Last news in Fakti

2 Октомври, 2018 13:15 7 072 25

Toyota започна да приема поръчки за новата Supra

  • toyota-
  • supra-
  • детройт 2019

Следващото поколение на култовата Supra ще дебютира официално на автосалона в Детройт през януари, обявиха от Toyota. Германското представителство на марката обаче предоставя възможност на най-нетърпеливите почитатели на модела да резервират отсега първите 900 бройки, което ще ги направи автоматично членове на Supra 900 Club. Какво точно ще представлява той все още не е съвсем ясно.

Няма яснота и около цената на новото купе. От Toyota вече обявиха, че Supra определено няма да бъде евтина, а главният инженер на проекта Тетсуя Тада нарича автомобила "убиец на Porsche-та". Това дава основание на много специалисти да смятат, че моделът ще струва колкото Cayman GTS - около €80 000-€90 000.

Toyota показа предсериен прототип на новата Supra на Фестивала на скоростта в Гуудууд през юли. Тогава купето, покрито с плътен камуфлаж, взе участие в състезание по планинско катерене. Серийната версия на колата ще споделя платформата и трилитровия шестцилиндров двигател с BMW Z4, но ще има съвсем различни настройки на шасито.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Илиян

    29 2 Отговор
    Красива е на първо четене и може би ще бърза,но много бензин и гуми трябва да изяде за да се опита да достигне предшественика си! П.С. да им е честита на първите 900 човека,пък дано и някой от нас и се порадват......някога!!!
  • 2 BRABUS

    13 43 Отговор
    “Убиец на Поршета” 🤣😂🤣😂🤣ще припадна от смях😀😁😂🤣

    Коментиран от #3, #5, #14

  • 3 Дан

    36 11 Отговор

    До коментар #2 от "BRABUS":

    Не разбирам, нещо смешно ли е казал човека?
    Факт е че GT-R беше убиец на Поршета, не виждам проблем и Супрата да е такава.

    Коментиран от #8

  • 4 цистит

    8 3 Отговор
    напишете нещо за рено, че за днес само 2 статии имате за тях ама преди това не забравяйте да сложите логото им и на дачия до вашето ФАКТИ горе където пише
  • 5 селянин

    20 5 Отговор

    До коментар #2 от "BRABUS":

    Тя,и старата Супра,,нодеше боксерчета-отзад.
  • 6 123

    10 15 Отговор
    Чудно ще е, как аджеба досега BMW не можаха да бият Порше, ама видиш ли, същият двигател, само че сложен в друга опаковка ще успее. Тука трябва да има друга уловка?

    Коментиран от #7, #9

  • 7 селянин

    14 1 Отговор

    До коментар #6 от "123":

    Ще има вариант на Супра,с хибрид от TS 050-с три електромотора,AWD,и само 1500кг,тежка.
  • 8 Вихъра

    16 24 Отговор

    До коментар #3 от "Дан":

    Първо! Порше Турбо Ес винаги е биело нисанчето, където и както го срещне. Второ! Това подобие на нещо ще е в рамките на 350-400 коня, т.е. още поне 4-5 модела на Порше ще отнасят японската пръчка. Трето! Тепърва ще гледате клипчета на Супра, както стана с Хонда NSX, доста коли я мачкат, а преди това бяха едни писаници..

    Коментиран от #21

  • 9 Антон

    21 14 Отговор

    До коментар #6 от "123":

    уловката е че всички жълти все с поршета се сравняват и все техни убийци пускат.хаха как пък не се сравниха един път с някой оризарник от техните си, все към порше гледат. това трябва да ви говори достатъчно.

    Коментиран от #10, #11, #12

  • 10 Трифон

    11 23 Отговор

    До коментар #9 от "Антон":

    Не е имало, няма и няма и да има сравнима японска спортна кола с Порше. Вижда се при всеки един нов модел на япончетата, че все не им достига, но не малко а доста. 10 години разработки и т.н. и пак не са на нивото, дори не са близо. Освен това има още поне 3 европейски марки за спортни коли далеч напред от всичко което ще се произведе някой ден от изток. В категорията на Cayman 4s е Супрата, та ще трябва доста да даде от себе си.

    Коментиран от #15

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Да да

    3 8 Отговор

    До коментар #9 от "Антон":

    Прав си! Само убийци на Поршета и Тесла в последно време! Пък тр не мрат!
  • 13 асддса

    9 10 Отговор
    Тия нормали ли са, 90 000 евро за спортна тойота ? Какво повече може да предложи от два пъти по евтиното Z4 като повече от половината са еднакви ? Какви настройки, да не би да са магьосници ? Поршето е по-евтино.
    Старата супра е харесвана заради издръжлив двигател от фабриката и затова носи на тунинг, нищо специално няма в нея. Такива компоненти може да сложиш на всяка спортна кола.
  • 14 Боян

    9 7 Отговор

    До коментар #2 от "BRABUS":

    Я излез от статуквото Генчо, ще им прави палачинки изотзад...Кво като е порше ВЕ пъпеш...Ти да не си расъл в резервата Сребърна, ши ги убий от "любов" новата Супра :)))))
  • 15 Антон

    5 6 Отговор

    До коментар #10 от "Трифон":

    Аз го знам това, ама сега ше дойдат двама-трима слепи фенове на жълтите и ще ни кажат колко сме в грешка, ще бъдем оплюти и заклеймени.

    Коментиран от #16

  • 16 селянин

    7 8 Отговор

    До коментар #15 от "Антон":

    Картошкин,а знаеш ли що Ауди и Порше,вече ги нема на,,24 часа на Льо Ман,,питай Алонсо и Кобаяши..вагаджиите са,,забравили,,да извадят манипулатора,и ги отстраниха.То с измама се върви лесно напред,до като се намери некой да те съпне.

    Коментиран от #19

  • 17 Алфа Ромео

    3 4 Отговор
    Едва ли истински фенове на Супра ша си купят БМВ със емблема на Тойота Супра.

    Коментиран от #18

  • 18 селянин

    5 2 Отговор

    До коментар #17 от "Алфа Ромео":

    По добре на БМВ..отколкото на алфа,те ги даваха на Инсигния,ама опелджите си я купуват,сега са с пежо,то по твоето разбиране,,фенове,,те на нисан и бенц,не трябва да ги купуват що са с двг на рено..за да оцелеш днес,трябва да се сработиш с някой..гледай вагаджите кво прат..ауди,шкода,сеат,порше,ламбо,буги..и пак са втори.

    Коментиран от #23, #25

  • 19 Антон

    14 7 Отговор

    До коментар #16 от "селянин":

    Колега само да те светна че говорим за коли които се шофират свободно и легално по пътната мрежа, не за драгове, формули, дино състезания, льо ман и подобни.
    Това което имат порше с гт 2 рс, гт 3, гт 3 рс, бугати, ламбо хуракан перформанте и подобни малките жълти хора няма да имат дори в следващите 20-30 год. Колкото и да не ти харесва това са факти.Имали са някога някаква супра която e спряна от производство преди16 год., лфа произведен в ограничен тираж и спрян от производство преди много години, а сега предстои реанимирането на супрата в някаква съвместна разработка. другото един нисан гт-р от преди 10 год. и нсх от който в щатите са продадени 111 бр. от началото на година срещу над 4000 за 911. Каквото и да ми пишете и говорите, към настоящия момент жълтите са адски назад в спортните коли.Ама толкова са назад, че даже не съм убеден че могат да наваксат. След като в новите шкоди могат да сложат автоматик с двоен съединител а в лексус бичат CVT трансмисии, защото нямат нищо работещо и адекватно, положението е наистина сериозно. И преди да ми говориш че продавали много японски коли, се замисли че и евтин алкохол се пие много спрямо отлежалото уиски, но това не прави евтината и гадна водка качествен продукт.
  • 20 Кольо Камиона

    8 0 Отговор
    Всеки иска да бъде убиец на Поршетата, но не е толкова просто, а с цена 80-90 хиляди евро няма как да стане. По успешна стратегия би била цена 50 хиляди евро, много надеждна, по евтин интериор без ненужни глезотии и двигател които яко носи на тунинг, така че след тунинговане за още 10-15 хиляди да върви на гръм, тоест като Порше.
  • 21 John Doe

    6 0 Отговор

    До коментар #8 от "Вихъра":

    Защо всички си мислите, че е голям критерий един спортен автомобил да бъде супер бърз в права линия. Предполагам, че като заявяват, че ще е убиец на поршета, означава, че ще ги бие по пистите, където нещата с комплексни. Друг вече е въпросът колко наистина биха могли да се конкорират баш с порше. За мен те са кралете на пистите.

    Коментиран от #22

  • 22 Кольо Камиона

    5 0 Отговор

    До коментар #21 от "John Doe":

    Далеч не всички мислим така. За да е добра на пистата една кола трябва да прави добре три неща: да ускорява, да намалява и да завива. За първото условие е най-важно да имаш мощност, за второто и третото колата трябва да е с ниско тегло. Не споменавам гуми и спирачки, то се подразбира. Драговете на 1/4 миля и времената 0-100 дават идея колко добре ще ускорява, но не казва нищо за намаляването и завиването, а точно там се печели или губи мноооого време на пистата. Пожелавам на всеки да отиде на пистата и да се заяде с някой Лотус който е наполовина на твоите коне, но и наполовина по лек за да разбере за какво точно става въпрос. Който е бил - знае.
  • 23 Алфа Ромео

    0 7 Отговор

    До коментар #18 от "селянин":

    Кое е точно по-доброто на БМВ отколкото Алфа, че нещо не се сещам....
  • 24 4х4

    0 0 Отговор
    Добре Тойота,приемете и мойта поръчка,ма неща такава шарена супра,че не мога да намеря дръжката на вратата. Нещо по-нормално---електриково- оранжево примерно(хартиса ми такава боя)
    И не ща да бие поршетата,затова махнете 2 от буталата...
  • 25 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "селянин":

    Кое е по-лошото на Алфа че препарира БМВ-та и че е Джулия е най-бърз сериен седан на Ринга, че не се върти кат пумпал по завоите. че даже 159-ата кола със предно според германците превъзхожда БМВ Е90. Кога ша направят такива страхотни наистина спортни коли като 4С и 8С.