Японците от Toyota представиха новото поколение Corolla Touring Sports. На европейските пазари моделът ще замени Auris Touring Sports. Както и при хечбека, така и при комбито, автомобилите са построени на GA-C платформата, а гамата от двигатели ще включва бензинов турбомотор и два хибрида.
За първи път за Corolla ще е достъпно адаптивно окачване. Междуосието от 2 700 мм е по-дълго с 60 и със 100 мм от това на хечбека и на предходния универсал Auris, съответно. По този критерий иновацията е близка то Octavia Combi. В сравнение с предшественика, новото комби е с по-нисък център на тежестта, което се постига от изменените опори на двигателите.
По данни на производителя тази кола ще разполага с най-голямото пространство за пасажерите отзад в своя клас. Обемът на багажника е 598 литра. Дизелова версия няма да се предлага в Европа, а премиерата на новото комби е насрочена за автомобилното изложение в Париж през октомври тази година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 той0та бе
След 2000г до 2010г теа ВАГ-ове да се срият.
Коментиран от #10
13:51 04.09.2018
2 942
Коментиран от #28
13:56 04.09.2018
3 clicko
Коментиран от #5
13:59 04.09.2018
4 Ауууууу
14:01 04.09.2018
5 гост
До коментар #3 от "clicko":
В това няма лошо, защото шофьорът трябва да не се разсейва и да не се отвлича с разнородни бутони, а да се намират и използват интуитивно. Дори този екран на предното стъкло е прекален, но да приемем, че е с навигационна цел.Аз не одобрявам дигиталните уреди, множество монитори, камо ли сензорно управление. Може да е евтино и лесно за персонифициране, но това натоварва вниманието на шофьора. И докато при Тесла например замисълът е използване на адаптивен крузконтрол, при който може дори да си обядваш зад волана, то при 99% от колите това не е случая, а вече мнозинството зарязаха добрите стари стрелки и табла с лампички. Според мен колите от 2001 до 2008 са едни от най-добрите като баланс от нови технологии и ергономия.
Коментиран от #12
14:05 04.09.2018
6 Vuicho Vanio
Коментиран от #7, #13
14:54 04.09.2018
7 неетака
До коментар #6 от "Vuicho Vanio":
Ако искаш и голям комфорт, то минаваш на лексус. Там има всичко вече, срещу съответната сума разбира се.15:20 04.09.2018
8 оеяв
15:21 04.09.2018
9 селянин
Коментиран от #15
18:19 04.09.2018
10 Бесен Язовец
До коментар #1 от "той0та бе":
Карай си тойтката ве човек, но защо пък ваговете трябва да се крият, пречат ли ти нещо !? Аз, например си карам вагомобилчето и никой не ми пречи, нито япончеата, нито корйчеата с италиано-французчетата, никой не ми пречи !Коментиран от #23
18:43 04.09.2018
11 ???
20:57 04.09.2018
12 Бухахахахахха
До коментар #5 от "гост":
Айдеееее,започна и да обядваш докато караш Тесла.Затова ли стават толкова катастрофи с тоя електрокар,защото обядват докато карат?Тесла да се откаже и от страничните огледала,може да се начервиш и на средното огледало.21:06 04.09.2018
13 Антон 1
До коментар #6 от "Vuicho Vanio":
Тука вече има адаптивно окачване , което за тоя клас е голяма работа !Маздата без адаптивни амортисьори също е голяма каруца !
Дано окачването не е някаква бутафория ! Иначе адмирации !
22:32 04.09.2018
14 нафто
Коментиран от #16
22:45 04.09.2018
15 Антон
До коментар #9 от "селянин":
Тука съм, споко. Виж му постния интериор на това нещо, изглеждащи вътре като правено от студенти първи курс по дизайн. Обрано и икономисано. Те в това са най-добри - да направят една кола без душа.22:47 04.09.2018
16 Антон 1
До коментар #14 от "нафто":
С какво са преди останалите ? :)Коментиран от #17
22:53 04.09.2018
17 нафто
До коментар #16 от "Антон 1":
С всичко каквото се сетиш.Коментиран от #18, #19
23:36 04.09.2018
18 Антон
До коментар #17 от "нафто":
Коли като коли, нищо особено, по-непретенциозни, по-постни, просто да се качиш и да отидеш от А до Б. нищо повече. А мантрите че много се карали в щатите защото са много яки нали знаете къде да си ги мушнете. То в щатите и много джънк фууд се хапва ама това не значи нито по-качествена нито по-добра храна.Коментиран от #20
23:43 04.09.2018
19 Антон 1
До коментар #17 от "нафто":
Айде , подсети ме !С какво една Тойота Корола е по-добра от една Шкода ? А едно Камри / няма вече Авенсис / от Супърб ?
Освен , че вече има адаптивно окачване !
Искам Корола ,4х4 , автомат , комби ! Дай да видим цената и другите вкстри !
Може и дизел да е ! Подсеща ме ника ти ! Ама май няма такав комбинация ! Трябва да се откажеш от нещо , от тази иначе превъзхождаща останалите автомобили -уникална Корола !:):):):):):)
Коментиран от #21
00:03 05.09.2018
20 темелко
До коментар #18 от "Антон":
Антонеее,Нафто си казва мнението ти обръщаш на простащина "да знае къде да си мушне мантрите". Иначе имаш право на мнение.Коментиран от #25
00:07 05.09.2018
21 нафто
До коментар #19 от "Антон 1":
Ника ми нафто не е свързан с дизела.До сега не съм имал кола дизел и не искам.Коментиран от #22
00:18 05.09.2018
22 Антон 1
До коментар #21 от "нафто":
Добре , извинявай ! Дай сега по същество на поста ми ! Ако искаш де !00:29 05.09.2018
23 няйкал
До коментар #10 от "Бесен Язовец":
Скрий се с твоя ваг. Да, пречат ми. Пречат ми защото от над 10 години лъжат с еко нормите, както се оказа в последните дни дори и с бензиновите двигатели. Пречат ми защото претендират да са по-добри от конкурентите, но не са. Другите се опитват да спазват нормите и правилата, а тези нагло лъжат. Също ме дразни, че в България масово се карат от хора без капка култура, които им режат катализаторите, не ги поддържат и бълват кълба дим след себе си. Същото важи и за другите две големи немски марки. Само опелите спазват някакво благоприличие. Затова и спрях да карам немско, не искам да се асоциирам с подобни типажи, да не говорим, че 80% от вноса на немски коли са коли за брак.Коментиран от #29
08:13 05.09.2018
24 Трифон
Колите с душа и характер не идват от Япония, и нямат нищо общо с кота или икономията за която толкова ревете. Ми ходете пеша бе, драги стотинковци!!!
10:26 05.09.2018
25 Антон
До коментар #20 от "темелко":
И аз си казвам мнението! Какъв ти е проблема? Адаша ви написа - дайте цена на корола автомат 4x4. Такова през 2018 год. не същесъвува в тойота. Жалко за фирмата, обаче твърдя че на тойота и лексус маркетинга и това което предлагат не е много конкурентно на аналозите им.Коментиран от #26
10:56 05.09.2018
26 селянин
До коментар #25 от "Антон":
..има опция,,дюза-помпа,,от 20 век,лиценз на ваг..най,,доброто,,вагинално решение продълзаващо и през 21 век..до като гризнаа щатското дръвце..и отнесо комфортни и екстрийални и конфигурационални глоби за пет милиарда $..тва е за дизелгей,и не е края..идва ред,и на фалшивите екстри при бензинките..Коментиран от #27
11:38 05.09.2018
27 Антон
До коментар #26 от "селянин":
За съжаление даваш такъв отговор, защото много добре знаеш в това отношение колко са изостанали жълтите! И понеже все ваг са ти в устата, нещо коментар по тази статия от днес: https://m.fakti.bg/avto/326885-pak-problemi-s-toyota-otzovavat-1-mln-koli12:29 05.09.2018
28 Тойота
До коментар #2 от "942":
Toyota Auris Touring Hibrid 2017г. с най-грозния дизайн отзад13:20 05.09.2018
29 smeh
До коментар #23 от "няйкал":
Ти си същата работа, просто си от другата страна на оградата. Единия купува кола за да е високо в очите на останалите. А другия не купува от тая марка, щото да не го мислят, че е същия. Общото е, че и двамата купуват не това, което могат и искат, а заради това, което хората ще си мислят за тях - Роби на хорското мнение. Ти твоя живот за хората ли го живееш или заради себе си?13:50 05.09.2018
30 Plameni
13:51 05.09.2018
31 Вихъра
15:42 05.09.2018
32 Селянин с bmw-це
22:55 05.09.2018
33 123
Да, надежда е, и кво, толкоз! Как няма да е надежда с технологии но 20 години? Адаптивни окачване? Ко речи? За какво ми е? Колко коня ще трябва да 'носи' това окачване?
Казвал съм го и друг път, отивате на едното околовръстно и тестване Карола, топ нивото!
После се местите на другото околовръстно и тестване Джетата! Нея може и с по ниско ниво!
Разликата е като между селянин и селяндур, нищо, ама нещо общо! А, и последното в едно изречение е, Тойота и технологии! Няма, цвък, нула, нищо!
23:31 05.09.2018