Новини

Нова Toyota Corolla комби

Публикувана: 4 Септември, 2018 13:47
33 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8126
Нова Toyota Corolla комби
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.

Японците от Toyota представиха новото поколение Corolla Touring Sports. На европейските пазари моделът ще замени Auris Touring Sports. Както и при хечбека, така и при комбито, автомобилите са построени на GA-C платформата, а гамата от двигатели ще включва бензинов турбомотор и два хибрида.

Нова Toyota Corolla комби

За първи път за Corolla ще е достъпно адаптивно окачване. Междуосието от 2 700 мм е по-дълго с 60 и със 100 мм от това на хечбека и на предходния универсал Auris, съответно. По този критерий иновацията е близка то Octavia Combi. В сравнение с предшественика, новото комби е с по-нисък център на тежестта, което се постига от изменените опори на двигателите.

Нова Toyota Corolla комби

По данни на производителя тази кола ще разполага с най-голямото пространство за пасажерите отзад в своя клас. Обемът на багажника е 598 литра. Дизелова версия няма да се предлага в Европа, а премиерата на новото комби е насрочена за автомобилното изложение в Париж през октомври тази година.

Нова Toyota Corolla комби

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 1 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
той0та бе
1 Отговор
Карам тойота и съм доволен!
След 2000г до 2010г теа ВАГ-ове да се срият.

Коментиран от #10


Оценка:
-14 +34

942
2 Отговор
Много е красиво комбито!Все едно не е Тойота.

Коментиран от #28


Оценка:
-5 +24

clicko
3 Отговор
Абе те хубави ама много твърди пластмаси ползват в интериора. Някои бутони са същите от 20 години.

Коментиран от #5


Оценка:
-5 +17

Ауууууу
4 Отговор
Много по красиво от онази глупост от предната статия.

Оценка:
-3 +6

гост
5 Отговор

До коментар #3 от "clicko":


В това няма лошо, защото шофьорът трябва да не се разсейва и да не се отвлича с разнородни бутони, а да се намират и използват интуитивно. Дори този екран на предното стъкло е прекален, но да приемем, че е с навигационна цел.
Аз не одобрявам дигиталните уреди, множество монитори, камо ли сензорно управление. Може да е евтино и лесно за персонифициране, но това натоварва вниманието на шофьора. И докато при Тесла например замисълът е използване на адаптивен крузконтрол, при който може дори да си обядваш зад волана, то при 99% от колите това не е случая, а вече мнозинството зарязаха добрите стари стрелки и табла с лампички. Според мен колите от 2001 до 2008 са едни от най-добрите като баланс от нови технологии и ергономия.

Коментиран от #12


Оценка:
-3 +11

Vuicho Vanio
6 Отговор
Мдам, фен съм на тойота, но трябва да помислят малко и за комфорт не само здравина. Изключително здраво и опростено окачване но возията е 0тврат. За това аз избрах мазда 6. Иначе от към надеждност са наистина ненадминати.

Коментиран от #7, #13


Оценка:
-2 +12

неетака
7 Отговор

До коментар #6 от "Vuicho Vanio":


Ако искаш и голям комфорт, то минаваш на лексус. Там има всичко вече, срещу съответната сума разбира се.

Оценка:
-4 +9

оеяв
8 Отговор
Браво! Само да остане здрава е най-важното. Това е последният оазис за хората търсещи здрави и безпроблемни автомобили.

Оценка:
-3 +16

селянин
9 Отговор
А бе къде са антонивановците с конфигурацийте и опцийте на фалшивите вагини,,Corolla,,идва в Б-Я,със седем год.гаранция,или 200000км-кое настъпи първо,ако е хибрид-10 год.гаранция на батерията..или както вика оня от,,Bri4ka,,караш Toyota и забравяш за каналоо.

Коментиран от #15


Оценка:
-5 +10

Бесен Язовец
10 Отговор

До коментар #1 от "той0та бе":


Карай си тойтката ве човек, но защо пък ваговете трябва да се крият, пречат ли ти нещо !? Аз, например си карам вагомобилчето и никой не ми пречи, нито япончеата, нито корйчеата с италиано-французчетата, никой не ми пречи !

Коментиран от #23


Оценка:
-4 +10

???
11 Отговор
Егати параноята по тази надеждност.Само за това ли се купува Тойота?

Оценка:
-3 +6

Бухахахахахха
12 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Айдеееее,започна и да обядваш докато караш Тесла.Затова ли стават толкова катастрофи с тоя електрокар,защото обядват докато карат?Тесла да се откаже и от страничните огледала,може да се начервиш и на средното огледало.

Оценка:
-0 +2

Антон 1
13 Отговор

До коментар #6 от "Vuicho Vanio":


Тука вече има адаптивно окачване , което за тоя клас е голяма работа !
Маздата без адаптивни амортисьори също е голяма каруца !

Дано окачването не е някаква бутафория ! Иначе адмирации !

Оценка:
-3 +2

нафто
14 Отговор
Япончетата за пореден път доказват,че са преди останалите авто производители.Дори от нашенските "разбирачи" все по рядко и по рядко се чува фразата: "Мани го,японски боклук".

Коментиран от #16


Оценка:
-4 +7

Антон
15 Отговор

До коментар #9 от "селянин":


Тука съм, споко. Виж му постния интериор на това нещо, изглеждащи вътре като правено от студенти първи курс по дизайн. Обрано и икономисано. Те в това са най-добри - да направят една кола без душа.

Оценка:
-6 +5

Антон 1
16 Отговор

До коментар #14 от "нафто":


С какво са преди останалите ? :)

Коментиран от #17


Оценка:
-1 +2

нафто
17 Отговор

До коментар #16 от "Антон 1":


С всичко каквото се сетиш.

Коментиран от #18, #19


Оценка:
-0 +3

Антон
18 Отговор

До коментар #17 от "нафто":


Коли като коли, нищо особено, по-непретенциозни, по-постни, просто да се качиш и да отидеш от А до Б. нищо повече. А мантрите че много се карали в щатите защото са много яки нали знаете къде да си ги мушнете. То в щатите и много джънк фууд се хапва ама това не значи нито по-качествена нито по-добра храна.

Коментиран от #20


Оценка:
-1 +6

Антон 1
19 Отговор

До коментар #17 от "нафто":


Айде , подсети ме !

С какво една Тойота Корола е по-добра от една Шкода ? А едно Камри / няма вече Авенсис / от Супърб ?
Освен , че вече има адаптивно окачване !
Искам Корола ,4х4 , автомат , комби ! Дай да видим цената и другите вкстри !
Може и дизел да е ! Подсеща ме ника ти ! Ама май няма такав комбинация ! Трябва да се откажеш от нещо , от тази иначе превъзхождаща останалите автомобили -уникална Корола !:):):):):):)

Коментиран от #21


Оценка:
-3 +4

темелко
20 Отговор

До коментар #18 от "Антон":


Антонеее,Нафто си казва мнението ти обръщаш на простащина "да знае къде да си мушне мантрите". Иначе имаш право на мнение.

Коментиран от #25


Оценка:
-2 +2

нафто
21 Отговор

До коментар #19 от "Антон 1":


Ника ми нафто не е свързан с дизела.До сега не съм имал кола дизел и не искам.

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +2

Антон 1
22 Отговор

До коментар #21 от "нафто":


Добре , извинявай ! Дай сега по същество на поста ми ! Ако искаш де !

Оценка:
-0 +1

няйкал
23 Отговор

До коментар #10 от "Бесен Язовец":


Скрий се с твоя ваг. Да, пречат ми. Пречат ми защото от над 10 години лъжат с еко нормите, както се оказа в последните дни дори и с бензиновите двигатели. Пречат ми защото претендират да са по-добри от конкурентите, но не са. Другите се опитват да спазват нормите и правилата, а тези нагло лъжат. Също ме дразни, че в България масово се карат от хора без капка култура, които им режат катализаторите, не ги поддържат и бълват кълба дим след себе си. Същото важи и за другите две големи немски марки. Само опелите спазват някакво благоприличие. Затова и спрях да карам немско, не искам да се асоциирам с подобни типажи, да не говорим, че 80% от вноса на немски коли са коли за брак.

Коментиран от #29


Оценка:
-3 +7

Трифон
24 Отговор
Скрийте се с тия ръждилници бее!
Колите с душа и характер не идват от Япония, и нямат нищо общо с кота или икономията за която толкова ревете. Ми ходете пеша бе, драги стотинковци!!!

Оценка:
-1 +2

Антон
25 Отговор

До коментар #20 от "темелко":


И аз си казвам мнението! Какъв ти е проблема? Адаша ви написа - дайте цена на корола автомат 4x4. Такова през 2018 год. не същесъвува в тойота. Жалко за фирмата, обаче твърдя че на тойота и лексус маркетинга и това което предлагат не е много конкурентно на аналозите им.

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +2

селянин
26 Отговор

До коментар #25 от "Антон":


..има опция,,дюза-помпа,,от 20 век,лиценз на ваг..най,,доброто,,вагинално решение продълзаващо и през 21 век..до като гризнаа щатското дръвце..и отнесо комфортни и екстрийални и конфигурационални глоби за пет милиарда $..тва е за дизелгей,и не е края..идва ред,и на фалшивите екстри при бензинките..

Коментиран от #27


Оценка:
-2 +3

Антон
27 Отговор

До коментар #26 от "селянин":


За съжаление даваш такъв отговор, защото много добре знаеш в това отношение колко са изостанали жълтите! И понеже все ваг са ти в устата, нещо коментар по тази статия от днес: https://m.fakti.bg/avto/326885-pak-problemi-s-toyota-otzovavat-1-mln-koli

Оценка:
-2 +2

Тойота
28 Отговор

До коментар #2 от "942":


Toyota Auris Touring Hibrid 2017г. с най-грозния дизайн отзад

Оценка:
-2 +0

smeh
29 Отговор

До коментар #23 от "няйкал":


Ти си същата работа, просто си от другата страна на оградата. Единия купува кола за да е високо в очите на останалите. А другия не купува от тая марка, щото да не го мислят, че е същия. Общото е, че и двамата купуват не това, което могат и искат, а заради това, което хората ще си мислят за тях - Роби на хорското мнение. Ти твоя живот за хората ли го живееш или заради себе си?

Оценка:
-1 +2

Plameni
30 Отговор
Хибридната Toyota НЕ Е с десет годишна гаранция на батерията ,а е с десет годишна ГРИЖА за батерията .Гаранцията е шест години или 200000 км.

Оценка:
-1 +4

Вихъра
31 Отговор
Купувайте тойотки, най-безличните коли за всички времена. Нека сте повече, радвам ви се!

Оценка:
-4 +1

Селянин с bmw-це
32 Отговор
Golf-у на Три Морета))))))))))))

Оценка:
-0 +0

123
33 Отговор
Е не, тоя форум се напълни като панелка д хлебарки ох защитници на Тойота! Леле мале!
Да, надежда е, и кво, толкоз! Как няма да е надежда с технологии но 20 години? Адаптивни окачване? Ко речи? За какво ми е? Колко коня ще трябва да 'носи' това окачване?
Казвал съм го и друг път, отивате на едното околовръстно и тестване Карола, топ нивото!
После се местите на другото околовръстно и тестване Джетата! Нея може и с по ниско ниво!
Разликата е като между селянин и селяндур, нищо, ама нещо общо! А, и последното в едно изречение е, Тойота и технологии! Няма, цвък, нула, нищо!

Оценка:
-3 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери