Last news in Fakti

30 Септември, 2018 11:23 6 499 27

Слухове за Subaru със среден двигател

  • subaru

ubaru тества купе със средно разположен двигател, твърди в последния си брой японското списание Best Car. Проектът се пази в пълна тайна, но информация за автомобила все пак е изтекла към медиите.

Автомобилът ще има 2.4-литров турбиниран боксер, монтиран пред задния мост. Ще го подпомагат електромотори, които ще задвижват предните колела.

Моделът се разработва паралелно със следващите поколения WRX STI и BRZ, но няма общо с тях. Слуховете за Subaru със средно разположен мотор не са нови. За подобно купе с предполагаемо имe Viziv GT се заговори през октомври миналата година.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Електрошок

    2 17 Отговор
    Много сложно.Пореден напън да се реанимира двг.

    Коментиран от #3

  • 2 арогантен

    17 35 Отговор
    Имах 4 годишно Субару Легаси. Побеля ми косата от проблеми. Много трошлива и претенциозна марка.

    Коментиран от #5

  • 3 Дан

    21 6 Отговор

    До коментар #1 от "Електрошок":

    Вътрешното горене побеждава електричеството от над един век насам, не вярвам скоро това да се промени.

    Коментиран от #8

  • 4 арогантен

    8 38 Отговор
    От 3 години карам Мерцедес. Първо ГЛ после МЛ. Това е марката. Единственото важно условие е перфектното първоначално техническо обслужване. От там нататък никакви проблеми.

    Коментиран от #7

  • 5 Дан

    15 8 Отговор

    До коментар #2 от "арогантен":

    Да позная ли? 2.5-литровия 4-цилиндров боксер или дизеловия боксер?
    Може би с автоматик или CVT? Нищо чудно, че си имал проблеми.
    Субарутата са чудесни автомобили, но тези двигатели трябва да се избягват като чума.
  • 6 fan

    7 2 Отговор
    Ще е доста забавна за каране количка.
  • 7 Гост

    19 7 Отговор

    До коментар #4 от "арогантен":

    Ти сериозно ли сравняваш Legacy с GL и ML? Истинските Subaru модели са тези на чиято база се правят WRX и STI и сред тях не е Legacy. А ML и GL са автомобили, които са съвсем друг клас и за които се съмнявам да си ги имал след като си карал Legacy, още по-малко да можеш да ги поддържаш, защото само комплект гуми струва колкото половината Legacy!

    Коментиран от #9

  • 8 Електрошок

    4 3 Отговор

    До коментар #3 от "Дан":

    Никой не е побеждавало,защото никой не се е борил срещу двг.Сега обаче освен с вътрешно горене,започна да пуши и с външно.На мен лично ми дреме-карам колело.
  • 9 Random

    6 9 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Алооо, умник, Impreza е Legacy къса база. Една платформа, просто различни размери. Така е още от началото. За Япония има турбинирани Legacy-та, даже и Forester-и.

    Коментиран от #10

  • 10 Гост

    14 4 Отговор

    До коментар #9 от "Random":

    Алоуууу, умник, да не живееш в 1992 година? Само първото поколение на Impreza е скъсена версия на Legacy. Останалите 4 поколения са си отделна платформа. На база на Legacy се прави Outback, а на база на Impreza се прави Forester. Турбинирани Forester-и си има още първото поколение и нямат нищо общо с японския пазар. Турбинираното Legacy се казва GT и е с 260 к.с. докато Impreza WRX STI и Forester STI има с 330 к.с. като последния е наистина само за Япония. Личи си, че не са ти ясни нещата щом бъркаш обикновените турбинирани Subaru с WRZ STI.

    Коментиран от #11

  • 11 Random

    5 7 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    И първото, и второто, пък и третото, май и четвъртото.
    Второто поколение е на пипната платформа на първото, тъй че пак е Легаси. Третото си е чисто Легаси отдолу.

    Коментиран от #13

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Гост

    8 5 Отговор

    До коментар #11 от "Random":

    Това звездите ли ти го говорят? Доста нелепо е да караш Legacy и да си вярваш, че караш Impreza WRX STI. Всичко в тези коли е различно, включително и "отдолу", каквото и да значи това "отдолу" за теб. Legacy е пословично с това, че се разваля повече от Impreza, особено 2,5 и 3 литровите мотори. Ти си вярвай в каквото искаш де, нали караш Legacy на газ вероятно.

    Коментиран от #14

  • 14 Чичо

    5 5 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Здравей приятелю. Кой модел е твоето така чупливо Легаси? Ако за теб всички 2.5 мотори са еднакви то смея да твърдя че ментално изоставаш. Какъв проблем си имал с 3.0? Кутията ти с VTD ли беше или без?

    Коментиран от #16

  • 15 Msux

    4 12 Отговор
    Само като влезнете във форума на Субару и разбирате , че всички са правили двигател е достатъчно.
  • 16 Гост

    6 3 Отговор

    До коментар #14 от "Чичо":

    Защо смяташ, че задължително трябва да съм се набутал с такова, за да изразя мнение? Достатъчно ми беше да видя ба шурея до къде стигна за 3 години неговото Legacy 2,5 от 2003 година. И да, знам че 2,5 са различни и за това си купих 2,5, но турбо. А това за кутията се изтърка, защото стана ясно, че не вдяваш какво ти пее радиото и, че си единствения, който мисли, че вариатор е подходящ за черни пътища.

    Коментиран от #23, #24

  • 17 off

    14 0 Отговор
    Колко от коментиращите са карали субару...или карат в момента? Нищо им няма на моторите, просто българина е свикнал каквото купи и да му сложи газ и то в гаража отсреща, и за това доста хора са правили мотори, не заради друго. Купиш ли го в добро състояние ( което е доста трудно при субару, защото ги стапят от каране ), няма да имаш проблеми, което важи също и за доста други марки. Това е, хубави автомобили, за съжаление с доста консервативно мислене и развитие като марка, с което започват постепенно да губят пазарни позиции ( те не че и до сега са имали кой знае какви...)
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Vladislav

    18 0 Отговор
    Аз карам Субару 3 та година 2.0 Форестър, сменям филтри и масло и наливам бензин. Бих го сменил само за друго Субару. :)
  • 20 Spec b

    4 1 Отговор
    Хахах трийте тъпаци, без това жалкия ви сайт го четат вече само ботове и платени тъпанари:))) и да вече е късно да скриете от масите кои са наистина здравите коли лузери прости... Даво ви изгният немските кочини по къщите на приятелчетата ви в горубляне на по 123000 км:) последен пост в жалкарския ви сайт:D СПОЛАЙ ВИ С ДИЗЕЛ БАНА:)))... "deleeted bookmark"
  • 21 Boyanov

    16 0 Отговор
    Здравеите, тукбстава ясно че винаги се намират невежи колеги които са праволинееини и не са наясно с много неща от 10г карам субару първото фори 99г2.0турбо после импреза сега пак фори 2010г ами нямам оплаквания и небих карал друа марка въпрос на разбиране и личен избор но както се вижда винаги се намират хора със забавен умствен растеж и не е нужно да им се обръща внимание на невежи коментари....
  • 22 Boyanov

    6 0 Отговор
    Здравеите, тукбстава ясно че винаги се намират невежи колеги които са праволинееини и не са наясно с много неща от 10г карам субару първото фори 99г2.0турбо после импреза сега пак фори 2010г ами нямам оплаквания и небих карал друа марка въпрос на разбиране и личен избор но както се вижда винаги се намират хора със забавен умствен растеж и не е нужно да им се обръща внимание на невежи коментари....
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 АЛФА Q4

    1 4 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    ДОБРЕ БЕ ЧИЧКОВИЯ ГОСТ,,ТИ МОЖЕШ ЛИ ДА СЕ СЕТИШ ТОВА СУБАРЦЕ 2003, КОЛКО БОЙ Е ИЗЯЛО И ПРИ КАКВИ ИДИОТИ Е БИЛО

    Коментиран от #25

  • 25 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "АЛФА Q4":

    Сигурно съм виждал и други Субару щом го казвам, включително и сегашното ми.
  • 26 Сър Стенли Ройс

    8 0 Отговор
    Доволен съм много от моето Субару, нямам намерение да плюя по другите марки.....Какво ще ме стопли като изредя обиди по адрес на останалите? Пак повтарям: изключително съм доволен от Субару! Не искам друга марка и нека само запознати, АМА НАИСТИНА ЗАПОЗНАТИ (каращи и обслужващи)автомобил от марката да се изказват. Другото е губене на "ценно" време за всички! Все излишни детски спорове......
  • 27 крудец

    0 0 Отговор
    отзад мяза на scirocco