Каросерия тип shooting-brake и пет врати ще характеризират новата Kia ProCeed. Корейската марка разсекрети иновацията, дни преди официалната и премиера на салона в Париж. Моделът е изцяло разработен в европейския център на марката, а в основата на дизайна са залегнали черти от едноименния концепт, показан през 2017-а.
Новият shooting-brake е построен на платформата К2 и се характеризира с особени настройки на окачването и с доста по-твърд пружини. Иначе, междуосието не се отличава от останалите модификации на модела и е 2 650 мм. Shooting-brake вариантът е с 5 мм по-дълъг и с 43 мм по-нисък от комбито, а клиренсът е снижен с 5 мм.
Обемът на багажното пространство на новата Kia ProCeed е 594 литра - показател, който е по-малък от този на комби версията Kia Ceed SW само с 31 литра. Бензиновата двигателната гама на ProCeed ще се състои от литров турбомотор с мощ 120 к.с., както и от такъв с обем 1.4 литра и мощност 140 коня. Дизелът ще е 1.6 (136 к.с.).
Топ модификацията на новата Kia ProCeed ще се оборудва с 1.6-литров турбомотор, който разполага с мощност от 204 конски сили и с максимален въртящ момент от 265 Нм. Тази версия ще носи обозначението GT. Още от опциите са иновационна мултимедийна система от JBL, подгряване на седалките, индуктивно зареждане за телефон и др.
По-интересни са помощните електронни системи, налични за новата Kia ProCeed. Адаптивен круиз контрол, система за поддържане на автомобила в определено платно и такава за екстремно спиране, дават на колата второ ниво на автономност. Продажбите на Kia ProCeed в Европа и у нас ще стартират през пролетта на следващата година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 935
Коментиран от #6, #7
10:05 14.09.2018
2 Гост
10:05 14.09.2018
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 1234
10:52 14.09.2018
5 Българина
10:55 14.09.2018
6 smeh
До коментар #1 от "935":
Не съм съгласен напълно :). В България почти всички коли нов внос изкарват 200к км, щото джамбазина върне километража на 130. А тя гробницата спукана от каране и е на реални 530, смени салон/мокети викаш си еб*х, тя като нова и след това започват приключенията. Относно малолитражките и живота им, това е донякъде мит. Давам пример с напомпано 20 годишно S3, 1.8т 225 коня и понеже нашите джигити стоков не могат да го счупят, се чудят с какъв юнашки тунинг да го накичат, та зорлем се предаде. Това само като пример, има много други марки и модели с още по изцедени мотори. Та мисълта ми беше, че когато нещо е направено качествено, дори и да е малолитражно ще има дълъг живот. Тъжната истина е, че се пести от всичко и се набляга предимно на опаковката.11:07 14.09.2018
7 Марио
До коментар #1 от "935":
Говориш глупости.Кия правят изключително здрави мотори.Ицам познат който кара Sorento от 2005.Работи с нея.Вече е на почти един милион километра и нищо и няма.Коментиран от #8
12:41 14.09.2018
8 Random
До коментар #7 от "Марио":
Че как иначе, нали е Мицубиши двигателя. Тея корейци освен да копират японците и да им подбиват цените друго не могат.15:01 14.09.2018
9 Random
15:03 14.09.2018