Италианският сайт IlSole24ore се добра до снимки и информация за Audi e-tron GT часове преди официалното представяне на електромобила на изложението в Лос Анджелис. Досега немците криеха своя конкурент на Tesla Model S под маскировка, за да запазят външността му в изненада.
Според IlSole24ore e-tron GT е дълъг 4.96 и широк 1.96 метра - приблизително колкото A7 Sportback. Моделът е съвместен проект на Audi Sport и Porsche и е построен на платформата на Taycan.
Електромобилът ще разполага с малко по-ниска мощност от цуфенхаузенския си братовчед, но въпреки това 590 к.с. обещават ураганна динамика. Капацитетът на акумулаторния блок ще позволява изминаването на 500 км с едно зареждане.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кибика
Коментиран от #2
20:16 28.11.2018
2 Ryty
До коментар #1 от "Кибика":
Няма две мнения20:19 28.11.2018
3 асддса
Коментиран от #25
20:22 28.11.2018
4 госта
Коментиран от #26
20:29 28.11.2018
5 4х4
20:38 28.11.2018
6 Кристална топка
20:39 28.11.2018
7 onq pod konq
20:48 28.11.2018
8 Хасан
20:57 28.11.2018
9 Мюмюн
21:00 28.11.2018
10 покажи на тия хора, как се прави
21:03 28.11.2018
11 ВИП АМГ
21:06 28.11.2018
12 гост
Коментиран от #14, #29
21:06 28.11.2018
13 Касандра май беше права
VAG имат същия проблем като GM. GM в момента можеха да са недостижим лидер при електрическите коли, но убиха EV1. Това е причината да не продават Bolt-а достатъчно, въпреки че можеш да си го купиш веднага за 35К, a в същото време хората се редят и чакат Model 3, който още не се продава за 35К.
VAG излъгаха с вредните емисии от автомобилите, не бяха единствени, но тях първи хванаха.
Хората, които искат електрически коли, не им вярват. Това не означава, че ще загинат, но трудно ще стигнат Tesla.
Според мен VAG няма да стигнат, ако Tesla си завърши 2020г. фабриката в Невада, 2024г. в Шанхай, и до 2020г. започнат европейските фабрики. Тогава ще им стане лошо на европейските производители, като изключим консорциума около Renault.
21:06 28.11.2018
14 Тройчо
До коментар #12 от "гост":
А колко е животът на ДВГ? Ако няма сериозна фабрична грешка, могат да изкарат достатъчно, за да ти писне и да си купиш нова.21:10 28.11.2018
15 Radara
21:11 28.11.2018
16 лупи
21:11 28.11.2018
17 арогантен
21:12 28.11.2018
18 Weee
21:29 28.11.2018
19 Tribal
21:34 28.11.2018
20 О.Р.
21:39 28.11.2018
21 Kolibri
21:40 28.11.2018
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Антон
Коментиран от #49
21:57 28.11.2018
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 гост
До коментар #3 от "асддса":
Брейййй , много радост , много нещо !! По полека , че после да не е голям рев , хахах !!! Ако си пропуснал , това се "очаква" НЕ ПО-РАНО от 2020 г , а най-вероятно след 2022 !!! Джипчето дето трябваше вече да е продало десетина хиляди го отложиха за догодина ама като гледам и то ще е за 2020 , пък после Поршето , пък това я му дойде ред до 2025 , я не , както върви !! А пък като пуснат Поршето и Тесла го бие като маче в дирек на старт и на пробег , това може и за 2030 да го отложат , хахах !!23:00 28.11.2018
26 гост
До коментар #4 от "госта":
Това "магаре" за пенсионери не в калта , ами в моргата да го оставиш , все тая !!! Това даже Модел 3 няма да бие , да не говорим за С или Роадстер !! Пък да не говорим , че докато влезе реално в продажба , даже корейците ще имат по-добри показатели , а за Тесла не могат даже да мечтаят , колкото и да сънуваш "великите немци" , хахах !!23:18 28.11.2018
27 bibendum
Коментиран от #34
23:33 28.11.2018
28 Бачо Киро
До коментар #22 от "Roadster":
Искаш да кажеш, че баш ФВ АГ няма кой да и направи технологиите? Баш те? Ти идиот ли си или малоумен?Никога не съм вярвал, че ще седна да защитавам ФВ АГ, понеже не мога да слушам простотиите на голфаджиите, но да дрънкаш такива тъпотии е просто страшна работа...
Когато ФВ почне да ги прави, ще е в правилното време, с правилните печалби и на правилното ниво. ФВ не е Тесла и не работи на загуба, нито чака на правителството на САЩ да им плаща загубите...
Тесла да направят кола първо, която да завърши поне една обиколка на Нюрбургринг, че под пълно натоварване не окряква и 10 мили, та после да ни баламосва с 1000 коня, 10000нм и 0-100 под 2 секунди за средностатистическия Джо... Че и 1000км пробег...
Не, че 0-100 под 2 секунди е неизпълнимо, но серийна кола с гуми за такива изпълнения за всеки ден, че и ще дига над 400... Много обещания на хартия... Виж един вейрон след колко минути му заминават гумите с 400, да гадаем ли колко минути ще държат на Тесла и колко преди това ше са изключили батериите?
Разбираш ли колко абсурдни числа са нахвърляли в една тенджера и всички очакват колата дето може всичко? Междувременно би било добре да ги направят да работят поне на - 5/-10 без проблеми, че направо са станали смешни особено с модел 3...
Коментиран от #58
23:46 28.11.2018
29 Бачо Киро
До коментар #12 от "гост":
Статистиката показва, че при Tesla Model S примерно, батерията губи под 15% за 250 000 км, което си е много добре. Има разни отклонения, но те са нормални - при ДВГ също има такива. Та откъм батерии не е зле работата, но откъм издръжливост под пълно натоварване е зле. Тесла ентусиастите се оплакват доста, няма и 10 мили е... С други думи колата е бърза в ускорение, но толкова... За писта не става или продължителен кеф по завои , а много хора биха желали да правят повече от обикновено пътуване. Когато рекламират една кола чрез сравнение със суперколи заради ускорението, нормално е хората да сравняват и останалото...23:59 28.11.2018
30 сектант
00:01 29.11.2018
31 Варненец
на дизайн я бие многократно,ама цената...
06:19 29.11.2018
32 Бс Кс
06:48 29.11.2018
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Лимонад
До коментар #27 от "bibendum":
Баце, ние само гледаме, че тавана е направен под наклон, като тръгнеш и да се изкъпа снега сам зад тебе. По точно - “ако тръгнеш”. Иначе - още не съм чул къде ще си правят батериите... нямат план за зарядни станции и т.н. Да не стане така че и цената накрая ще е по голяма от на а7 и че живота ще е по кратък... аз Ауди за 35к долара и сега не виждам в каталога им почти. Който може да извади 200к за тая кола едва ли толкоз го интересува екологията на колата му...07:16 29.11.2018
35 drum
07:39 29.11.2018
36 незнайко
07:41 29.11.2018
37 гощо
07:45 29.11.2018
38 Да да
08:11 29.11.2018
39 Батериите
Коментиран от #40, #45, #55
08:17 29.11.2018
40 фффацсса
До коментар #39 от "Батериите":
Освен батериите, важен е и софтуера. А там никакви ги няма германците с тяхната политика софтуерен инженер да взима колкото социалната помощ на семейство сирийци с 5 деца. И не става само да извикаш от щатите 1,2,5 или 50 програмиста - трябва цялата фирма да са топ за да бият Тесла, а това просто няма как да стане в Германия.09:04 29.11.2018
41 5000км
09:06 29.11.2018
42 Кхъ
09:08 29.11.2018
43 Българин
09:11 29.11.2018
44 АLFA Q4
09:26 29.11.2018
45 Айде бе
До коментар #39 от "Батериите":
Айде бе Тесла разработвала батерии това от кого го чу а???Тесла произвеждат те нищо не разработват освен някакъв софтуер който може би се пише от Индийци.
Коментиран от #47
09:40 29.11.2018
46 гост
09:46 29.11.2018
47 Батериите
До коментар #45 от "Айде бе":
Аналитиците на банка UBS съвместно с автомобилни експерти изследва цените и възможностите на водещите производители. По време на експеримента са сравнени параметрите на акумулаторните батерии на G Chem, Samsung SDI, Contemporary Amperex Technology (CATL), както и на батериите на Panasonic, произвеждани в гигафабриката на Tesla в Невада.Сравнителният анализ показа, че акумулаторните батерии на Gigafactory са с от 1 до 20% по-икономични в сравнение с най-близките аналози на LG Chem.
Financial Times съобщи, че цената на един киловатчас на батериите на Tesla струва $111. Оборудваният с подобни батерии електромобил е с $2800 по-евтин, отколкото електромобила с батерии на LG Chem. В рейтинга на USB, след Tesla и LG Chem се нарежда Samsung SDI, а CATL е на последното четвърто място.
Въпреки различните показатели, именно тези четири производителя към 2025 година ще заемат 70% от пазара. Според аналитиците, през 2020-2021 година цената на батериите ще намалее с 10%.
12:05 29.11.2018
48 Батериите
С производството на акумулаторните батерии за електромобилите на Илън Мъск се занимава японската компания Panasonic. Но именно Tesla разработва дизайна на елементите и ръководи всички етапи на производството. Преди построяването на Gigafactory 1, Мъск взимаше батериите от Азия, при 30% по-висока цена.
През следващите 2-3 години разходите по производството на акумулаторните батерии осезателно ще намалеят. Причината е, че Panasonic измисли как да намали използването на кобалт в електродите на литиевойонните батерии с 10%.
12:06 29.11.2018
49 съселянин 1
До коментар #23 от "Антон":
Антошка,при ваг всичко е в бъдеще време,при тях винаги присъства частичката,,ЩЕ,,тва се напрайме,онова ше напрайме..ама след 700 дни.езък че купихте що завод из Е.С.и не моо да излезете от него.12:27 29.11.2018
50 Никой
Коментиран от #51
12:48 29.11.2018
51 гост
До коментар #50 от "Никой":
Е точно това не е ясно , ама много !!! И няма скоро да се изясни , щото "ресурсните" нещо не им стигат ресурсите даже за проба , хахахах !!14:53 29.11.2018
52 Гледна точка
Коментиран от #53, #54
15:13 29.11.2018
53 гост
До коментар #52 от "Гледна точка":
Верно ли , почнали по-рано , хахха ! Аз пък доколкото си спомням първия електромобил в Европа е проектиран и произведен именно от Фердинанд Порше преди стотина години !!! И сега наследниците му ще взимат акъл от хърватин , започнал преди десетина години в гараж !!! Голем ресурс , голем капацитет , хахахах !!!15:22 29.11.2018
54 гост
До коментар #52 от "Гледна точка":
Чакай , че тоя бисер съм го изтървал !! Значи Римак , дето я има 5 коли на година , я няма , "раработвала" батерии , хахахаххах !!! И сигурно ще ги произвежда "бутиково" в единични бройки по "индивидуална" поръчка !!! Що не вземат от Порше направо да се прекръстят на Римак Порше , че като гледам скоро ще са по-редки от еднорозите , хахах !!15:38 29.11.2018
55 Кольо Камиона
До коментар #39 от "Батериите":
Прав е колегата, при Тесла не само батериите, но и софтуеъра е на високо ниво, а към тях мога да добавя и инвертора и ел. мотора. Има на какво да се учат при сглобката на каросерията, тъй като поточната им линия е далеч от оптимална.Коментиран от #56, #57
16:34 29.11.2018
56 гост
До коментар #55 от "Кольо Камиона":
Шасито на Тесла е най-здравото и най-добре сметнатото в съвременното автомобилостроене , доказано от всички официални краштестове от всички тестващи органи с максимално възможните оценки !! Също така никой никъде след 6 години производство и вече повече от половин милион продадени автомобила не се е оплакал от фабрични слабости в задвижването и надеждността !! Напротив , вече има един куп автомобили , навъртели пробег , след който всеки ДВГ е най-малкото за основен ремонт , а Тесла дава показатели на нов автомобил !! За разни дреболии като неравни фуги или лош дизайн (ама според тях) , се хващат хора , не можещи да преживеят явното безсилие на любимците си дори да настигнат , камо ли да надминат Тесла !! И това на снимките ще си остане поредния несбъднат "убиец" , докато Тесла съвсем реално убива продажбите им засега в САЩ и ЕС , а скоро в цял свят !!Коментиран от #59
18:11 29.11.2018
57 Батериите
До коментар #55 от "Кольо Камиона":
Вероятно си прав за софтуера, но не подценявайте ВАГ! Това е нещо с което са си имали работа и имат опит. Освен това се купува с пари еднократно, а след това този разход се разпределя между всички произведени автомобили. Колкото повече автомобили произведат, толкова този разход ще намалява и себестойността на автомобила ще пада. При батериите е точно обратното. Капацитета за производството им е ограничен на този етап. Колкото повече батерии си поръчат в краткосрочен план, толкова по-висока цена ще им искат, защото ще се появи дефицит, а пазарния принцип за ограничаване на дефицита е вдигане на цените. Колкото повечеелектрически автомобили желаят да произведат от WAG, толкова по-голяма става себестойността им. Тесла отново ги изигра, защото при тях е обратното, защото мислят няколко хода напред и сами си проектират и произвеждат батериите. Така освен технологично предимство, имат и ценово предимство. Колкото повече автомобили произвеждат двете компании, ножицата на разлика в цените ще се отваря все повече. ВАГ нямат полезен ход в краткосрочен план.07:10 30.11.2018
58 Roadster
До коментар #28 от "Бачо Киро":
Явно си сляп фен на немските возила и си са засегнал яко, затова си го избил на обиди. От написаното става ясно и че въобще не се интересуваш от електромобилите и не си наясно с много неща в тая сфера, кой къде се намира и какво може. Ако искаш се ограмоти, ако пък искаш продължавай с илюзиите.01:53 01.12.2018
59 Кольо Камиона
До коментар #56 от "гост":
Винаги когато пиша за Тесла се опитвам да разгранича и коментирам поотделно технологичните и финансовите аспекти. Може би не съм се изразил правилно по-горе. Това което искам да кажа за шасито и каросерията на Тесла е не че не са добри, а че са скъпи за производство. На краш тестовете се представят повече от отлично и са тежки и здрави, пример за това което на английски се нарича “overdesigned and overbuilt”. По опитен с поточните линии производител би оптимизирал и използвал 1-2 компонента там където Тесла използва 5-6 компонента и би премахнал излишен материал там където е в повече за да намали себестойността и цената, или за да увеличи печалбата. В момента про Тесла въпросите не са свързани с технологията а със способността ѝ устойчиво да генерира печалби, така че това би и се отразило добре.05:21 02.12.2018