26 Ноември, 2018 12:28 3 918 19

Lexus работи над конкурент на Lamborghini Urus

  • lexus-
  • lf-1 limitless

През 2020 г. Lamborghini Urus ще се сдобие със съперник с емблемата на Lexus, твърди японският сайт Spyder7. Върховата версия на кросоувъра няма да отстъпва на италианския си конкурент нито по мощност, нито по цена.

Моделът ще бъде построен на изцяло нова платформа, а дизайнът ще използва мотиви от концептуалния LF-1 Limitless, показан на салона в Детройт през януари. Предполага се, че базовата версия ще бъде оборудвана с 3.5-литровия V6 с два турбокомпресора от LS 500.

В лимузината този двигател развива 421 к.с. и 600 Нм, но за нуждите на всъдехода мощността ще бъде увеличена до 430 к.с. Задвижващата система ще включва и два електромотора.

Топ версията с традиционния индекс F ще бъде въоръжена с 4.0-литров V8 от купето LC F с мощност 670 к.с. - с 20 повече от Lamborghini Urus - и десетстепенна автоматична трансмисия. Автомобилът ще струва около $150 000 (€131 881).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    14 11 Отговор
    Комшията си зе предишня модел и изопщо не е доволен!Каза че повече теково нещо неще и да види!То като му дигнеш капака и гледаш като индиянец у пишеща машина!!!Нищо не можеш да правиш па и кво да праиш като то ни делко ни карбуратор ни бубина....Хахава работа!Само кабеляк маркучи и разни кутиики насекъде та да се чудиш коя за кво са я турили!!!Като си дегнем капака на беенвето и сичко ми е ясно като бел ден ама некои хора не могат да разберат че беенвето си е истинска кола и си купуват разни текиви къде ги е страх от село да излезат!

    Коментиран от #7

  • 2 Антон

    18 9 Отговор
    Пропускате да отбележете че цитираната трансмисия в лексус с 10 предавки е CVT трансмисия която симулира такава с двоен съединител. Няма как симулацията да е по-добра или поне толкова добра, колкото скоростна кутия с два съединителя. CVT е възможно най-евтиния вариант, такива трансмисии се слагат на скутери, атв-та, ютв- та и така. Конкурентно ли ви звучи спрямо ламбото.?

    Коментиран от #18

  • 3 BRABUS

    6 3 Отговор
    🙈🤣🤣🤣🙈
  • 4 Антон

    11 15 Отговор
    Интересно ще ми бъде мнението на колегата с ник селянин, който преди обясняваше че лексус нямат модели аналог на ес класа амг, ауди ер ес, бмв 760 ли в12 , защото клиентите на лексус не се интересували от конски сили и ускорения от кръстовище до кръстовище. Интересно това му твърдение как кореспондира с данните от статията, където се говори за сув с 670 кончета. Може би жълтите усетиха че са започнали да изпадат от играта и малко са се напънали ама ще видим дали ще е успешно или пак ще изкарат кафяв ориз

    Коментиран от #5, #19

  • 5 Радко

    10 12 Отговор

    До коментар #4 от "Антон":

    Лексус не могат да произведат нещо конкуриращо се с Урус, по-импотентна марка от японския премиум не съществува. Карал съм им тестово почти всички съвременни модели и съм слизал със смешното усещане за що годе модерен дизайн и всичко друго е голям компромис.

    Коментиран от #6

  • 6 селянин 1

    9 6 Отговор

    До коментар #5 от "Радко":

    Ето още един картошкин. Лексус са класи над европейските производители и продават на всички континенти, а ваг само лъжат и крият данни за изгорелите газове. Какво да ви кажа, ти си карал всички нови модели на лексус ама на сън, то колкото и онзи вагаджията имал порше. Вие тука сте се събрали само тузари ама като се събудите и разбирате че било сън.

    Коментиран от #10

  • 7 оня пияният дето паднал под коня

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Не вървиш вече друже т.е. не си актуален.
  • 8 fermera

    6 7 Отговор
    Ще поправя Антон.Скоростната кутия в Lexus LC 500 е 10 степенна автоматична със споменатия V8 мотор.Колата си върви много добре,управляем е и има страхотен звук.Чакаме да се появи LF 1.А какво може една кутия CVT ще се разбере скоро като се появи INFINITI QX 50.Наближава времето когато японски автомобили ще се продават без мито в Европа.

    Коментиран от #9

  • 9 Антон

    9 2 Отговор

    До коментар #8 от "fermera":

    Преди да ме поправяш прочети това: https://www.google.com/amp/s/www.carmagazine.co.uk/amp/car-reviews/lexus/lexus-lc-review-500-and-500h-hybrid-specs-prices-pictures/. Това е аетомат в който няма фузически 10 предавки а работи на принципа на CVT. Именно поради тази скоростна кутия, защото друга подходяща жълтите нямат, въпросния лексус е с много спъната динамика, за моторизацията която има. Представи си че съм ходил и съм го гледал въпросния лц в шоурума и именно морално старите им автоматици, които им спъват колите, ме отказаха. Иначе колата е супер и звука е потресаващ. А по отношения на този с име СЕЛЯНИН 1 ще му кажа че е много зле и вече става жалък с неговите изказвания. ние за лексус си говорим , той си знае ваг та ваг не са честни.

    Коментиран от #12

  • 10 селянин 1

    5 2 Отговор

    До коментар #6 от "селянин 1":

    Харесвам че използваш,моят ник,подарявам то го,аз с Антон отдавна споря на тема,ваг-Тойота,аз го кръстих,,картошкин,,от рус.стихче,,Антошка,поидьом копать картошка,,и защото постояно обижда,на,,жълтурковци,,оризарци,,..японците-но те все пак са фактор в авт.свят,,СУПРА,,СКАЙЛАЙН,,и.т.н.а ваг все още нямат завод в щатите,а ЛЕКСУС-ТОЙОТА..ВЕЧЕ СТРОЯТ ШЕСТИ ЗАВОД,НЕ СМОГВАТ, НА ПРЪЧКИТЕ,,Tacoma,Tundra,Venza,Siena,Sequoia,Highlander..а картошкин е влюбен в гърбицата на ,,Татра,,-порше,много е лесно да крадеш и манипулираш,и да останеш в исторята с дизелгей,на ваг..

    Коментиран от #11

  • 11 Антон

    4 2 Отговор

    До коментар #10 от "селянин 1":

    Не е истина просто......
  • 12 Съселянин 1

    5 7 Отговор

    До коментар #9 от "Антон":

    картошкин..Lehxus,използва 10 степенен автоматик,спец.произведен за Тойота,от,,Aisen Seiki,,той e 20% по икономичен,и 1/3 по лек от вагенските..той предоставя по бързи реакции при смяна на предавките,и от там по голямо удоволствие от шофирането,и ако прибавиш двата електромотора,предоставени от ваг,адреналина се покачва..

    Коментиран от #13, #16

  • 13 Антон

    7 2 Отговор

    До коментар #12 от "Съселянин 1":

    Без значение кой го е произвел, колко тежи и т.н. Усещането от автоматиците им е сякаш караш тролей, именно защото е cvt, Дал съм линк няколко мнения погоре. Отидо и прочети след като не ми вярваш. А в момента PDK на порше е най-доброто което може да се сложи в цивилна кола за ежедневно каране. Чакаме следващата статия , тука няма повече да пиша. Поздрави
  • 14 Сава

    1 3 Отговор
    Пъпеши идват времена където ипонците ще ви задминат с шут в з**ниците !!! Добре го запомнете чавдарчета :))
  • 15 Страхил

    3 5 Отговор
    Не мога да повярвам колко плиткоумци се опитват да разбират от коли. Драги НЕразбирачи, купувайте си японски климатици, микровълнови и други, но за коли не искам да ви слушам. Леко е смешно да се напъвате за едни марки, които са СУПЕР посредствени. Жалки сте.
  • 16 Plameni

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "Съселянин 1":

    Карам Toyota Corolla Verso. 2015г.с безстепенен автоматик при ускорение на пълна газ имаш чувството всеедно,че ти боксува съединителя на ръчна кутия. При пълна газ в ръчен режим отказва да превключва когато аз искам .Карах и Toyota Corolla Verso 2008г.със секвенциална кутия от нея бях по- доволен освен ,че смених съединител комплект на 78 хил.км.Така ,че от личен опит мога да кажа ,че нито сменя бързо предавки нито доставя удоволствие.
  • 17 ГостЪ

    1 0 Отговор
    Има се в предвид не конкурент , а жалка имитация за лековерни . Ще е конкуренция на пазара . Ако гледаме пазара и фабриките кренвиршите са фаворит защото се произвеждат и копуват най-много . Но не ме обеждавайте , че защото е така фирмите , които произвеждат филе елена и луканка ,но не и кренвирши са по-смотани понеже заради
    Маймуните ядящи само бургери и хотдози
    Са натрупали капитал за завод в америка
  • 18 Morgoth

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Антон":

    Не е ли с e-CVT? До колкото знам всички по-мощни са с такава, защото обикновеното CVT не може да издържа. Такава кутия е оптимум между икономичност и динамика. Аз лично нямам никакви проблеми с нея - държи на 1000 оборота при 150 км/ч, когато не ускоряваш.
  • 19 Morgoth

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Антон":

    Кой казва, че клиентите на Лексус не се интересуват от мощност и динамика? За какво съм ги дал тия пари, ако не мога да се "телепортирам" пред камиона който изпреварвам? :)