25 Август, 2018 12:33 13 518 26

BMW 740i vs. 740d vs. 740e

  • bmw-
  • 7er-
  • g11-
  • g12-
  • 740i-
  • 740d-
  • 740e

Гамата на флагманския модел на BMW предлага цели три модификации с еднакъв цифров индекс. 740i има 3.0-литров бензинов шестак, 740d е битурбодизел, а 740e комбинира бензинов двигател и електромотор.

Холандският сайт AutoTopNL съпоставя ускорението на трите модификации в общо видео, което трябва да покаже коя е най-пъргавата от тях. На книга това е 740d с време от 5.2 сек. от 0 до 100 км/ч, а другите две версии изпълняват упражнението за 5.5 сек.

Дизеловата и бензиновата седмѝца развиват съпоставима мощност - 320 и 326 к.с. съответно, но въртящият момент определено е в полза на първата (680 срещу 450 Нм). 740e на свой ред разполага с 258 коня от 2.0-литровия бензинов двигател, а с помощта на електромотора в скоростната кутия мощността достига 326 к.с. и 500 Нм.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 вес

    29 15 Отговор
    Най-добрите три литрови дизели. Не случайно сложиха такъв в М изпълнението. Дърпа брутално, срещу смехотворен разход
  • 2 дизел пауър

    20 9 Отговор
    ей това е истината
  • 3 Японеца

    20 45 Отговор
    5сек/100!
    Такива коли се произвеждаха и в Япония през '90 на миналия век.

    Коментиран от #4, #8, #16, #21

  • 4 Порно

    49 3 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    Така е , ама не бяха 2 тона и половина и нямаха този лукс и комфорт
  • 5 гост

    15 15 Отговор
    Това ми беше жизнено важна информация. Места си го единия крачол в другия

    Коментиран от #6

  • 6 Киро

    5 8 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    А да ти го наместя между бузките а затворнице моя

    Коментиран от #7

  • 7 Язе

    12 1 Отговор

    До коментар #6 от "Киро":

    Кире, резбата ти лява ли е или дясна
  • 8 асддас

    12 10 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    И к'во ? Японците в момента произвеждат коли, които вдигат 100 за 15 сек. И такива, които въобще не вдигат 100.
    Всички рекорди за скорост и ускорение са на европейски коли и през 90тте и в момента.

    Коментиран от #10

  • 9 Гост

    15 2 Отговор
    Какво се възпаляват дизелджиите, като дизела е с по-големи турбини и тежи 150 кг повече заради тежкия двигател?! Я вижте какво става до 200 км/ч - дизелът издиша.
  • 10 Японеца

    9 11 Отговор

    До коментар #8 от "асддас":

    Прочети пак за Supra, Skyline, NSX, , но ти с&поливко, тогава си ходил на море в на баща ти джобовете !

    Коментиран от #12, #18

  • 11 ай че ооо

    9 5 Отговор
    СМърт на дизела
  • 12 Токо

    9 7 Отговор

    До коментар #10 от "Японеца":

    Ми тя Супра е НЕ съпоставима с БМВ. Тази щайга наречена Супра е недоразумение в автомобилостроенето. Никакъв комфорт не може да предложи! Но ти явно живееш във 90-те години на миналият век. Ако си махнеш кюфтетета от очите ще разбереш за цял един не изследван свят...
  • 13 onq s konq

    16 21 Отговор
    Дизелът е пръв приятел на водача,наравно с кучето.Той никога няма да подведе в битката с наглите бензинки.Верно че е по-тежък при равни условия,но е с несравнимо по-голям въртящ момент,което си казва думата в крайния резултат.Истинската приятна изненада обаче е,че след края на "шоуто" стрелката на резервоара на въпросния дизел е ПО СРЕДАТА ПРИМЕРНО,докато при бензинките е НА МИЛИМЕТЪР ОТ 0-ТА!И да не забравяме че ОТО е създателят на дизела,но С ПОМОЩТА ЛИЧНО НА БОГ,докато бензинките са се появили от "нищото"...като комарите,мухите и т.н.

    Коментиран от #14, #19, #22, #23

  • 14 Гост

    20 8 Отговор

    До коментар #13 от "onq s konq":

    Винаги "блестиш" с тъпизми! Ото бил измислиш дизеловия двигател с помощта на Бог. Я спирай дрогата, че си пълна трагедия с мозъчните си небивалици! Дизела не става за нищо освен за икономия, но с цената да опушва и трови хората!

    Коментиран от #15

  • 15 onq s konq

    4 8 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    еееей отворко...!Виж си твоите минуси,ВИЖ И МОИТЕ!Та КОЙ сега е ном.1!?

    Коментиран от #17

  • 16 сеньор

    7 11 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    Така си е. Немците са толкова назад с материала, че е тъжно. Залагат на някакъв измислен лукс, който е толкова пресилен, че е смешно. Какво му е луксозното да сложиш лъщящи пластмасови повърхности имитиращи дърво и инфотеймънт система, която е по-бавна от таблета ми отпреди 5 години.
    И това бмв е боклук и в трите си разновидности.
  • 17 Гост

    8 3 Отговор

    До коментар #15 от "onq s konq":

    Виждам, виждам, ама май ти не виждаш. То света не се върти около Добрич и крадената нафта!

    Коментиран от #20, #25

  • 18 Лимонад

    7 1 Отговор

    До коментар #10 от "Японеца":

    Тия и 3те които си изредил са спортни коли, не масови лимозини...
    Факт е,че японците не правят масово толкова мощни коли... дали е по-правилно - е друг въпрос... като цяло се славят с по безпроблемни коли, не с по- бързи масови... някъде много на изток или много на запад статистиката може и да е друга. По нашите ширини е такава :) със здраве...

    Коментиран от #26

  • 19 Boxer

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "onq s konq":

    Виж дали отдушника на резервоарът ти, не се е преместил към купето. Или част изгорелите газове не влизат там. Друго обяснение за кометарът ти нямам.
  • 20 onq s konq

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Нищо не виждаш,след като броиш ДЕВАЛВИРАЛИТЕ ПЛЮСОВЕ.
  • 21 Morgoth

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    Абе не знам, ама техния хибрид 100 ги вдига за 5,5 с 326 коня, пък моя японец за 5,9 с 350 коня. Не че разликата е голяма, но определено е в полза на бавареца. Да не говорим, че 7-мицата е един клас над моя GS, което пък би трябвало да я направи по-тежка и по-тромава.
  • 22 Morgoth

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "onq s konq":

    В крайна смета е въпрос на пари. За нова кола ако караш 30000км на година изгодно е да си с дизел, под това бензин. За стара кола ... е там вече има по-важни показатели и рискове.
  • 23 Оутпут

    1 2 Отговор

    До коментар #13 от "onq s konq":

    Пред мнението на най-верният фен на БуаришеМоторВерке мога само да замълча. Не съм притежавал баварка, но съм карал чужди 320, 520 и наистина са динамични и здрави коли. От изброените 3 варианта бих избрал хибрида. Но е твърде голям кютюк за моя вкус. След като карах Сузуки Самурай на един ловец и си изгубих пломбите по пътя, не признавам нищо друго за автомобил. Това чудо е каруца на колела с двигател и минава нвсякъде. Но не трябва да имаш пломби...
  • 24 Върл противник на дизела

    3 3 Отговор
    Хахах дизела го отрича цял свят хайде да не говорим за него въобще.А що се отнася до този 3литралов Мка че дърпал брутално чак пък брутално не мога да кага че е така щото съм карал такъв на Х6 ца беше 381к.с с три турбини е и не ми направи никакво впечатление да е толкова бърз явно тежестта и тя си оказва влияние.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 курти

    3 7 Отговор

    До коментар #18 от "Лимонад":

    infiniti --- lexus ---Honda все уникални коли с милионни двигатели а с лукса в тях просто тъпите шваби не могат още ауспуха да им копират та ка-моли по качество да ги настигнат , но нищо вие си карайте немските катафалки и завиждайте яко