През 2020 г. Lamborghini Urus ще се сдобие със съперник с емблемата на Lexus, твърди японският сайт Spyder7. Върховата версия на кросоувъра няма да отстъпва на италианския си конкурент нито по мощност, нито по цена.
Моделът ще бъде построен на изцяло нова платформа, а дизайнът ще използва мотиви от концептуалния LF-1 Limitless, показан на салона в Детройт през януари. Предполага се, че базовата версия ще бъде оборудвана с 3.5-литровия V6 с два турбокомпресора от LS 500.
В лимузината този двигател развива 421 к.с. и 600 Нм, но за нуждите на всъдехода мощността ще бъде увеличена до 430 к.с. Задвижващата система ще включва и два електромотора.
Топ версията с традиционния индекс F ще бъде въоръжена с 4.0-литров V8 от купето LC F с мощност 670 к.с. - с 20 повече от Lamborghini Urus - и десетстепенна автоматична трансмисия. Автомобилът ще струва около $150 000 (€131 881).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 onq s konq
Коментиран от #7
14:04 26.11.2018
2 Антон
Коментиран от #18
14:05 26.11.2018
3 BRABUS
14:15 26.11.2018
4 Антон
Коментиран от #5, #19
14:20 26.11.2018
5 Радко
До коментар #4 от "Антон":
Лексус не могат да произведат нещо конкуриращо се с Урус, по-импотентна марка от японския премиум не съществува. Карал съм им тестово почти всички съвременни модели и съм слизал със смешното усещане за що годе модерен дизайн и всичко друго е голям компромис.Коментиран от #6
16:48 26.11.2018
6 селянин 1
До коментар #5 от "Радко":
Ето още един картошкин. Лексус са класи над европейските производители и продават на всички континенти, а ваг само лъжат и крият данни за изгорелите газове. Какво да ви кажа, ти си карал всички нови модели на лексус ама на сън, то колкото и онзи вагаджията имал порше. Вие тука сте се събрали само тузари ама като се събудите и разбирате че било сън.Коментиран от #10
20:43 26.11.2018
7 оня пияният дето паднал под коня
До коментар #1 от "onq s konq":
Не вървиш вече друже т.е. не си актуален.20:53 26.11.2018
8 fermera
Коментиран от #9
20:58 26.11.2018
9 Антон
До коментар #8 от "fermera":
Преди да ме поправяш прочети това: https://www.google.com/amp/s/www.carmagazine.co.uk/amp/car-reviews/lexus/lexus-lc-review-500-and-500h-hybrid-specs-prices-pictures/. Това е аетомат в който няма фузически 10 предавки а работи на принципа на CVT. Именно поради тази скоростна кутия, защото друга подходяща жълтите нямат, въпросния лексус е с много спъната динамика, за моторизацията която има. Представи си че съм ходил и съм го гледал въпросния лц в шоурума и именно морално старите им автоматици, които им спъват колите, ме отказаха. Иначе колата е супер и звука е потресаващ. А по отношения на този с име СЕЛЯНИН 1 ще му кажа че е много зле и вече става жалък с неговите изказвания. ние за лексус си говорим , той си знае ваг та ваг не са честни.Коментиран от #12
21:38 26.11.2018
10 селянин 1
До коментар #6 от "селянин 1":
Харесвам че използваш,моят ник,подарявам то го,аз с Антон отдавна споря на тема,ваг-Тойота,аз го кръстих,,картошкин,,от рус.стихче,,Антошка,поидьом копать картошка,,и защото постояно обижда,на,,жълтурковци,,оризарци,,..японците-но те все пак са фактор в авт.свят,,СУПРА,,СКАЙЛАЙН,,и.т.н.а ваг все още нямат завод в щатите,а ЛЕКСУС-ТОЙОТА..ВЕЧЕ СТРОЯТ ШЕСТИ ЗАВОД,НЕ СМОГВАТ, НА ПРЪЧКИТЕ,,Tacoma,Tundra,Venza,Siena,Sequoia,Highlander..а картошкин е влюбен в гърбицата на ,,Татра,,-порше,много е лесно да крадеш и манипулираш,и да останеш в исторята с дизелгей,на ваг..Коментиран от #11
22:10 26.11.2018
11 Антон
До коментар #10 от "селянин 1":
Не е истина просто......22:16 26.11.2018
12 Съселянин 1
До коментар #9 от "Антон":
картошкин..Lehxus,използва 10 степенен автоматик,спец.произведен за Тойота,от,,Aisen Seiki,,той e 20% по икономичен,и 1/3 по лек от вагенските..той предоставя по бързи реакции при смяна на предавките,и от там по голямо удоволствие от шофирането,и ако прибавиш двата електромотора,предоставени от ваг,адреналина се покачва..Коментиран от #13, #16
22:44 26.11.2018
13 Антон
До коментар #12 от "Съселянин 1":
Без значение кой го е произвел, колко тежи и т.н. Усещането от автоматиците им е сякаш караш тролей, именно защото е cvt, Дал съм линк няколко мнения погоре. Отидо и прочети след като не ми вярваш. А в момента PDK на порше е най-доброто което може да се сложи в цивилна кола за ежедневно каране. Чакаме следващата статия , тука няма повече да пиша. Поздрави22:56 26.11.2018
14 Сава
09:50 27.11.2018
15 Страхил
12:12 27.11.2018
16 Plameni
До коментар #12 от "Съселянин 1":
Карам Toyota Corolla Verso. 2015г.с безстепенен автоматик при ускорение на пълна газ имаш чувството всеедно,че ти боксува съединителя на ръчна кутия. При пълна газ в ръчен режим отказва да превключва когато аз искам .Карах и Toyota Corolla Verso 2008г.със секвенциална кутия от нея бях по- доволен освен ,че смених съединител комплект на 78 хил.км.Така ,че от личен опит мога да кажа ,че нито сменя бързо предавки нито доставя удоволствие.20:11 27.11.2018
17 ГостЪ
Маймуните ядящи само бургери и хотдози
Са натрупали капитал за завод в америка
09:50 28.11.2018
18 Morgoth
До коментар #2 от "Антон":
Не е ли с e-CVT? До колкото знам всички по-мощни са с такава, защото обикновеното CVT не може да издържа. Такава кутия е оптимум между икономичност и динамика. Аз лично нямам никакви проблеми с нея - държи на 1000 оборота при 150 км/ч, когато не ускоряваш.20:05 28.11.2018
19 Morgoth
До коментар #4 от "Антон":
Кой казва, че клиентите на Лексус не се интересуват от мощност и динамика? За какво съм ги дал тия пари, ако не мога да се "телепортирам" пред камиона който изпреварвам? :)20:07 28.11.2018