011 4.7
2 Nissan Qashqai I 2006 – 2013 4.7
2 Volkswagen Golf VI 2008 – 2013 4.7
5 Audi A3 8P 2003 – 2013 4.6
5 Toyota Yaris III 2011 – 4.6
7 Ford Fiesta VII 2008 – 2017 4.5
7 Skoda Octavia II 2004 – 2013 4.5
9 BMW 1er (E81 – E88) 2004 – 2011 4.4
10 BMW 3er E90 2005 – 2012 4.3
10 BMW 5er E60 2003 – 2010 4.3
12 Opel Astra IV (J) 2009 – 2015 4.2
12 Volkswagen Passat B6 2005 – 2010 4.2
14 Ford Focus III 2010 – 4.0
14 Opel Meriva II 2010 – 2017 4.0
16 Volkswagen Polo V6R 2009 – 2017 3.9
17 Ford Mondeo IV 2007 – 2014 3.6
18 Renault Megane III 2008 – 2016 3.5
18 Renault Scenic III 2009 – 2016 3.5


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 смешна класация

    380 57 Отговор
    Има и автомобили, като Корола от 90-те, които механиците виждат изключително рядко и затова ги и няма в класацията хаха !
    Най-здравата кола е Ауди Душегуб с мултитрошляк !

    Коментиран от #123

  • 2 Зик

    252 42 Отговор
    Явно в Мерседес няма нищо здраво!

    Коментиран от #45, #106, #108, #115

  • 3 111

    291 72 Отговор
    Ауди B5 било надеждно? А за ония хАлуминиеви носачи нещо да сте чували?

    Коментиран от #11, #22, #28, #68, #127

  • 4 Петър

    134 43 Отговор
    Сега ще се появят 100 професора дето името не могат да си напишат правилно обаче много разбират от коли, премиум, ески, джи класи, 4wd и още куп простотии

    Коментиран от #52, #53

  • 5 асдас

    202 16 Отговор
    не са чували за алуминиеви носачи - те нямат кратери като в България...

    Коментиран от #6

  • 6 Петър

    114 58 Отговор

    До коментар #5 от "асдас":

    Това че един носач е алуминиев не значи че е по не читав от чугунен такъв или от ламаринен

    Коментиран от #23

  • 7 Кимоното

    54 104 Отговор
    Фолксваген мачкат

    Коментиран от #60

  • 8 Гошо

    84 177 Отговор
    Когато фактите говорят, боговете мълчат. VAG отново доминират по качество. Кучетата си лаят, вагените си вървят.

    Коментиран от #12, #21, #61

  • 9 Driving pleasure

    144 60 Отговор
    Ахахахах като видях БМВ Е46 и Голф 4 в класацията и спрях да чета! На гоуфу само гумите му остават кръгли а 3ката я разглабят и сглабят преди сутрешното кафе - мани беги :D

    Коментиран от #117

  • 10 Stephen Cole от Бирмингам

    86 83 Отговор
    Преди известно време имах голф 3, за 5 години каран само едни носачи при чичо Красю за 30 лева смених, накрая и без масло вървеше. Така че не ми разправяйте кога се разглабят.Айде че стана време за чай.Cheers
  • 11 Жан

    77 15 Отговор

    До коментар #3 от "111":

    да си чувал или виждал пътищата в Западна Европа , па тогава ми говори за носачи.

    Коментиран от #13

  • 12 селянин

    82 15 Отговор

    До коментар #8 от "Гошо":

    Браво на Yaris и Civic..единствено те са с 4.9,интересно защо полски фиат го нема,а тва местно списанийце се списва в Познан,а там кво има.. естествено завод на Ваг.
  • 13 Петър

    90 19 Отговор

    До коментар #11 от "Жан":

    В А4 и пасат4 има нещо сбъркано в окачването, през 2000г работех в пункт за цветни метали и през ден докарваха десетки носачи от тия коли, докарваха ги като скрап от Австрия и ФРГ, а тия коли тогава в България почти ги нямаше и години по късно стигнах до извода че тогава са били на по 3-4 години и по хубавите пътища на Австрия и ФРГ пак са разбивали окачването, сега вече ги ремонтирам-комплект от 8 носача, 2 биалетки и два къси накрайника от Китай ги вземам нови за 225 лева
  • 14 vasik atanasova

    54 124 Отговор
    е това вече е реална класация

    ауди най доброта за един мъж !!!!
  • 15 vasik atanasova

    31 100 Отговор
    е това вече е реална класация

    ауди най доброта за един мъж !!!!
  • 16 Opel Motorsport

    89 28 Отговор
    Аудито си е надеждно, естествено говорим за дизелите 1.9 и бензините, 2.5 е ясен. За носачите не коментирайте, първо щото класацията не обхваща селските ни пътища и второ защото всички купувате най-селските носачи за 100лв. комплект. С лемфьордер или оригинални носачи, дори на наще пътища рядко ще сменяте втори път. 46-цата също е много добра кола, ама ганьо знае най-евтиното от обявите нищо, че е на 5 обиколки до луната и обратно и после псува, кое става и кое не. Щото на запад под Е46 не разбират, най-убитата 318 от първите години на производство, а хората си ги карат намазани и на година за потдръжка дават повече от вашата първоначалана инвестиция ! ! !

    Коментиран от #17, #64

  • 17 Петър

    31 14 Отговор

    До коментар #16 от "Opel Motorsport":

    Прочети по горе, говоря за нови тогава коли с оригинални части и карани по читави пътища
  • 18 асддса

    72 42 Отговор
    Забелязвате ли че колкото повече остаряват немските само остават. Другите отдавна са умрели.
  • 19 Ко праим ся

    24 9 Отговор
    Е добре сега като видяхме кои са най-надеждните и реша да си купя някой от тези модели, кой двигател да избера ?

    Коментиран от #50

  • 20 Ефтини сензации

    85 13 Отговор
    Тези ли кочини най много застояват в мобилето?
  • 21 Borislav Popov

    52 39 Отговор

    До коментар #8 от "Гошо":

    То щото фактите говорят - за това десетки хиляди фолксвагени и аудита отлежават от няколко години в щатите на паркинг. След година две - направо за старо желязо. И това защото яко мамят !!!!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Перник

    60 14 Отговор

    До коментар #6 от "Петър":

    Много народ се запозна болезнено със здравината на алум. носачи! Ако не вярваш, следвай безбройните препоръки във форума на ауди!

    Коментиран от #24, #26

  • 24 Иван

    58 13 Отговор

    До коментар #23 от "Перник":

    Съгласен съм с тебе,но нали се сещаш че тези коли не се карат(поне в първите 10 год.) в дупки.Не знам дали си излизал в чужбина(на Запад) но ще те информирам че дупки там няма,изобщо.Така че тук такива носачи не са проблем.В България е най добре да имаш БТР,трактор или нещо подобно.....

    Коментиран от #30, #31, #63, #113

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Петър

    43 11 Отговор

    До коментар #23 от "Перник":

    Градски, еднакво здрави са алуминиевите и ламаринените носачи, лошото е че на единя в повечето случаи можеш да смениш само шарнира, а на другия не става-трябва цял носач както и на повечето френски автомобили
  • 27 001

    77 11 Отговор
    Карам А4 Б5, сменях носачи всяка година/350 лв. комплекта/, преди 3 години сложих Лемфьордер и от тогава нищо не е хлопнало. Купувайте си истински части и няма да имате проблеми.
  • 28 Ганьо

    38 34 Отговор

    До коментар #3 от "111":

    Халуминиевите носачи са недостатък и проблем само за Бай Ганьо сиромаха! Нарича се многолостово окачване и е задължително за автомобилите от висок клас. Същите носачи се монтират до днес на всички модели Ауди и Бентли, както и на Файтон и Пасат Б5 предишни години. А карам Пасат Б5 и на 190 000 е още с оригиналното окачване. Вече леко се обаждат горните и ще ги сменя с оригинални, с най-голямо удоволствие, защото пътното поведение на автомобила е несравнимо с Макферсън.
  • 29 tarikat

    19 16 Отговор
    E39 разбира се че е там.
  • 30 Гост

    60 9 Отговор

    До коментар #24 от "Иван":

    Що не наминеш към Амстердам-ще те разведа на обиколка да ти покажа нямат ли дупки...че всеки ден заобикалям такива отивайки на работа-голем специалист се извъди по дупките.Във Финландия също мога да те запозная отблизо с дупките...и в Белгия..

    Коментиран от #55, #79

  • 31 Гост

    51 43 Отговор

    До коментар #24 от "Иван":

    За немската кочина няма да говоря-който е пътувал там знае какъв ад е.Колкото до скапаните немски миксери три години се борих с един кенеф пасат б5,никога повече немска кола

    Коментиран от #33, #56

  • 32 сссссссс

    35 26 Отговор
    Много надеждни коли няма що !!! vw,i audi с скапаното окачване пълно с алуминий което се сменя постоянно тези коли не са за нашите пътища в България , а за някъде където асфалта е по гладък от стъкло дори и на лозе .
  • 33 Перник

    50 25 Отговор

    До коментар #31 от "Гост":

    Такава е политиката, купуваш си немски тарамбук и ставаш редовен абонат за резервни части и сервизите на марката. За смяната на един агренажен ремък се демонтира половината предница и уставно се подменят сума ти части. Как не са измислили и двигателят да се сваля, незнам! И това няма нищо общо кой има или няма пари за подържа тези кретенски инженерни творения, става въпрос да помпат отзад клиентите си...

    Коментиран от #69, #96, #105

  • 34 Пръч

    23 6 Отговор
    В класацията Volkswagen Golf VI е на много предно место и се озадачих че такава каруца може да и се има доверие!?! Бех тръгнал да си купувам Renault Megane III.Е като видох че е последна в класацията и се отказах! Щях да се нажембля!!! Ся са чуда кво возило да взема че да мина по-тънко?!?

    Коментиран от #57, #76

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 механици а

    28 6 Отговор
    1,300-та източника са ми странни... а класацията смешна. струва ми се, че хвалят колите които най-често ремонтират... всеки иска да изкара 5 лева... от оше поне едно ремонтче.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Вагенист

    52 10 Отговор
    Моите 5 стотинки - имам пасат 1.8Т без газово, произведен 1996г.
    Взех го от автокъща, беше внос от Швейцария, уж почти на 200хил.км и що-годе имаше вид.
    Като го взех, си го обслужих, даже нови гуми с висок скоростен индекс взех, разбира се свещи, накладки и дискове също смених.
    Оттогава правя по едни 5000 на година (Бяло море, планина, лек “офроуд” до някоя поляна или язовир), вярно - не е хич много, но и досега не съм пипал нищо по колата, а е вече 22 годишна - само бензин и масло, като му дойде времето ... ама това какви били пътищата, пък носачите алуминиеви ли били, мукавени ли, има ли някакви други части отдолу маншони, тампони, ала-бала, въобще и не знам, защото по ходовата част нищо нито се чува, нито се усеща. Комфортът и пътното поведение на пасата даже при над 200 са напълно адекватни (макс съм вдигал 230 веднъж, ей така от келешлък, да видя дали може).
    Вярно, гори ми около 9/100 даже и на дълъг път, но аз си карам леко агресивно, а и не съм такси все пак да се вайкам за литър-два-три повече или по-малко ...
    Дали това е здрава стара кола - вие преценете !
    Наздраве !

    Коментиран от #42, #65, #118

  • 41 механик

    74 21 Отговор
    От немските коли по-хубави няма!
    Чрез тях си изучих децата, построих къща и си живея живота.
    Най-здравите са да знаете...
  • 42 Пръч

    28 42 Отговор

    До коментар #40 от "Вагенист":

    Аве дядка,то като прайш толкова малко километри може въобще и бензин да не наливаш често!! Говорим за нормално 15-20 хилки на година. Тогава тая вагина дето я имаш ша са разкапе на съставните си части!
  • 43 onq s konq

    22 4 Отговор
    За "най-здравите " коли е ясно,да чуем кои са най-болните
  • 44 anti servise donor

    32 10 Отговор
    Имам много познати механици,които просто ще се изсмеят на въпросната класация.А пък аз никъде не срещнах :мазда,тойота,нисан,субару,и т.н,така също и мерцедес,волво, и т.н.П.С.Карам Мазда323 вече 11 год. и съм сменявал само консумативи без никакво пипане по мотора.......нещо за японските коли ????Един от колегите уратафорума е мн прав -рядко им се случва да ги поправят и за това няма инфо.Има една приказка за Мазда в Германия :абревиатурата на Мазда на немски(в превод ),звучи :моята к
  • 45 Мвenz

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "Зик":

    Не бе не е толко евтин
  • 46 Алфа Ромео

    24 8 Отговор
    Тия меаници са биле пиени май
  • 47 by Dencho

    24 7 Отговор
    Нищто не срещнах за японските автомобили.Карам Мазда вече 11год само консумативи???!!!!!!Къде се изгубиха :тойота,субару,митцубиши,нисан и т.н.Класация за оборот на сервизи.Колегата по горе е прав:не влизат често в сервиза и няма инфо. Mein Auto Zersteort deutsche arbeitsplaetze!!!!!_абревиатурата на Мазда_моята кола бърка работните места на немците
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Steffy

    36 8 Отговор
    Незнам каде е провеждано това проучване и при какви механици ,но дори шофьор с не богати технически познания би останал смаян.БМВ,Форд ,Рено ,Голф...все едно е правена анкетата в Перник или вторият по -големина град в България -кв.Люлин.А миксер не прочетох Mitsubishi,Honda,Huindai ,Subaro....
    .По-скоро транспорт е немска платена реклама на .,.. ужас
  • 50 бъдещето е там

    11 2 Отговор

    До коментар #19 от "Ко праим ся":

    Какъв двигател? Направо на парна турбина минавай.
  • 51 Иво

    11 6 Отговор

    До коментар #39 от "Коментатор":

    Само така брате, и аз имам едно v40 от 98, много добър автомобил!
  • 52 Заратустра

    27 0 Отговор

    До коментар #4 от "Петър":

    Позна, аз съм единия от 100-те професори. Ще ти акцентирам, че в друга класация Пежо 207 е сред най-ненадеждните коли, а тук сред най-надеждните... Сам си отговори можеш ли да вярваш на класациите... ?! Няма най-надеждна кола. Порше, Акура, Инфинити, а вдче и КИА, са сред лидерите по-надеждност, но и там зависи как караш? Всички авгомобили си зависят и от карането и от поддръжката. Ако се грижиш за автомобила, ще ти се отплати. Зависи и от качеството на резервните части, горивото, пътя, товара, .
  • 53 Заратустра

    21 2 Отговор

    До коментар #4 от "Петър":

    Ще добавя само, че класация може да се прави само на автомобили, карани в еднакви условия. Не можеш да сравняваш автомобил, каран по аутобан в Германия, с такъв, каран по селски път в Рудозем, дори и нови да са...
  • 54 Офффф! Мислете бе хора!

    23 3 Отговор
    Абе вие да не забравяте, че тази класация не е правена от българи, и че не важи за България?
    Къде в Германия, Франция, Италия и т.н. ще намериш дупка с размер 2м широка, и 50см дълбока на път с интензивно движение?
    Това само в България и най-бедните страни от третия свят го има (тоо... не че ние вече не спадаме към третия свят). За нашите пътища и джип да имате с 4x4 и просвет над 50 санта... И него ще го счупите!
    Пътищата ни са толкова зле, че трябва още с каруците и магаретата да се движим!
    А вие тука сте тръгнали да изкарвате че автомобили на марки като VW, AUDI, BMW, Mercedes и т.н. са едва ли не боклуци! Нормално е да мислите така... Ама сетете се , че те да не са ги създавали като марсоходи, че да ги караме тука!
    Я отидете да живеете в НОРМАЛНА държава и да карате по техните пътища такава кола, да видим дали тогава ще се ядосвате по алуминиевите носачи на VAG- групата (видях че има коментар на тая тема)
    Даже съм сигурен на 100%, че тогава нямаше да знаете, кои носачи са по-надеждни, щот нямаше да ги сменяте вие (първо на първо), а и щяхте да можете са си позволите ремонта В СЕРВИЗ!
    За да си купите кола в България, трябва всеки първо да проучи ПОДРОБНО колата която е набелязал предварително, да си направи сметката дали ще може да я поддържа (не само консумативи, но и големи ремонти, щот ги взимаме трошляци) и тогава да прецени дали да я купи! Това че доста сме конете с капаци и купуваме това, което ни допада като дизайн и екстри (и то за мак
  • 55 Иван

    19 17 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Аз живея в Германия от години,тия ги разправяй на баба ми колега.Дупки има може би само в мозъка ти.......
  • 56 Иван

    8 13 Отговор

    До коментар #31 от "Гост":

    Ти нормален ли си !?И на тебе ще ти отговоря-Дупки само в главата ти има.Да не мислиш че в този сайт пишат само хора живеещи в България!?
  • 57 Петър

    38 3 Отговор

    До коментар #34 от "Пръч":

    За Меган мога да кажа следното: карал съм три такива, взети от магазин:Меган I 1.6 бензин - за 32.000 смених почти всичко и намразих Рено. После се наложи да карам Меган II, 1.5 дизел 82 к.с. Когато ми го дадоха беше на 275 000 на километраж, когато го оставих беше на 403 000. При мен само смених един съединител. Третото Меганче беше 1,9 дизел 131 к. с. За 114 500 км смених само пантата на моята врата. Така че: кола и жена се взимат на късмет! :-)
  • 58 Митака

    25 6 Отговор
    Карам Lexus LS 400, 1999г. V8 4.0
    Механиците тази кола не я познават а съм и навъртял повече от 400 000 км
  • 59 бинко

    27 9 Отговор
    Хахха каква гавра!! Таблиците трябва да са наобратно. Да сложиш бмв е46 в класация за надеждни коли просто е гавра, да не говорим за останалите немци. В нашето семейство сме имали опел, фолксваген, мерцедес и сеат и до една бяха много проблемни коли. Сменихме немското с 3 тойоти и една хонда и до сервиза се ходи само за масло.....а и миналата седмица смених една крушка на предния фар. Това е за надеждност!
  • 60 911

    17 2 Отговор

    До коментар #7 от "Кимоното":

    Мачкат...самочувствието и джоба на собствениците си ;)
  • 61 Иоп

    8 5 Отговор

    До коментар #8 от "Гошо":

    Вървят си собствениците на ваговете, а ваговете с пътна помощ към сервиза ;)
  • 62 Възмутен

    7 6 Отговор
    Гост, като не разбираш от коли не коментирай!
  • 63 Не е вярно

    24 2 Отговор

    До коментар #24 от "Иван":

    Не е вярно това, което казваш, карал ли си в Италия? Всичко извън платените магистрали е трагедия. И не говоря за някакви далечни провинции, а пътищата около Рим. Пътищата в западна европа са по-добри няма спор, но да кажеш, че нямат никакви дупки е нагла и безочлива лъжа! Засрами се!

    Коментиран от #78

  • 64 Моко

    22 8 Отговор

    До коментар #16 от "Opel Motorsport":

    Е46 е кола за деца. Зрял мъж със стил и класа не би се качил на такава шейна.
  • 65 Деден

    26 7 Отговор

    До коментар #40 от "Вагенист":

    Приятел, ти изобщо не я караш. 5000 на година е буквално нищо. Особено пък извънградско. Моята тойота я карам по 20,000 на година 15,000 от които градско(разликата между градско и извънградско е огромна за двигателя и скоростната кутия). Това е истински тест, аз за една година правя колкото ти за 4. Аман от разбирачи, взимате коли, които събират прах в гаража и ги карате веднъж седмично и ми ги хвалите колко били здрави.
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Електро Булгар

    22 3 Отговор
    В тази статия най големите боклуци са на челни места, тъпо-тъпо.
  • 68 Мишо

    8 2 Отговор

    До коментар #3 от "111":

    Не са защо карат по хубави пътища където нямат проблем с окачването
  • 69 Оня

    18 3 Отговор

    До коментар #33 от "Перник":

    Имат и двигатели, които се свалят заради верига. И БМВ имат, веригата е при маховика. Ама тя издържала, издържа таратанци...
  • 70 Ясно

    20 5 Отговор
    Като видях Renault Laguna 2 в тази класация разбрах, че нещо не е читава и не може да й се вярва! :D
  • 71 Фена

    14 5 Отговор
    Лоша кола нема има неподържана
  • 72 Фена

    13 6 Отговор
    От лагуната и от 10годишно бмв по голям боклук нема на реални 100000км къса верига 2-ка дизела
  • 73 Няма значение кой съм

    9 4 Отговор
    Може ли да има толкова неграмотно племе, че и без никакъв срам, пишат коментари! Чукундури!
  • 74 Алексиев

    8 4 Отговор
    Колеги,това е само една класация. Никой не е казал ,че няма по надеждни коли. Карам голф 3 и съм доволен,верно напоследък доста неща смених ,но преди това нищо не беше правено.Сега ще го карам докато се потроши и ще го изхвърля за отпадъци.Дай Боже за по нататък да успея да спестя за Волво ХЦ70 ,гледам по 2400-2500Евро ги има -бензиновия двигател,мисля да си прехвърля газовото там и продължавам . На добър час !
  • 75 Ancient evil

    2 4 Отговор
    Изобщо не ми пука за скапаните пътища и големите дупки. А моето МПС също е с алуминиеви носачи. И горните и долните са от алуминий, ама имат гресорки където можеш и където не можеш да си представиш. И нищо не ми се разбива и даже не проскърцва. Карам АТВ 4х4.
  • 76 Къде е правдата

    13 5 Отговор

    До коментар #34 от "Пръч":

    Японска !
    Хонда или Тойота !
    Само че, за е запазена !
    Ще се видиш у кола !

    Коментиран от #81

  • 77 jambazina

    8 8 Отговор
    И нека възхвалата на дърти таралясници.....да започне.....сегааа
  • 78 Иван

    10 3 Отговор

    До коментар #63 от "Не е вярно":

    А ти в Люксембург,Германия,Австрия,Унгария,Чехия карал ли си!?Че и да се засрамя ,ха ха!!Ти май не си карал.Даже в Румъния основните,международни пътища са чудесни.Както и Сърбия....
  • 79 Летящият Холандец

    15 3 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Къде видя дупки в Амстердам ? Не че нещо но от 15 години живея в Амстердам работата ми е такава че по цял ден съм по пътищата, и това което каза за дупките в Амстердам ме разсмя от сърце :D
  • 80 Морски

    12 3 Отговор
    Преди един ден се върнах от морето, на отиване ги броих 7 закъсали коли, повечето бяха Е36, Е46, Опел зафира и едно пунто, вдигнали капаците и гледат умно
  • 81 Пръч

    4 2 Отговор

    До коментар #76 от "Къде е правдата":

    Мерси брато!
  • 82 Дългия

    12 5 Отговор
    Поредната платена тъпа статия.Кви глупости ми пишете бе БМВ и фолксваген .Имал съм 3 коли от VAG групата,като едната чисто нова НИКОГА ПОВЕЧЕ.Скъпи части а и чупливи.БМВ съм имал 528 здрава беше но скъпи части.Сега карам Рено бензиново Меган купих го 2015 г.от магазина вече е на 110 000 никакви ядове ама никакви.На КАДИТО за 140 000 км.за 4 години 3900 лв.ремонти,който не признава гаранцията.А и кенефът струваше близо 44 бона.Реното е по евтино и по не проблемно и аз бях предубеден но вече друга песен пея.Брат ми кара само японски и друго не признава и на мен ми е давал ху ави са и здрави но не ми е по джоба ново субару.

    Коментиран от #84

  • 83 Townboy

    24 1 Отговор
    Питали един майстор. Я кажи коя е най-здравата марка според теб, а той им отговорил: -" Не знам при мен идват всичките счупени"
  • 84 Мястото на голф 4 е доста по-надолу.

    9 2 Отговор

    До коментар #82 от "Дългия":

    Тази кола е така наречения от монтьорите-вечният пациент.Нищо не се споменава за поршета.Тези коли независимо от годините са в пъти по-здрави от изброените по-горе.
  • 85 Дъгето

    9 6 Отговор
    Мале мале какви ги пишете другата седмица пътувам за Италия ще ви снимам да ви покажа,че и там има дупки и в Гърция.Единствено в Германия и Люксембург не съм виждал.Няма по прехвалена марка от фолксваген.Всичките мотори след 1999 г.горят яко масло 1,4 води класацията после 1,6 само 2,0 става горе долу.БМВ смях пълен дори не заслужава да го коментирам .Защо липсва Мерцедес то е ясно нямат наблюдение,защото не и е влизал в сервизчетата.
  • 86 Иво 78

    15 3 Отговор
    МЕНТЕ КЛАСАЦИЯТА НА НЯКАКЪВ МЕНТЕ ДРАСКАЧ!!!ОПЕЛ КОРСА С Е НАДЕЖДНА?!ТОВ КЛОЗЕТ НА КОЙТО МОТОРА Е ОПАСАН С КОМПЮТРИ И ТЕ ГОРЯТ НА 35000КМ!!!ГОЛФ-НАДЕЖДЕН??!!ТОЯ КЕНЕФ ЗА НИЩО НЕ СТАВА!!!ТИ СИ ИДИОТ,А ТИЯ МАЙСТОРИ СА ОТ ФОРУМА!!!!
  • 87 Хитлер

    7 2 Отговор
    Надеждно и здраво Ауди :D :D :D
  • 88 ВАГ

    11 12 Отговор
    Разни мушмули (коментиращите) без абсолютно никакво покритие насреща , отново си правят вятър на устата.
    По темата: това е една от най-вярните класации които съм виждал в последно време ( защото е от механици ,а не от поплювковци) , немските са отпред , тези уж японските които са пак европейски са на същото ниво , ПСА и най-чупливи са Рено . Браво за класацията.
  • 89 Патоло

    13 1 Отговор
    Най здрави са колите на сиромасите дето нямат пари за сервизи . Другата статистика е за будалите дето си мислят че в България има пътища за коли и правят измислени статистики на производители ама те тези коли ги правят за нормални условия за експлоатация а не за третия свят. С Бойковите магистрали да ви е честита статистиката будали такива
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 ASD

    16 4 Отговор
    Нещо не им вярвам въобще на класацията. В графата до 2 500 евро влизат AUDI с моделите известни с трошлива ходова част. Също така е посочен Renault Scenic 2003-2009, който има много проблеми с електрониката, а по-стабилния модел е 2001-2003.

    Явно поредната статия за възхвала на трошливите германски кошници, изготвена не от механици, а от журналисти.

    Коментиран от #97

  • 92 Фиат

    8 14 Отговор
    Никой никъде не спомена фиат. Много хубави и надеждни. Майстори казват за джтд-то, че са едни от най сполучливи те дизели. В момента карам второ такова и никакви ядове. Предния Фиат беше Мареа 1.9jtd,за 10 години и около 200хил.по мотора нищо, смених съединител, лагер на предно ляво колело и десен носач.Продадох я на един комшия, втора година я кара без проблемно. Сега карам Стило мултивагон 1.9jtd,навъртал съм му 40хил.и никакви ядове. За мислете се на хубава цена са фиатките и доста, доста по добре от VAG и т. н.
  • 93 Фиат

    8 9 Отговор
    Никой никъде не спомена фиат. Много хубави и надеждни. Майстори казват за джтд-то, че са едни от най сполучливи те дизели. В момента карам второ такова и никакви ядове. Предния Фиат беше Мареа 1.9jtd,за 10 години и около 200хил.по мотора нищо, смених съединител, лагер на предно ляво колело и десен носач.Продадох я на един комшия, втора година я кара без проблемно. Сега карам Стило мултивагон 1.9jtd,навъртал съм му 40хил.и никакви ядове. За мислете се на хубава цена са фиатките и доста, доста по добре от VAG и т. н.

    Коментиран от #98

  • 94 100

    8 5 Отговор
    За "японско" турските тойоти или хубаво или нищо.
  • 95 Джаро

    12 3 Отговор
    Много се чупят тея Аудита много....
  • 96 АЛФА Q4

    8 3 Отговор

    До коментар #33 от "Перник":

    ДА БЕ ПИЧ АМА НАЛИ ТРЯБВА ДА ПРОГЛЕДНАТ
    САМО НОСАЧИТЕ ЛИ СА ИМ КОСУР НА ГРОЗНИТЕ КАСКИ
    ВЪТРЕ ИНЕРИОРА СЕ ЛЮЩИ КАТО ВСЕ ЕДНО СИ СМЕНЯ КОЖАТА
    А ЗА АГРЕГАТИТЕ ИЛИ ТЪПИТЕ СКОРОСТИ
    А ЗА ЕЛКТРОНИКАТА НЯМА И СМИСАЛ
    ТАКАВА ВЕЛИКА ТРАГЕДИЯ СА ТИЯ ЧУМИ
  • 97 АЛФА Q4

    7 4 Отговор

    До коментар #91 от "ASD":

    ТОЧНО ТАКА ТЕМАТА Е АБСОЛЮТНО ПЛАТЕНА РЕКЛАМА
    ТИПИЧНО ПО НЕМСКИ,С ЛЪЖИ И УДАРИ ПОД КРЪСТА
  • 98 АЛФА Q4

    5 2 Отговор

    До коментар #93 от "Фиат":

    Е ЗАЩО ДА ГИ СПОМЕНАВАТ. ТЕ СА ПО ПЪТИЩАТА, СЕРВИЗИТЕ И БЕЗ ТОВА СА ЗАЕТИ..НЕМЦИТЕ ИМАТ ПРЕДИМСТВО ТУК КАТО РЕДОВНИ И ПОСТОЯЯННИ
  • 99 bandit boy

    4 1 Отговор
    това са пълни клупости
  • 100 Японеца

    5 0 Отговор
    А аз до сега живях с мисълта че тия Аудита за нищо не стават да се е*а у тъпия г*з ...
  • 101 гост

    2 1 Отговор
    Много хора коментират че тази или онази марка я няма в класацията,
    е как да я има като класацията е от €2 500, от €2 500 до €5 000 и от €4 500 до €7 000.Погледнете в западноевропейските сайтове каква читава кола можеш да си купиш за тези пари!!!
  • 102 простия

    4 4 Отговор
    АЕ РАЗБИРАЧИТЕ !!!!! АРЕ ФАНЕТЕ НАЙ БЛИЗКОТО И СИ ГО ЗАВРЕТЕ А !!!!!!!!! ВСЯКА КОЛА СЪС ПОДДРЪЖКА ЩЕ ЗАДОВОЛЯВА ВСЕКИ , ВСЕКИ ПЛУВА КОЛИ КОЙТО НЕ Е КАРАЛ А САМО СЛУШАЛ ОТ РАЗБИРАЧИ КАТО НЕГО .
  • 103 първа ръка

    10 3 Отговор
    Първо искам да отбележа колко относителни са тези така наречени "класации". Ако бяха направени като процентно съотношение между брой продадени автомобили от дадена марка и модел към брой повреди/дефекти, съм по-склонен да вярвам.
    Второ: сигурен съм се 99% от написаните коментари са на хора с информация от типа ЕЖК (една жена ми каза), без да са карали автомобила за който са изказали "компетентно" мнение.
    Трето: бил съм собственик и на Ауди А4 Б5 (1.9 TDI AFN) и на BMW E46 (дизел 136 кс). Навъртял съм 100 000 км на Аудито и 150 000 км на BMW-то. И двата са едни от най-здравите и безпроблемни автомобили, които съм карал. Не ме разбирайте погрешно - полагал съм съответните грижи за тях, не съм от типа "качвам се и карам" докато се счупи, и започвам да пускам теми из разните форуми, колко са били чупливи.
    В сравнение с днешните супер меки и тънки ламарини (тип капачка на буркан) на съвременните автомобили, и Ауди-то и BMW-то, ще ги надживеят. Това е личното ми мнение.
  • 104 a m g

    4 2 Отговор
    старите мерргели са над 7000 евро, за това ги няма в класацията 126,124,190, 123, 300sel , 500sel и slk200 kompresor, чочонето и еволюшьн 2.
  • 105 путина

    3 2 Отговор

    До коментар #33 от "Перник":

    Двигател се сваля на мерцедесите а и б клас за здравей
  • 106 a m g

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "Зик":

    не ,явно са пропуснали да отразят mercede e-klasa w211,270cdi
  • 107 Класация или мотивация

    3 1 Отговор
    Както беше писал един колега има коли който или рядко влизат в сервиз или са по малко копувани и за тях няма имфо...Та аз мисля че ако се прави класация от сервизни работници тя трябва да е в обратния ред..Или автомбили който посещават най много сервиза, и да е разделено на 1 окачване ходова част(там зависи каде се караавтомобила държава ,път и така нататък.)2 двигател(бензин дизел мощност модификация)3 скорости деференжиал(задвижване предни задно...предаване скачено карданно и така...)От там всеки да си прави извод кой автомобил държи първите места в класацията..А що става въпрос за България може да се вземе за сравнително вярна някоя Руска класация те горе долу отховарят на нашите условия че и+++..
  • 108 Хонда

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "Зик":

    Акорд е най здравата а не я виждам никъде.
  • 109 Дългия

    1 1 Отговор
    Пълни глупости.!
  • 110 Най добрия

    3 1 Отговор
    Нещо послъгват доста трошки има тук в класацията неточна инфо!
  • 111 Bike

    3 2 Отговор
    Повечето автомобили от класациите са доста проблемни, посещаващи сервиз честито. Имал съм ги и говоря от личен опит, най здравите ги няма в списъка. Еко нормите на Европа са фактор да карате такива боклуци и майсторите да печелят от вас, скоро ще има здрави автомобили на елетричесво и другите ще си ги поддържате в България.
  • 112 Герой

    3 2 Отговор
    Булката имаше А класа, за скъсана полуоска ни взеха 400 лева, защото двигателя се вади при смяна. Общо два пъти са го вадили и я продадох накрая, сега и взех Микра бензин с верига и нищо не се разваля.
  • 113 Goshy

    3 2 Отговор

    До коментар #24 от "Иван":

    Oo molq ti sa dupki nqmalo... ima ima, nedei gleda samo magistralite. Nqmat ksto nashite, no vse pak imat.
  • 114 автомонтьор

    6 1 Отговор
    А4 В5 и В6 , голф4 първите години , всички лагуни , пасат В5 , ауди А6 С5(оле майко) , корса С, че и фокус 1 са все коли нямащи нищо общо с надеждността. някой си е направил майтап и е обърнал класацията наобратно. и не става дума само за слаби окачвания а за много по сериозни и скъпи неща

    в такъв случай най трошливите ще са лексус is , королите(не турските), акорд 2010 , мазда 2,
  • 115 Петър

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "Зик":

    Напротив, Мерцедес не се разваля и е непознат за механиците, затова, не е в класацията.
  • 116 DBS

    2 2 Отговор
    Интересно.... Passat b6 бе наречен от ауто билд вечният пациент .Туран1 и Поло 2001 пък са най- зле на 100000км пак на същото списание. В AMS резултатите са почти същите . А все пак Аутобилд е известен и като рекламна брошурка на ВАГ .....
  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 230

    3 1 Отговор

    До коментар #40 от "Вагенист":

    230 с пасата. А дано ама надали. Изобщо имаш ли кола? Като ти чета глупостите....
  • 119 Д-р Знам

    2 2 Отговор
    Особено ауди б7 2.0дизел с дсг кутия щом я имя в класацията просто това не е класация.
  • 120 Краси

    3 2 Отговор
    Най-здравите автомобили няма как да са в тази класация... Те просто не влизат в сервиза и майсторите няма как да ги включат в тази класация след, като не са ги виждали на живо..
  • 121 bobo

    3 3 Отговор
    Имам честта да карам автомобил от номер едно в класацията и напълно съм съгласен с нея. За 300 000 км, броя смяна на масло надвишава общите ремонти, в това число и обслужване като смяна дискове и накладки. :)
    Ауди А4, Б5 - всичко казано за душегуб и маслояд е абсолютно неоснователно!!
  • 122 Ставрю

    1 3 Отговор
    Нищо не разбират пък аз моито жигули пфи Калъча само карбуратора му центровам и бутала със сегменти сменям на 100 000 км. Върви си машината свине возя снея царевицата си прекарах даже и бидоните с джибрите до ракиджиницата карам. Гори ми 6 на 100км с кат загуби компресия меся бензин с йеросин и лети бе кво ми се хвалите с тея западни таратаики.
  • 123 Бай иван

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "смешна класация":

    Имам Волво 460 на 30 години и 250хиляди върви като нова по старите модели са по добри няма грам ръжда наливай гориво и карай
  • 124 Тео

    4 2 Отговор
    Живея в чикаго от 12 год. За това време съм се нагледал на немски раждясъли боклуци от ц класа до S. От jetta do passat. От а3 до а8. При нас се кара 10000-30000 мили на година нормално. Всичко раждясва защото ръсат зимата син грануловиден химикал против лед. Като цяло тойоти,лексуси нисани,инфинити,мазди хонди кия и хюндай са най здравите. Митсуб. , Субару сузуки(фалираха и изчезнаха) са не толкова надеждни. Дупки бол в щата. Не чак толкова колкото в бг но достатъчно. От амер. Боклуци линкълн е доста здрава машина,кадилак сууупер зле обаче ,заедно с крайслер. Chevy , buick, jeep,dodge са горе долу докато са на под 10 години. После ги махаш че ремонта става по скъп от колата.
    Същата причина е и че s класи на 10 години завършват на сметището или на търг защото няма смисъл обезценена машина която струва 10к и я очаква ремонт за 7-8к да поправяш. Ягуар и рейндж са също зле от английският гарбидж. Това са коли който обикновено ги взимат на лизинг за 3 години,после дилъра препродават на втори собственик който за две години влага в тях 50% от стойността им за поддръжка и ремонти, побелява му косата и я продава на ⅓ от заплатеното на някой току-що дошъл европеец или черен който си мисли че това все още е гъзария но много скоро научава че заплатата му не стига за ремонтите и автомобила завършва на сметището или в крейгслист за части. Трябва да се подчертае че ml класата на Мерцедес е правена тук в Щатите и това също и помага да бъде не толкова Надежда на ав
  • 125 Тео

    4 2 Отговор
    Исках само да добавя и че повечето фолксвагени са правени в Мексико и са доста некачествени. Вероятно европейските са по-добре. Имах предвид че suzuki фалираха и изчезват от пазара преди години заедно с Исузу, Сатурн,pontiac това са други такива боклуци за тукашният пазар. Изключения винаги може да има даже и най скапания автомобил като някой fiat например ако вземеш чисто нов и се грижиш за него маниакално ще ти се отблагодари и служи дълги години но парите който ще наливаш в него ще правят ли смисъл от това? също така трябва да се знае че в един луксозен автомобил като брой части винаги ще е леко по ненадежден отколкото базово голфче с една десета по-малко части на брой и съответно вероятността те да се счупят. Да не забравяме че живеем в 21-ви век където маркетингът е така устроен че и най-здравата кола е проектиран да се счупва след гаранцията и ние потребителите да бъдем надупени някои повече някои по-малко. Живи и здрави на всички и търсят автомобили които са читави и не гледайте много много тези класации. Просто отидете в два-три автосервиза и попитайте механиците там за реалността.
  • 126 МИХАЙЛОВ

    1 1 Отговор
    ...ЪМ ЧИ МНООО УБАВО ЧИ ИЗЛЕЗНА ТАЗ КЛАСАЦИЯ
    ЗА НАЙ - ЯКИТЕ ЧИ И НАДЕЖДНИ АВТОМОБИЛИ...
    ...ТА РАЗБРАХ ЧИ МОЙТУ ШФЕДСКУ ВОЛВО V 70
    ИЗОПЩУ ХИЧ ГО НЕМА В ТАА КЛАСАЦИЯ...
    ТА ЧАК СЕГИ МИ СТАНА ЯСНО ЧИ МОЙТУ ВОЛВО ЯВНУ Е МНООО КРЕХКУ И ТРОШЛИВО
    И МНООО НЕНАДЕЖДНО...
    ...МА УБАВО ЧИ МА ИНФОРМИРААА ЗА ТУЙ НЯЩО...
    ЩОТ СИ ДЖИТКАМ С ТУЙ ВОЛВО ВЕЧЕ ДЕСТИНА ГОДИНИ...
    И ДАЖИ НУ УМ НЕ МИ И ИДВАЛО ДА СА ДОСЕТА
    И ЧАК СЕГИ РАЗБРАХ ЧИ Е ТОЛКУЗ ТРОШЛИВО И НЕНАДЕЖДНО...
    ...СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРСКО НА ПАНИ ПАЛЯЦИТЕ ДЕТ СА Я КУРДИСАЛИ
    ТАЯ МНООООО КУРПЕТЕНТНА КЛАСАЦИЯ...
  • 127 Ауди

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "111":

    Имах Б5.5 2000 г. - 3 години не мръдна - втрещяващо хубава и адекватна кола. И здрава и удобна.
  • 128 Този коментар е премахнат от модератор.