Гамата на флагманския модел на BMW предлага цели три модификации с еднакъв цифров индекс. 740i има 3.0-литров бензинов шестак, 740d е битурбодизел, а 740e комбинира бензинов двигател и електромотор.
Холандският сайт AutoTopNL съпоставя ускорението на трите модификации в общо видео, което трябва да покаже коя е най-пъргавата от тях. На книга това е 740d с време от 5.2 сек. от 0 до 100 км/ч, а другите две версии изпълняват упражнението за 5.5 сек.
Дизеловата и бензиновата седмѝца развиват съпоставима мощност - 320 и 326 к.с. съответно, но въртящият момент определено е в полза на първата (680 срещу 450 Нм). 740e на свой ред разполага с 258 коня от 2.0-литровия бензинов двигател, а с помощта на електромотора в скоростната кутия мощността достига 326 к.с. и 500 Нм.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 вес
13:13 25.08.2018
2 дизел пауър
13:21 25.08.2018
3 Японеца
Такива коли се произвеждаха и в Япония през '90 на миналия век.
Коментиран от #4, #8, #16, #21
14:20 25.08.2018
4 Порно
До коментар #3 от "Японеца":
Така е , ама не бяха 2 тона и половина и нямаха този лукс и комфорт14:36 25.08.2018
5 гост
Коментиран от #6
14:37 25.08.2018
6 Киро
До коментар #5 от "гост":
А да ти го наместя между бузките а затворнице мояКоментиран от #7
18:24 25.08.2018
7 Язе
До коментар #6 от "Киро":
Кире, резбата ти лява ли е или дясна18:46 25.08.2018
8 асддас
До коментар #3 от "Японеца":
И к'во ? Японците в момента произвеждат коли, които вдигат 100 за 15 сек. И такива, които въобще не вдигат 100.Всички рекорди за скорост и ускорение са на европейски коли и през 90тте и в момента.
Коментиран от #10
18:46 25.08.2018
9 Гост
18:59 25.08.2018
10 Японеца
До коментар #8 от "асддас":
Прочети пак за Supra, Skyline, NSX, , но ти с&поливко, тогава си ходил на море в на баща ти джобовете !Коментиран от #12, #18
19:31 25.08.2018
11 ай че ооо
20:50 25.08.2018
12 Токо
До коментар #10 от "Японеца":
Ми тя Супра е НЕ съпоставима с БМВ. Тази щайга наречена Супра е недоразумение в автомобилостроенето. Никакъв комфорт не може да предложи! Но ти явно живееш във 90-те години на миналият век. Ако си махнеш кюфтетета от очите ще разбереш за цял един не изследван свят...21:54 25.08.2018
13 onq s konq
Коментиран от #14, #19, #22, #23
22:13 25.08.2018
14 Гост
До коментар #13 от "onq s konq":
Винаги "блестиш" с тъпизми! Ото бил измислиш дизеловия двигател с помощта на Бог. Я спирай дрогата, че си пълна трагедия с мозъчните си небивалици! Дизела не става за нищо освен за икономия, но с цената да опушва и трови хората!Коментиран от #15
22:20 25.08.2018
15 onq s konq
До коментар #14 от "Гост":
еееей отворко...!Виж си твоите минуси,ВИЖ И МОИТЕ!Та КОЙ сега е ном.1!?Коментиран от #17
00:30 26.08.2018
16 сеньор
До коментар #3 от "Японеца":
Така си е. Немците са толкова назад с материала, че е тъжно. Залагат на някакъв измислен лукс, който е толкова пресилен, че е смешно. Какво му е луксозното да сложиш лъщящи пластмасови повърхности имитиращи дърво и инфотеймънт система, която е по-бавна от таблета ми отпреди 5 години.И това бмв е боклук и в трите си разновидности.
07:47 26.08.2018
17 Гост
До коментар #15 от "onq s konq":
Виждам, виждам, ама май ти не виждаш. То света не се върти около Добрич и крадената нафта!Коментиран от #20, #25
08:36 26.08.2018
18 Лимонад
До коментар #10 от "Японеца":
Тия и 3те които си изредил са спортни коли, не масови лимозини...Факт е,че японците не правят масово толкова мощни коли... дали е по-правилно - е друг въпрос... като цяло се славят с по безпроблемни коли, не с по- бързи масови... някъде много на изток или много на запад статистиката може и да е друга. По нашите ширини е такава :) със здраве...
Коментиран от #26
09:35 26.08.2018
19 Boxer
До коментар #13 от "onq s konq":
Виж дали отдушника на резервоарът ти, не се е преместил към купето. Или част изгорелите газове не влизат там. Друго обяснение за кометарът ти нямам.11:33 26.08.2018
20 onq s konq
До коментар #17 от "Гост":
Нищо не виждаш,след като броиш ДЕВАЛВИРАЛИТЕ ПЛЮСОВЕ.11:57 26.08.2018
21 Morgoth
До коментар #3 от "Японеца":
Абе не знам, ама техния хибрид 100 ги вдига за 5,5 с 326 коня, пък моя японец за 5,9 с 350 коня. Не че разликата е голяма, но определено е в полза на бавареца. Да не говорим, че 7-мицата е един клас над моя GS, което пък би трябвало да я направи по-тежка и по-тромава.12:56 26.08.2018
22 Morgoth
До коментар #13 от "onq s konq":
В крайна смета е въпрос на пари. За нова кола ако караш 30000км на година изгодно е да си с дизел, под това бензин. За стара кола ... е там вече има по-важни показатели и рискове.13:26 26.08.2018
23 Оутпут
До коментар #13 от "onq s konq":
Пред мнението на най-верният фен на БуаришеМоторВерке мога само да замълча. Не съм притежавал баварка, но съм карал чужди 320, 520 и наистина са динамични и здрави коли. От изброените 3 варианта бих избрал хибрида. Но е твърде голям кютюк за моя вкус. След като карах Сузуки Самурай на един ловец и си изгубих пломбите по пътя, не признавам нищо друго за автомобил. Това чудо е каруца на колела с двигател и минава нвсякъде. Но не трябва да имаш пломби...20:45 26.08.2018
24 Върл противник на дизела
23:29 26.08.2018
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 курти
До коментар #18 от "Лимонад":
infiniti --- lexus ---Honda все уникални коли с милионни двигатели а с лукса в тях просто тъпите шваби не могат още ауспуха да им копират та ка-моли по качество да ги настигнат , но нищо вие си карайте немските катафалки и завиждайте яко08:43 27.08.2018