22 88157

Тествахме новата Honda CR-V

  • honda-
  • cr-v-
  • тест
Тествахме новата Honda CR-V - 1

Петото поколение на едно от най-продаваните SUV-та в световен мащаб е вече и в България, а екипът ни направи обстоен тест драйв на модела, който впечатлява основно с променена визия, с турбомотор, със седем места и с японска сглобка. Продажбите започнаха преди броени дни, а ето и по-конкретно нашите първи впечатления от модела.

Тествахме новата Honda CR-V

Петата генерация на CR-V дебютира в САЩ през 2016 година, а през лятото на 2017-а започнаха доставките на американската версия и в Русия. Но в Европа през това време все още се продаваха екземпляри от фейслифта на четвъртата генерация и чак през лятото на този година японците лансираха новия си модел на Стария континент.

Тествахме новата Honda CR-V

Причината за задържането е в глобалната логистика. Четвъртото поколение се правеше в Англия, докато новото пето поколение от повече от година се произвежда в Канада. Канадският завод обаче обслужва пазарите в Северна Америка, а японците решиха да задоволят претенциозният европейски вкус с версия на CR-V, която се произвежда в Япония.

Тествахме новата Honda CR-V

Година и половина адаптация и подготовка на японската фабрика и ето, новото CR-V за Европа е готово и е вече у нас. Японската версия е изключително качествена, отличава се от канадската не само по по-добрата сглобка, а и външно. Основната разлика е в радиаторната решетка и в допълнителните фарове. Иначе автомобилът, макар и с дизайн от преди почти две години, изглежда модерно, спортно и агресивно.

Тествахме новата Honda CR-V

В салона ставаме свидетели на съвсем друго излъчване. По-скъпи и качествени материали и много по-добро обезшумяване са основните разлики между четвъртото и пето поколение на японския бестселър. Седалките са изключително ергономични, а мястото за краката на водача и пасажерите е повече от достатъчно.

Тествахме новата Honda CR-V

Вторият ред седалки разполага с регулировки, които са идентични с тези на първи ред, като дори може да се регулира в предно задна посока, при това разделен на две части. Отзад има и трети ред (опция), който предлага сравнително приличен комфорт, но тези седалки определено не са за ръстови пътници. При разгънати кресла на третия ред багажното пространство е съвсем скромно - само 150 литра.

Тествахме новата Honda CR-V

Иначе новата Honda CR-V предлага багажен обем от 472 литра при седемместната версия и 561 литра при вариантите с пет места. Що се отнася до приборния панел, то новият е цифров, информативен е, а мултимедийната система е повече от приятна за навигиране. С други думи, освен по-добрата сглобка, салонът вече е по-луксозен, по-комфортен и по-добре обезшумен.

Тествахме новата Honda CR-V

Що се отнася до двигателите, то познатите ни до този момент 2.0 и 2.4 атмосферки вече няма да са налични за европейската версия на CR-V. Дизел също няма да има. Тяхното място се заема от 1.5-литров бензинов мотор с турбокомпресор. Въпреки че изглежда малък за автомобила, то той се представи учудващо добре. Във версията с механична скоростна кутия агрегатът е с мощност от 173 конски сили, а при тази с вариаторна трансмисия - 193 коня.

Тествахме новата Honda CR-V

Максималните въртящи моменти също са различни в зависимост от трансмисиите - 220 Нм и 243, съответно за ръчката и за автомата. Последният, както вече споменахме представлява вариаторна трансмисия, която обаче се справя много добре с поставената и нелека задача да замени класическият автоматик. Двупедалните версии на CR-V се предлагат само с 4х4 система, докато с механика може да се поръча и вариант само с предно предаване.

Тествахме новата Honda CR-V

Впечатленията ни от двигателя и ходовите характеристики на колата също са положителни. Новият турбомотор с намален обем се представя идентично с досегашния атмосферен двулитров двигател, малко по-шумен е във високите обороти, но пък доускорението му е по-добро. Окачването е меко, но така проектирано, че кренът в завоите е намален.

Тествахме новата Honda CR-V

Като цяло японците представят в Европа един по-съвършен автомобил във всяко едно отношение, който обаче разполага с един-единствен двигател. По-късно в Европа и у нас ще започне да се предлага и Honda CR-V Sport Hybrid. Хибридният i-MMD тракт ще се състои от атмосферен бензинов мотор и от електрически двигател. Цените са малко по-високи от тези на четвъртото поколение, но според нас, определено има защо.

Тествахме новата Honda CR-V


Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 245

    69 35 Отговор
    Бих казал,че това е един от най-добрите SUV.
    Това,което е интересно е,че миналата генерация,имаше 9 степен автомат.Точно този автомат,превъзхождаше останалите марки и модели.Сега са заложили на вариатор.Машината е добра,винаги е била еталон в класа си.

    Коментиран от #4, #7

  • 3 Реалист

    52 14 Отговор
    Японците винаги са били педантични в детайлите. Винаги бих предпочел кола сглобена в Япония пред такава в Унгария или Канада. За кална-рашка няма въобще да говоря. Интересно защо не са пуснали веднага хибрида - сега хибридите се търсят все по-вече в Европа. Германските градове започнаха един по един да забраняват дизела и се отвори пазар за хибриди и бензинови коли.
  • 4 Гост

    40 53 Отговор

    До коментар #2 от "245":

    Какъв еталон е този CR-V? Еталон е в това, че има най-смотаното 4х4: https://www.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo
    И това е един от многото клипове, които показват, че тази Хонда има най-смотаното 4х4 на пазара!

    Коментиран от #5, #45

  • 5 Един друг

    40 23 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Тези играчики не са 4х4, което се пише също и 4WD, ами са AWD. Разликата между двете е значителна и виж в ютюба е обяснено, но накратко - 4х4 e за настилки със слабо сцеплени, поради което връзването на двата моста през раздатката е твърдо. Малко такива системи имат и междинен диференциал, който може и да се заключва. Тези коли по кал и прахоляк могат да се карат в пълноприведон режим, но на асфалт трябва да са само на задно. Идеята при тях е, че на сух асфалт не им трябва и предният мост. Кола с 4х4 не може да се сравнява като проходимост с разни комбита, като това в статията. Тези комбита като субару, това тук, БМВта, аудита и други са с постоянно задвижване на 4-те колела и са за асфалт и за сняг. Те в калта и в коловизите работа нямат, защото нито имат достатъчна артикулация, нито имат клиренс, а за гуми, понижаващи предавки и заключващи се диференциали да не говорим. От всички AWD системи най-добра е тази на субару, особено с LSD заден диференциал. Проблемът е, че двигателите и скорстните им кутии са таралеж в гащите. Накратко - тези AWD комбита са по-стабилни на хлъзгав асфалт коли и дотам. Извън пътищата работа нямат.

    Коментиран от #6, #9

  • 6 Random

    26 35 Отговор

    До коментар #5 от "Един друг":

    Абе многознайко, задният мост на ЦРВ е само за украса, ти сляп ли си? Никакво 4х4 не е това, даже и 4ВД не е.

    Коментиран от #8


  • 7 Random

    23 40 Отговор

    До коментар #2 от "245":

    Тъп паркетник с нищо не е по-добър от някое комби с наистина работещо задвижване на 4-те колела.

    Коментиран от #12

  • 8 Един друг

    27 13 Отговор

    До коментар #6 от "Random":

    Ти и основно образование ли нямаш, че не можеш да четеш? Нали точно това съм написал, бе! Това няма общо с 4х4 задвижванията, обаче вие като не можете да четете си мислите, че компенсирате като пишете глупости. Всичко, което съм написал е вярно, но все ще се намери някой каруцар да спори без да има елементарна представа от темата...
  • 9 Гост

    17 36 Отговор

    До коментар #5 от "Един друг":

    Ти Субару имал ли си или имаш Хонда? Двигателите и скоростните кутии и на едните и на другите са идентични, а малката разлика, че задвижването на Форестър е милион пъти по-добро и има място и в калта. Аз съм с такова и мога да ти кажа и че двигателя и скоростната кутия са доказано по-надеждни, защото автоматът на Субару е неубиваем, а моторът е турбобензин с толкова мощ, колкото Хонда никога не е имала на кросоувър. В нета има толкова клипове, че направо е нелепо да се спори какъв боклук е тази Хонда. Ето: https://www.youtube.com/watch?v=0_MXK2nzt2Y и още
    https://www.youtube.com/watch?v=Crezn6sh9II А ти си вярвай колко е хубавата Хондата.

    Коментиран от #11

  • 10 Не мерси

    16 36 Отговор
    Тотален боклук. Не се учудвам че им забраниха половината двигатели да се продават в Европа
  • 11 Един друг

    13 24 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Бе, каква ходна, бе... Имам Форестър турбо С с LSD и ръчни скорости. За каква проходимост ми говориш? Атмосферният форестър поне има някаква жалка имитация на понижаващи предавки, а това и толкова няма. С този мощен турбо бензин това нещо няма никаква работа в калта, защото карането ще е на полусъдинител и става леш. Сравнявам го с истински 4WD пикап, какъвто също имам за сравнение. Задният мост е цял, на листови ресори, със заключващ диференциал, рама, понижаващи предавки и агресивни гуми. В калта и коловизите го слагам на 4LLc и съединител не пипам - върви си като тракторче. Форестърът е за сняг и дъжд по асфалта и евентуално да се излезе малко от пътя за риба. На такава полубегачка не върви да се сложат агресивни гуми, защото на асфалт ще му изядат предимствата, а със шосейни гуми в калта е най-балъшкото паркетно изпълнение. Това от сатията си е комби, което се води СУВ и поради това надценката му е много по-голяма, защото е модно и всички искат да се правят, че карат "джип".

    Коментиран от #13

  • 12 Razdor

    24 23 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Е заблуден, с такси(комби) за 4000лв. кое е паркетник бе комбайн, 2-те джанти с 2те гуми на црвто, струват колкото грозната ти катафалка...Вози се в издуханата милионна баница, комплексар скъсан, протрит :) ПЕНСИОНЕР

    Коментиран от #38

  • 13 Гост

    13 15 Отговор

    До коментар #11 от "Един друг":

    Ти карал ли си автомат на Субару в калта на режим Hold, че ми говориш как ме ставал? И къде го буташ при пикапите Форестъра, като той си се води кросоувър, точно както се води и това недоразумение на Хонда. И да, най-важни са гумите за сериозен офроуд и нито блокажи, нито цяла рама ще ти помогнат ако си с галоши. Ето ти един клип как "наставащото" според теб за офроуд Форестърче, прави за смях L200 и Патрол: https://www.youtube.com/watch?v=_RafVwMjOKY Та не си мисли, че нещата са такива, каквито на теб ти се иска да бъдат - хубави офроуд гуми и дори кросоувър като Форестъра може да те направи смешен в калта с пикапа ти.

    Коментиран от #14

  • 14 Един друг

    10 9 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Да, бе, само 4-степенен автомат ми липсва на този турбо бензин, дето ми гори колкото си иска. Да не сме 1982, че да карам 4 скоростна кола... Тази вашата кал е някаква от идеални условия - в истинската кал, преди мен са минали ЗИЛ-овете и Щаерите, та вляза ли вътре с форестъра, ще муоткъртяя половината карантии под корема. А и какво значи да е с хубави гуми?! Хубавите гуми за кал не стават за асфалт, хеле пък на такова турбо - шумни, тежки и нестабилни за магистралата. Не ме занимавай с клипове. Казах ти, че имам форестър, L200, а и още по-проходими неща, та от първа ръка ми е мнението. Смотан шофьор, който не знае как се кара офроуд, може да се окопае с камион 6х6, а покрай него да мине дядка с москвич. Това нищо не доказва. Обективните критерии са, че ме плашиш с AWD комби със самоносеща конструкция, отворени диференциали и без понижаващи предавки. Това е просто едно комби за сняг и за черни пътища без коловози. Приказката ми тръгна от това, че някой беше написал, че този клас от статията били 4х4, а те имат много повече общо с някоя баничарка, отколкото с истински "джип". Субарутата са коли за Вермонт, Дакота и Монтана, където вали сняг, а българинът ги превъзнася, все едно въплащават взаимно изключващи се качества без противоречие. И от Outback H6 имам впечатления

    Коментиран от #15

  • 15 Гост

    8 12 Отговор

    До коментар #14 от "Един друг":

    Мен пък не ме интересуват твоите измишльотини, които дори не знаеш какво искаш да кажеш с тях! Показвам клип на който се вижда, че Форестър с офроуд гуми е по-проходим от пикапът ти, а ти тръгваш да ми обясняваш за коловози. Не всички сме горски като теб, за да караме по коловозите след Джуганите, Виетнамките и ЗиЛ-131. и като покараш 4 степенния автомат с режим Hold и ръчен режим на превключване на скоростите, пак ела ми разправяй за 1982 година. А статията е за Хонда, която има претенции да е 4х4, но не може да се включи дори задния и мост като е необходимо. А ти си карай пикапа и си мисли, че си най-хитрия и проходим на света!

    Коментиран от #16

  • 16 Един друг

    12 10 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Оф, мисля, че четат възрастни, а то деца с функционална неграмтоност - четат буквите, но не разбират смисъла. Повтарям за пореде път - всички тези СУВчета като тукашната хонда, субарута и прочее са комбита за асфалтови пътища, които евентуално може да са покрити с вода или сняг. За офроуд - забрави. Нямам нищо общо с горските, но обичам да ходя на места, където вие със СУВовете, ако стигнете, после няма да ви важи гаранцията. То си го пише в общите ви условия, ама както установихме, вие не четете. Тази ходна не само , че няма претенции да е 4х4, ами то си го пише на багажника й на втората снимка - AWD. Няма какво да се занимавам с неуки фенбойчета на субару, хонда и незнам си още коя семейна кола с вискомуфа (ха, ха) по средата. Казах ти - имам Форестър турбо, обаче гледам реално и не припадам по него. Вместо да гледаш клипове, вземи прочети малко инженерна литература да видиш какво значи рама, цял мост и т.н. и защо се критични за офроуд. Офроуд не е неасфалтираният път в Малинова долина, но няма какво да ви обяснявам как всички просеки са направени на коловози от дървената мафия и или караш наравно с тях, или слизаш със СУВчето на банкета до пътя и се снимаш за сураткетаба какъв си "авантюрист". Един последен въпрос да се видиш колко си бос - като неизбежно се окопаеш с форестъра и мина аз да те измъкна, за къде ще закача въжето на самоносещата ти тенекия, бре пишман офроудър...

    Коментиран от #17

  • 17 Гост

    8 12 Отговор

    До коментар #16 от "Един друг":

    Абе ти май си оня любител на електрички, защото само той използва безсмислицата за функционална неграмотност?! Карал съм Лада Нива толкова години и на толкова черни пътища, колкото ти глупости не може да напишеш за цял ден. Да не говорим за военната верижна техника на която съм бил. Казах ти да си караш какво искаш и да си вярваш в Йети.

    Коментиран от #18, #19

  • 18 Един друг

    8 8 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    За никакви електрички не съм писал, но щом и друг ти е обръщал внимание, че си функционално неграмотен, значи, вече имаш второ мнение, макар и неекспертно и може да се обърнеш към специалист за диагностициране. Ха, ха - Лада Нива! Да беше казал УАЗ, да те приема по-насериозно. Няма ли рама, раздатка и поне един цял мост, просто е нелепо. Циганите с москвичите и те от какви места минават, но това не е повед за хвалби. Окопала се Нива се опитвахме да вадим веднъж обаче не поех риска да я вържа нито за куката, за да не и отпорим задницата, нито за носача, за да не й го отскубнем. Това, че си карал верижна техника е излагация за армията ни, че ви е научила да бутате "патериците", но теоретичната ви подготовка е никаква, а това рефлектира и на практиката рано или късно. Продъни клавиатурата с този режим Hold, а даже не знаеш каква подигравка с клиента е цялата тази шашмалогия - с електронии фокуси, използване на ABSи не по предназначение, вискомуфи, управление на дросела и прочее нелепи опити, производителите се опитват да ви заблудят, че карате кола за офроуд. След което ви бичат 40% надценка на измислените комбита. Сигурно гледаш еднозначно и на клиренса като показател. Това е най-ниската точка на колата, но истинската кола като мине, остава в калта или снега една диря, където е контактувала най-ниската точка и другото е чиста, а на комбито целият му корем е на тази кота и като заоре, после гаражният майстор ще черпи. Давам ти го като пример, че ако две коли

    Коментиран от #20

  • 19 икем

    7 7 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Гост, много си п....

    Коментиран от #21

  • 20 Гост

    9 11 Отговор

    До коментар #18 от "Един друг":

    Пич, хайде ако обичаш спазвай добрия тон, за да не започна да те псувам както заслужаваш! Не си ти този, който ще дава квалификации кой има нужда от диагностициране и кой е излагация за армията ни! Я се виж ти, че оспами темата и не знаеш какво искаш да кажеш, освен че избиваш комплекси какъв голям офроудър си! Не ме занимавай повече!

    Коментиран от #22

  • 21 Гост

    8 7 Отговор

    До коментар #19 от "икем":

    Икем, да те е....
  • 22 Един друг

    8 8 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Аз не те занимавам - сам се занимаваш с мен. Първото ми мнение беше към този, който като теб си мислеше, че това комби на Ходна било 4х4 и ти се намеси да ме апострофираш, а познанията ти са повърхностни и объркани. Аз офроудър не съм, в смисъл не ходя по самоцелни разходки и не монтирам блокируеми диференциали на предния мост, за да шашкам другите подобни. Просто съм обикновен потребител на такива коли и мога да оценя кога една кола е стойностна и направена наистина за това, за което има претенции и кога е шашмалогия като почти всички СУВове, за да се яхне модната вълна и да се набият големите надценки на купувачите, които не знаят какво и защо точно купуват, но щом съседът има такава, те не могат да останат по-назад. Казах ти, че говоря от личен опит, а не от клипове в ютюба - Форестъра си го ползвам по предназначение и нямам илюзии какво е и защо е, а именно - кола за северните американски щати, където й е основният пазар. На Субару нашата част на Европа не само, че не им е пазар, но не ни и знаят къде сме, а досега не съм срещнал някой субаруджия, който да не припада по неговия форестър или Н6, при това напълно пресилено и неоправдано. Колкото L200 е бегачка, толкова и субаруто е офроудър.
  • 23 VikiSubaruLevorg

    12 3 Отговор
    Пак ли скоростният лост е вдигнат на таблото - като бусов и в четвърто поколение 2009-2015 г.?

    Коментиран от #36

  • 24 Иван

    29 7 Отговор
    Живея в САЩ и в последните години близо половината коли по пътищата са СУВ. Хонда CRV е една от най-популярните и превъзхожда всички в класа като функционалност и икономичност. Това не е мое мнение, а на всички авторитетни автомобилни издания. AWD системата върши повече от адекватна работа за града и магистралата. Спрява се безпроблемно със сняг и лед при положение, че тук се кара с всесезонни гуми. С такава кола изобщо не трябва да си помисляш да ходиш на off road, но ако отидеш ще се учудиш колко далече ще стигнеш преди да закъсаш.

    Коментиран от #41

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 опелофоб

    11 6 Отговор
    Хонда никога не е имала 9 степенен автомат,на предното ЦРВ е 5 степенен вариатора на джаза е 7 степенен.CRV се продава добре защото не друса като друхите от този клас,вози като лека кола ,а че не е за калта това се знае и не се спори.

    Коментиран от #42

  • 27 Един друг

    3 4 Отговор

    До коментар #25 от "бат мишо":

    Чай, ся, УАЗ по замисъл е командирска кола, която трябва да съпровожда рейдовите танкове. Откъдето мине танкът, оттам трябва да мине и това нещо. Рамата му е тръбна, т.е. податлива на усукване - освен артикулацията на мостовете, цялата кола се суче и гъне, за да издрапа. Отделно е и много лека, с високи, но тесни гуми, за да гази през калта. Разликата с примерно друга военна кола - Геландевагена, е че той е конструиран за Близкия изток, където не са руски блата и поради това е тежък и с много корава рама, т.е. за Европейския театър остъпва на УАЗ. ЛуАЗ е съвсем друга история - това е десантна кола, направена изключително евтино и некачествено, защото ролята й е спомагателна в овладяване на т.нар. beach heads и по презумпция животът й е много кратък, защото в предни позиции техниката, а и хората не устискват дълго време. Поради това, конструктивно е едва ли не за еднократна употреба и е страшна мъка с нея в цивилния живот, защото никой от възлите и агрегатите й няма заложен ресурс - за какво й е, като статистически до няколко седмици вече ще е унищожена.
  • 28 бат мишо

    4 1 Отговор
    ПС
    със 6 по 6 и калпав шофъор не може да закъса - може да се преобърне обаче ....тва съм го виждал само веднъж , като ма вадиха с джогана от едно дере в коет се свлякъх със 5 тона макари от свързочните-тръгна настрани макар да казах на старшинката че точно така ще стане ,преди да ми заповяда да се качим на върха в невиждан дъжд по диагонален на ската маршрут - път нямаше естесвено и настрани до дъното на дерето под върха ....след 3 дена спане в кабината да пазя макарите ма извлякаха 2 танка
  • 29 бат мишо

    1 1 Отговор
    да за ЛуАз съм съгласен за тва че правен за подрръжка на предния край - зъбните колела са пластмаса и се преправят метални -иначе мотора е на ЗАЗ не е лош
  • 30 естет

    5 4 Отговор
    страхотен автомомобил от пътвата си версия и до сега... само не им увря главата да махнат този скоростен лост вирнат горе - като на бус от това табло... разваля всичко вътре... отново.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 5ко

    1 11 Отговор
    Ако го натискаш до 100 000 км. ще са необходими колко мотора (2-3 смени)?
  • 33 Гошо

    7 20 Отговор
    Тея японци скоро няма да се научат на дизайн.... Грозно, грозно, грозно!
  • 34 101

    18 6 Отговор
    А бе мишоци вие притежавали ли сте такъв автомобил.Никога не сте го шофирали а го плюете.Аз лично пртежавам вече 2 години 3та серия и досега не съм имал абсолютно никакви проблеми освен.че му изгоря крушката на габарита.Ама.че куци коне все се изказват неподгтовени като големите спецове.Плюете си по Шкодите които карате бре.
  • 35 Трудно е да признаеш по-доброто

    26 2 Отговор
    Много ги плювате японските машини, явно като се набутате с немски кошник дизел на 500 000км, не можете преглътна!
    Ама немските, комфорт, кожа, возия и постоянно в сервиза!
  • 36 Японеца

    17 2 Отговор

    До коментар #23 от "VikiSubaruLevorg":

    Ами на Мерцедес, като е там, бусове ли е?
    Ищом тази Хонда е паркетник, х6,1,2,3, Ауди Q1,2,3,4,5,6,7 какви са?
  • 37 Всезнайко

    7 10 Отговор
    Издънката на Хонда с този двигател, имаше статия и в нашите сайтове за него.За незнаещите -потърсете в Гугъл за този двигател - вкарва бензин в маслото, дължи се на калпави дюзи
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Минаващ от тук

    8 0 Отговор
    Бравос. Хонда е отличен автомобил. Малко ми е естравагантна, но пък и затова карам друга. Обаче големи обороти върти това 1,5 литрово моторче. 170 и 190 коня. Но това е. Дизелите малко по малко, даже не чак толкова по малко, а направо някак си изведнъж изхвърчаха от употреба.
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Inspektora

    12 0 Отговор

    До коментар #24 от "Иван":

    Ганчо с премиум трошляк на 15-20 години не може да го разбере това!
  • 42 123

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "опелофоб":

    Трябва да четеш повече, иначе ще си караш Опел до живот😉. Автомата (9)е факт, дори и сега може да си го купиш, стига да искаш...
  • 43 Кольо Камиона

    8 4 Отговор
    Цените са МНОГО по високи от предишното поколение, топ версия с всички екстри отива към 90 хиляди, малко дебело за паркетник.
  • 44 опелофоб

    2 1 Отговор
    https://bg.autodata24.com/honda/cr-v/cr-v-iv-restyling/20-155hp-4WD/details чета чета и никъде няма 9 скоростен автомат,братовчед ми си купи това црв бяхме заедно на тест драйв в бултрако още тогава ми направи впечатление че е с 5 степенен автомат аз им казах хората вече 9 ги правят хонда още на стария с 5 карат.

    Коментиран от #46, #55

  • 45 Тодор

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Тии на такива анти тестове ли вярваш. Кара crv 4 поколение и мога да ти кажа че нямам никакви проблеми.

    Коментиран от #52

  • 46 123

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "опелофоб":

    Влез в сайта на Бултрако...
  • 47 Веско Борисов

    10 1 Отговор
    Хонда ще я видите в сервиз за :
    - смяна масло,филтри
    - смяна гуми
    - или след катастрофа.

    Коментиран от #53

  • 48 ЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭФХЛМ

    6 2 Отговор
    КОЛАТА Е ДОСТАТЪЧНО ЛУКСАЗНА И ИЗПИПАНА ЗА СРЕДЕН КЛАС ХОРА ДА ВОЗИ ЛУКСАЗНО ДОСТА ПЪРГАВО И ВИЗИЯТА И ДА Е ОТЛИЧНА.ТОВА Е КОЛА ЗА АСФАЛТ И ПРИ ЛОШО ВРЕМЕ СНЯГ НА ПЪТЯ, КАЛ,СУГРАШИЦА ДА Е ДОСТАТЪЧНО СТАБИЛНА.
    ТУК НЯМА МЯСТО ДА СЕ ГОВОРИ ВЪОБЩЕ ЗА ОФРОУД ПРИ 17 СМ КЛИРАНС И НЕЖНО ДВОЙНО .ЗА ОФРОУД ИМА ЛЕНД РОВЪР,МЕРЦЕДЕС ЖЕ ,НЯКОЙ ТОЙОТИ КАТО ЛЕНД КРУИЗЪР ,ПАЖЕРО,ЛАДА НИВА.ДА НЕ МИ СЕ ХВАЛЯТ ТЕЗИ С СУБАРОТО С ТЕХНИТЕ МИЗЕРНИ 20 САНТА КЛИРАНС И ДРУГИ ПОДОБНИ ПАРКЕТНИЦИ ПАК С 20 САНТА ПОД ПОДА И ТУРБИРОВАНИ ДВИГАТЕЛИ И ОСОБЕНО С ВАРИАТОРНИ ТРАНСМИСИИ.ОБАЧЕ НА СУБАРОТО ЦЯЛОСТНАТА МУ ВИЗИЯ Е НА ГРОЗОБОЙНИЦА И МАКАР ПО-ПРОХОДИМ ОТ ХОНДАТА И ТО СИ Е ПАРКЕТНИК САМО ЧЕ КАТО С ТЕСЛАТА ИЗДЯЛАН.

    Коментиран от #54

  • 49 радо

    1 10 Отговор
    Карам CRV3, - шумна до безкрайност, вози като каруца, та в 5 генерация тези два единствени проблема оправени ли са ?

  • 50 Bgman

    1 4 Отговор
    Като гледам всички авотмобилни производители са го подкарали като нашето правителство - яко цените нагоре. А това, което получаваш е детска играчка с много лампички и електроника дето може по всяко време да сдаде багажа...
  • 51 Дичо 2

    4 2 Отговор

    До коментар #40 от "Вальо":

    Ти нямаш пари за гуми ще си купуваш нова Хонда, успокой се чичка
  • 52 Гост

    2 5 Отговор

    До коментар #45 от "Тодор":

    Хайде още един анонимник, който смята, че разбира повече и трябва да вярваме на него! Ами то в клипа се вижда, че 4х4 системата на тази Хонда е пълна скръб, ама ти нали си нямал проблеми, та карай си я със здраве.
  • 53 ВАГ

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "Веско Борисов":

    Абе да ти кажа ,виждал съм и по други причини ,примерно : ремонт или замяна на глави , радиатори ... но като греят поне имат парно.

    Стига с тези митове за нечупещи се коли НЯМА такова животно ,всички имат проблеми ,но това е нормално .
  • 54 Гост

    0 5 Отговор

    До коментар #48 от "ЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭФХЛМ":

    Да оставим на страна ужасния ти правопис, но коя кола на пазара има клиренс над 220 мм? И коя японска кола е красива, като точно 2-рата генерация на тази Хонда беше най-грозната кола на света?
  • 55 Байчо

    7 0 Отговор

    До коментар #44 от "опелофоб":

    Карам ЦРВ мисля е трето поколение - фейслифт на 2008-2012, купих си го фейслифта септември 2011 от бултрако, 2.2 Дизел с всички екстри стъклен покрив навигация и кожа, автоматик - 5 скорости само. Не е вариатор. Имам и Хонда Джаз купена от Бултрако 2008 1.4 (фейслифт на 2002-2008)- тя е с вариаторната CVT псевдо 7-степенна кутия. Джаза сега е на 150 000 км. Никакви проблеми.
    Иначе по-новия модел който беше от 2012- досега найстина има
    двигател дизел 1.6 с 9 степенна скоростна кутия и така го предлагаха в Бултрако, като твърдяха че не е вариатор с псевдоскорости а истински автоматик с 9 скорости.

    Црв-то ми сега е на 80 000 км. Никакви грижи, 10 градско в София, около 8 извънградско. Опитвал съм да го пробвам офроуд по кал и сняг където намеря... не намирах много места честно казано... ходя където си искам без да се съобразявам и не съм затъвал никога... в Гърция по островите влязох в един плаж пясъка за да пробвам да затъна... и там не затънах... трябва да уточня че не съм нито Рибар нито планинар нито офроуд маниак, просто нормален човек. Но където искаме да отидем просто палим колата и отиваме с Хондата, а не като с А5цата на жена ми - "а... амо то до там с ферибот се стига... ферибота какъв е, ще може ли да се качим на него без да закачим бронята и т.н.... т.е. да съобразяваме дестинациите спрямо колата".

    С црв-то просто сядаш и караш, че и поддръжката му май се оказа по евтина от на джаза.... което малко парадоксално ми се стори....
  • 56 Байчо

    1 0 Отговор
    Може би ми се е сторила по евтина поддръжката от джаза защото джаза има 8 свещи и още толкова бубини... пък на црв-то свещи не съм сменял още... ма то май и няма защото е дизел.. те дизелите май бяха без свещи...

    Що се отнася до тропането и друсането... нито троба нито друса нито шуми.... явно ЦРВ-то което човека по горе си е купил е било втора ръка разтропано и ремонтирано и недотам добре обезшумено... Всички спят като ги возя на дълъг път и им е комфортно отзад... разбира се и стъкления покрив повишава комфорта... аз обичам да се возя отзад с детето и със стъклото отгоре е мега просторно... по-новите генерации (2012+) отзад тавана е по скосен и пространството по малко...

    А относно лоста който е горе като баничарка... това е така защото няма средна конзола и да ти е удобно и широко за крака, да минеш от шофьорското към пътническото място примерно или да си поставиш нещо там... на мен лично също ме дразни но заради простора който прави го приемам.
  • 57 Байчо

    2 0 Отговор
    Относно видеото където задното предаване не сработва ето тук в статията на въпросното списание хонда отговарят (използвайте гугъл транслейт)
    https://teknikensvarld.se/honda-cr-v-4wd-system-is-not-working-again-163708/

    На практика с две думи теста нее бил адекватен, тъй като въртящите се ролки предполагат 0 съпротивление а в реална ситуация няма такава настилка дори и ако е лед. Докато при задните гуми има голямо сцепление в общи линий като се чете се вижда че много мисъл и хитрост са вложили в тази система да работи оптимално в реални условия, а конкретния тест е по скоро измислен като да я надхитри и покаже че не работи. Системата на хонда е измислена много добре, още през 1997 като предните гуми превъртят една идея повече от задните налягането там в маслото на диференцияла или нещо такова механично за части от секундата се активира задното предаване. Така механично е и до 2012 трето поколение, т.е. при мен. Това на теста мисля е четвърто поколение, там вече това задвижване не е механично от хидравликата, а е електронно и може би от там са нещата но и то би трябвало да работи в реални условия...